אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18007 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18007   
baram78
גולש אורח
אור ליום רביעי ז' באייר תש''ע    23:20   20.04.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

על ישראל לפעול להחלפת המשטר בארצות הברית  

 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 20.04.10 בשעה 23:25 בברכה, baram78
 
מצד אחד
אלן ווסט
http://www.youtube.com/watch?v=WReJgvOBXa8&feature=playe


http://www.youtube.com/watch?v=VP2p91dvm6M&feature=playe

מצד שני
מרטין אינדיק
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3878426,00.html

ברצוני לנתח את עמדותיהם של הדוברים ולהציע מה צריכה להיות גישתה של ממשלת ישראל למצב המדיני הנוכחי.


אידיליה

נתחיל עם אינדיק. מתוך הנחה שקראתם את דבריו, להלן מסקנותיי -
אינדיק מייצג גישה שמאלנית. את הגישה השמאלנית בכללותה אני רוצה למצות בהגדרה פשוטה - אידיאליזם. השמאלנות אינה מתחשבת במציאות בבואה להתמודד עם אותה המציאות. השמאלנות קובעת לה איזו שהיא אידאה גבוהה ונשגבת, ולאור אותה אידאה, רעיון נעלה, היא פועלת במציאות על מנת להביאה אל עבר הגשמת אותה האידיאה.

כך באוסלו - האידיאה היתה - מזרח תיכון חדש. חומוס בדמשק, חומוס בקזינו ביריחו, וגר יהודי עם ערבי, וערבי עם יהודיה ירבץ.

מה שהוביל את "אדריכלי" אוסלו היה חזון - ליצור במזה"ת אירופה 2. פרס, רבין וקלינטון, נקטו בגישה השמאלנית המובהקת של יצירת אידיאה ופעולה נחושה במסגרת המציאות על מנת להגשימה.

וכאן הבעיה של השמאל. האידיאה מעוורת אותם וגורמת להם להתעלם מהמציאות כליל או לפרשה בצורה מעוותת שבינה לבין, ובכן, המציאות אין כל קשר. אבל בינה לבין האידיאה הכל מתחבר. כך, ערפאת הפך להיות לוחם למען השלום. כך נחתמו הסכמים חסרי כל חיבור למציאות, עם הערבים, שלאורך כל הדרך, אף לא טרחו לבטא את מטרותיהם האמיתיות. שהרי לפי האיסלאם, מותר לערבים לחתום על הסכמים עם האוייב מתוך כוונה להפר אותם בהמשך, כשעמדותיהם ישתפרו. הרי ערפאת נאם מעל כל במה ואמר במפורש כי הכל חלק מתורת השלבים והדברים ידועים.

ואדריכלי אוסלו, העדיפו לעצום את עיניהם, או לחילופין, להתכחש למציאות ולהדחיקה ויתירה מזו - להאשים את עצמם בכל כישלון של הגשמת האידיאה שלהם. בכל פעם שעלתה הטענה שהערבים מכשילים בכוונה את התהליך או שעלתה דרישה להדדיות, נזדעקו קברניטי השמאל מחשש שהאידיאה שלהם תיפגע.

כולנו יודעים מה עלה בגורל אוסלו.

וכעת קם לו מנהיג חדש באמריקה, שסביבו כל האידיאלסטים של תקופת אוסלו ואף מתקופות מוקדמות יותר, ומטרה אחת לו - לכפות אידיאה חדשה על העולם כולו. חשוב להבין שישראל אינה במוקד. ישראל היא חלק מהעולם כולו שאובמה שואף לשנות.

אז בקצרה - קודם כל אובמה רוצה לשנות את המציאות האמריקנית, גם במחיר הפרת החוקה האמריקנית. הוא רוצה להגביר את כוחו של הממשל ולהגביל את חופש הפרט המקודש באמריקה. בגלל זה קוראים לו קומוניסט ומהנדס חברתי.

בעולם, על רגל אחת, אובמה רוצה להביא שלום ואידיליה, נוסח העולם האוטופי שראינו בסרט אווטאר. אובמה רואה לנגד עיניו עולם שבו אין נשק גרעיני, עולם שבו כולם זוכים לחינוך ולשוויון הזדמנויות, עולם שבו ניתן כבוד לכל הדתות, ובקיצור - גן עדן עלי אדמות. אבל יש בעיה. העולם הוא גהינום. אבל אובמה ויועציו מסרבים להכיר בעובדה הזו ולכן הם משכתבים את המציאות - אין טרור איסלאמי. אין איסלאם קיצוני. אין בעיה איסלמית. להיפך - ארה"ב היא בכלל מדינה מוסלמית, אסור לבקר את האיסלאם, האיסלאם היא הדת הנאורה ביותר בעולם ותרומתה לעולם היא הגדולה ביותר.

ממשלו של אובמה רואה שהאיסלאם הוא כוח עולה בעולם המערבי. וכדי להתמודד עם עובדה זו ממשל אובמה החליט לפייס את המוסלמים כדי שאלו יהפכו כמובן את עורם ויצטרפו אליו במטרה להפוך את העולם למקום טוב יותר.

וכמו אידיאליסטים אחרים בהיסטוריה, ע"ע לנין, סטאלין, היטלר, שהחליטו שהם כופים את האידיליה שלהם על המציאות, ועשו זאת על ידי מאבק אכזר בכל אלה שהתנגדו לאידיליה שלהם, כך אובמה וממשלו נוקטים בגישה דורסנית ובריונית נגד כל מי שלא מיישר קו עם האידיליה שלהם.

מהנפגעים העיקריים –


-- Obama visits China and soon Indonesia, skipping India, our natural and rising ally in the region -- common language, common heritage, common democracy, common jihadist enemy. Indeed, in his enthusiasm for China, Obama suggests a Chinese interest in peace and stability in South Asia, a gratuitous denigration of Indian power and legitimacy in favor of a regional rival with hegemonic ambitions.

-- Poland and the Czech Republic have their legs cut out from under them when Obama unilaterally revokes a missile defense agreement, acquiescing to pressure from Russia with its dreams of regional hegemony over Eastern Europe.

-- The Hondurans still can't figure out why the United States supported a Hugo Chavez ally seeking illegal extension of his presidency against the pillars of civil society -- its Congress, Supreme Court, church and army -- that had deposed him consistent with Article 239 of their own constitution.
מקור:
http://townhall.com/columnists/CharlesKrauthammer/2010/04/02/slapping_friends?page=full&comments=true

ובאמת הרשימה עוד ארוכה. אבל הבעיה היא שאנחנו בעצמנו גם בתוך הרשימה הזו. הממשל האידיאליסטי של אובמה קובע נוסחאות שכל קשר בינן לבין המציאות הוא אבסורד – כגון הנוסחה שיש קשר בין אירן גרעינית לבין שלום בין ישראל ולבין הערבים. שיש לחלק את ירושלים כדי שאירן תנטוש את תוכניותיה הזדוניות ותצטרף במחולות לשירת הקומבה יה של אובמה בוודסטוק 2010.


מציאות

ומהצד השני, יש לנו את הרפובליקני, אלן ווסט, שנקרא לגישתו השמרנית, גישה ימנית. הגישה הימנית רואה את המציאות ולאור המציאות הזו קובעת את מדיניותה. בבסיס הגישה הימנית המודרנית, קיימת שאיפה לחופש הפרט, ליברליות והרבה דברים שניתן למצוא גם בגישה האידילית של השמאל, אבל ההבדל הוא שהגישה הימנית עושה כל הזמן את החשבון בין הרצוי למצוי ובודקת כל הזמן כיצד ליצור את האיזונים הנדרשים כדי להגן על העקרונות של החופש והשוויון מפני אלה שחותרים תחת עקרונות אלו או משתמשים בהם כדי לפעול באמצעותם על מנת לבטל את החופש והשוויון.

המציאות העולמית כיום היא שהאיסלאם הוא כוח עולה. האיסלאם היא אידיאולוגיה שבבסיסה שלילת החופש באופן מוחלט מבני אדם, דיכוי, ביטול זכויות האדם והשלטת חוקים דתיים אכזריים. המוסלמים נמצאים בפועל במלחמה כוללת נגד העולם המערבי, כאשר הזירה כעת היא זירת דעת הקהל. הם יוצרים מצגי שווא ומשתמשים בנושאי זכויות אדם, שוויון, שיח זכויות, רב תרבותיות וכל מיני מושגים "נאורים" כדי להשתרש לאט לאט בחברות עליהם שואפים להשתלט.

ישראל נמצאת כעת במערכה משותפת לעולם המערבי כולו. יתרונה של ישראל הוא בכך שהמאבק הערבי בה הוא גלוי, בוטה ותוקפני, כך שהיא מחוייבת להילחם באוייב המוסלמי בגלוי ובכל המערכות.

רוב העולם המערבי ישן את שנתו ואינו מודע למציאות הקשה שנרקמת סביבו, שכן רוב מנהיגי העולם הם אידיאליסטים שאינם רוצים להביט למציאות בעיניים. מתוך מורך לב מנהיגותי, הם מעדיפים להדחיק את הבעיות, לשנות את השם של הבעיות ולהשאיר את הפתרונות לדורות הבאים.

מנהיג הגישה האובדנית הזו הוא ברק אובמה. הוא ויועציו הם נושאי הדגל של הגישה הסהרורית האידיאלסטית שכופה על המציאות מושגים חסרי תוקף ובסיס. מדיניותו של אובמה היא הרסנית קודם כל לארה"ב, המדינה שהוא נבחר לשלוט בה. שנית מדיניותו היא הרסנית לכל העולם המערבי החופשי, שכן אמריקה תמיד נחשבה כמבצר של עוצמה, חופש ועצמאות שכל העולם המערבי נהנה ממנהיגותו.

וכעת כשהסרטן המוסלמי מכרסם באירופה ובאוסטרליה, אמריקה שאמורה להיות החומה הבצורה בפני האויב הנורא הזה, נוקטת בגישה הרסנית שתוצאותיה יכולות להיות מחיקת כל הישגי המערב, בכל התחומים, אך בעיקר בתחומי חופש האדם, זכויות האדם, חופש הביטוי ושוויון.

לפיכך ישראל אינה לבד במערכה. נהפוך הוא, ישראל היא מובילת המערכה. לדעתי יש לישראל כעת הזדמנות לצאת ולומר קבל עם ועולם את האמת כפי שהיא! על ישראל לומר שאין אמת באף דרישה ערבית וכי המטרה של האיסלאם היא כיבוש העולם כולו וישראל בתוכו. ישראל אינה מטרה מבחינת האיסלאם, ישראל היא אמצעי.

מנהיגי ישראל צריכים להסתייג בגלוי מהגישה הלא מציאותית של ממשל אובמה ולהציג באופן בוטה ואמיץ את האמת שבבסיס הסכסוך הישראלי ערבי. ישראל צריכה להפוך למובילת המאבק של המערב כולו באיסלאם.

ישראל צריכה לומר לממשל באמריקה ולעם באמריקה – האם אתם רוצים להיות לצד אלה שרומסים כעת את זכויות האדם ושואפים לרמוס את זכויות האדם שלכם ושל ילדיכם בבוא העת, או שאתם רוצים להתפקח מהאשליות ומהפיתוי של הנפט הערבי, ולהילחם יחד איתנו נגד האיסלאם החשוך, שמדכא נשים, מדכא הומוסקסואלים, מדכא מיעוטים, שנוהג באכזריות כלפי בני עמו אם הם סונים או שיעים ולהיפך?

ישראל צריכה לומר לעם באמריקה – האם אתם רוצים להידרדר ולהפוך לאומה שהרסה במו ידיה את העולם יחד עם עצמה?

ישראל צריכה לקרוא לאמריקנים להתפקח ולצאת ולהאבק על העקרונות המוקודשים שעליהם האומה שלהם מבוססת.

על ישראל לחתור לחיזוק הגורמים המפוקחים בכל מדינות המערב ולפעול ליצירת קואליציה חזקה ואיתנה מול האוייב המוסלמי האכזר.

וכצעד ראשון במאבק הזה, על ישראל לפעול להפלת הממשל בוושינגטון לאלתר!

מקור - http://www.gplanet.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=1049&PN=1&TPN=15




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אנחנו חלשים לכך,אין לנו את הסיוע מבפנים שנוכל לשנות שם משהו. נוסטור 21.04.10 00:32 1
  איפה אתה חי? איך ''מפילים'' ממשל בארה''ב? Big Joe 21.04.10 00:44 2
     כוונתי היא בעיקר לעורר דיון ולצאת מהקיבעון המחשבתי ביחסים עם ארה''ב baram78 21.04.10 07:34 3

       
נוסטור
חבר מתאריך 20.6.09
25229 הודעות
יום רביעי ז' באייר תש''ע    00:32   21.04.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אנחנו חלשים לכך,אין לנו את הסיוע מבפנים שנוכל לשנות שם משהו.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Big Joe
חבר מתאריך 2.9.05
129229 הודעות
יום רביעי ז' באייר תש''ע    00:44   21.04.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. איפה אתה חי? איך ''מפילים'' ממשל בארה''ב?  
בתגובה להודעה מספר 0
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
baram78
גולש אורח
יום רביעי ז' באייר תש''ע    07:34   21.04.10   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. כוונתי היא בעיקר לעורר דיון ולצאת מהקיבעון המחשבתי ביחסים עם ארה''ב  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות