אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #17886 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 17886
בוקיבןיוגלי
חבר מתאריך 1.5.05
2369 הודעות
יום ראשון י''ח בתשרי תשע''ד    08:40   22.09.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

סתרים ושקרים בתהליך ה''שלום''/מישל יוסף דוד  

 
   כנראה שהיחס של העולם לישראל אינו גזירה משמיים

במפגש של אנשי ליכוד, יצא לי לדבר עם ליכודניק מבוגר שנשלח לרמאללה במסגרת שיחות "השלום". למרות היותו חובש כיפה הוא התחיל לספר לי על "הצורך לעשות שלום" וכו'. הטענות הנשנות לא ממש עמדו תחת מבחן הביקורת. דאגתי, אבל לא יותר מדי. אומנם, כשקבלתי תשובות דומות מחבר ציוני דתי בעל IQ מעל 150, אז הבנתי שיש לנו בעיה רצינית.

נדהמתי לראות ששיטת גבלס, אבי משכתבי ההיסטוריה עובדת כל כך טוב: צריך פשוט להסביר ולשנן את אותו שקר פעמים רבות, בסוף כולם יאמינו לו. רק שלא ידעתי שזה גם פועל על אנשים חכמים.

הנכס היקר והמושקע בעולם: דעת הקהל הישראלית
האם נשאלה פעם השאלה הפשוטה: למה מנהיגי ישראל שרצו את הקמת המדינה הפלסטינית לא עשו את זה מזמן? הצבא והמשטרה תחת פיקודם. הם יכולים להגיע לאיזה ממשלה ואיזה החלטת ממשלה, ופשוט לגרש, להחריב ולהרוס. בוודאי לא “המצפון” הוא זה שעצר אנשים כמו שרון ואולמרט או אפילו נתניהו. אלא דבר הרבה יותר גדול שהם תלויים בו במידה רבה: דעת הקהל הישראלית. מזמן הגויים הבינו את זה. והם הקימו מאות עמותות שכל עניינן להשפיע על מה שחושבים היהודים בארץ. זה לא קל, כי העובדות לא ממש תומכות בהשקפתן אך כולן ביחד מצליחות די טוב במשימה.

הציבור הישראלי שומע את ראש הממשלה שהוא בחר מדקלם את תיזת יוסי ביילין, "למנוע מדינה דו-לאומית," למנוע יצירת מדינת טרור (חמאס), "המו"מ הוא אינטרס של ישראל". אז יש על מה להיות מבולבל.

אז הציבור יכול להיות קצת מבולבל. ואולי, זהו החטא היותר גדול של נתניהו.

אי אפשר להגיד שכל העולם אנטישמי
די ברור לי שאובמה לא מחבב את ישראל ואת היהודים. יכול להיות שהוא אפילו אנטישמי כפי שמקובל בקהילה האפרו-אמריקאית. גם בעולם כולו, לא חסרים אנשים שלא אוהבים את עם ישראל, מכל מיני סיבות לא ממש מבוררות אצלם. עם כל זה קיימת הערכה עצומה לישראל אצל מיליארדי בני אדם, לא רק בסין ובהודו. עם כל זה כל העולם סבור שלהקים מדינה פלסטינית הוא הדבר הנכון והצודק. אילו העולם היה חושב שזה עלול להביא את מדינת ישראל למסלול של התרסקות, רבים מהם היו נסוגים מהתוכנית, אולי אפילו ממשל אובמה. הרי אלו מתבוננים בהצהרות של מנהיגים ישראלים, כולל רמטכ"לים, נשיאים, שרי ביטחון. כל אלו טוענים, (כנראה לטובת עמם, הם סוברים) שזה נכון עבור ישראל להקים את פלסטין.

העולם, לא מוכן להאמין שכל האנשים האלו הם בוגדים, אלא כנראה שהם פטריוטים, ואם הם אומרים שזה יביא לשלום, אז הם בודאי לא הזויים.

הסיבה העמוקה לתמיכת העולם בפלסטין
מה שהם לא יודעים, וגם שהם לא יודעים שהם לא יודעים, הוא שקיימת מחלה גנטית שורשית אצל היהודים. חלק מהיהודים זקוק בצורה נואשת להיות חלק מקהילת העמים. הם זקוקים נואשות לא להרגיש לבדם, נדחים, מנודים מהעמים, כפי שקרה להם באלפי שנים של אנטישמיות שהם מעולם לא הבינו את מקורה. עבור חיוך מאירופה הם מוכנים לסכן את המדינה היחידה שלהם. התסמונת הזאת כלל לא קיימת אצל שאר העמים, ולכן הם אפילו לא חושבים לשאול עליה. בגלל שהם לא יודעים עליה, הם מפרשים את הרצון הישראלי לשלום "צודק" כאקט פטריוטי רציונאלי ואמיץ. הם לא יכולים לדמיין שיש כאן תגובה רגשית רוחנית שממציאה תיאוריות של שלום שלא מתיישבות כלל עם המציאות כבר יותר מ-20 שנה!

כמה מילים פשוטות מול כל הטריקים
באו"ם, נתניהו עוד יכול לעצור את האסון. הוא פשוט צריך לספר במילים פשוטות את האמת, שהיא לא ידועה גם לרוב מנהיגי העולם:

- לא כבשנו את פלסטין ב-67. גם לא ב-48. אלא נצחנו במלחמה מול ירדן.

- לא הייתה בהיסטוריה מדינה ששמה פלסטין, רק כחלק מאימפריות שונות.

- כל מי שיבוא ויחפור כאן בארץ, ימצא שרידים של בית ראשון ובית שני. של מלכות דוד, והורדוס.

- גם התנ"ך וגם הקוראן מספרים שהארץ הזאת ניתנה על ידי הא-ל לעמו ישראל.

- לא היה קל בדרך, אבל חזרנו הביתה, כפי שהבטיחו לנו.


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות