אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18264 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18264   
איש אשכולות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.07
3681 הודעות, 45 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
אור ליום שלישי י''ח 'באדר א תשע''ד    22:27   17.02.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מדינת ישראל נמצאת תחת כיבוש ערבי  

 

מדינת ישראל תחת כיבוש ערבי

ההתפשטות הערבית ברחבי ישראל צוברת תאוצה בשנים האחרונות. החל מהפזורה הבדואית בדרום, באר שבע, רהט והסביבה, אשקלון שמתחילה להיכבש בשכונותיה המערביות והצפוניות. רמלה לוד ויפו כבר מזמן אינם ערים של יהודים, הנוכחות הערבית דומיננטית מאוד. ירושלים וסביבותיה, תל אביב בחלקים שונים, שכונת פרדס כץ בבני ברק, פתח תקווה, איזור כפר סבא והמשולש, חדרה והלאה, חיפה והקריות, הגליל העליון והתחתון וכמובן איו"ש.

לא נזקקנו להביא את הנתונים אילולי התוודענו לטרור שהם מנחילים בארץ. בתאונות דרכים עם מעורבות משאית, באירועים פליליים ואלימות במשפחה הנוכחות הערבית דומיננטית מאוד.

ניסינו לראיין מספר אנשים לכתבה, אך רבים בחרו שלא להתראיין. אחד מהם, תושב אחד היישובים הסמוכים לפזורה הבדואית סיפר, כי הערבים משליטים טרור פלילי באיזור, וכך גם בכבישים. ליהודים כבר נמאס מהגניבות והפריצות לבתיהם. אנשים פוחדים לצאת בלילות מהבתים, תמיד משגיחים על הילדים בשבע עיניים. אתה יכול לראות אדם הולך עם סלולארי ביד, בא איזה ערבי מכניס לו מכה וגונב את הטלפון. לדבריו, תושבי הפזורה אינם עובדים, הם מתפרנסים מגניבות וביטוח לאומי שהם מקבלים ב-20 לחודש על חשבון היהודי שעובד. האיש מספר, בוא תראה כל 20 לחודש איך סניפי הדואר מפוצצים באנשים הממתינים לקבלת הקיצבה.

לדבריו, המצב לא יכול להימשך כך, היהודים כבר חושבים על פתרונות שהם לא חוקיים בלשון המעטה.

איננו גזעניים ולא באנו כאן להשמיץ את הערבים. פגשנו לא מזמן ערבי שחזר מביקור בירדן שאמר לנו, כי בקרוב הוא יתנדב במסגרת מה שהוא יכול לתרום למען המדינה. לדבריו, אנחנו חיים במדינה המספקת לאזרחים את הכל. למשל בירדן, יש הקצבות מים וחשמל. אנשים לא מספיק מעריכים את מה שהמדינה נותנת, לא מספיק מעריכים שיש להם חשמל זמין ומים בברזים. לדבריו, הערבים יורים לעצמם בראש בכל ההתנהלות שלהם כלפי המדינה.

ועוד לא הזכרנו את איו"ש. אין גוף במדינה המנהל רשימות על פיגועי האבנים באיו"ש. לא במשטרה, לא בשב"כ ולא בצה"ל. אך על פי נתונים שבדקנו למעלה מ-300 זריקות אבנים בשבוע!!! רק במקרים של אירועים חריגים עם נפגעים בנפש, הפיגוע נרשם. מרבית אירועי זריקות האבנים אינם מדווחות מלבד אם נשבר חלון או פגיעה מכנית. רבים מהתושבים באיו"ש חוטפים אבנים עם פגיעות קלות בפך הרכב, אך מתעצלים לגשת למס רכוש. לא על כל קמט ברכב, אנשים ישביתו ימי עבודה.

בנצרת, הקימו שכונה לחרדים על מנת לעצור את הכיבוש הערבי הזוחל, וכך מנסים בכל מקום. אך לא תמיד זה מועיל. יהודים רבים נוטשים את מקום מגוריהם לאחר שפתאום גילו כי השכנים החדשים הם ערבים.

בעיית מגורי הערבים במדינת ישראל, היא בעיה ידועה ומתמשכת. הממשלות מאז ומעולם לא העניקו פתרון וכך נוצר מצב שערבים כובשים את הערים היהודיות. די לראות את היישוב טורעאן שהתפתחה הרחק מאוד מהגבולות המקוריים. הבניה לא חוקית, אין אישורים ואין תב"ע. כך בכל המקומות בהם הם גרו לבד. קצב הילודה הערבי הוא גבוה, אך קצב הבניה נמוך מאוד. כפרים רבים מנותקים מחשמל ומחוברים פיראטית לעמודי תאורה מהכבישים הסמוכים. חברת חשמל מנהלת מלחמת חורמה בעניין. לא פלא שהם מעדיפים להתגורר ביישוב יהודי מסודר וכך הם כובשים את היהודים.

הטענה היהודית היא אינה גזענית. ארץ ישראל הוקמה כמדינת היהודים. על כך הצביעו וחתמו באו"ם. על כך הקרבנו אלפי הרוגים. ארץ ישראל שייכת ליהודים. נקודה. מכאן והלאה, הדרישה למדינת כל אזרחיה גובלת בבגידה וחתירה תחת היסוד הלאומי של המדינה. הערבים? הארץ הזו לא שלהם. במיוחד שאנחנו מדינה קטנה וצרה. בקושי יש ליהודים מקום להתגורר. לא חסר מדינות עם שטחים ענקיים באיזור שיוכלו לקלוט את כולם ולהעניק להם וילה למגורים ועוד יישאר עודף.

איך אמר לנו בכיר (לא נוכל לפרט), אני לא מתרגש מאיראן, חיזבאללה, חמאס ושאר איומים. הערבים בישראל מפחידים אותי מאוד. הם הגיס החמישי בתוכינו. אני יודע שלא פופולארי לומר את זה אבל זו המציאות. אין ישראלי שלא חש את זה היטב. לדבריו, אם היה מביע בקולו את העמדה הזו, היה נסקל בתקשורת...

ועוד לא הזכרנו את הסודנים, האריתראים ושאר המסתננים הממלאים את הארץ שלנו...

"שמור את חבריך קרוב ואת אויביך קרוב יותר..." - סון טסו.


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  כל מילה בסלע השריף 18.02.14 15:37 1
  טרנספר של כל המחבלים במיידי יפתור את רוב הבעיות ac_milan 19.02.14 13:27 2

     
השריף לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.4.12
2573 הודעות, 34 מדרגים, 64 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ח 'באדר א תשע''ד    15:37   18.02.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. כל מילה בסלע  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ac_milan
גולש אורח
יום רביעי י''ט 'באדר א תשע''ד    13:27   19.02.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. טרנספר של כל המחבלים במיידי יפתור את רוב הבעיות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות