אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #21026 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 21026
בוקיבןיוגלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.5.05
2402 הודעות, 30 מדרגים, 32 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י' באייר תשע''ה    17:39   29.04.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מכתב גלוי למר משה כחלון שר האוצר המיועד/ חיים יואבי רבינוביץ  

 
  
אתה בחרת את מר אודי פרידן, להוביל את מערכת הבחירות של מפלגתך, ועל כן אני בטוח שאתה סומך על שיקול דעתו, על תבונתו, ועל הידע שלו לגבי מה שנעשה במדינת ישראל. השבוע הכריז מר פרידן בקול צלול, מעל המקפצה ובאוזני כל עם ישראל, כי בוחרי הליכוד הם:

א. אנשים לא הכי מפותחים.

ב. אנשים עם רמת השכלה לא מהגבוהים.

ג. אנשים עם רמת הכנסה, לא מהגבוהים.

אני כאזרח ותיק, לא ידעתי עובדות אלה, וטוב שמר פרידן האיר את עיני ואת עיני רוב הציבור. אדוני שר האוצר המיועד, אלה שלוש בעיות שיחייבו טיפול יסודי

של הממשלה החדשה. יפה עשה מר פרידן, שהפנה את הזרקורים לעבר פינה אפלה, שמחייבת התייחסות וטיפול.

1. לטיפול שר הבריאות

א. העובדה שבוחרי הליכוד הם אנשים לא הכי מפותחים, מחייבת את שר הבריאות החדש, לטפל בגנטיקה ובגנים של בוחרי הליכוד - לרפואה המודרנית יש ודאי כלים מתאימים.

ב. יש במשפחתי אנשים שבוחרים בליכוד. יש רופאים, רואי חשבון, עורכי דין ועוד. אבל, ודאי שהם אינם מגיעים להתפתחות של מר פרידן. כיוון, שאם אכן היו מפותחים דיים, היו ודאי מצביעים לשמאל.

ג. גם אתה מר כחלון, היית בלתי מפותח כאשר הצבעת שנים רבות לליכוד. אז היית בדעה שבית המשפט העליון הינו סניף של מר"צ, ויש להפסיק את הדיקטטורה של בג"צ. עבדת רק כמה חודשים צמוד למר פרידן 'הנאור' והפכת לאדם מפותח, כאשר הצהרת שיש להמשיך בדיקטטורה של בג"צ, ולא לשנות את המצב הנוכחי.

2 . לטיפול שר החינוך

העובדה שבוחרי הליכוד הם בעלי השכלה נמוכה, מחייבת את שר החינוך החדש לדאוג להרחיב את ההשכלה של בוחרי המחנה הלאומי ככלל ובוחרי הליכוד בפרט. על כן יש לערוך רישום בבתי הספר של מצביעי הליכוד ולתקציב להם שעות נוספות, כדי להגדיל את השכלתם.

3 . לטיפול שר האוצר

א. אבל הנושא השלישי הוא הכנסתם הכספית הנמוכה של בוחרי הליכוד, מחייב טיפול יסודי שלך כשר האוצר.

ב. בוחרי הליכוד סובלים זה שנים, מכך שפקידי המס מתייחסים אליהם כמו למצביעי השמאל, ואנשי מס ההכנסה לא מודעים, למה שידוע היטב ליועץ שלך אורי פרידן שבוחרי הליכוד הםלא הכי מפותחים, עם רמת השכלה והכנסה לא מהגבוהים. אני אישית הצבעתי עשרות שנים לליכוד, ואנשי מס הכנסה דרשו ממני מס כאילו הייתי מצביע שמאל. יש כאן חוסר צדק משוע. אתה מר כחלון, הרי הבטחת שתפעל לצדק חברתי.

ג. אם צדק חברתי, אזי מיד ביום הראשון, לאחר כניסתך לתפקיד שר האוצר, יהיה זה מוצדק שתיתן הוראה לאנשי מס הכנסה, להקטין את שומות המס של מצביעי הליכוד

לפחות 15%.ומאידך להגדיל את שומת המס של מצביעי השמאל ב-15%, כיון שהם בעלי הכנסה גבוהה. ועשירים כמו מר פרידן וחבריו 'הנאורים', צריכים לשלם יותר מאשר מצביעי המחנה הלאומי, בעלי הכנסות נמוכות. על פקידי המס לדרוש מכל האזרחים לציין למי הצביעו, כדי שפקידי המס יוכלו להתייחס כהלכה לאזרחים לא מפותחים, בעלי השכלה והכנסה נמוכים.

ד. צדק צדק תרדוף.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות