אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #20847 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 20847   
חציל
חבר מתאריך 18.1.14
3403 הודעות
אור ליום שלישי כ''ו באדר תשע''ה    20:36   16.03.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הפרוטוקולים של זקני בית סוקולוב  

 
   ארי פינס

היוש ביבי,

אני כותב את המכתב הזה כי אני לא יכול יותר. נמאס לי לשמור את זה בפנים. עוד יומיים ייערכו הבחירות לכנסת ה-20 ולא ייתכן שעם ישראל לא ידע מה באמת קורה במדינה שלו כשהוא ניגש לקלפיות. נמאס לי לשקר, להיות חלק מהתשקורת החופשית. הגיע הזמן לשבור את קשר השתיקה ולומר את האמת, את כל האמת ורק את האמת, גם אם האמת הזאת תביא לפיטוריי וכנראה שגם להרחקתי הנצחית מעולם העיתונות.

הכל התחיל במפגש לילי שנערך בהאנגר תל אביבי, כמה ימים לאחר שפירקת את הממשלה הקודמת. כל העיתונאים בישראל היו שם, מאות רבות מהם - כולם למעט כתבי "ישראל היום" וקלמן ליבסקינד. המטרה הייתה ברורה – הפלת שלטון נתניהו, בכל מחיר. כדי להגשים מטרה זו - כך הנחו אותנו מארגני הכנס נוני מוזס ורביב דרוקר - כל האמצעים כשרים בד"צ. וכך, באותו כנס אפלולי, נוצרה למעשה אגודת סתרים של עיתונאים שמאלנים בעלי אף ארוך וקרניים שזממו להשתלט על המדינה באמצעות קמפיין מתוזמן ומתוזמר שכוון ישירות נגד ראש הממשלה ורעייתו. פרוטוקול הכינוס הודפס במאות עותקים וחולק לאחר מכן לכל המשתתפים ולעיונם בלבד. עותק ממנו מצוי כעת בידיי.

באותה פגישה הוחלט לבצע פוטש בשלטון בדרך הכי נכלולית שאפשר להעלות על הדעת – לשכנע כמה שיותר אזרחים (!) - כולל שמאלנים וערבים (!!) - לממש את זכותם הדמוקרטית ולהצביע בבחירות (!!!) למועמד שאינו ביבי (*אינסוף סימני קריאה*). נכון, זה נשמע כמו קנוניה שטנית ומרושעת במיוחד, תאוריית קונספירציה שבינה לבין החיים עצמם אין דבר וחצי דבר. אבל זה קרה, בדיוק כמו שרבין נרצח על ידי סוכני שב"כ משני צורה וארלוזורוב בעצם נחטף על ידי חייזרים עם שמונה פופיקים מהכוכב זורגון. איך אמר פעם ג'וזף הלר? רק בגלל שאתה פרנואיד, זה לא אומר שלא באמת רודפים אחריך.

רביב דרוקר (צילום : אלדד רפאלי) (צילום: אלדד רפאלי ,יחסי ציבור)
ראש הקנוניה. דרוקר

צילום: אלדד רפאלי

הקשר השמאלני

לא לקח הרבה זמן עד שנמצאו מקורות המימון למזימה. האמריקאים היו הראשונים לקפוץ על המציאה, ואחריהם גם מדינות אירופה, אפריקה, איחוד האמירויות הערביות ורפובליקת הפינגווינים העממית של אנטרקטיקה. כולם הזרימו מזומנים במטרה אחת – להפיל את השלטון. לא "להחליף" אותו, כי "להחליף" זה מה שקורה בדמוקרטיות. "להפיל", כמו מה שקורה מפעם לפעם בדיקטטורות חשוכות כמו לוב, קובה וצפון קוריאה.

אבל הפלתך, אדוני ראש הממשלה, היא לא התכלית הסופית של קושרי הקשר, אלא רק יעד נוסף בדרך להפיכתה של ישראל לחמאסטן 2. אהבתם את הפיילוט בעזה? אתם תמותו על הסיקוול בישראל, תרתי משמע. העיתונאים השמאלנים שיצרו את הברית הלא קדושה הזאת חולמים על היום שבו חיילי דעא"ש יפלשו בהמוניהם לשטחי המדינה, יערפו את ראשיהם, יאנסו את נשותיהם ויהפכו את הילדים שלהם לעבדים. למה? כי ככה זה שמאלנים. כל היום לפנק, לפנק, לפנק. ולבגוד.

אזרחי ישראל, הסכיתו נא לאזהרה שלי! אם השמאל יעלה לשלטון זה עלול להיות הסוף למלחמות ולעוני! לא תהיה לנו יותר הצדקה לשלוח את ילדינו למות בשדה הקרב ולשפוך דם של חפים מפשע לשווא! מחוסרי בית לא יוכלו עוד לנבור בפחי אשפה להנאתם! מעמד הפועלים ייאלץ להפסיק להשתעבד לאדוניו ולהפוך לאדון לעצמו! והמדינה שלנו, שהוקמה על יסודות הפחד, גזילת החירות והפוסט-טראומה השואתית, תגיע אז לקצה. אל תתנו לזה לקרות. תצביעו ביבי. כי רק אתה, אדוני ראש הממשלה, יכול לתקן את המצב. רק אתה יכול ללכד את כולנו ולשמור על האחדות בעם, על ידי כך שתמשיך במסע הדמוניזציה המוטרף נגד התקשורת, עמותות השמאל ואזרחי המדינה הערבים. רק אתה.

שלך בידידות,

ארי.

נ.ב. שמישהו ישנה כבר את החוק וידאג לכך שראש הממשלה הנבחר (במידה שהוא ביבי) יכהן 4,000 שנה ברצף. זאת הדרך היחידה למנוע מהפארסה השמאלנית הזאת שנקראת "בחירות" לקרות שוב.

http://mobile.mako.co.il/culture-online/the-letter/Article-da49c9b96d22c41006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=32738038#content



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  דרך אגב, אמנם מדובר במאמר בדיחה אך לישראלי המצוי שרק מרפרף - ייראה כאמיתי :) חציל 16.03.15 20:42 1

     
חציל
חבר מתאריך 18.1.14
3403 הודעות
אור ליום שלישי כ''ו באדר תשע''ה    20:42   16.03.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. דרך אגב, אמנם מדובר במאמר בדיחה אך לישראלי המצוי שרק מרפרף - ייראה כאמיתי :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות