אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #17198 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 17198   
בוקיבןיוגלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
2351 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ח באייר תשס''ט    17:42   22.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''ממשלת ישראל במרכז הרב''- מאת יוסף מישל דוד.  

 
   כל שנה, בליל יום ירושלים, מוזמנים מנהיגי ישראל על במת הכבוד במרכז הרב, יחד עם חשובי הרבנים בציונות הדתית. הפעם, אחרי מספר שנים של נציגות פוליטית בינונית, זכה מרכז הרב לנציגות פוליטית מכובדת ביותר: ראש ממשלה, שרי החינוך והמשפטים, הממונה על נושאים אסטראטגים, המדע, יו"ר וחברי כנסת. הרבה שנים לא הרגישו כאן שיש בישראל ממשלה שתומכת ומעריכה את הכיפות הסרוגות. כל הנואמים הפוליטיים שיבחו את הסרוגים ואת תרומתם לחברה הישראלית. הם לא שכחו להזכיר את חשיבות ירושלים ואחדותה, הם נזהרו מלהתחייב על כל דבר מחוצה לה. הנאומים שהזכירו חלקים אחרים מארץ ישראל נוסחו בצורה כזאת, שגם שם לא הופיעה כמעט שום התחייבות לגביהם.

שרי הליכוד התקבלו בחום ואהבה, הבחורים רקדו ושרו לכבודם, והם החזירו אהבה והערצה. שם, אף אחד לא התבייש לדבר על ציונות גם שרי הליכוד שבד"כ מסתירים את ציונותם מאחורי טיעונים "בטחוניים" ופרגמטיים.

נתניהו חיכה בחוץ 15 דקות, נכנס, נאם 6 דקות, ומיד יצא. וזאת בלי לשמוע את נאום ראש הישיבה שהיה רגיל לדרוש לכבודו. בנאומו הוא הזכיר את מקורות הציונות החילונית בתורה ובמסורת ישראל. סה"כ הנאום היה יפה אך זהיר. כולם זוכרים את הסבוב הקודם שלו כאן, לפני וואי פלנטיישן ולפני ההתנתקות. באותם ימים קבלו אותו כמלך מבית דוד.

רובי ריבלין היה מלא שמחה והתרגשות, מול הצהלה הכללית, ודיבר יפה, כמו תמיד שם ה' היה שגור. בשבילו, זה לא היה הפעם הראשונה והוא ידע מה מצפה לו.

גדעון סער שעמד שם לראשונה, עמד המום מול גילויי האהבה, והכבוד הגדול שחילקו לו התלמידים. זה היה עולה לדעתי על כל מה שהוא זכה אפילו ביום נצחונו בבחירות הפנימיות בליכוד. דבריו היו יפים. הוא אמר שיותר מסוכן ממשבר כלכלי, בטחוני וחברתי, הוא משבר ערכי. כשערכי החברה נעלמים, החברה עלולה להיעלם. למרות שהוא טוען (כמו האחרים) לשייכות לציונות "אחרת" (גם היא בעלת ערכים) הוא רואה בציונות הדתית תפקיד להקרין ערכים לחברה הישראלית כולה.

סה"כ באותו ערב, הרגשתי יותר מתמיד איזה הקשבה גדולה קיימת אצל אנשי הליכוד כלפי הכיפות הסרוגות, וכמה עבודה עוד ניתן לעשות בתחום הזה.




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הליכוד היום פחות או יותר נקי מהזיבורית Copy 22.05.09 17:43 1

       
Copy
גולש אורח
יום ששי כ''ח באייר תשס''ט    17:43   22.05.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הליכוד היום פחות או יותר נקי מהזיבורית  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   רובה עבר למפלגת השמאל קדימה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות