אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #18978 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 18978
בוקיבןיוגלי
חבר מתאריך 1.5.05
2369 הודעות
אור ליום חמישי י''א באב תשע''ד    23:08   06.08.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הרב אליהו זייני: רק מוח טמא ישווה את אבותינו לחמאס  

 
   ראש ישיבת אור וישועה מתקומם נגד ההשוואה שנערכה בערב ט' באב בין הכתות בבית שני לחמאס. "רק מוח טמא, חסר כל אמונה ותורה יכול להדרדר לדיוטא התחתונה הזו"

תגובה למהרסים את השיבה לדעות בריאות ואיתנות בעקבות המלחמה

כמו בכל אירוע גדול ומבורך בתולדותינו, ישנם אנשים הדוחקים את עצמם למרכז הבימה, תאבי כבוד ומעמד, ובשם זה מוכנים לפגוע בכל דבר קדוש, העיקר שדעותיהם ומעמדם יהיו המככבים. כך פעל הערב-רב במהלך מתן תורה, וכך יש הפועלים במהלך 'צוק איתן'. וחוגים שלמים שהמלחמה האחרונה מוטטה את השקפת עולמם המדינית והאידיאולוגית, מנסים בכל מחיר לחזור 'לתחייה', קרי, לשוב ולזהם את האומה כולה בדעותיהן שהוכחו כפסולות, כעוולות שאין כדוגמתן, וכמעשים שעלו ברבבות קרבנות, וכעת עלו ביותר מששים הרוגים וכמאתיים פצועים מתוך החיילים הנפלאים שלחמו ברצועה.

על החוגים האלה נמנית קבוצה של ליצנים המתיימרים להיות מנהיגים רוחניים ציוניים, אך למעשה הם מחבלים בכרם ישראל. כבר מראשית המבצע יצאו בקריאות של הזמנה ל'מוסריות' מזוייפת, קרי, להקרבה ולסיכון של חיילינו בשם הגנה על 'חפים מפשע'. על אותם 'חפים מפשע' נמנים כמובן, בין היתר, את אותם הילדים שהזמינו אתfjukkשלושת חיילי מגלן להיכנס לבניין ממולכד, וכך הצליחו להביא אותם לידי מוות בטוח ואכזרי, תוך ניצול מקיאוולי של אהבת האנוש הנטועה בלב ישראל.

ובעלי השקפות טמאות ומטמאות אלה, מנסים להנחיל לעם ערכים נוצרים מובהקים (למרות כל הכחשותיהם). אין פלא, רבים מהם (אם לא כולם) התחנכו במוסד הספוג רוח נוצרית, פרי יבוא מארה"ב, והם אפילו לא מהססים להציע להתפלמס עם הרמב"ם המכחיש את דעותיהם הפסולות.

איך משווים את אבותינו לחמאס?!

אחד מהם, התעלה בערב תשעה באב ממש, מעל כולם. הוא ערך השוואה מפלצתית ומזעזעת בין החמאס ובין הכתות הנאבקות זו בזו בעת חרבן הבית השני!! רק מוח טמא, רק אישיות חסרת כל אמונה, חסרת כל תורה, חסרת כל הבנה בהיסטוריה, חסרה כל הכרה במהות ישראל, יכולה להתדרדר עד הדיוטה התחתונה הזו של חמישים שערי טומאה. ומהם מקורותיו? הצהרותיו של הבוגד פלאביוס, ששכח את כל מהות כהונתו כדי לשרת את אויבי עם ישראל. ובדיוק בשעה שעם ישראל בוכה חורבן בית שני זה, הוא אינו מהסס להשוות את אבותינו לחמאס! וכל זה תוך זיוף מחפיר של העובדות ההיסטוריות.

אמור נא לי עם-הארץ ושכל-עקום שכמותך, אם כבר אתה משווה, האם מצאת בעזה את אותם רשב"ג, רבן יוחנן בן זכאי, רבי אליעזר, רבי יהושע ועוד כל חברי הסנהדרין, עשרה הרוגי מלכות ושאר קדושי עליון שנספו?! ולמה הנך משקר ואינך מספר שרשב"ג הזקן הוא זה ששלח את פלביוס כדי ללחום נגד האימפריה הרומאית, וזה האחרון שלא היה שמח מזה, לא היסס להעיד על שנאת רשב"ג כלפיו, עובדה המעידה כאלף עדים על חוסר ההערכה שרכש רשב"ג כבר מראש כלפי אותו האיש שיהפך מאוחר יותר לבוגד?! להשיב לכל הטענות האוויליות והסילופים ההיסטוריים במאמרו בשיטות שה-ק.ג.ב הבולשביקי לא היה מתבייש בהן, דרוש ספר שלם (על חלק מהם כבר פירסמתי מאמרים בנידון). וכל זה הוא מעיז לפרסם בשעה שחיילינו עדיין בתוך עזה, עדיין בסכנה אדירה, כאשר אין אשי היודע עדיין אם הסתיימה מלחמה זו או לא. שום ענווה, שום יראת שמיים, שום צניעות אין כאן!

מקלקלי האחדות

והחמור ביותר בעיניי, אינן דעותיו הרקובות, דעות שהוא מנסה להנחיל בספרי קוסמים שהוא מפרסם כבר מספר שנים, לקול מחיאות הכפיים של כל רחוק מתורה, מקודש ומלאומיות, אלא את המצב בו הוא מעמיד אותי והדומים לי. הלא נמנעתי עד היום מלהגיב, אף לכל דבר מרגיז שנכתב במהלך המלחמה, אף כאשר הוא היה מקומם ומזמין תגובה מיידית, וכל זה משום שכולנו הבחנו באחדות הנפלאה שכדוגמתה לא ראינו עשרות בשנים, ולא רציתי למרות כעסי, לקלקל אחדות נפלאה זו.

אבל מרוב תאוות פרסום של המחבר וחבריו, הם לא בחלו לנצל מציאות מיוחדת ונעלה זו כדי להחדיר עוד מנת רעל, ומתוך חשבון פשוט: אם איש לא יגיב, המסר שלהם עובר, והם ניצחו, ואם מאן דהוא יגיב, כיון שהם דאגו להציג את עמדותיהם מוסוות כדאגה לעם, כל מי שישיב הוא זה שיחשב בעיני הצבור למקלקל אחדות נפלאה זו! התנהגות שפלה ומחפירה!

ועתה הוא מוסיף להתריע מול אדןםםה'מרעילים' וה'מזהמים' את האוירא בארץ ישראל – סגנון הידוע כבר מאחד מחבריו בכנופיה, שהעיז להשתמש בו במהלך המלחמה עצמה כלפי מי שלא הסכים עם דעותיו – ולהאשים אותנו שאין אנו שולחים ילדינו לקרב. ובכן, כאב לשלושה ילדים שנקראו בצו-8, אין ברירה אלא להשיב גם על עיוות בזוי זה.

אותו כותב רומז כמובן לעוינות כלפי ערבים הלוחמים נגדנו ולמזדהים אתם מבפנים, שהתעוררה עתה בצבור, והוא כחבריו, אינו מסוגל להבחין בין שנאת אויב ובין שנאת הזר! ואנו אומרים בפה מלא: מי שאינו שונא את שופכי הדמים, הוא עצמו איש דמים!!

המחבר וחבריו יוצאים להגנת האויבים בשעת הקרב, לגינוי אחיהם, לגינוי כל מי שאינו מסכים אתם, כמובן לא מבלי לדרוש מכל אחד לקבל את האחר כפי שהוא, במיטב הצביעות והרשעות הפוסט-מודרנית! החמאס עושה זאת בשיטות פסולות ואכזריות, במנהרות. אבל כך בדיוק גם אותם טיפוסים עושים, חופרים מתחת לחוסן הלאומי שלנו, מכים בגב את מי שאינו תמים-דעים אתם, וכל זה בשם הגנה על הצדק והיושר הנקבע כולו על ידכם בלבד, בדיוק כמו שהחמאס קובע את האמת רק עפ"י דרכו.

וכמו שהחמאס מגייס את דעת הקהל העולמית לטובתו, כך אתם מגייסים את דעת הקהל שלנו נגדנו ונגד מורשת ישראל! וכמו שהחמאס כדי לפגוע בנו משתמש בנשק גדולי שונאינו כיום, האיראנים, כך אתם משתמשים בנשק נוצרי ומערבי, גדולי שונאינו בהיסטוריה, כדי לפגוע בנו ובדעותינו!

ואם המחבר וחבריו רוצים לדעת למה באמת הייתה שנאה כה גדולה בזמן בית שני, פשוט מאד: היו כבר כל כך הרבה בעלי דעות נכריות לעמנו – בדיוק כדעותיהם היום – שלא היססו לפגוע בחוסן הלאומי, שיש שראו בהם סכנה עצומה. היה אפשרי להמשיך עוד הרבה בהשוואה בין שפלותכם ולשפלותם, אבל די בכך.

דבר אחד לא נהסס לומר אם תמשיכו: היין שלכם יהיה יין נסך, ספריכים הם כבר ספרי קוסמים. אבל אל תדאגו, לא נרים יד עליכם, אלא נתעלם מכם כליל, ונחשוב רק על הנוער הנפלא שלנו שלחם, ועל פשוטי העם הבריאים בנפשם, שרצו את מחיקת הרע העולמי ללא כל רחמנות, בזכות שלא למדו מכם ומעולם לא עמדו לצדכם, ולכן הצליחו להימלט מטומאות דעותיכם. הם אלה שבאו תוך סכנת נפשות ממש, לפנק את אותם צעירי הצאן מלאי מסירות נפש עילאית, ונתפלל שיום אחד יהיו הם המנהיגים של מחר, ויראו לעם כולו איך מטהרים את הארץ מכל טומאותיכם. אלה שביערו את הרע של החמאס, ידעו גם לבער את הרע של דעותיכם.

==

הרב ד"ר אליהו זייני הוא ראש ישיבת ההסדר 'אור וישועה' בחיפה.


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות