אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #16945 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16945   
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    05:08   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

תובנות מרתקות על מלחמת העולם השנייה ומרכסיזם  

 
אורי מילשטיין

הממצא העיקרי והחשוב במחקרו של קצין המודיעין הצבאי הסובייטי, ויקטור סובורוב, הוא כי האשם העיקרי במלחמת העולם השנייה, לרבות בשואת העם היהודי, לא היה כלב התקיפה אדולף היטלר, אלא מי ששיסה אותו בשכניו: יוסף סטלין

מניתוח מהלכיו של אדולף היטלר בכלל, ובאוגוסט-ספטמבר 1939 בפרט, הגעתי מזמן למסקנה שאותה פרסמתי בספרי "קריסה ולקחה" (1993): הקנצלר הגרמני לא היה מעוניין במלחמת עולם בסוף שנות השלושים, ואפילו לא במלחמה נגד פולין. הוא חשש אז, ובצדק, מכוחן הצבאי המשולב של צרפת ואנגליה במערב, על-אף האווירה הפציפיסטית שהחדירה בהן התעמולה הבולשביקית, ומכוחה של ברית המועצות במזרח. היטלר העריך שעבור מלחמה אירופית גדולה הוא זקוק לעוד כמה שנות התעצמות, ושבמלחמה עכשיו הוא יסכן את הישגי המדיניות התוקפנית שלו, שהפכה את גרמניה ממדינה מובסת למעצמה - בשבע שנים של הימורים אסטרטגיים מוצלחים. על סמך ניסיונו בבליעת צ'כוסלובקיה, ללא ירייה אחת, היטלר היה בטוח ב-1 בספטמבר 1939 שההרפתקה הפולנית לא תתגלגל למלחמה, ושפולין תספק את כל דרישותיו ללא קרב. הוא חשב כך, בין היתר, גם משום שפולין הייתה חלשה מצ'כוסלובקיה, וגם מכיוון שסטאלין העניק לו הסכם אי התקפה גלוי, והסכם סודי לחלוקת מזרח אירופה. היטלר טעה בכל התחומים.

מבחינתו של סטאלין, משמעותו האסטרטגית של ההסכם הייתה יצירת ציר מוסקבה-ברלין כבסיס לכיבוש גרמני של אירופה - בשלב ראשון, חיסולו של הפרטנר הגרמני, בשלב שני, וכיבוש שאר העולם - בשלב שלישי. כבר בזמן אמיתי צריך היה להיות ברור שמדובר בהסכם בין שונאים בלב ובנפש, שיפרו אותו עוד בטרם תיבש עליו הדיו, על-מנת להשמיד אחד את השני. ייתכן שסטאלין נקט בצעד הזה כי העריך שאם גרמניה ההיטלראית תתעצם עד אמצע שנות הארבעים, באותה מתכונת שהיא התעצמה מ-1933, לא יהיה בידו למנוע את כיבושה של ברית המועצות, שהרי מאז פטר הגדול מסמלת גרמניה בעיני הרוסים את שיא הטכנולוגיה ואת האידיאל שאליו יש לשאוף. לכן סטלין היה מעוניין שמדינות המערב הקפיטליסטיות, הנדונות להיספח למרחב הקומוניסטי בשלב מאוחר יותר, יילחמו אלה באלה כבר עכשיו. מכאן הגעתי במחקרי למסקנה בלתי נמנעת, לפני שבכלל שמעתי על ויקטור סובורוב ומפעלו המונומנטאלי, שסטלין הוא שדחף את היטלר לתקוף את פולין, שהרי אם סטלין היה מקיים את הסעיפים הסודיים בהסכם, ופולש לפולין בו-זמנית או למחרת כפי שהאיץ בו היטלר, צרפת ובריטניה לא היו מעזות להכריז מלחמה על גרמניה ועל ברית המועצות ביחד. מעידה על כך פנייה נרגשת של היטלר לסטאלין ב-3 בספטמבר 1939, היום שבו בריטניה וצרפת הכריזו (כפי שציפה סטאלין) מלחמה נגד גרמניה: מדוע אינך נכנס לפולין, כפי שסיכמנו?! סטלין היה מעוניין בהכרזת המלחמה של מעצמות המערב נגד גרמניה ב-3 בספטמבר, כדי לנטרל איום עתידי על ברית המועצות, וכהכנה להשתלטות עליהן, באמצעות מלחמת התשה ביניהן. מעניין שב-3 ביולי השנה, קבע הארגון לביטחון ולשיתוף פעולה באירופה שברית המועצות אחראית לפרוץ המלחמה כמו גרמניה הנאצית. אני חש שגם למחקרי יש חלק מסוים בהחלטה היסטורית זאת.

ויקטור סובורוב, איש מודיעין סובייטי לשעבר, שערק ב-1978 מן הטוטליטריות הסובייטית המתפוררת למערב הליברלי, המתפורר גם הוא (שהרי כל מערכת דינה להתפורר), הקדיש את חייו לתאר את מפעל חייו של סטלין: להשליט את הטוטליטריות הבולשביסטית בעולם באמצעות הפוטנציאל הצבאי הגרמני, שלא היה לו אח ורע בעת החדשה, לפחות מאז מפעלו הצבאי-אינטלקטואלי של הגנרל גרהארד פון שרנהורסט, בתחילת המאה ה-19. סטלין תכנן להפעיל את הצבאיות הגרמנית העילאית באמצעות כלב-תקיפה (כלשונו של סובורוב) אימתני ובלתי נשלט - אדולף היטלר. אם כך היה הדבר, ועל כך נטושה "מלחמת עולם" בין היסטוריונים מאז שנות התשעים של המאה העשרים, הרי אין שוויון בין היטלר וסטאלין כהחלטת הארגון האירופי הנ"ל, אלא האשם העיקרי במלחמת העולם השנייה, לרבות בשואת העם היהודי, לא היה כלב התקיפה אדולף היטלר, אלא מי ששיסה אותו בשכניו: יוסף סטלין. ספרו של סובורוב "האשם העיקרי" מוקדש לביסוס תזה זאת, שאותה העלה לראשונה במאמרים ואחר כך בספרו "בוקע הקרח", לפני למעלה מעשרים שנה.

התזה של סובורוב היא כה פשוטה ואלגנטית עד שפלא שהוא הראשון שהעלה אותה בצורה שיטתית באמצע שנות השמונים של המאה העשרים, ללמדך עד כמה קשה להבין את מורכבות מערכות האדם. לתזה של סובורוב יש ביסוס במגעי הסובייטים עם מפלגתו של היטלר ב-1923, ובפקודה לקומוניסטים הגרמניים לא לחבור עם הסוציאל-דמוקרטים ב-1933, מה שעלול היה למנוע את עליית הנאצים לשלטון. יש לה גם ביסוס בסיוע הסובייטי לגרמניה המובסת, להתעלם מהסכם ורסיי ולהקים מערכת ביטחון גדולה ויעילה. את התזה הזאת תקפו בפראות לא אקדמית, ההיסטוריון הצבאי האמריקני המכובד דוד גלנץ וההיסטוריון הדיפלומטי הישראלי המכובד לא פחות, גבריאל גורודצקי. רוב ההיסטוריונים האקדמיים התעלמו ממנה, בתקווה של בת יענה שהתעלמותם תאיין אותה, מה שמלמד על שטחיותם כהיסטוריונים, כי התעלמות מאדירה את מי ואת מה שמתעלמים ממנו. אני לדוגמה התעניינתי לראשונה בסובורוב, אחרי שנודע לי דבר ההתעלמות. אף שהמתקפה המרוכזת של גלנץ וגורודצקי על סובורוב לא הפריכה דבר, ואך חשפה את שטחיותם, כמי שמתיימרים להבין את ברית המועצות, מתקפת השניים ושתיקת האחרים מסייעת לפתור את האניגמה של השמאל המערבי, שהוא תוצר מרכסיסטי-לניניסטי-סטליניסטי בליטוש אינטלקטואלי של אסכולת פרנקפורט ונציגה הבולט בארה"ב, היהודי-גרמני הרברט מרכוזה2, לא פחות מהיטלר ומסטאלין עצמם. שהרי אם היטלר היה כלב-תקיפה שסטאלין פיטם, אזי גלנץ, גורודצקי וחבריהם, רואים בסובורוב איום לחשיפת היותם בובה של רודן ברית המועצות, באותו משחק טראגי-ציוויליזציוני, שבו גם סטלין עצמו הנו בובה של ההומו-דיסטרקטיס - האדם המשמיד בתבונה, הנמצא במרוץ חימוש דינאמי, כדי לנטרל איומים ולשרוד. מכיוון שאנשי האקדמיה סבורים שלהם זה לא יקרה ושתובנותיהם לא יקרסו, כפי שהוכיח אפלטון במשל המערה, הם מפעילים את כל כישוריהם הסופיסטיים ואת כל קשריהם הממסדיים על-מנת לנטרל את איום סובורוב.

ההיסטוריונים הסובייטים וגם המערביים תירצו את הסכם מוסקבה שבין סטלין להיטלר, מאוגוסט 1939 (המכונה "הסכם מולוטוב-ריבנטרופ" כדי להסתיר שההסכם נחתם במוסקבה), כהכרח לא יגונה, שכן, לדבריהם, ברית המועצות הייתה אז חלשה מאוד, בעיקר עקב טיהורי הקצינים, ובראשם המרשל מיכאל טוחצ'בסקי, וסטלין ביקש להרוויח כמה שנים כדי להתכונן למלחמה המכרעת נגד היטלר. עד סובורוב, איש לא העז להפריך את הטיעון הזה, שכן ההיסטוריונים הסובייטים חששו לחייהם, וההיסטוריונים המערביים אולפו על-ידי ברית המועצות, והעיקר: גרמניה אכן תקפה את ברית המועצות ביוני 1941 והצבא הסובייטי קרס. מכאן הסיקו הכל שב-1941 היה הצבא האדום באיכות ירודה, וב-1939 ירודה עוד יותר. סובורוב הוכיח שלטיעון הזה אין שום בסיס. הוא הוכיח שלטיהור לא הייתה כל השפעה על איכות הצבא3, ושאת איכותו הגבוהה של הצבא האדום4, ידע סטלין, מומחה-ההונאה הגדול, להסתיר היטב. סובורוב מבסס טיעון זה, בין היתר, על העובדה שסמוך למועד ההסכם הביס הצבא האדום את הצבא היפני במונגוליה במהלך מבריק.

מאז חיסול הארמאדה הספרדית בשנת 1588, קובעים האנגלו-סקסים את סדר היום העולמי, אף שרבים הם שהתאמצו לסלקם ממעמד זה, והמוכשר שבהם היה נפוליון בונפרט. בשלוש מאות השנים מאז, ועד תחילת המאה העשרים, פיתחו דוברי האנגלית תרבות פוליטית ליבראלית. הליברליזם האמריקני ניצח במלחמת העולם הראשונה, למרות נחיתותו הצבאית, הודות ליתרונו התעשייתי. יחד עם גרורותיו האירופיות, בריטניה וצרפת, קבע הליברליזם האמריקני את סדר היום העולמי, מאז ועד היום. היו אוטופיסטים שהאמינו כי עם ניצחון הליברליזם בא קץ ההיסטוריה ההגליאני. הם טעו, כפי שהגל טעה בהיסטוריה של הפילוסופיה שלו לפניהם, והסובייטולוג האמריקני, פרנסיס פוקויאמה5, טעה לאחר שבעים שנה. עוד לפני ההכרעה האמריקנית העריך המהפכן הבולשביסטי, ולדימיר איליץ' לנין, כי הטוטליטריזם הקומוניסטי ינצל את המלחמה להשתלט על העולם, והיה והוא לא ישלים את משימתו, הוא יהיה זקוק למלחמת עולם נוספת6, כדי לכפות את האוטופיה המרכסיסטית על כדור הארץ. עד שיגיעו ימות המשיח של האוטופיה - ישליט לנין דיקטטורה אכזרית של הפרולטריון, כלשונו של מרכס.

אחרי מהפכת אוקטובר 1917 ניסה לנין להאריך את מלחמת העולם על-ידי סיוע לגרמניה: במרס 1918, חתמה רוסיה הסובייטית הסכם שלום עם גרמניה, וזו המשיכה להילחם בחזיתה המערבית בלבד. בנוסף, גרמניה קיבלה מרוסיה שטחים עצומים עם תעשיה, חקלאות וחומרי גלם חיוניים. לנין ציפה שהקפיטליסטים המערביים יתישו אלה את אלה, ואז המוני מדוכאים יציתו מהפכות באירופה כולה, בסיוע ישיר או עקיף של הבולשביקים. אלא שגרמניה נכנעה בנובמבר 1918, והמהפכות שהקומוניסטים הציתו בכמה ארצות אירופה - כבו מהר7. ברור היה שבעת שלום אין לקומוניזם סיכוי באירופה, לכן עליהם לחרחר מלחמה. לפי תוכניתו של סטאלין, הלאומן הגרמני אדולף היטלר (שאת "מיין קאמפף" שלו הורה סטאלין לתרגם לרוסית ולמדו היטב) יהיה "בוקע הקרח" באוקיאנוס הליברלי של אירופה. אחרי שייפתח נתיב השיט, כמו בים הקרח הצפוני, יגיעו לאירופה, בקלות, כוחות הצבא האדום, שיביאו, על להבי כידוניהם, אושר קומוניסטי לעמיה. היטלר לעומתו, לא היה יסודי כל כך ביחס לכתבי לנין וסטאלין, וזאת הייתה אחת הסיבות לנפילתו: נחיתות אינטלקטואלית לעומת סטלין, שהרי המלחמה היא בראש ובראשונה מלחמת מוחות, כפי שנקבע בתנ"ך8 וכפי שקבע במאה ה-18 פרידריך השני (הגדול), מלך פרוסיה, בספרו "עצות למצביאים".

כמו ביתר ארצות המערב, גם בישראל סובורוב שנוא על רוב מורי האוניברסיטה, ובראשם פרופ' גורודצקי, אהוד הקהל הרחב, ובייחוד בקרב עולים מברית המועצות ומרוסיה, המונים כמיליון נפש. שנאת מורי האוניברסיטה, ובראשם גורודצקי, נובעת מן העובדה, המדהימה כשלעצמה, שלאסכולת פרנקפורט שהובאה לישראל על-ידי שוובה וחבריו, עדיין יש השפעה מכרעת על התרבות הישראלית. את התופעה הזאת חשפתי בספרי המשותף עם ד"ר גדעון אריאל: "על מה חלמנו"9 לעומת זאת, חברי קבוצת המחקר הצבאי: "הפורום לאזרוח תחקירי קרבות והפקת לקחים", מצאו אנלוגיות רבות בין תזת סובורוב לבין ממצאי מחקריהם על מלחמת אוקטובר 1973, בין ישראל לבין מצרים וסוריה. הנה אחת מהן: לפי סובורוב, סטאלין התכוון לתקוף את גרמניה זמן קצר לאחר תחילת מבצע ברברוסה ב-22 ביוני 1941, ולשם כך ריכז כוחות עצומים ואמצעי לחימה רבים בגבול בין שתי המדינות, בפולין הכבושה. לשאלה מדוע הובסו הכוחות הסובייטים בשלב הראשון של המבצע, עונים גלנץ וגורוצדקי: משום שסטלין הופתע, לא עקב היעדר מודיעין, אלא עקב פרשנות שגויה שלו: היטלר לא יעז לתקוף. סובורוב לעומתם עונה: משום שהצבא האדום היה ערוך להתקפה. צבאות מצרים וסוריה הפתיעו לכאורה את ישראל ב-6 באוקטובר 1973, ומוטטו בקלות את כוחות צה"ל לאורך תעלת סואץ וברמת הגולן. רוב ההיסטוריונים והפרשנים הצבאיים בישראל ומחוצה לה10 מתרצים זאת גם כן, לא בהיעדר מידע, אלא בפרשנות שגויה: המצרים לא יעזו לתקוף. אנשי "הפורום", לעומת זאת, חשפו את העובדה המדהימה שלמרות המדיניות ההגנתית אחרי מלחמת ששת הימים ביוני 1967, צה"ל בנה רק זרועות התקפיות - אוויר ושריון - פיתח רק תורות לחימה התקפיות, ותכנן מבצעים התקפיים למלחמה הבאה. לאחר שב-6 באוקטובר, בשעה ארבע וחצי לפנות בוקר, נודע שמלחמה תפרוץ בוודאות בו ביום, עסקו הרמטכ"ל, דוד אלעזר, ומפקדי החזיתות, בתוכניות התקפיות, למרות שהיה ברור להם כי שבע דיוויזיות מצריות וסוריות עומדות לתקוף את ישראל באותו יום. מולן ניצבו בפרוץ המלחמה רק שלוש חטיבות, ששתיים מהן הושמדו עוד באותו יום11.

כמו שתזת סובורוב אינה מקובלת על רוב אנשי הממסד הביטחוני והאקדמי במערב, כך תזת "הפורום" אינה מקובלת על מקביליהם הישראלים - תוקפים אותה או מתעלמים ממנה. זה אחד הטעמים העיקריים למצעד האיוולת הצבאי בהיסטוריה, שאותו תיארה בספרה ההיסטוריונית היהודייה-אמריקנית, ברברה טוכמן: דבקות האליטות האינטלקטואליות בדוגמות שגויות, כדי לא להודות שהם שגו.

מסתבר שסטאלין היה האשם העיקרי, לא רק במלחמת העולם השנייה ובשואת היהודים, אלא גם, כחשיפת סובורוב, בהשתלטות המרכסיזם על המערב הליברלי כביכול, באמצעות "דת התבונה", שאותה... נכשלו רובספייר וחבריו ליישם בצרפת המהפכנית. מרכס הגדיר דת כ"אופיום להמונים". הוא לא הבין שההמונים אינם מסוגלים לשרוד בלא דת. מכיוון שהדת הטרנסצנדנטית-המסורתית הוכתה קשות על-ידי רוח הספקנות של המאה ה-17, ביקשו מנהיגי המהפכה הצרפתית להפיק אופיום אינטלקטואלי. הגרמני ממוצא יהודי, קרל מרכס, הצליח במה שנכשלו קודמיו: הוא יצר דת המבוססת על אוטופיה אנטי-קפיטליסטית. למרות שמרכס שגה בכך שלא הבין כי הציוויליזציה הנוכחית מבוססת על הון שהוא עודף יצור, ובלי העודף הזה יש לשוב לעידן הציד וליקוט המזון, התזה שלו הפכה על-ידי לנין וסטלין לדוגמה, המשמשת מאז תום מלחמת העולם. הדת המרכסיסטית, על כל פלגיה, מעצבת בתשעים השנים האחרונות את תפיסותיהם של האינטלקטואלים המתיימרים להיות ליברליים, אך מפעילים אינקוויזיציה אינטלקטואלית על חוקרים החושפים את ליקויי דתם, כויקטור סובורוב. סטלין נכשל לכבוש את כל אירופה, ומה שהצליח לכבוש השתחרר בינתיים. הסינתזה הנאצית בין טוטליטריות פוליטית לליברליזם כלכלי - פורחת עכשיו בסין ומאיימת להגיע למעמד של דומיננטיות עולמית. במשימה אחת הצלחתו של סטאלין היא מלאה: רתימת האינטלקטואלים המערביים לעגלתו.



הערות


1. הספר עוסק במלחמת אוקטובר 1973 בין ישראל למצרים ועורך בין היתר השוואה בין צליחת תעלת סואץ על-ידי צבא מצרים לצליחת נהר המאז במבצע אבחת המגל על-ידי צבא גרמניה במאי 1940.
2. אסכולת פרנקפורט הוא כינוי לקבוצת אנשים שעסקו בהגות ובמחקר בין-תחומי בתחומים: סוציולוגיה, פסיכולוגיה, פילוסופיה, תורת הספרות, על בסיס של השקפה ביקורתית מרקסיסטית. הקבוצה פעלה בגרמניה מראשית שנות ה-20 של המאה העשרים עד 1933. היא חידשה את פעולתה בארצות הברית ב-1934 ושבה לגרמניה בשנת 1949. אנשים בולטים באסכולה הם מקס הורקהיימר, קרל ויטפוגל, תיאודור אדורנו, הרברט מרקוזה, ולטר בנימין, ליאו לוונטל ואריך פרום. רוב חברי האסכולה היו יהודים, הם כבולשביקים רבים שיצרו את ברית המועצות. תופעה זאת לבדה יכלה לשגע את היטלר. מרקוזה היה נביא מרד הסטודנטים במערב בשנות השישים של המאה העשרים.
3. Victor Suvorov, “The Main Culprit”, chapter 15.
4. יתרונו האווירי והשריוני ביחס לכל צבאות התקופה, המבנה והתפקוד ההתקפיים של השריון והאוויר, הסתרתם, והסתרת הצלחות קרב קלקין-גול, ומלחמת החורף הפינית ע"י סטלין.
5. פרנסיס פוקויאמה, אשר שימש בעת קריסת ברית המועצות והגוש הסובייטי בסוף שנות השמונים כסגן מנהל צוות התכנון במחלקת המדינה של ארצות הברית, פרסם בקיץ 1989 מאמר פרובוקטיבי בשם "קץ ההיסטוריה " בכתב העת "נאשיונאל אינטרסט". למאמר הייתה השפעה עצומה, הוא עורר מחלוקות ודיונים והדים לאין סוף. אחרי עשרים שנה ברור שהוא טעה. טעותו היא סימפטום לחוסר ההבנה של תהליכים היסטוריים בקרב רוב המומחים הממשלתיים והאקדמיים, ועל כך נדון בהרחבה במאמר זה.
6. הנה דברי לנין מתוך "התוכנית הצבאית של מהפכת הפועלים" ב-1916: "אין אנו רוצים להתעלם מהאפשרות העצובה שהאנושות צפויה לעבור - במקרה הרע - עוד מלחמה אימפריאליסטית שנייה, אם המהפכה לא תצמח מהמלחמה הנוכחית, למרות התפרצויות התסיסה וחוסר שביעות הרצון של ההמונים, ולמרות מאמצינו".
7. האנס מאקס שוובה יליד מדינת סקסוניה, שבילה את רוב שנות המלחמה ברוסיה, חזר ב-1918 לגרמניה, בשליחות לנין, כאיש קשר בין מנהיגי המהפכה הרוסית לבין מהפכנים גרמניים, במגמה לחולל בגרמניה מהפכה קומוניסטית. הוא השתלב במהפכה שהנהיג העיתונאי היהודי קורט אייזנר בבוואריה, והיה שר החינוך בממשלת "רפובליקת המועצות". בשנת 1924 עלה שוובה לארץ ישראל, השתלב באוניברסיטה העברית בירושלים, והיה פעמיים רקטור שלה והנהיג תנועת נוער ותנועת מורים מהפכנית. שוובה הוא אחד האבות הבולטים השמאל הישראלי שפרופ' גבריאל גורודצקי נמנה על שורותיו. (גדעון אריאל ואורי מילשטיין, על מה חלמנו, שרידות 2006).
8. "בתחבולות תעשה לך מלחמה" ( "By the artifices will do you war) משלי, כ"ד, ו'.
9. The Oasis of Dreams, Survival, 2006.
10. אחד הבולטים שבהם הוא פרופ' אורי בר-יוסף, בספרו:הצופה שנרדם The Watchman Fell Asleep הוצאת זמורה ביתן 2001.
11. ארכיון צה"ל, עדות מפקד חזית הדרום, האלוף שמואל גונן בוועדת אגרנט.


http://www.news1.co.il/Archive/003-D-42071-00.html?tag=21-39-07




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אז איך בדיוק סטלין אשם ? haier_82 11.02.10 05:44 1
     בספרו של אוברי ''הדיקטטורים'' יערה 11.02.10 13:08 15
  תודה ידידי !! תזכורת: פילוביץ שחף 11.02.10 05:58 2
  אני מתפלא עליך? xoxol 11.02.10 11:05 3
     מה אתה מתפלא? Big Joe 11.02.10 12:15 4
         הנה, הליצן של הכיתה הגיע רנה דקארט 11.02.10 12:40 8
             הוא כבר הגיע בהודעת הפתיחה של האשכול Big Joe 11.02.10 13:26 19
     בגלל שלא חקרתי לעומק את נושא סבורוב, אלך איתך : רנה דקארט 11.02.10 12:46 10
         לאו דווקא Big Joe 11.02.10 13:27 20
             ההודעה הזאת היא הסיבה שלעולם לא תהיה אינטלקטואל רנה דקארט 11.02.10 13:29 22
                 ואתה? אינטלקטואל? איש מדע? שלומצי 11.02.10 13:39 25
                     אני מעולם לא טענתי שאני איש מדע או אינטלאקטואל רנה דקארט 11.02.10 13:41 26
                         שקרן Big Joe 11.02.10 13:43 29
                             אני מניח שבינו, שיש לו זיכרון טוב, יכול לאשר את טענתי. רנה דקארט 11.02.10 13:46 31
                                 כלומר, הודאה בשקר. Big Joe 11.02.10 13:47 33
                                     LOOP 32 רנה דקארט 11.02.10 13:48 35
                                         LOOP 29 Big Joe 11.02.10 13:51 38
                                 אני מניחה שאתה יכול בקלות לאשש טענה זו לבד. מדוע אתה שלומצי 11.02.10 13:48 34
                                     אני לא מצלם כל הודעה שלו. אני זוכר שהוא אמר את זה בכמה רנה דקארט 11.02.10 13:50 36
                                         שקרן! Big Joe 11.02.10 13:52 39
                                             LOOP 31 רנה דקארט 11.02.10 13:56 41
                                         אם אתה כל כך בטוח בכך מדוע אינך מביא אסמכתאות לכך שלומצי 11.02.10 14:05 43
                                             את מצפה שאצלם תגובה של מישהו שטוען שהוא אינטלקטואל? רנה דקארט 11.02.10 14:29 45
                                                 לא. אני מצפה שתעשה חיפוש כמו שעשית אחרי דברי ''איסוף שלומצי 11.02.10 14:32 46
                                                     אצל איסוף לא עשיתי שום חיפוש. ראיתי אשכול שלו וצלמתי רנה דקארט 11.02.10 14:38 47
                                                         לא. הם לא הם נמצאים בארכיב הפורום. שלומצי 11.02.10 15:09 51
                                                             בדיוק מצאתי, להלן: רנה דקארט 11.02.10 15:11 53
                                                                 כל הכבוד על חשיפת השקרן הצופה המתמיד 11.02.10 15:26 55
                                                                     עוד בואש הגיח מהחור. Big Joe 11.02.10 15:28 56
                                                                         Fuck you! אתה מתעצבן ככה רק כשנחשפת ערוותך הצופה המתמיד 11.02.10 15:30 58
                                                                             טעית בשרשור. מי שנחשף זה דקרט השקרן ועלוב הנפש Big Joe 11.02.10 15:33 61
                                                                                 טענת שלא אמרת. הוא ה-ו-כ-י-ח שכן אמרת. רד מהעץ הצופה המתמיד 11.02.10 15:36 69
                                                                                     גם אתה אידיוט שבא לבכות Big Joe 11.02.10 15:39 71
                                                                                         גודל החצים בא לפצות על המחסור בטיעונים הצופה המתמיד 11.02.10 15:48 73
                                                                     תודה רנה דקארט 11.02.10 15:33 62
                                                                         אתה צריך את תמיכת כל הבואשים והשקרנים Big Joe 11.02.10 15:34 65
                                                                             הרי ברור שזה מה שתאמר, אחרי שיצאת שקרן LOOP 34 רנה דקארט 11.02.10 15:35 67
                                                                                 אתה אידיוט שבא לבכות Big Joe 11.02.10 15:39 70
                                                                                     זה ההסבר שלך, שזה נאמר בצחוק? רנה דקארט 11.02.10 15:45 72
                 ואתה הוא שתשפוט... Big Joe 11.02.10 13:43 28
  אכן, המרכסיזם גם אשם ברעידת האדמה בהאיטי ירגזי מחמד 11.02.10 12:17 5
     לא תוכל להסתיר את העובדה שגם סטלין אחראי לפרוץ רנה דקארט 11.02.10 12:32 6
         הוא לא צריך להסתיר כלום. זאת אינה עובדה Big Joe 11.02.10 13:28 21
             נכון שזו לא עובדה, אבל זו פרשנות יותר מסבירה ויותר בינו בוערים 11.02.10 13:35 24
                 לא ברור שום דבר. וגם אין בסיס לתיאוריות האלה Big Joe 11.02.10 13:42 27
                     זה לא ברור בדיוק באותה מידה בינו בוערים 11.02.10 15:09 50
                         רמת הטיעון הזאת אינה מתאימה לי. Big Joe 11.02.10 15:29 57
                         בדיוק. אנשים לא מבינים שהתחום הזה הוא אינו מדע מדויק רנה דקארט 11.02.10 15:30 59
                             ''מחקר''?! Big Joe 11.02.10 15:33 63
     לא תצליח להגחיך את המאמר הזה בינו בוערים 11.02.10 12:33 7
         זה בגלל (ואני לא בא להעליב) שהוא מרכסיסט במידת מה רנה דקארט 11.02.10 12:41 9
             אני לא מרכסיסט, ואתה יודע את זה ירגזי מחמד 11.02.10 12:52 11
                 באנאלוגיה לשפה שיווקית, אתה מרכסיסט-לייט. רנה דקארט 11.02.10 13:07 14
                     זה לא באמת עובד ככה ירגזי מחמד 11.02.10 13:11 17
                         אז על מי אתה נשען, מי האב הרוחני של האידאולוגיה שלך? רנה דקארט 11.02.10 13:13 18
                             אני שולל את המרכסיזם ואת הקפיטליזם באותה מידה ירגזי מחמד 12.02.10 06:29 80
         זו אינה 'טעות טכנית קלה' ירגזי מחמד 11.02.10 12:56 12
             לגיטימי וחצי ולגיטימי באבו אבוהה לבקר ואף לבקר קשות בינו בוערים 11.02.10 13:06 13
             ואתה יודע מהי האמת? מדוע אתה כה פסקני? רנה דקארט 11.02.10 13:10 16
                 אין שום קשר לוגי בין הכותרת והתוכן של תגובתך הזאת Big Joe 11.02.10 13:44 30
                     עזוב נו רנה דקארט 11.02.10 13:47 32
                         אתה חנטריש Big Joe 11.02.10 13:51 37
                             מצטער, אבל אתה לא מצליח לתפוס מהו מדע רנה דקארט 11.02.10 13:56 40
                                 ואתה הוא שאומר לי זאת... Big Joe 11.02.10 14:01 42
                                 ומהו ''מדע'' בעיניך? שלומצי 11.02.10 14:05 44
                                     בגדול, מדע אמור להתקדם על סמך הפרכות והשערות רנה דקארט 11.02.10 14:43 48
                                         ברור כעת שאין לך מושג מה זה... Big Joe 11.02.10 14:50 49
                                             ואתה? איך אתה מגדיר מדע? שלומצי 11.02.10 15:10 52
                                                 אני לא צריך ''להגדיר''. יש הגדרות פורמליות רבות Big Joe 11.02.10 15:23 54
                                         אתה לא מגדיר מדע אתה מגדיר דרך עבודה. שלומצי 11.02.10 15:32 60
                                             את רוצה הגדרה ממילון? רנה דקארט 11.02.10 15:34 66
                                                 מה שכתבת למעלה אינו הגדרת ''מדע''. שלומצי 11.02.10 15:36 68
         גם אתה נופל בפח? Big Joe 11.02.10 13:30 23
  להגיד שסטלין אשם ישירות בשואה זה מופרך הצופה המתמיד 11.02.10 15:34 64
     הוא האשים ישירות את סטאלין? רנה דקארט 11.02.10 15:49 74
         כן: הצופה המתמיד 11.02.10 15:55 75
             אתה צודק, למרות שמדובר בלוגיקה רנה דקארט 11.02.10 16:02 76
                 אם כבר, זה כשל לוגי הצופה המתמיד 11.02.10 16:17 77
  עוד על הבלוף של ''סובורוב'' xoxol 12.02.10 00:16 78
     הבעיה עם מה שאתה אומר זה הסכם ריבנטרופ-מולוטוב רנה דקארט 12.02.10 00:51 79
         זה ריאל פוליטיק ירגזי מחמד 12.02.10 06:36 81
             א. אני לא מאמין שמישהו פה רוצה וחושב לנקות את הנאצים רנה דקארט 12.02.10 12:21 82
                 חזור לפסקה הראשונה במאמר שהבאת אתה ירגזי מחמד 12.02.10 16:35 83
                     זה מנקה את הנאצים? רנה דקארט 12.02.10 16:41 84
                         יש כאן האשמה של הסובייטים באחריות לפרוץ מלה''ע והשואה ירגזי מחמד 12.02.10 16:43 85
                             אם התאוריה של סוברוב נכונה, הסובייטים אשמים רנה דקארט 12.02.10 17:10 86
                                 זה בסך הכל ניגוח פוליטי במסווה של מחקר אמיתי ירגזי מחמד 12.02.10 17:38 87
                                     זה לא היה הסכם אי-לוחמה, זה היה הסכם שיתוף פעולה רנה דקארט 12.02.10 18:09 88
                                         לא, אני ממש לא מסכים עם זה ירגזי מחמד 12.02.10 20:16 89
                                             בתור מומחה לביטחון, אני מניח שהוא מדבר על העניין מבחינה רנה דקארט 12.02.10 20:51 90
                                                 הוא לא מומחה לבטחון Big Joe 12.02.10 21:44 91
                                                     בסופו של דבר, כן. רנה דקארט 12.02.10 21:48 92
                                                         בסופו של דבר - בהחלט Big Joe 12.02.10 21:57 93
                                                             לא לעניין / משעמם רנה דקארט 12.02.10 22:03 94
                                                                 סוף סוף הבנת לאן אתה מוביל כל אשכול שאתה הורס. Big Joe 12.02.10 22:32 96
                                                                     LOOP 4 רנה דקארט 12.02.10 22:40 97
                                                                         לא מוצא חן בעיניך? Big Joe 12.02.10 22:45 98
                                                                             אתה מנסה להרוס את האשכול עם אד הומינם רנה דקארט 12.02.10 22:56 99
                                                                                 אתה מצליח להפתיע אותי עם השטויות שלך שוב ושוב Big Joe 12.02.10 23:03 100
                                                                                     השטויות שלך לא מעניינות אותי ואני אמשיך להביא לפה רנה דקארט 12.02.10 23:09 101
                                                                                         אני אולי לא בר סמכא. Big Joe 12.02.10 23:11 102
                                                                                             אתה משנה לעצמך את ההגדרה בהתאם לנסיבות רנה דקארט 12.02.10 23:18 103
                                                                                                 המקלדת סובלת הכל. לכן אתה יכול לגבב כל שטות וכל שקר Big Joe 12.02.10 23:21 104
                                                                                                     זו הייתה תגובה לעצמך? רנה דקארט 12.02.10 23:34 105
  מכתב ירגזי מחמד 12.02.10 22:15 95

       
haier_82
חבר מתאריך 31.12.08
8961 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    05:44   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אז איך בדיוק סטלין אשם ?  
בתגובה להודעה מספר 0
 

תפוס ת׳יהודי - כדאי לקרוא!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יערה
גולש אורח
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:08   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. בספרו של אוברי ''הדיקטטורים''  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   הוא עורך השוואות בין שתי הדיקטטורות ומנסה לבחון
את השוני ביניהן...
אבל אפשר לומר ששתיהן זהות במטרה של חיסול של מה שהם הגדירו
כ"אויבים"...זה היה אלמנט מרכזי בתפיסה של שתיהן ובדרץ הרצחנית
להשגת אותו יעד


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    05:58   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. תודה ידידי !! תזכורת:  
בתגובה להודעה מספר 0
 

קרן פורד:NIF הנה שותפות בינלאומית של אמריקאים, ישראלים
http://rotter.net/forum/gil/17958.shtml



רוקק 48. ע''י האם חשבתם ש'הקרן לישראל חדשה'- המציאה את הגלגל?!
http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6179&omm=48&viewmode=


==========


http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5583&omm=13&vi


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
xoxol
חבר מתאריך 30.6.09
1148 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    11:05   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אני מתפלא עליך?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   בנושא של הבדאי שקורא לעצמו "סובורב" עסקנו באינטנסיביות עוד כשלמדתי סוביטולוגיה באוניברסיטה לפני מיליון שנים. "סובורוב" אכן היה אהוב מאוד על אי אלו מלומדים סוביטולוגים מכיון שהוא נתן להם תחמושת נגד הקומוניסטים למרות שלדעתי גם הם ידעו שמבחינת האמפיריקה ההיסטורית אין לו קייס (כלומר אם אתה הולך לגישות פוסט מודרניות שבהם ה"נרטיב" של כל היסטוריון לגיטימטי ואז אפשר למשל להמציא טבח בבנדורה למרות שאין שום הוכחה לכך ולטעון שזה ה"נארטיב" שלך). הספרים שלו הם מלאכת מחשבת של חצאי אמיתות והוצאה מהקשר מה שהופך אותם למרתקים מבחינה ספרותית. אבל אני לא הייתי מסתמך עליהם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    12:15   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מה אתה מתפלא?  
בתגובה להודעה מספר 3
 
זה מילשטיין.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    12:40   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הנה, הליצן של הכיתה הגיע  
בתגובה להודעה מספר 4
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:26   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. הוא כבר הגיע בהודעת הפתיחה של האשכול  
בתגובה להודעה מספר 8
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    12:46   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. בגלל שלא חקרתי לעומק את נושא סבורוב, אלך איתך :  
בתגובה להודעה מספר 3
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.02.10 בשעה 12:51 בברכה, רנה דקארט
 
נניח שלמאן-דהוא אין הוכחות לדבריו, זה הופך אותו לשקרן?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:27   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. לאו דווקא  
בתגובה להודעה מספר 10
 
הוא גם יכול להיות רק הוזה או רק טיפש.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:29   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. ההודעה הזאת היא הסיבה שלעולם לא תהיה אינטלקטואל  
בתגובה להודעה מספר 20
 
או איש מדע.

מצטער.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:39   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. ואתה? אינטלקטואל? איש מדע?  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:41   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. אני מעולם לא טענתי שאני איש מדע או אינטלאקטואל  
בתגובה להודעה מספר 25
 
לעומת זאת, BIG JOE טוען זאת תחת כל עץ רענן.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:43   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. שקרן  
בתגובה להודעה מספר 26
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:46   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. אני מניח שבינו, שיש לו זיכרון טוב, יכול לאשר את טענתי.  
בתגובה להודעה מספר 29
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:47   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. כלומר, הודאה בשקר.  
בתגובה להודעה מספר 31
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:48   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. LOOP 32  
בתגובה להודעה מספר 33
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:51   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. LOOP 29  
בתגובה להודעה מספר 35
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:48   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. אני מניחה שאתה יכול בקלות לאשש טענה זו לבד. מדוע אתה  
בתגובה להודעה מספר 31
 
   נזקק לבינו?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:50   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. אני לא מצלם כל הודעה שלו. אני זוכר שהוא אמר את זה בכמה  
בתגובה להודעה מספר 34
 
הזדמנויות.

אגב, הוא כל כך התגאה בזה שאני לא מבין מדוע עכשיו הוא נסוג מכך.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:52   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. שקרן!  
בתגובה להודעה מספר 36
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:56   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. LOOP 31  
בתגובה להודעה מספר 39
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    14:05   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אם אתה כל כך בטוח בכך מדוע אינך מביא אסמכתאות לכך  
בתגובה להודעה מספר 36
 
   הצטיינת בכך בשעת רדיפתך אחר "איסוף מודיעין".

אתה בהחלט מסוגל להביא אסמכתאות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    14:29   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. את מצפה שאצלם תגובה של מישהו שטוען שהוא אינטלקטואל?  
בתגובה להודעה מספר 43
 
אגב, אם זה נאמר בפורום סקופים, הרי שלא ניתן להביא לכך אסמכתאות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    14:32   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. לא. אני מצפה שתעשה חיפוש כמו שעשית אחרי דברי ''איסוף  
בתגובה להודעה מספר 45
 
   מודיעין" שם הראית חריצות והתמדה בלתי נלאים.

ומדוע לא ניתן להביא מסקופים אסמכתאות?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    14:38   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. אצל איסוף לא עשיתי שום חיפוש. ראיתי אשכול שלו וצלמתי  
בתגובה להודעה מספר 46
 
לא ניתן להביא מסקופים אסמכתאות משום שהדפים נמחקים לאחר תקופה שם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:09   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. לא. הם לא הם נמצאים בארכיב הפורום.  
בתגובה להודעה מספר 47
 
   בקיצור אין לך בדל בדילה של הוכחה למה שאמרת.

לא יותר פשוט להגיד לא דברים שלא תוכל להוכיח.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:11   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. בדיוק מצאתי, להלן:  
בתגובה להודעה מספר 51
 
http://rotter.net/forum/politics/16951.shtml


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הצופה המתמיד
חבר מתאריך 29.10.04
8497 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:26   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. כל הכבוד על חשיפת השקרן  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:28   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. עוד בואש הגיח מהחור.  
בתגובה להודעה מספר 55
 
כמה אתה יחד עם חברך האפסים פתטיים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הצופה המתמיד
חבר מתאריך 29.10.04
8497 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:30   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. Fuck you! אתה מתעצבן ככה רק כשנחשפת ערוותך  
בתגובה להודעה מספר 56
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:33   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. טעית בשרשור. מי שנחשף זה דקרט השקרן ועלוב הנפש  
בתגובה להודעה מספר 58
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הצופה המתמיד
חבר מתאריך 29.10.04
8497 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:36   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. טענת שלא אמרת. הוא ה-ו-כ-י-ח שכן אמרת. רד מהעץ  
בתגובה להודעה מספר 61
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:39   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. גם אתה אידיוט שבא לבכות  
בתגובה להודעה מספר 69
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הצופה המתמיד
חבר מתאריך 29.10.04
8497 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:48   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. גודל החצים בא לפצות על המחסור בטיעונים  
בתגובה להודעה מספר 71
 
   כנראה הומור של המאה ה-19 שאני לא מבין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:33   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. תודה  
בתגובה להודעה מספר 55
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:34   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. אתה צריך את תמיכת כל הבואשים והשקרנים  
בתגובה להודעה מספר 62
 
לאחר שיצאת שקרן.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:35   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. הרי ברור שזה מה שתאמר, אחרי שיצאת שקרן LOOP 34  
בתגובה להודעה מספר 65
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:39   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. אתה אידיוט שבא לבכות  
בתגובה להודעה מספר 67
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:45   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. זה ההסבר שלך, שזה נאמר בצחוק?  
בתגובה להודעה מספר 70
 
הסבר עלוב


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:43   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. ואתה הוא שתשפוט...  
בתגובה להודעה מספר 22
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    12:17   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אכן, המרכסיזם גם אשם ברעידת האדמה בהאיטי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ובהוריקן קתרינה. זו מזימה קומוניסטית ידועה.

ואסיים בציטטה מטופשת במיוחד מהטקסט שהבאת:
"ההיסטוריונים הסובייטים וגם המערביים תירצו את הסכם מוסקבה שבין סטלין להיטלר, מאוגוסט 1939 (המכונה "הסכם מולוטוב-ריבנטרופ" כדי להסתיר שההסכם נחתם במוסקבה)"
או במילים אחרות - הסכם שנושא את שמו של שר החוץ הסובייטי בא להסתיר את העיר מוסקבה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    12:32   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. לא תוכל להסתיר את העובדה שגם סטלין אחראי לפרוץ  
בתגובה להודעה מספר 5
 
מלחמת העולם השנייה וממילא לשואה. שיתוף הפעולה אפשר לגרמניה הנאצית להשתלט על אירופה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:28   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. הוא לא צריך להסתיר כלום. זאת אינה עובדה  
בתגובה להודעה מספר 6
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בינו בוערים
גולש אורח
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:35   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. נכון שזו לא עובדה, אבל זו פרשנות יותר מסבירה ויותר  
בתגובה להודעה מספר 21
 
   מהגיונית והגונה.
ברור לכל אדם בר דעת שהיטלר לא היה מעז לפלוש לפולין ואח"כ להולנד,
בלגיה וצרפת אם הוא לא היה חותם עם סטאלין על הסכם אי לוחמה הדדית.

הרי לבריה"ם היה צבא עצום של מעל 10 מליון חיילים.
אמנם נחות מזה הגרמני, אבל בשל עתודות כח האדם העצומות והשטח הענק
של בריה"ם, דבר שהיה מקשה עד מאוד על היטלר בתכניותיו.
רק כשהוא היה שיכור מכוחו, שנתיים אחרי פרוץ המלחמה הוא החל לתקוף
את בריה"ם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:42   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. לא ברור שום דבר. וגם אין בסיס לתיאוריות האלה  
בתגובה להודעה מספר 24
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בינו בוערים
גולש אורח
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:09   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. זה לא ברור בדיוק באותה מידה  
בתגובה להודעה מספר 27
 
   שאיש לא ראה אטום, ניוטרון, פרוטון ואלקטרון ובכל זאת אין איש מדע
רציני אחד שיטען שאלו דברים לא קיימים.
למרות, ששוב, אטום הכי גדול (נניח של אורניום או פלוטוניום) הוא
כה קטן עד שבמיקרוסקופ אלקטרונים (דרך אגב, מיקרוסקופ אלקטרונים ולא
מיקרוסקופ אלקטרוני) אי אפשר לראות אותו.
קל וחומר שאי אפשר לראות אלקטרון וקל וחומר בן בנו של קל וחומר שאי
אפשר לראות קווארק ושאר תת חלקיקים.
פשוט יש תיאוריה מדעית שמאששת את קיומם ואיש לא הצליח להפריך את נכונותה.

אותו דבר כשעושים ניתוח היסטורי. איש הרי לא יודע את כל העובדות.
יש לנו רק חלקי עובדות. הרי איש לא היה בתוך ראשו של היטלר ובתוך ראשו
של סטאלין וכן אותו איש שלא היה בראש שני אלו גם לא קרא את כל הפרוטוקולים של ישיבות המטה הצבאי של שתי מדינות אלו.
הקף החומר הוא עצום.
היסטוריון טוב הוא אחד שיודע על סמך עובדות בודדות + כמה ספרים שכתבו
מושאי מחקרו + כמה מעשים פומביים שלהם, על סמך כל אלו, לבנות תאוריה
סבירה שמסבירה מדוע קרה מה שקרה.

אשמח אם תביא ולו תזה אחת שטוענת שגם אילולא הסכם ריבנטרופ-מולוטוב
הנאצים היו פותחים בכיבוש אירופה.
רק כשהנאצים ראו שהם חסלו כמעט לחלוטין את צרפת וכן מדינות השפלה ואת
מדינות מרכז אירופה (כגון יוגוסלביה)
ובריטניה רק נלחמה באויר נגדם ובנוסף ארה"ב לא מצטרפת לעזרת בריטניה,
רק אז שכרון הכח עלה להיטלר לראש והוא החל בכיבוש רוסיה. יותר
נכון בנסיון לכבוש את רוסיה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:29   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. רמת הטיעון הזאת אינה מתאימה לי.  
בתגובה להודעה מספר 50
 
אתה מוזמן להגיד שאני מתחמק...


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:30   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. בדיוק. אנשים לא מבינים שהתחום הזה הוא אינו מדע מדויק  
בתגובה להודעה מספר 50
 

לזלזל בצורה כל כך בוטה במחקרים של אנשים זו פשוט נבזות שאין כדוגמתה.

אולי תתפלא, אבל אני לא מזלזל אפילו במחקרים של פפה ושליים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:33   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. ''מחקר''?!  
בתגובה להודעה מספר 59
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בינו בוערים
גולש אורח
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    12:33   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לא תצליח להגחיך את המאמר הזה  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   גם אם, פה ושם, יש לו הגזמות או טעויות טכניות קלות.
יש לך מה לאמר על לב לבו של המאמר? יש לך הוכחה לכך שהוא ברובו שגוי
או אפילו שגוי לחלוטין?
נשמח לקרוא כאלו, בשיא הרצינות אני אומר.
אבל להגחיך כמו שאתה עושה זה לא רציני, זה לא ראוי, זה לא לגיטימי ובעיקר לא יעזור לך.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    12:41   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. זה בגלל (ואני לא בא להעליב) שהוא מרכסיסט במידת מה  
בתגובה להודעה מספר 7
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    12:52   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. אני לא מרכסיסט, ואתה יודע את זה  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   ואם אינך יודע להבדיל בין מרכסיסט לבין סוציאל-דמוקרט, כנראה שגם לא תוכל להבדיל בין נאצים למרכסיסטים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:07   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. באנאלוגיה לשפה שיווקית, אתה מרכסיסט-לייט.  
בתגובה להודעה מספר 11
 
בסולם הדרגות של המרכסיזם הייתי שם אותך בדרגה 1 (מתוך 5).


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:11   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. זה לא באמת עובד ככה  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:13   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. אז על מי אתה נשען, מי האב הרוחני של האידאולוגיה שלך?  
בתגובה להודעה מספר 17
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    06:29   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. אני שולל את המרכסיזם ואת הקפיטליזם באותה מידה  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 12.02.10 בשעה 06:38 בברכה, ירגזי מחמד
 
שני אלה במתכונתם הצרופה רעות חולות ואנטי דמוקרטיות בעיניי.
הפיתרון הנכון בעיניי הוא מצד אחד מתן חירות לאזרחים, ומצד שני ניהול אחראי וערכי של ענייני החברה.

אני תומך בשילוב בין זכותו של האינדיוידואל לשגשג ולהגשים עצמו כלכלית, לבין חובתה של המדינה לדאוג לרווחתם של אזרחיה.
את זה ניתן להשיג באמצעות רגולציה מחמירה, והימנעות מהפרטת שירותים חיוניים לאזרח.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    12:56   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. זו אינה 'טעות טכנית קלה'  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   אלא דוגמה לתפר גס מדי באונס ההיסטוריה השיטתי של המאמר הנ"ל.
מאמר זה מגחיך את עצמו יותר מכל מבקר שלו - וכאלה תובנות עקומות ומעוותות ראוי שיוקעו, ולגיטימי שיוקעו (למרות שזה באמת לא יעזור לי אל מול הקהל השבוי ברוטר)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בינו בוערים
גולש אורח
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:06   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. לגיטימי וחצי ולגיטימי באבו אבוהה לבקר ואף לבקר קשות  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   לא לגיטימי בשום פנים ואופן להשמיץ.
וההבדל בין ביקורת לבין השמצה הוא כזה, וכאן אני מצטט מדברי כבוד
גדולת הד"ר אורי מילשטיין: ביקורת היא השמצה מבוססת. השמצה היא ביקורת
בלתי מבוססת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:10   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. ואתה יודע מהי האמת? מדוע אתה כה פסקני?  
בתגובה להודעה מספר 12
 
אני למשל, למרות הערכתי הרבה לד"ר מילשטיין, אף-פעם לא תפסתי את דבריו כדברי אלוהים-חיים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:44   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. אין שום קשר לוגי בין הכותרת והתוכן של תגובתך הזאת  
בתגובה להודעה מספר 16
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:47   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. עזוב נו  
בתגובה להודעה מספר 30
 
עזוב, נו.
אני לא צריך להוכיח לך כלום, כמו שאתה לא חייב להוכיח לי כלום. אתה לא בא מתוך נכונות להשתכנע במשהו, אלא ממקום של התנגחות.

חבל על הזמן שלי.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:51   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. אתה חנטריש  
בתגובה להודעה מספר 32
 
אתה מביא מאמר, שכל מטרתו התנגחות, שכמקובל אצל כותבו הוא מעלה תזות "מיוחדות", כי זאת דרכו לזכול בצומי. (אחרת מי יקרא את דבריו) התזות אינן מבוססות על שום דבר משמעותי, אין בכתיבה שום אמות מידה מדעיות, ויש חבורה של חסידים שוטים שהופכים את היוצרות ודורשים הפרכה במקום שלא הייתה בו הוכחה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:56   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. מצטער, אבל אתה לא מצליח לתפוס מהו מדע  
בתגובה להודעה מספר 37
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    14:01   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. ואתה הוא שאומר לי זאת...  
בתגובה להודעה מספר 40
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    14:05   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. ומהו ''מדע'' בעיניך?  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    14:43   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. בגדול, מדע אמור להתקדם על סמך הפרכות והשערות  
בתגובה להודעה מספר 44
 
אחרת, עדיין היינו תקועים בימי הביניים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    14:50   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. ברור כעת שאין לך מושג מה זה...  
בתגובה להודעה מספר 48
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:10   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. ואתה? איך אתה מגדיר מדע?  
בתגובה להודעה מספר 49
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:23   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. אני לא צריך ''להגדיר''. יש הגדרות פורמליות רבות  
בתגובה להודעה מספר 52
 
אבל כולן אומרו בקרוב אותו דבר: מדע הוא איסוף מידע - באמצעים שונים ובמתודולוגיות בדוקות ומוגדרות - ואחר כך ניתוח המידע, והסקת המסקנות על פיו.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:32   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. אתה לא מגדיר מדע אתה מגדיר דרך עבודה.  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:34   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. את רוצה הגדרה ממילון?  
בתגובה להודעה מספר 60
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:36   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. מה שכתבת למעלה אינו הגדרת ''מדע''.  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    13:30   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. גם אתה נופל בפח?  
בתגובה להודעה מספר 7
 
איש לא צריך להביא הוכחה שהוא שגוי. כל התיאוריות והפנטזיות אינן מוכחות, וממילא אין צורך להפריכן.

ואני מסכים שאין צורך להגחיך את המאמר. הוא מגוחך כשלעצמו.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הצופה המתמיד
חבר מתאריך 29.10.04
8497 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:34   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. להגיד שסטלין אשם ישירות בשואה זה מופרך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   גם אם הוא גרם לפתיחת המלחמה, וזה טעון הוכחה,
מי שאשם בשואה זה מי שביצע אותה - היטלר.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:49   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. הוא האשים ישירות את סטאלין?  
בתגובה להודעה מספר 64
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הצופה המתמיד
חבר מתאריך 29.10.04
8497 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    15:55   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. כן:  
בתגובה להודעה מספר 74
 
   "...האשם העיקרי במלחמת העולם השנייה, לרבות בשואת העם היהודי,
לא היה כלב התקיפה אדולף היטלר, אלא מי ששיסה אותו בשכניו: יוסף סטלין"

זה מופרך בעיני, בלי לגרוע מרשעותו של סטלין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    16:02   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. אתה צודק, למרות שמדובר בלוגיקה  
בתגובה להודעה מספר 75
 

מלחמת העולם השנייה = שואה

מלחמת העולם השנייה = סטאלין אשם

סטאלין = שואה


לא יודע אם זה נכון, אבל כנראה שלכך הוא התכוון.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הצופה המתמיד
חבר מתאריך 29.10.04
8497 הודעות
יום חמישי כ''ז בשבט תש''ע    16:17   11.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. אם כבר, זה כשל לוגי  
בתגובה להודעה מספר 76
 
   כשל מהסוג:

לכסא יש 4 רגליים, לכלב יש 4 רגליים
לכן כסא = כלב


האשם הישיר הוא המבצע = היטלר והמוני הגרמנים שהלכו אחריו.
אין צורך לגרור את סטלין לשואה כדי להוכיח את רשעותו.

להציג את סטלין כמוח-על ואת היטלר כנגרר, נשמע קצת הזוי


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
xoxol
חבר מתאריך 30.6.09
1148 הודעות
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    00:16   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. עוד על הבלוף של ''סובורוב''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אני רואה שמאז הבוקר הפוסט הזה לקח כיונים לא קונסטרוקטיביים אבל בכל זאת יש כמה דברים שכדאי להגיד כדי להסביר איך הבלוף של סובורב עובד וכמה הוא מסוכן;
נניח שמחר בבוקר מתחילה מלחמה בין ישראל לאירן - לא חשוב כרגע מי ירה את היריה הראשונה- ונניח שמדינת ישראל תשרוד. בעוד 30 שנה קם קצין בצה"ל שקורא לעצמו "פלביוס" ומבקש מקלט מדיני בסוריה תוך שהוא מבקר בחריפות את הציונות וקורא לפרוקה של מדינת ישראל. גולת הכותרת של טענתו היא ההוכחות המדעיות שהוא מביא (מבפנים!) שישראל היא התוקפנית שיזמה את מלחמת אירן- ישראל ב2010. ההוכחות המוצקות שהוא מביא הם -
1. עליה משמעותית ברכש הצבאי בעיקר לצורך תקיפה ארוכת טווח, לדוגמא רכישת צוללות ואוניות בגרמניה ערב המלחמה - ברור שישראל הצטיידה לקראת המלחמה שאותה התכוונה ליזום.
2. קיומן של תוכניות מלחמה מסודרות לגבי תקיפה ולחימה באירן.
3. אימונים אינטנסיסיים של צה"ל לפני המלחמה ותרגול תו"לים אלו.
4. פעילות דיפלומטית ערה נגד אירן - ניסון לייצר בריתות אסטרטגיות נגד אירן ולתפוס אחיזה והשפעה במדינות שכנות לאירן (טורקיה ,ולאחר מכן מדינות בריה"מ לשעבר הגובלות עם אירן) כדי להשתמש בהם לצרכי מודיעין ולוגיסטיקה.
5. החמרה הדרגתית ברטוריקה ובדימוי של אירן וראשיה בתקשורת (כולל הוכחות וציטוטים מאתר "רוטר" הפופולרי)הממשל הכין את דעת הקהל למלחמה שישראל התוקפנית מתכננת.

חברים! אני יכול להוכיח כל מילה מחמשת הטענות האלו!! האם זה מוכיח שישראל אשמה ותוקפנית?
מבלי לגרוע לרגע מהפשעים הנוראים שסטאלין ימ"ש ביצע - הבלופים האלו הם לא רק שקר הם גם פשע.
בעוד כמה דורות יבואו גרמנים שקראו את "סובורוב" וישתמשו בו כדי לנקות את עצמם.
ידע הציבור להיזהר


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    00:51   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. הבעיה עם מה שאתה אומר זה הסכם ריבנטרופ-מולוטוב  
בתגובה להודעה מספר 78
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 12.02.10 בשעה 00:55 בברכה, רנה דקארט
 
מדוע הסכים סטאלין לחתום על הסכם עם היטלר, כשהוא, בתור פרנואיד ידוע,
מבין שהיטלר לא מתכוון לקיים הסכמים (הסכם מינכן)?

כמו כן, מדוע סטאלין לא ביצע בתחילה את הסכם ריבטרופ-מולוטוב?
מדוע הוא חיכה להכרזת המלחמה של בריטניה וצרפת ורק אז השתלט על החלק המזרחי של פולין?

הסכם ריבנטרופ-מולוטוב הוא אחד הדברים הפחות מובנים במלחמה הזאת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    06:36   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. זה ריאל פוליטיק  
בתגובה להודעה מספר 79
 
   בדיוק כמו בדלנותה של ארה"ב עד לדצמבר 41', או רפיסותה של מערב אירופה לנוכח הפעולות האלימות של היטלר בין השנים 1933-1939 (חבל הסודטים, האנשלוס או חוקי נירנברג לא זכו לתגובה הולמת, ובינתיים גרמניה הלכה והתעצמה).

העניין הוא שתיאוריות שכאלה נובעות למעשה מדיעותיו הפוליטיות של ההיסטוריון כיום, אשר אונס את ההיסטוריה על תפיסת עולמו העכשווית.
לא פלא שנעשה ניסיון להאשים את ברה"מ דווקא באחריות על פרוץ מלה"ע השנייה, משום שזהו אולי האקט היחידי של הקומוניזם אשר הועיל לעולם.
קעקוע הטוב היחידי נועד למעשה להפוך את ברה"מ לרע מוחלט, בהתאם להשקפות מפרסמי התיאוריה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    12:21   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. א. אני לא מאמין שמישהו פה רוצה וחושב לנקות את הנאצים  
בתגובה להודעה מספר 81
 
ב.לדעתי זה כבר מעבר לריאל פוליטיק. מילא לא להילחם בהם, אבל לשתף פעולה עם הנאצים?

ג.אנחנו מדברים פה על אדם שרצח בזמנו עשרות אלפים ממפלגתו רק בגלל פראנואידיות. זה אדם שיילך בנאיביות להסכם עם היטלר.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    16:35   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. חזור לפסקה הראשונה במאמר שהבאת אתה  
בתגובה להודעה מספר 82
 
   "הממצא העיקרי והחשוב במחקרו של קצין המודיעין הצבאי הסובייטי, ויקטור סובורוב, הוא כי האשם העיקרי במלחמת העולם השנייה, לרבות בשואת העם היהודי, לא היה כלב התקיפה אדולף היטלר, אלא מי ששיסה אותו בשכניו: יוסף סטלין".

כלומר לא היטלר ותומכיו הבזויים אחראים לשואה, אלא סטאלין ש"שיסה"(!) אותו במערב.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    16:41   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. זה מנקה את הנאצים?  
בתגובה להודעה מספר 83
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    16:43   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. יש כאן האשמה של הסובייטים באחריות לפרוץ מלה''ע והשואה  
בתגובה להודעה מספר 84
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    17:10   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. אם התאוריה של סוברוב נכונה, הסובייטים אשמים  
בתגובה להודעה מספר 85
 
באחריות לפרוץ מלחמת העולם השנייה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    17:38   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. זה בסך הכל ניגוח פוליטי במסווה של מחקר אמיתי  
בתגובה להודעה מספר 86
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 12.02.10 בשעה 17:49 בברכה, ירגזי מחמד
 
הסכם אי לוחמה לפני פרוץ המלחמה לא גרם לפרוץ המלחמה.
מי שגרם למלחמה הוא מי שהתכונן לה, עשה שרירים צבאיים במשך שש שנים קודם לכן, סיפח טריטוריות לא לו למדינתו, והכין את מדינתו להשתלטות על העולם.
את זה סטאלין לא עשה בגרמניה, אלא היטלר, והאחריות רובצת לפתחה של גרמניה באופן כמעט בלעדי.
מי שמטיל את האשמה על אחרים, מנקה חלקית את המפלצת הנאצית ממעשיה.

בכל מקרה הביקורת שלי היא לא על סובורוב (שהרי טקסט מקורי שלו לא הובא פה, וגם לא הוכחות, מסמכים או ראיונות כלשהם שביצע), אלא על גרסתו ה"מגוירת" של מילשטיין.

הערות הביניים חסרות הפשר של מילשטיין הופכות את הטקסט הזה ללא רציני.
מילא התובנה כאילו אזכור שמו של שר החוץ הסובייטי נבע מנסיון הסתרת שמה של בירת ברה"מ, אבל מה לגבי ההצהרה על דעיכתו של המערב ב-1978 (עשור ויותר לפני נצחונו המוחץ על הקומוניזם), או ההערה התמוהה על תעמולה פציפיסטית של הקומוניזם (להזכירך - זו אידאולוגיה שמבוססת על מאבק מעמדי).


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
יום ששי כ''ח בשבט תש''ע    18:09   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. זה לא היה הסכם אי-לוחמה, זה היה הסכם שיתוף פעולה  
בתגובה להודעה מספר 87
 
והלכה למעשה ברית.

א. לדעתו של מילשטיין המערב דועך מאז מלחמת העולם השנייה. אתה לא מסכים עם זה?

ואין לכך קשר להתמוטטות ברית המועצות, יכול להיות שגם המערב וגם הרוסים יתמוטטו. הוא מסמן את סין ככוח חדש שעולה.

ב.תעמולה פציפסטית שהייתה אמורה לאפשר לקומוניסטים הרוסים להשתלט על המערב.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    20:16   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. לא, אני ממש לא מסכים עם זה  
בתגובה להודעה מספר 88
 
   למעשה המערב הגיע לשיאו בסוף המאה ה-20.
בשנות התשעים המערב הגיע לשיא של עושר, השפעה תרבותית ודריסת רגל אידאולוגית כמעט בכל מקום בעולם.
מתחילת העשור הקודם ניכר משבר, על רקע עליית משקלו של האיסלם הקיצוני, אך אין לנו עדיין פרספקטיבה של זמן כדי לדעת אם מדובר בדעיכה או בקושי זמני.

לגבי סין - כלכלית ומספרית בודאי שמדובר באימפריה בפוטנציה. בפועל זה עוד לא קורה. ייתכן ובעתיד.

אתה חייב לי הסבר באשר לתעמולה פציפיסטית של הבולשיוויקים - משפט שיש בו סתירה פנימית.
הקומוניזם (ובודאי שלא הבולשיביזם שהילל את האקטיביזם הקומוניסטי) מעולם לא היה פציפיסטי - היה רחוק ממנו.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    20:51   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. בתור מומחה לביטחון, אני מניח שהוא מדבר על העניין מבחינה  
בתגובה להודעה מספר 89
 
הצבאית. הרי גם רומא התפרקה בסופו של דבר בגלל שצבאה לא הצליח להגן אליה.


בקשר לסעיף השני, ניסיתי להסביר לך בתגובה הקודמת. אין לי הסבר טוב מזה.

אם הסתירה לכאורה מעניינת אותך, פנה אליו למייל:
[email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    21:44   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. הוא לא מומחה לבטחון  
בתגובה להודעה מספר 90
 
ורומא לא התפרקה בגלל בעיות צבאיות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    21:48   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. בסופו של דבר, כן.  
בתגובה להודעה מספר 91
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    21:57   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. בסופו של דבר - בהחלט  
בתגובה להודעה מספר 92
 
כי על קברו אפשר יהיה לכתוב כל מה שרוצים וכל מה שהוא לא היה בימי חייו.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    22:03   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. לא לעניין / משעמם  
בתגובה להודעה מספר 93
 
ערכתי לאחרונה בתאריך 12.02.10 בשעה 22:06 בברכה, רנה דקארט
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    22:32   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. סוף סוף הבנת לאן אתה מוביל כל אשכול שאתה הורס.  
בתגובה להודעה מספר 94
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    22:40   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. LOOP 4  
בתגובה להודעה מספר 96
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    22:45   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. לא מוצא חן בעיניך?  
בתגובה להודעה מספר 97
 
שאני חושב שזה לא מפתיע לקרוא גיבוב של שטויות כשזה בא מ"בית מדרשו" של מילשטיין הנבוב? זאת אמירה שלי ברורה, משמעותית ולגופו של עניין. מילשטיין מתחזה להיסטוריון ולמומחה בטחון אבל הוא מפיק מאמרים ברמה שעל פי רוב גם צהובון ספק אם יפרסם אותן. גם אם אינך אוהב את חוות דעתי, היא לא מהווה הצדקה להרס אשכול.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    22:56   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. אתה מנסה להרוס את האשכול עם אד הומינם  
בתגובה להודעה מספר 98
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    23:03   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. אתה מצליח להפתיע אותי עם השטויות שלך שוב ושוב  
בתגובה להודעה מספר 99
 
מה לאד הומינם ולענייננו? אד הומינם הוא התיחסות לא רלוונטית לבר פלוגתא. כאן אני פוסל את מילשטיין לגופו של עניין. האיש הוא מתחזה, ואין צורך לבדוק זאת כל פעם מחדש.

זאת ועוד, מישהון כאן קודם פסל את דבריו לאחר קריאת המאמר הביזארי. אני רק רישרתי לו לאחר פסילת גופו של עניין, שאין מה להתפלא בהתחשב שכותב המאמר הוא אכן ידוע לשמצה בכתיבתו החנטרישית.

ואם אתה כל כך מחבב אותו, אז אני מציע לך שתחסוך ממנו את "הזמנת" חוות הדעת שלי שבטח לא מסבה לו ולך אושר.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    23:09   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. השטויות שלך לא מעניינות אותי ואני אמשיך להביא לפה  
בתגובה להודעה מספר 100
 
מאמרים שלו. אתה לא בר-סמכא בכדי לומר מי מבין /מתחזה ומי לא.

אתם סתם אידיוט שמחפש להתנגח בכדי להעביר את הזמן בבית האבות.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    23:11   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. אני אולי לא בר סמכא.  
בתגובה להודעה מספר 101
 
אבל כל האוניברסיטאות בארץ - כן. והן כולן חושבות אותו דבר.
מלבד זאת כאשרק אתה קורא, אז גם כהדיוט אתה יכול להגיע לאותה מסקנה.

ובאמת הגיע זמן שתלמד מה זה "ארגומנטום אד הומינם".


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    23:18   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. אתה משנה לעצמך את ההגדרה בהתאם לנסיבות  
בתגובה להודעה מספר 102
 
וזה רק מראה עד כמה אתה מגוחך, עלוב ושפל אתה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    23:21   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. המקלדת סובלת הכל. לכן אתה יכול לגבב כל שטות וכל שקר  
בתגובה להודעה מספר 103
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט
חבר מתאריך 1.6.09
47214 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    23:34   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. זו הייתה תגובה לעצמך?  
בתגובה להודעה מספר 104
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירגזי מחמד
גולש אורח
אור ל שבת קודש כ''ט בשבט תש''ע    22:15   12.02.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. מכתב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות