אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #19092 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 19092   
טריג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
3251 הודעות, 51 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    02:25   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

קלמן ליבסקינד: אורזי המזוודות: המאיימים לעזוב את הארץ הם שמאלנים מפונקים  

 
   הועבר בתאריך 07.09.14 בשעה 07:08 מפורום חדשות על-ידי גלובל, (גלובל)
 
1. כמה חודשים אחרי ההתנתקות נפגשתי לראיון עם הרב חיים דרוקמן. בהיותו אחד מבכירי רבני הציונות הדתית, עניין אותי לשמוע מה הוא חושב על חלקים במגזר הזה, שאחרי שממשלת ישראל הרסה את גוש קטיף, מתקשים להניף את דגל מדינת ישראל ולהתפלל לשלומה. הרב דרוקמן סירב לשמוע על מדיניות ה"ברוגז" הזאת. "כשאני נכנס לבית הכנסת והחזן לא מוצא חן בעיני, אני מפסיק להתפלל?", שאל בכעס.

נזכרתי בשיחה ההיא השבוע, כשכמה עיתונאים החלו להשתעשע עם עצמם ועם קוראיהם בסוגיית הירידה. ראשון היה זה רוגל אלפר, שפרסם טור תחת הכותרת "אני צריך לעזוב את הארץ". אלפר שונה, לטעמי, מרוב חבריו המהרהרים בירידה, שכן מדבריו אפשר להבין שהוא מעולם לא היה ממש מכאן. "ישראליותי ויהדותי אינן מרכיבים חיוניים בזהותי", כתב בעיתון "הארץ", "אני נושא דרכון זר. לא רק במובן הטכני. גם במובן הנפשי... כמו כל אדם קוסמופוליטי, חילוני אדוק, בעל השקפת עולם אוניברסלית, מעורה היטב בתרבות הגלובלית ודובר אנגלית רהוטה - יכולים להיות לי בתים רבים אחרים".

אלפר מבקש להידרש למינימום של הקרבה למען המדינה, וכשמסתבר שזו מבקשת מעט יותר, הוא עושה חשבון ומגלה שדפקו אותו בקופה. שיצא לו דיל גרוע. "ישראל לא שווה את המחיר שהיא גובה מאיתנו... איני יכול להצדיק בפני ילדַי את המשך החיים כאן. ישראל היא מקום מסוכן, שלוקח מהם הרבה יותר ממה שהוא נותן, מסיבות שאינן מקובלות עלי", כתב.

רעיון הנטישה של אלפר הדביק עוד כמה אחרים. אילן לוקאץ', איש חדשות ערוץ 2, הצטרף גם הוא והסביר שאלפר מבטא את מה שהרבה אנשים חושבים. לוקאץ' גם יודע למה זה קורה. בגלל "הכיעור הגזעני", בגלל החיתוך בתקציב החינוך, ובגלל מה שציין אלפר לפניו: "הגורל שלי וגורלם של ילדי נקבע פה על ידי גורמים שיש להם אלוהים, והם משוחחים איתו, ופועלים בשמו".
אם הבנתי נכון את דנה ויס, השלישית בתור, אלפר ולוקאץ' יגיעו לנתב"ג קצת לפניה. גם היא לא פוסלת את האפשרות לברוח מכאן, אלא שהיא תעשה את זה רק אחרי שתיאבק. "אני לא מתווכחת עם השורה התחתונה. יכול להיות שלא תהיה ברירה אלא לעזוב, אבל למה לוותר כל כך מהר?", שאלה, "ואם כבר לא תהיה ברירה אלא ללכת, אז רק אחרי שאדע שעשיתי כל מה שאפשר כדי להישאר".

אלפר, לוקאץ' וויס אינם הראשונים שמאיימים ללכת כי לא טוב להם. אמרו את זה קודם לפניהם. לאה רבין הצהירה עם בחירתו של בנימין נתניהו ב-1996 : "בא לי לארוז מזוודות ולהתחפף מהמדינה", ואחר כך חזרה בה. גם שייקה לוי מהגשש אמר דברים ברוח דומה ואחר כך הבהיר שהכל בא מאהבה. סדרת הכתבות של ערוץ 10, שמספרת כמה טוב יותר במקומות אחרים בעולם, משחקת גם היא על הגבול הזה. בכמה כלי תקשורת מי שעוזב את הארץ כבר איננו יורד, ודאי לא נפולת של נמושות, אלא סתם "מהגר". הגדרה ניטרלית, בלתי שיפוטית. מה שמשותף לכל המאיימים החדשים ללכת, שהם כולם שמאלנים מפונקים.

מפונקים לא רק במובן הזה שהמוכנות שלהם להילחם על עמדתם מוגבלת מאוד, אלא שהם מודיעים לנו מראש שאם יפסידו בוויכוח הפנימי שאנחנו מקיימים כאן, הם הולכים. החבורה הזאת מעידה על עצמה שהקשר שלה עם הארץ הוא קשר של אנשי עסקים. השקעתי, אני רוצה לקבל. הבטחתם יונה, תביאו. ואם לא תביאו, ובמזומן, אני אורז מזוודה וזז. וזה מצער מאוד. כי מולדת וארץ ומדינה הם לא נייר ערך שנסחר בבורסה, כזה שאתה מוכר כשהוא לא מניב את הרווח המצופה.

ולכן צריך לקוות שמי שיישארו איתנו כאן יהיו כאלה שמוכנים להילחם כדי שיהיה פה יותר טוב. טוב לשיטתם. והתחושה שלכם, קולגות יקרים, שהמציאות שחלמתם עליה מתהפכת לכם על הראש, נובעת מבכיינות וגם קצת מאגואיזם. כי המצוקה שלכם לא תתקרב לעולם למצוקה שכבר חשים כאן כמה מיריביכם הפוליטיים מהמחנה הלאומי. כי כשהמנהיגים שלכם ניצחו בבחירות, הם כמעט תמיד הלכו בכיוון שהבטיחו לכם. אבל אנחנו? אנחנו כבר כמה עשורים חוגגים ברחוב עם פתיחת המעטפות, וכבר למחרת בבוקר אנחנו מגלים שעבדו עלינו.

ממשלות שלנו, שנבחרו בגין הבטחה להתיישבות, הקפיאו אותה. מנחם בגין עקר את סיני. אריאל שרון עקר את גוש קטיף. יצחק שמיר הלך למדריד. נתניהו להסכם חברון. בכללי המשחק הדמוקרטיים, היינו אמורים להיעלב ולברוח הרבה לפניכם. לנו אי אפשר למכור שאלו כללי המשחק. שזה מה שהעם רצה. שזו הדמוקרטיה. ובכל זאת, אנחנו פה. נלחמים על עמדתנו. שוב ושוב. בלי להתייאש. ותאמינו לי, נשבע לכם, לפעמים זה מייאש. אבל הארץ הזאת, מסתבר, היא לא מקום למיואשים. ארץ ישראל - ולכל אחד יש את ארץ ישראל שלו - נקנית בייסורים. מי שמוכן להתייסר, מימין ומשמאל, רואה בה ארץ זבת חלב ודבש. מי שלא מוכן, ומחפש רק דיל טוב, רואה רק שחור ואת הדרך לטרמינל 3.

מדינת ישראל היא הבית של כל יהודי. אבל אם תחליטו ללכת, חברים יקרים, דעו שאנחנו, הרוב הציוני האופטימי, נמשיך לסחוב את העגלה הלאה גם בלעדיכם. גם אם זה יהיה כבד, גם אם נשלם יותר מסים וגם אם נעשה יותר מילואים. ואם נצטרך לקלל את הממשלה בקול גדול יותר כדי למלא את הקללות שלכם שתחסרנה במקהלה, נקלל. נקלל ונישאר.

2. ראיון מעניין עם חיים יבין פורסם בשבת שעברה ב"ידיעות אחרונות". בראיון סיפר "מר טלוויזיה" כיצד עשה שימוש פוליטי במסך שניתן לו. "בשלבים מתקדמים של המלחמה", העיד על התנהלותו שלו במבצע שלום הגליל, "אנחנו בהחלט היינו עם האופוזיציה. יום יום פרסמנו בראש המהדורה את מספר החללים, 500, 501, 502, זה היה כמו לדקור בחרבות את בגין".

"ניהלנו מלחמות אימים נגד ההנהלה שישבה עלינו וביטאה רחשי לב של קהל שהעלה את הליכוד לשלטון", אמר בהמשך, "אמרנו שצריך לוותר על השטחים, אבל להמונים לא היה ראש לחלוקת הארץ". הראיון עם יבין מצטרף לרשימה ארוכה של ראיונות עם זקני השמאל החילוני, האשכנזי, השמן והדשן, אלה שעד אתמול החזיקו בכל התפקידים, ופתאום, כשהתעוררו בוקר אחד וגילו שיש כאן עוד כמה אנשים, הם רצים לעיתון וצועקים "געוואלד".
יבין נותן את התפריט הקבוע בראיונות הללו. "יש היימנה קיצונית ומסוכנת בחברה הישראלית", יש "המון מתלהם" ויש בעיה עם "סולם הערכים". בכלל, נראה שאם ניתן היה להחליף את העם, יבין היה בודק ברצינות את האפשרות הזאת. "הפנייה ימינה לדת ולכוחות המשיחיים, והרבנים שקובעים לנו איפה ומה, זה די מפחיד. מה, הם יילחמו לנו את המלחמות? (...) ההנהגה צריכה לומר 'רגע אחד, בבית ספר לקצינים או מ"כים לומדים לירות, לא מתפללים, זה לא הורג את האויב'".

יבין הוא הדוגמן הקלאסי של אופנת "יורים ובוכים". מובילים אותה כמה קוזאקים נגזלים שבמשך שנות דור ניהלו את המדינה, וכעת מתעוררים בלילות שטופי זיעה ורואים דוסים במדים רודפים אחריהם ומנסים לכסות אותם בכוח בטלית. יבין אפילו לא מרגיש כמה מצחיק הוא נשמע כשבעת ובעונה אחת הוא מספר על הדרך שבה שרבב את תפיסות העולם הפוליטיות שלו למהדורה, ומייחל לכך שיצליחו לנתק סוף סוף את רשות השידור מהפוליטיקה. פוליטיקה של אחרים, כמובן.

חיים יבין הוא ההוכחה שכל מה שנאמר עד היום על השליטה של הממשלה ברשות השידור היה קשקוש מקושקש. משום שאם הימין היה מתערב, כמו שמספרים שהוא מתערב, יבין לא היה יושב 40 שנה על כיסא המגיש היחיד בערוץ הראשון, לא היה מגיע לנהל את הטלוויזיה, ולא היה מקבל יד חופשית לייצר סרטי הסתה נגד מי שחושבים פוליטית אחרת ממנו.

ומה קרה עכשיו, שהוציא מחיים יבין את כל הפחדים, את כל הרחמים העצמיים ואת כל השנאה ל"בעלי הכיפות הסרוגות"? עכשיו, אחרי שנים רבות, השתנו כמה דברים. המדיה התרחבה, יש יותר ערוצים, הרשתות החברתיות אומרות את שלהן, ושוב לא צריך להמתין לתשע בערב כדי לדעת מה חושבים היום. במילה אחת? מהפך.

3. לפני כמה ימים דחתה השופטת תמר בר-אשר-צבן תביעת דיבה שהגישו היישוב איתמר וכמה מתושביו נגד העיתונאית נרי ליבנה. באפריל 2011, כחודש אחרי רצח בני משפחת פוגל, התארחה ליבנה בתוכנית "פופוליטיקה" בערוץ 1, ואמרה שם את הדברים הבאים: "זה (הרצח - ק"ל) לא עמעם במיל את ההתרשמות שלי על זה שאיתמר הוא התנחלות, אגב, של אנשים תוקפניים במיוחד. יצאו משם כמה וכמה רוצחים. אחד גם יושב בכלא, זה גור המל. אחת לשנתיים בערך יוצא מישהו מאיתמר ורוצח מישהו".

ליבנה לא אמרה את הדברים כפליטת פה. היא הגיעה לתוכנית מצוידת בקטעי עיתונות שעליהם הסתמכה. אחר כך התברר שכמה מהם לא שיקפו את האמת ושב-30 שנות קיומו של איתמר - יישוב ש-16 מבניו נרצחו בפיגועי טרור - יצאו ממנו שני רוצחים.

לתביעה הזאת, שהסתיימה בין היתר בחיוב התובעים מאיתמר בתשלום הוצאות משפט בסך 24 אלף שקל, היו הרבה צדדים טכניים, וככאלה הם פחות מעניינים. מה שצריך להפריע בפסק הדין הזה, הוא האופן שבו תופסת השופטת את אחריותה של עיתונאית רצינית - שיושבת באולפן טלוויזיה מול הצופים - לדבריה.

"יש הבדל עצום בין מצב שבו, למשל, עיתונאי ותחקירן, חוקר משטרה או בעל תפקיד מופיע בתוכנית לשם דיווח על אירועים ואומר שתושבי מקום מסוים הם 'תוקפניים במיוחד'", כתבה השופטת, "לבין מצב שבו אגב דיון העוסק באותו מקום, מדבר אחד מהדוברים על ה'התרשמות' שלו. ברור לכל צופה כי מדובר בהתרשמות אישית סובייקטיבית, שעשויה להיות נכונה ועשויה להיות שגויה".

קראתי את דבריה של השופטת ואני חייב לציין שההתרשמות האישית הסובייקטיבית שלי, שעשויה להיות נכונה ועשויה להיות שגויה, היא שהיא מבלבלת במוח. "דבריה, כי אחת לשנתיים בערך יוצא משם רוצח", המשיכה בר־אשר־צבן, "נאמרו כחלק מרצף דבריה (...) שבהם פירטה התובעת מתוך הכתב מספר מקרי רצח שעל פי המידע המצוי ברשותה בוצע בידי תושבי איתמר (...)".

"ברור כי אין מדובר בעובדות שעליהן מעידה הנתבעת, אלא בעובדות שהיא מדווחת עליהן מתוך נתונים שברשותה, שהיא קוראת אותם מתוך הכתב (...) גם אין מדובר במשפטנית המתיימרת לעסוק בעבירת הרצח או בהרשעות בפסקי דין סופיים. ברור לצופה שהנתבעת מסתמכת על נתונים שפורסמו במקום כלשהו, שלפיהם לכאורה היו מקרי הרג, או כלשונה, רצח, שבוצעו בידי תושבי איתמר". "די במידע שעמד לרשותה", כתבה במקום אחר, "כדי לבסס את העמדה שהביעה".

בואו נעזוב רגע את איתמר ואת הסוגיה הספציפית הזאת. אני, אגב, לו הייתי שופט, לא הייתי מחייב את נרי ליבנה בגין המשפט שבו היא קובעת שלפי התרשמותה איתמר הוא התנחלות של "אנשים תוקפניים במיוחד". תוקפנות זה עניין שנתון לפרשנות. בעבור אחד, תוקפן הוא רוצח, בעבור אחר הוא כזה המדבר בחוסר נימוס. "תוקפנות" הוא ביטוי ערטילאי, שאם נאסור את השימוש בו, אנחנו סותמים חלק נכבד מהשיח הציבורי.

מה שמפריע לי הרבה יותר זו הדרך שבה תופסת כבודה את העיתונאים כאוסף מלהגים ריקים שאין לייחס חשיבות מרובה לדבריהם. כי כשאני רואה עיתונאי יושב באולפן טלוויזיה וקורא נתונים מהדף, אני יוצא מנקודת הנחה שהוא בדק אותם. למה? כי הוא עיתונאי. והמחשבה של השופטת שדי שעיתונאי הביא איתו נייר כדי לצאת נקי, גם אם יתברר שאין בנייר הזה נתונים בדוקים, היא בעיני הזויה.

לא, אני לא רוצה לראות את נרי ליבנה משלמת 200 אלף שקל כשהיא מביאה נתונים שגויים שכאלה. התנצלות יכולה להספיק. אבל אני ממש לא מוכן לקבל את התפיסה של השופטת, שעיתונאי יכול לומר מה שהוא רוצה, כי ממילא אף אחד לא לוקח אותו ברצינות. ואולי בכלל הסלחנות של השופטת תמר בר־אשר־צבן להתבטאויות גורפות, מכלילות ובלתי מדויקות באה לה מניסיונה שלה.

לפני כשנה דנה השופטת הזאת בהארכת מעצרם של ארבעה קטינים שנחשדו בתקיפת אנשי כוחות הביטחון ביצהר. בפרוטוקול היא כינתה את התנהגות הקטינים, רק חשודים בשלב ההוא, "טרוריסטית". כשהתיק הגיע בערעור לבית המשפט המחוזי, ביקש השופט דוד חשין לצנן מעט את לשונה של השופטת. "אינני משוכנע כי הביטוי 'התנהגות טרוריסטית' היה ביטוי הולם", כתב, "הרטוריקה של בית המשפט צריכה להישאר כזו שתשמור על תפקידו האובייקטיבי ועל נראותו של בית המשפט כגורם ניטרלי".
http://www.maariv.co.il/news/new.aspx?pn6Vq=EE&0r9VQ=GELMD


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ה גיג PASTE 07.09.14 02:26 1
     לא יודעת טריג 07.09.14 02:30 2
         שאנשים רוצים לעזוב - חדשות. שהם שמאלנים מפונקים - ה-גיג תודה רבה 07.09.14 02:32 3
             תודה רבה טריג 07.09.14 02:34 4
             אם אלו הן העובדות, זה אינו חגיג אלא דיווח סניגור 07.09.14 04:57 9
         וואו מה שזה יעשה למחירי הדירות... 80%-90% מהשליש הזה במילא שמאלנים מפונקים אניאנונימיאני 07.09.14 04:08 7
             לא יעשה כלום טריג 07.09.14 04:11 8
  לא מצוין שם כותב המאמר, אבל גם מבלי להיכנס ללינק הבנתי שמדובר בליבסקינד ויטאלי 07.09.14 02:46 5
     ויטלי טריג 07.09.14 02:51 6
     מצטרף לברכות לנמושות החדשות סניגור 07.09.14 05:05 10
  בשנים האחרונות היו שינויים חשובים מאד בחיים במדינת ישראל. hmarcel 07.09.14 05:54 11
     אלו שתומכים במהגרי העבודה הם ''שמאיימים'' לברוח סניגור 07.09.14 06:01 12
     מיליון גויים רוסים??? מיליון!? כלומר, לדעתך אין ביניהם ולו יהודי אחד?! asafros2 07.09.14 06:42 13
         יש כבר יותר ממליון אזרחים שהגיעו מרוסיה, וממשיכים להגיע מדי יום. hmarcel 07.09.14 07:03 17
     לא נסחפת קצת עם המספרים? כנעני 07.09.14 06:51 15
  אני לא חושב להגר אבל ממש לא חושב שכולם שמאלנים מפונקים,יש ימניים,לוחמים ושמאלנים TheGhost 07.09.14 06:48 14
  אמנם מאמר דעה, אבל מאמר חד ויפה. אוריה 07.09.14 06:55 16

     
PASTE לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.4.11
36854 הודעות, 139 מדרגים, 249 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    02:26   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ה גיג  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טריג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
3251 הודעות, 51 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    02:30   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. לא יודעת  
בתגובה להודעה מספר 1
 
   זה דיי קשור לזה
http://rotter.net/forum/scoops1/136924.shtml
אחרי ''צוק איתן'': כשליש שוקלים לרדת מהארץ
שלא מוגדר "ה גיג"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
27273 הודעות, 187 מדרגים, 358 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    02:32   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. שאנשים רוצים לעזוב - חדשות. שהם שמאלנים מפונקים - ה-גיג  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  

לידיעת הח"כים הערבים: 19 ערבים-ישראלים נהרגו מרקטות חיזבאללה ב2006


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טריג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
3251 הודעות, 51 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    02:34   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   לתודה רבה
על ההסבר
הממצה.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סניגור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.11.09
16450 הודעות, 94 מדרגים, 182 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    04:57   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. אם אלו הן העובדות, זה אינו חגיג אלא דיווח  
בתגובה להודעה מספר 3
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 07.09.14 בשעה 05:03 בברכה, סניגור
 
לגופו של עניין, העם ירוויח כשדמורליזטורים יפסיקו לכרסמו מהארץ, יפה שעה אחת קודם. שישלחו מייל ופחות ישתלטו על המסך.

תודה!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אניאנונימיאני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
15381 הודעות, 131 מדרגים, 226 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    04:08   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. וואו מה שזה יעשה למחירי הדירות... 80%-90% מהשליש הזה במילא שמאלנים מפונקים  
בתגובה להודעה מספר 2
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טריג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
3251 הודעות, 51 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    04:11   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. לא יעשה כלום  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   עולים חדשים מצרפת
יקנו...


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ויטאלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
3718 הודעות, 95 מדרגים, 178 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    02:46   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. לא מצוין שם כותב המאמר, אבל גם מבלי להיכנס ללינק הבנתי שמדובר בליבסקינד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
לפי החדות. לעצם העניין - אני מברך על כל רוגל אלפר ועל כל אילן לוקאץ' שיורד מהארץ הזו. לדעתי שווה גם לשלם להם ובלבד שיעשו זאת. ואני מברך על כל חיים יבין שקם שטוף זיעה קרה בלילה מאימת השד המתנחלי

מדד פלשתין 88 - יום המסחר הסתיים בעליות זעמים חדות


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
טריג לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 18.12.13
3251 הודעות, 51 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    02:51   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. ויטלי  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   צרפתי קישור לכתבה, שם רשום.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סניגור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.11.09
16450 הודעות, 94 מדרגים, 182 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    05:05   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. מצטרף לברכות לנמושות החדשות  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   תודה!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hmarcel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.02
6023 הודעות, 34 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    05:54   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. בשנים האחרונות היו שינויים חשובים מאד בחיים במדינת ישראל.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   הובאו ארצה באופן חוקי כמיליון גוים רוסים,
ועוד באופן לא חוקי, הרבה עשרות אלפי מוסלמים ונוצרים מסודן ועוד.
ולא ניראית שום פעילות לתיקון חוק השבות,
ולסילוק הסודנים ואחרים.

הנושא השני, הוא כישלון מערכת הביטחון,
לאבטחת מינימום של ביטחון, לאורך הרבה שנים, בעוטף עזה.

בקיצור, בהחלט לא מדינה יהודית, ומערכת ביטחון כושלת,
יכולה להביא אנשים, למסקנת ירידה מהארץ.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סניגור לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.11.09
16450 הודעות, 94 מדרגים, 182 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    06:01   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. אלו שתומכים במהגרי העבודה הם ''שמאיימים'' לברוח  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   אגב, אלו גם התומכים במהגרי העבודה של המאה התשע עשרה.

תודה !


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
asafros2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.7.07
8675 הודעות, 68 מדרגים, 123 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    06:42   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מיליון גויים רוסים??? מיליון!? כלומר, לדעתך אין ביניהם ולו יהודי אחד?!  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  

ceterum censeo gaza esse delendam


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hmarcel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.4.02
6023 הודעות, 34 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    07:03   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. יש כבר יותר ממליון אזרחים שהגיעו מרוסיה, וממשיכים להגיע מדי יום.  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   היהודים, כנראה סדר גודל של 30%,
אבל יש עוד בעיה.

ברוסיה, רוב היהודים לפי ההלכה,
עזבו את הדת היהודית ועברו לדת הקומוניסטית.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כנעני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.7.10
12740 הודעות, 96 מדרגים, 187 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    06:51   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. לא נסחפת קצת עם המספרים?  
בתגובה להודעה מספר 11
 


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
TheGhost לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.5.11
4808 הודעות, 37 מדרגים, 74 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    06:48   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. אני לא חושב להגר אבל ממש לא חושב שכולם שמאלנים מפונקים,יש ימניים,לוחמים ושמאלנים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 07.09.14 בשעה 06:59 בברכה, TheGhost
 
יש כאילו שבאמת חושבים שבחו״ל יהיה להם טוב יותר
יש שמנסים וחוזרים על ארבע
ויש שמנסים ומצליחים בגדול

http://tvopedia.com - ערוצי טלויזיה מכל העולם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אוריה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.5.11
12164 הודעות, 106 מדרגים, 203 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשע''ד    06:55   07.09.14   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אמנם מאמר דעה, אבל מאמר חד ויפה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

"בנה ביתך כבתחילה וכונן בית מקדשך על מכונו"!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות