אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18056 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18056
בוקיבןיוגלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
2369 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ט בכסלו תשע''ד    17:47   02.12.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

רוצחים במשרה מלאה במימון הנרצחים/חיים יואבי רבינוביץ  

 
   רוצחים במשרה מלאה במימון הנרצחים (מתוך כתבה של עפרה לקס בשבועון "בשבע")

1. בתחילת השבוע פורסם כי המחבלים ששוחררו לאחרונה מהכלא הישראלי במסגרת משא ומתן המדיני לא ידעו מחסור בשארית ימיי חייהם. כל מחבל, כך דווח, יקבל מענק של 50 אלף דולר, וגם משכורת לכל החיים צמודה לוותק שלו בכלא. הכספים באים ממדינת ישראל וממדינות אירופה.

2. האסירים מקבלים שלושה סוגי תשלומים: מיום שהמחבל נאסר ועד שחרורו הוא מקבל משכורת של 1,400 ₪ לחודש, כשהמשכורת הזאת עולה ככל שהתקופה בכלא מתמשכת, אם למשל המחבל יושב בכלא הישראלי עשר שנים, משכורתו מגיעה עד ל- 10,000 ₪ בחודש, פי ארבעה מהמשכורת הממוצעת ברש"פ. בנוסף לכך, ביום שבו הוא יוצא מהכלא הוא מקבל מענק שחרור, ואם הוא היה בכלא למעלה מחמש שנים, הוא גם מקבל משכורת לצמיתות.

3. במהלך הביקור אצל המשפחות, תקפה הטלוויזיה הפלשתינית את ישראל ושאלה: איך אפשר לקרוא לאנשים האלה טרוריסטים, הרי הם גיבורים? המשכורת מקנה מעמד, וזו בעצם אמירה ממשית של "אנחנו משלמים לך על זה שרצחת ישראלים". ומקור הכסף שמשולם לרוצחים הוא מדינת הנרצחים.

4. זמר פלסטיני שר לקבוצת ברצלונה שהגיעה לבקר ברש"פ שיר שמילותיו כללו את המשפטים הבאים: "ארצי פלסטין, פנה לצפת ולטבריה, שלח ברכות לים של עכו וחיפה, אל תשכח את נצרת וספר בית שאן על שיבת אנשיה."

5. מרכוס, מ"מבט לתקשורת הפלסטינית", שעומד להוציא מחקר ובו סיכום של התבטאויות ההסתה מתחילת השיחות המדיניות עד היום. המחקר מקיף 100 עמודים של דוגמאות שכוללות הצגת עולם בלי ישראל, שירים שמהללים טרור ועוד. בין אלה יש המון הסתה ושנאה. מאשימים את ישראל שהיא רוצה להרוס את מסגד אל- אקצה, שהיא מפיצה סמים בכוונה תחילה ועוד. אנשים חושבים שיש שינוי במדיניות הזאת של הרשות אבל אין. להפך , יש שינוי מתמיד לרעה."

6. המרכז לחקר המדיניות במזרח התיכון, אותו מנהל דוד בדין, רכש את ספרי הלימוד של הפלסטינאים ונתן אותם לשלושה מתרגמים שונים. כולם הגיעו למסקנה אחת: "יש בספרים חינוך לשאהידיזם. זה מכוון. יש כאן חינוך למלחמה של ממש." הספרים מהללים את כל מי שרצח יהודים ופיגועים מן העבר. בדין מספר שבשנת 1999 קיבלו הילדים תוכנות מחשב שמנחות אותם איך לאתר בתים מתש"ח ואיך להרוג את היהודים שגרים בו עכשיו. "בקיץ מתקיים 'מחנה ג'יהאד,, שבו תוך כדי משחקים שרים שירים על הג'יהאד ומהללים את כל מי שנכנס לכלא".

7. פרט למדינות התורמות, יש עוד מדינה אחת שכספיה מגיעים ישר לכיסם של המחבלים. וזו אומר בדין, היא ישראל. "הפלסטינים מדברים על זה וצוחקים, שהכספים שמזרימה ישראל לרש"פ משמשים לאסירים בכלא ולכל מיני ארגונים שפועלים בחו"ל נגד ישראל. הם לא מסתירים את זה".

8. החוקר דחוח- הלוי מסביר מדוע ממשיכות המדינות באירופה לתרום לרש"פ למרות שהכסף הולך למחבלים: "אף אחד לא רוצה להתעסק עם טרוריסטים ועוד אלימים", ומכיוון שיש קהילות גדולות של פלסטינים גם במדינות אירופה, "מעדיפים לתת פרוטקשן לראש הכנופיה". כך אגב, גם עשתה ישראל כשהיו הפגנות נגד אבו מאזן, היא שחררה כספים כדי שיהיה שקט. "במזרח התיכון אין דין ואין דיין. המתפרע שולט."


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות