אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #17979 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 17979   
ffgm
חבר מתאריך 7.5.08
2159 הודעות
יום רביעי כ''ו בחשון תשע''ד    16:14   30.10.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הכישלון של בנט בבחירות המקומיות  

 
   הועבר בתאריך 30.10.13 בשעה 16:16 מפורום חדשות על-ידי ShinigA, (מפקח)
 

בנט, אלון דווידי והספין

אחרי הבחירות המקומיות יצאה "הבית היהודי" והיו"ר בנט בשורה של הודעות לתקשורת שבישרו על ניצחונה הגדול של המפלגה בבחירות. לא סתם ניצחון, ניצחון עם משמעות. "הבית היהודי" מתחברת לפריפריה, לפני בנט הם הרי היו מנותקים. שר הכלכלה, שסובל מאז הבחירות גלי מרירות קשים של פעילי מפלגתו, יצא מהלשכה ונסע לפריפריה כדי לברך את מנצחי "הבית היהודי". מתחברים.

האמת, לא חשבתי שאפילו צריך להתחיל להתווכח עם הקשקוש הזה, ממילא מי מאמין להודעות של מפלגות (גם "יש עתיד" ו"העבודה" פרסמו הודעות על הצלחותיהם בבחירות, אבל היה ברור שאלו הודעות כדי לצאת ידי חובה), בטח בכול הקשור לתוצאות מורכבות כמו של בחירות מקומיות. כשיש 191 מרוצים, כול אחד יכול למצוא ניצחונות והפסדים, כשהמכנה המשותף האמיתי, בדרך כלל, הוא הקשר הלא ממש חזק בין רמת ההצלחה בבחירות לזהות המותג המפלגתי. בכול זאת, את הסיפור על אלון דווידי ושדרות, נראה לי שכדאי לספר. זה מסוג הסיפורים שקצת סוגרים את הפער בין הדימוי האחוכי, "ישר בין העיניים" של בנט, לזהות האמיתית של שר הכלכלה.

"הבית היהודי" ניכסה לעצמה את הניצחון בשדרות, כמעט הייתי אומר בברוטליות. בנט שיחרר ציטוט: "הציונות הדתית עשתה הלילה היסטוריה בשדרות. בן הציונות הדתית אלון דוידי שניצח הערב יצעיד את שדרות למקומות שמגיע לתושביה להגיע אליהם". היסטוריה, לא פחות. דובר המפלגה הפיץ תמונות, הודעות ורבים מכלי התקשורת בלעו את הפיתיון. הנה כמה דוגמאות: "הבית היהודי כבשה את שדרות וקריית מלאכי", , "אלון דוידי מ"הבית היהודי" ניצח בשדרות",
והנה העובדות: "הבית היהודי" רשמה שורה של כישלונות מביכים בבחירות המקומיות. כול מי שמבין במפלגה יגיד לכם את זה. לא בטוח שזה בגלל בנט. סביר מאוד שלא, אבל להציג את זה כניצחון, זה עלוב ומגוחך. בירושלים, למשל, קיבלה הרשימה בה בנט תמך מנדט אחד שלם. הרשימה המתחרה, שנתמכה על ידי זבולון אורלב, קיבלה 2 מנדטים. במקומות רבים בארץ רשימת "הבית היהודי" נמחקה. אלון דווידי עצמו הוא איש ליכוד. לא סתם ליכוד, חבר במוסדות הליכוד, נתמך על ידי זאב אלקין, פוקד אנשים לליכוד, בבוקר הניצחון הוא אמר ברדיו "מפלגתי הליכוד", בקיצור, ליכודניק. נכון, יש לו זיקה עמוקה לציונות הדתית ורשימתו נתמכה על ידי "הבית היהודי" (וגם על ידי "העבודה"), אבל להציג את נצחונו כניצחון של בנט ועוד כמשהו שמבטא אסטרטגיה של ממש, זה מניפולציה בשקל מהסוג שבנט מתמחה בו. בנט, כמובן, יודע את האמת וכשדיבר על הניצחון הגדול בשדרות ("העדפנו להשקיע בנגב"...) הוא דאג למלמל שגם הליכוד תמך בדווידי, אבל אני נטפל לזה כי זה זה קו אופי שחוזר אצל בנט מימיו בלשכת נתניהו, דרך מועצת יש"ע ועד עכשיו: מניפולציות, מניפולציות ועוד פעם מניפולציות. לאיש יש יכולות מאוד מרשימות והרבה מאוד אינטליגנציה, אבל המניפולציות גרמו לו להיפלט מלשכת נתניהו, להיזרק בבושת פנים ממועצת יש"ע (הוא ואיילת שקד גילו לפתע שהכניסה שלהם למחשב בוטלה) ובסוף בסוף זה גם יגרום לו נזק כשר כלכלה.
נכתב על ידי רביב דרוקר , 30/10/2013 10:15
http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=394281


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  שטויות. דוידי היה מועמד לכנסת מטעם האיחוד הלאומי happy 30.10.13 16:15 1

     
happy לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.4.02
7778 הודעות, 17 מדרגים, 34 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי כ''ו בחשון תשע''ד    16:15   30.10.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. שטויות. דוידי היה מועמד לכנסת מטעם האיחוד הלאומי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות