אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18060 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18060   
אאא
חבר מתאריך 2.4.12
378 הודעות
אור ליום רביעי א' בטבת תשע''ד    23:24   03.12.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

תמיד הואשם הימין בהפחדות. למה השמאל הוא שמשתמש בהפחדות במאמץ למנוע תקיפה באירן?  

 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 03.12.13 בשעה 23:55 בברכה, אאא
 
תמיד השמאל האשים את הימין בכך שהוא משתמש בהפחדות. למה פתאום השמאל הוא שמשתמש בהפחדות?. התשובה המוצעת לפניכם!

כשלשמאל יש אינטרס לא לתקוף אז הוא ינקוט בהפחדות נוראיות כדי שלא נתקוף. אבל במקרים שלשמאל יש אינטרס לבצע נסיגות אז הוא ימעיט מעוצמתו של האויב ויאדיר את כוחו של צה"ל ויזלזל בהפחדות של הימין. עכשיו תראו מה התוצאות: נסיגה מסיני (טיעון השמאל: החזקה בסיני לא באמת הכרחית מבחינה ביטחונית, יש לנו אמצעי מודיעין שיחליפו את העומק האסטרטגי, ארה"ב תערוב לביטחוננו וכו'). נסיגה מלבנון (טיעון השמאל: אנחנו הרבה יותר חזקים, אם חיזבאללה ימשיך להתגרות נצא למלחמה ונשמיד אותו, הוא לא איום קיומי). נסיגה מעזה. (טיעון השמאל: טיל אחד משם ונפציץ את כל עזה. אין איום קיומי). בסופו של דבר הצטברו כל הנסיגות האלו לכדי סכנה גדולה ואמיתית! תחשבו מה קורה במלחמה כוללת- טילים מעזה ולבנון פוגעים בכל הארץ, מנהרות שנחפרו לשטח ישראל פולטות מחבלים מאחורי הקווים שלנו ומצרים הפכה לצבא חזק מאוד בזכות הסכם השלום שהשיג לה חימוש מודרני מידידתנו ארה"ב.
האם אתם רוצים בהמשכו של התהליך הזה שמוביל לכך שבעקבות פשרנות, ויתורים ונסיגות אויבינו מתעצמים ואיום לא קיומי ועוד איום לא קיומי מצטברים בסופו של דבר לאיום קיומי אמיתי? אם התשובה היא כן, אז תמשיכו להתנגד לתקיפה באיראן ותמשיכו לתמוך בנסיגה מהשטחים.
שימו לב לטיעון השמאלני המצוי: הרי אנחנו חזקים, יש לנו צבא אדיר, אנחנו לא צריכים לשלוט ביהודה ושומרון רק בזכות הטענה שהם אזורים אסטרטגיים ואנחנו נסתדר גם בלעדי השטחים, הפלסטינים לא יכולים להיות איום צבאי אל ישראל ואיראן הרי לא תעז לתקוף אותנו בטילים גרעיניים כי גם לנו יש נשק גרעיני. הימין תמיד רואה שחורות, תפסיקו להפחיד אותנו!.
אתם שמים לב לסתירה בהיפותזה השמאלנית? למה בכתבות עם תרחישים מעוררי אימה מה יקרה אם נתקוף באיראן אין שום אזכור לעוצמה של צה"ל ולחולשה של הצבא האיראני המיושן?. הרי זה הטיעון המקובל בשמאל, למה הם לא משתמשים בו?. פשוט מאוד, הפעם זה לא מתאים לתפיסה התבוסתנית הרגילה. אז מה עושים? מאמצים בדיוק את הטענה של היריב האידאולוגי, משתמשים בהפחדות!.
אז בואו נמשיך בגישה הזאת, הרי תמיד השמאל מנצח במדינה הזאת, וניתן את השטחים ולא נתקוף באירן. אז יבוא סוף סוף שלום. החמאס ישנה את האידאולוגיה שלו, שלטון שפוי יעלה במצרים, החיזבאללה יפסיק להתחמש והאיראנים יחזרו בתשובה. או שיקרה בדיוק ההיפך, הערבים ימשיכו בניסיונות להשמיד אותנו. זה יהיה המצב שבו תמצא את עצמה מדינת ישראל: אנו ללא עומק אסטרטגי, מלבנון מעזה ומהשטחים איום טילים על כל שטח ישראל וגדודי שהידים על הגדרות ממש רק מחכים לפרוץ פנימה, בתוף תחומי המדינה ישנו גיס חמישי ששולט על שטחים נרחבים בנגב ובגליל, המצרים מדרום עם צבא ענק מחומש במיטב הנשק המודרני, והדובדבן שבקצפת: איראן מעצמה שיעית קיצונית גרעינית. עכשיו אנחנו באמת באיום קיומי.


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  גם בנושא התמיכה הבינלאומית בישראל ניכרת אי עקביות וצביעות בטיעוני השמאל אאא 08.12.13 23:08 1
     אשמח לתגובות אאא 17.12.13 02:28 2

     
אאא
חבר מתאריך 2.4.12
378 הודעות
אור ליום שני ו' בטבת תשע''ד    23:08   08.12.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. גם בנושא התמיכה הבינלאומית בישראל ניכרת אי עקביות וצביעות בטיעוני השמאל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 08.12.13 בשעה 23:14 בברכה, אאא
 
בנושא התמיכה הבינלאומית בישראל (בנושא האיראני) שוב נוקט השמאל טיעון הפוך מטיעונו הרגיל.

מדהים לראות איך השמאל משנה את טיעוניו כדי להתאימם לעמדתו התבוסתנית בהתאם למצב הנוכחי גם במחיר אימוץ טיעונים מנוגדים:
שלי יחימוביץ בראיון לערוץ 2 (1.9) טענה נגד ביבי ש"אין לו מה לדאוג" שהרי העולם איתנו, אנחנו לא לבד, אין סיבה לתקוף שכן כל העולם יפעל נגד גרעין איראני וכו' וכו'..., ולכן אין צורך לתקוף באירן.

תראו איזה צביעות! הרי כשהימין טוען שעלינו לא להיכנע לתכתיבים של אומות העולם ואנו נהיה מספיק חזקים להתמודד מול סנקציות בינלאומיות ולא נהיה כה מבודדים אם ננקוט בצעדים לכאורה "לא הומניים" כדי להגן על עצמינו אזי השמאל ישר קופץ בהפחדות נוראיות על כמה נהיה בודדים ושארה"ב תפקיר אותנו וכו', אבל כשמדובר ברצוננו לתקוף באיראן כדי להגן על עצמינו אזי השמאל מאמץ בדיוק את הטיעון של הימין ופתאום נעלמות ההפחדות הרגילות של השמאל שהעולם יפקיר אותנו, פתאום אין בכלל מה לפחד שהעולם יפקיר אותנו. פתאום כל העולם איתנו ובעד האינטרסים הביטחוניים שלנו.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אאא
חבר מתאריך 2.4.12
378 הודעות
יום שלישי י''ד בטבת תשע''ד    02:28   17.12.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אשמח לתגובות  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות