אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18221 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18221
בוקיבןיוגלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
2369 הודעות, 29 מדרגים, 30 נקודות.  ראה משוב
יום ששי ז' 'באדר א תשע''ד    13:15   07.02.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

השב''כ הפך לשירות בעלי כיפות/ חיים יואבי רבינוביץ  

 
  
1. אמיר אורן הפרשן הצבאי של עיתון "הארץ" (אל ארד). אורן טוען כי השב"כ הפך בשנים האחרונות ל"שירות בעלי כיפות".

2. שלושה מבין ארבעת בעלי התפקידים הבכירים בשירות הבטחון הכללי באים מרקע דתי ומתוך כך, "מקרינים אהדה להשקפת עולם המתנגדת לפשרה מדינית שכרוכה בפינוי התנחלויות.

3. אורן מונה את בכירי השב"כ העומדים בצמרת, בלי בושה, כשכיפה מתנוססת על ראשם: "יורם כהן הסביל והסגור, סגנו הפעיל והנמרץ ר' - נסיך הכתר, או הכיפה - וראש האגף הערבי - איראני, מ'".

4. לדבריו, הכיפה שעל ראשם, מעצבת את תהליכי האיתור הגיוס ואף הקידום של עובדי השב"כ. אורן מוסיף ומתקומם על שכך שלהערכה השנתית של עובדי השירות נוספה השאלה, אותה הוא מכנה "שרירותית": "האם הוא פועל לפי מערכת ערכים ציוניים".

5. טוען אורן, "השב"כ התמלא בעובדים דתיים, הרבה מעבר לשיעורם באוכלוסייה. בנות דתיות בשירות לאומי מקבלות עדיפות על חיילות חילוניות בהצבה לתפקידים מודיעיניים מעניינים, ורבות מהן נשארות בשב"כ לאחר תום תקופת ההתנדבות".

6. לדבריו, עובדת הפיכתו של השב"כ לשירות המלא בחובשי כיפות, מסוגלת "לגזור על המו"מ גסיסה אטית".

7. ואני רוצה להוסיף: עיתון הארץ רוצה שיגייסו לשב"כ אנשים כמו ענת קם, השמאל קיבל לאחרונה תגבורת רצינית: ענת קם שוחררה מהכלא. היא כמובן, פעילת השמאל והלוחמת הנועזת שמאחורי קווי האויב נגד הכיבוש הציוני הגוסס,בעזרתם של הכתב האמיץ מעיתון הארץ וכל המערכת האמיצה של אל ארד וייתר ערוצי שוקן, הנאצים,הגרמנים והמאפיה הרוסית. על כן יש לגייס אותה לשב"כ או למוסד.

8. "היש עם בעמים, אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה האויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס, ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל... וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו...ויטריפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח - אל יהא מצפוננו שקט". (ברל כצנלסון.)



בכבוד רב

רו"ח חיים יואבי רבינוביץ

יו"ר מטה יהודי לאומי


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות