אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18114 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18114   
דוידזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.3.08
127889 הודעות, 421 מדרגים, 743 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ח בטבת תשע''ד    07:58   31.12.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אשליית השלום המזוייף מסוכנת כמו מלחמה  

 
   קולות השלום המזויף העולים מתוכנו עלולים להטעות את הציבור ולהחליש את כושר עמידתו • מזלנו שהנהגת המדינה היום כבר הפנימה כי אשליית שלום מסוכנת כמו מלחמה
חיים שיין,
פורסם ב: 31.12.2013

האם שרת המשפטים ציפי לבני הצטרפה אתמול רשמית למקהלת העיתון "ידיעות אחרונות?" לבני החלה גם היא להלך אימים על מדינת ישראל ויכולת שרידותה מול עולם עוין. אפשר לקבל דיכאון כרוני מהנבואות האפוקליפטיות באשר למה שצפוי לנו אם נעמוד על זכותנו לארץ ישראל ולחיים כבני חורין במולדת. אם דוד בן-גוריון היה חושב כמוה, עד היום לא היתה לנו מדינה, ואם אנשי האצ"ל היו מאמצים רוח של תבוסתנות שכזו, האנגלים היו עדיין פה.

ציפי לבני מצהירה שאזרחי ישראל, גם אלה המתגוררים בתל אביב, צפויים לחרמות, לנידויים ולפגיעה כלכלית אנושה, אם הממשלה לא תיכנע לתכתיבים ולרצונות של הפלשתינים ושל האמריקנים. שרת המשפטים טרם הפנימה שאהוד אולמרט כבר אינו ראש הממשלה והנכונות לנסיגות ולקיפול דגלי הלאום התחלפה בעמידה על עקרונות, חזון וסידורי ביטחון לעוד דורות רבים של יהודים. גם בעבר הופנו כלפינו איומים, עמדנו מולם, ואנו עדיין כאן מתעצמים ומתחזקים.

חזרנו לארץ ישראל כדי להיות עם חופשי בארצנו, ולא כדי להקים קהילה גלותית המחשבת את דרכיה על פי גחמותיו של פריץ כזה או אחר. למרות רוח הנכאים של פרשני "ידיעות אחרונות," החזון הציוני מתגשם, ארץ ישראל נבנית, ולא אלמן ישראל. למרות הרושם שכלי תקשורת מנסים ליצור - האזרחים חזקים, נחושים ולמודי ניסיון. הם מבינים יותר טוב מכמה שרים, כולל שרי ביטחון לשעבר, כי כל כניעה או ויתור רק מגדילים את התיאבון, וכי כל הוויתורים שנעשו עד היום לא הובילו להשלמה או לשלום, אלא למערכות צבאיות קשות.

האמריקנים קשובים מאוד לקולות שעולים מישראל. דבריה של השרה לבני רק מעודדים אותם להפעיל לחץ נוסף לזה שהם כבר מפעילים. כל ביטוי של חולשה ישראלית מזמין לחץ נוסף כדי להגיע להישג. הם זקוקים לו כמו אוויר לנשימה, אחרי שהעולם כולו כבר הפנים כי ההסדרים בסוריה ומול איראן חסרי ערך.

משה דיין, בהספדו לרועי רוטברג שנורה בשנת 1956 על ידי צלף ערבי בנחל עוז, בואכה עזה, אמר: "הערגה לשלום החרישה את אוזניו, ולא שמע את קול הרצח האורב." קולות השלום המזויף העולים מתוכנו עלולים להטעות את הציבור ולהחליש את כושר עמידתו. לא פעם אני תמה כיצד אנשים הנחשבים אינטליגנטיים, טחו עיניהם מראות את המציאות. מזלנו שהנהגת המדינה היום כבר הפנימה כי אשליית שלום מסוכנת כמו מלחמה.

מקור: http://www.israelhayom.co.il/article/145503


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  נתניהו יעשה ויתורים אבירם שחר 31.12.13 08:06 1

     
אבירם שחר
חבר מתאריך 25.12.13
486 הודעות
יום שלישי כ''ח בטבת תשע''ד    08:06   31.12.13   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. נתניהו יעשה ויתורים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   יותר מכל איש שמאל אחר


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות