אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18313 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18313
סימרון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
5231 הודעות, 55 מדרגים, 102 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ד' 'באדר ב תשע''ד    05:27   05.03.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''קיבלתי טלפון מאלוהים. כמעט''  

 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 05.03.14 בשעה 05:31 בברכה, סימרון
 
מיד אחרי שהוא סיים לברך אותי, שאלה אותי טלפנית אם אני רוצה "תיקון" תמורת 180 ש"ח. ואם אין לי כסף? "הרב לא יתפלל בשבילך בחינם". מפגש טלפוני אחד מני רבים עם "אלוהי השקר" של ימינו - תעשיית התרומות והישועות המנצלת את התמימים והנזקקים באמת לישועות

זכיתי לקבל שיחת טלפון ממרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל, ובה הוא בירך אותי. כך ממש, בקולו. תקליט שאל אותי אם אני רוצה גם את יין הישועות שלו. בטח שרציתי, מי לא רוצה ישועה? אז הקשתי 1. ענתה לי פקידה חביבה, שהודיעה לי שאם ארצה להתברך ולקבל את היין ולזכות בתיקון - איאלץ להיפרד מסך של 180 ש"ח. אפשר גם בהוראת קבע או דרך האשראי (ציינתי כבר שהמספר היה עם קידומת חו"ל?)

אמרתי לשליחת המצווה שאני מבוגרת ומתקיימת מקצבה בלבד, ושביכולתי לשלם רק 15-18 ש"ח ושגם זה "כבד" עלי. החביבה מהעבר השני של הקו "ניאותה" לקחת את כספי, אך הסבירה לי שזה לא יוכל להיות לתפילה - אלא לברכה בלבד.שאלתי בזהירות האם אוכל להוסיף שמות נוספים לתפילה? נגיד, עשרה? החביבה השיבה שבסכום הזה לא תוכל להעביר עשרה שמות לתפילה, ושהיא יכולה "לעשות לי מבצע": שלושה שמות בסכום הזה. חמתי בערה בי.

שאלתי אותה, למה היא חושבת שארצה לתרום לרב שמגביל את קדושתו וברכותיו רק לילדים שלהקב"ה שיש להם כסף? האם יהודים שאין להם ממון אינם זכאים להתברך מקדושי ישראל? והקשיתי עוד, שכאשר הרב מתפלל ומברך - הוא מזכיר את כלל ישראל, ואני בכללם. ומדוע שאשלם לפי תעריף?

היא הייתה בהלם מוחלט. ממני, כמובן. לא הבינה "מאיפה הטיפשות שלי", כדבריה, "ומה אני רוצה, שהרב יתפלל בשבילי בחינם?" שאלתי אותה אם הרב שלה, זה שמזכיר שמות לפי תעריף, מתפלל ארבע תפילות ביום במקום שלוש? תהיתי האם הוא מוסיף תפילה למעני? ואם הוא לא מתפלל למען כלל ישראל ומחזיק טובה לעצמו - אז מדוע שארצה להתברך דווקא על ידו?

זה היה שיח חרשים שבסופו קבעתי כי בלי נדר, ביום שישי הקרוב אתפלל עליה בהדלקת נרות השבת לפרנסה, בריאות, אושר וכל טוב - ובחינם! כי היא אחותי, כי יש לנו אותו אבא שהוא הקב"ה, ובעיקר - כי כך נראית אהבת ישראל האמיתית. החביבה שאלה אם היא יכולה להוסיף עוד שם, עניתי לה שכן, ובאותו תעריף – חינם.

תעשיית התרומות והישועות היא "אלוהי השקר" של ימינו. ממון הזורם לכיסיהם של רבנים, תמורת
ביטחון שווא באנשים בשר ודם. אין כל אמת בתשלום עבור ברכה - יש אמת בצדקה. "צדקה תציל ממוות" עני ועשיר - את העני מרעב, ואת העשיר מגזירות. גם השימוש שעושים "רבנים" שונים בצדיקים (מתים וחיים) ממגזרים שונים הוא ניצול. הרבנים או בני משפחותיהם לרוב אינם מודעים להבטחות המנפקות עם תו מחיר בשמם, ושלא על דעתם.

צדקה היא "איש-איש ומתת ידו". כל אחד כפי יכולתו, בלי קשר להבטחות הסרק של המלהטים
בברכות ועסקני השנור בשם אלוקים. לבי על התמימים והנמצאים במצוקה, המוכנים להאמין גם בישועות שיש להן תעריף.


רוצים לתרום? תרמו לנזקקים, לא לרבנים
צילום: ישראל ברדוגו

אצל הקדוש ברוך-הוא אין "לזיווג הקישו 1, לפרנסה הקישו 2, לבריאות הקישו 3, לפרי בטן הקישו 4". אדרבא, תנו צדקה, אבל כמה שאתם באמת יכולים. רבנים שסבורים כי ראוי לתת את פת הלחם האחרונה לצדקה עוסקים באיוולת ורוע. צדיק ללא אהבת ישראל איננו צדיק. "כל המתפלל על חברו נענה תחילה". משמע, שאהבת החינם היא זו שתביא לנו את הישועות האמיתיות ותכניס את הברכה לביתנו.


http://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=post&forum=politics


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות