אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #21436 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 21436   
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
33701 הודעות, 272 מדרגים, 532 נקודות.  ראה משוב
אור ליום חמישי כ''ח באב תשע''ה    22:42   12.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ממתי המנהג הזה להצמיד לאדמו״רים תואר ׳קדושה׳ (!)? כמו כאן-  

 
   http://rotter.net/forum/scoops1/237785.shtml

בהתחלה חשבתי שזו הסחפות של ניק, אבל אז ראיתי שרבים עושים כן; למשל-

https://m.facebook.com/zedek.tirdof?refsrc=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fzedek.tirdof

http://www.kol-barama.co.il/live/3698/

http://m.bhol.co.il/forums/topic.asp?topic_id=2786053&forum_id=771



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  היהדות התקנאה בקתולים שיש להם קדוש לכל יום... (ועוד הרבה ברזרבה) Big Joe 12.08.15 23:23 1
  זה תמיד היה שם, לא?! סמיילי הפוך 13.08.15 01:38 2
     אולי...לא חשבתי על זה. יש גם ׳זצוק״ל׳... ירושלמי ציוני 13.08.15 07:30 3
         פשוט קדוש זה מובדל. כך גם האדמו''ר מובדל מענייני החול. צדק 13.08.15 08:17 4
             זה לא צמצום של המונח ׳קדוש׳? האל קדוש, אבל בני אנוש? ירושלמי ציוני 13.08.15 08:38 5
                 ממש לא. קדוש זה מושג אלוקי שנועד להשתמש בו כאן למטה בתחתונים. צדק 13.08.15 15:38 6
                     תודה. בזה כנראה הענין; אף שעדיין קשה לי - ירושלמי ציוני 14.08.15 08:56 7
                         השלמה לעניין השאיפה: ''קדושים תהיו כי קדוש אני'' תודה רבה 16.08.15 05:17 14
  תסתכל בספר מסילת ישרים ... ותראה שאף אדמו''ר מוכר לא יצליח להגיע לדרגת קדושה... לורד וולדמורט 14.08.15 10:46 8
     מצאתי את הפרק שאתה כנראה מתכוון אליו ירושלמי ציוני 14.08.15 10:57 9
         הרעיון בספר מסילת ישרים - שהוא הולך בדרגות דרגות... לורד וולדמורט 14.08.15 11:32 10
             הרבי מליובאוויטש הוא כזה ואני מזמין אותך ואת ידידי ירושלמי ציוני לחקור ולגלות צדק 14.08.15 16:05 11
                 *היה כזה הגיגים 14.08.15 17:06 12
                 אשמח לדון ברבי מלובביץ' רק אתה לא (כמו כל חסיד טוב) תשמח לעשות זאת... לורד וולדמורט 14.08.15 18:07 13
                     הבעיה בדיון כזה תהיה תודה רבה 16.08.15 05:21 15
                         זו רעה חולה של רבים מהדיונים - שהם לגופו של אדם ולא לגופה של טענה ירושלמי ציוני 16.08.15 09:01 17
                         סתם סקרנות- איזה מהטענות של פרידמן הפרכת? אני קראתי את הספר שלו והתרשמתי הגיגים 16.08.15 10:21 18
                             אכן אחד הספרים המרשימים שקראתי על הרבי... לורד וולדמורט 16.08.15 10:37 19
                             חפש את ביקורת של רפפורט באינטרנט תודה רבה 16.08.15 13:50 20
                                 לזה כיוונת? -- ירושלמי ציוני 16.08.15 15:35 21
                                     אכן תודה רבה 16.08.15 15:42 22
                                         בדיקה רצינית של הטענות במאמר הזה תדרוש כמובן זמן. אבל שמתי לב שרבות מן הטענות הגיגים 16.08.15 16:55 23
                     אני לא מתכוון ''לדון'' על הרבי מליובאוויטש, הוא רבי שלי ואני חסיד שלו. צדק 16.08.15 08:41 16

     
Big Joe לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.9.05
154331 הודעות, 337 מדרגים, 408 נקודות.  ראה משוב
אור ליום חמישי כ''ח באב תשע''ה    23:23   12.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. היהדות התקנאה בקתולים שיש להם קדוש לכל יום... (ועוד הרבה ברזרבה)  
בתגובה להודעה מספר 0
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סמיילי הפוך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.6.14
17499 הודעות, 263 מדרגים, 509 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ח באב תשע''ה    01:38   13.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. זה תמיד היה שם, לא?!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
כ"ק האדמור = כבוד קדושת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
33701 הודעות, 272 מדרגים, 532 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ח באב תשע''ה    07:30   13.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אולי...לא חשבתי על זה. יש גם ׳זצוק״ל׳...  
בתגובה להודעה מספר 2
 
   ועדיין זה נראה לי מוזר. קדושה לאדם? מישהו יכול להסביר?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.12.13
13881 הודעות, 160 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ח באב תשע''ה    08:17   13.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. פשוט קדוש זה מובדל. כך גם האדמו''ר מובדל מענייני החול.  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


חרם על ישראל? הכל מתחיל מפה חברים שעושים דה לגיטימציה ליהדות ואין פוצה פה ומצפצף


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
33701 הודעות, 272 מדרגים, 532 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ח באב תשע''ה    08:38   13.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. זה לא צמצום של המונח ׳קדוש׳? האל קדוש, אבל בני אנוש?  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.12.13
13881 הודעות, 160 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ח באב תשע''ה    15:38   13.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. ממש לא. קדוש זה מושג אלוקי שנועד להשתמש בו כאן למטה בתחתונים.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   למעלה בעליונים ודאי שהכל קדוש כי שם אין עוד מלבדו כפשוטו. החידוש הוא שבתחתון יהודי עם בחירה חופשית מבדיל את עצמו מכל עניין רע ומקדש את עצמו במותר לו.

אכן לא כל אחד ראוי לכזה תואר בדיוק כמו שהיום לכל רב בקהילות מסוימות מדבקים את התואר גאון וכו' אבל זה כבר דיון אחר


חרם על ישראל? הכל מתחיל מפה חברים שעושים דה לגיטימציה ליהדות ואין פוצה פה ומצפצף


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
33701 הודעות, 272 מדרגים, 532 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ט באב תשע''ה    08:56   14.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. תודה. בזה כנראה הענין; אף שעדיין קשה לי -  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   אני מבין את השאיפה להגיע למדרגת הקדושה. פחות את המחשבה שבן-אנוש יכול להגיע אליה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
35170 הודעות, 228 מדרגים, 438 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' באלול תשע''ה    05:17   16.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. השלמה לעניין השאיפה: ''קדושים תהיו כי קדוש אני''  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  


נתניהו נכנע לטרור


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לורד וולדמורט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.15
8877 הודעות, 180 מדרגים, 343 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ט באב תשע''ה    10:46   14.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. תסתכל בספר מסילת ישרים ... ותראה שאף אדמו''ר מוכר לא יצליח להגיע לדרגת קדושה...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אם תרצה פירוט/לינק
אביא בשמחה


חתימה: התיימרו להיות אלוהים יותר מאשר התיימרותו של אלוהים לעשות אתכם בני אדם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
33701 הודעות, 272 מדרגים, 532 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ט באב תשע''ה    10:57   14.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. מצאתי את הפרק שאתה כנראה מתכוון אליו  
בתגובה להודעה מספר 8
 
   פרק כ"ו - בביאור מדת הקדושה ודרך קנייתה

ענין הקדושה כפול הוא, דהיינו: תחלתו עבודה וסופו גמול, תחלתו השתדלות וסופו מתנה. והיינו: שתחלתו הוא מה שהאדם מקדש עצמו, וסופו מה שמקדשים אותו, והוא משז"ל (יומא ל"א): אדם מקדש עצמו מעט מקדשים אותו הרבה. מלמטה מקדשים אותו מלמעלה. ההשתדלות הוא שיהיה האדם נבדל ונעתק מן החומריות לגמרי ומתדבק תמיד בכל עת ובכל שעה באלהיו, ועל דרך זה נקראו הנביאים מלאכים, כענין שנאמר באהרן (מלאכי ב'): כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות הוא. ואומר (ד"ה ב' ל"ו): ויהיו מלעיבים במלאכי אלהים וגו', ואפילו בשעת התעסקו במעשים הגשמיים המוכרחים לו מפאת גופו הנה לא תזוז נפשו מדביקותה העליון, וכענין שנאמר (תהלים ס"ג): דבקה נפשי אחריך בי תמכה ימינך.

ואמנם לפי שאי אפשר לאדם שישים הוא את עצמו במצב הזה כי כבד הוא ממנו, כי סוף סוף חומרו הוא בשר ודם, על כן אמרתי שסוף הקדושה מתנה, כי מה שיוכל האדם לעשות הוא ההשתדלות ברדיפת הידיעה האמתית והתמדת ההשכלה בקדושת המעשה, אך הסוף הוא שהקב"ה ידריכהו בדרך הזה שהוא חפץ ללכת בה, וישרה עליו קדושתו ויקדשהו, ואז יצלח בידו זה הדבר, שיוכל להיות בדביקות הזה עמו יתברך בתמידות, כי מה שהטבע מונע ממנו יעזרהו יתברך וסיועו יתן לו, וכענין שנאמר (תהלים פ"ד): לא ימנע טוב להולכים בתמים, ועל כן אמרו במאמר שזכרתי אדם מקדש עצמו מעט שהוא מה שיוכל האדם לקנות בהשתדלותו. מקדשים אותו הרבה שהוא העזר שעוזר אותו השי"ת וכמו שכתבנו.

והנה האיש המתקדש בקדושת בוראו אפילו מעשיו הגשמיים חוזרים להיות ענייני קדושה ממש, וסימניך אכילת קדשים שהיא עצמה מצות עשה, ואמרו ז"ל (ספרא): כהנים אוכלים ובעלים מתכפרים, ותראה עתה ההפרש שבין הטהור לקדוש: הטהור, מעשיו החומרים אינם לו אלא הכרחים, והוא עצמו אינו מתכוין בהם אלא על צד ההכרח, ונמצא שעל ידי זה יוצאים מסוג הרע שבחומריות ונשארים טהורים, אך לכלל קדושה לא באו, כי אילו היה אפשר בלתם, כבר היה יותר טוב.

אך הקדוש הדבק תמיד לאלהיו, ונפשו מתהלכת בין המושכלות האמתיות באהבת בוראו ויראתו, הנה נחשב לו כאילו הוא מתהלך לפני ה' בארצות החיים עודנו פה בעולם הזה, והנה איש כזה הוא עצמו נחשב כמשכן, כמקדש, וכמזבח, וכמאמרם זכרונם לברכה (ב"ר פפ"ב): ויעל מעליו אלהים, האבות הן הן המרכבה, וכן אמרו (רש"י בראשית ז): הצדיקים הן הן המרכבה, כי השכינה שורה עליהם כמו שהיתה שורה במקדש, ומעתה המאכל שהם אוכלים הוא כקרבן שעולה על גבי האישים, כי ודאי הוא שיהיה נחשב לעילוי גדול אל אותם הדברים שהיו עולים על גבי המזבח כיון שהיו נקרבים לפני השכינה, וכל כך יתרון היה להם בזה, עד שהיה כל מינם מתברך בכל העולם, וכמאמרם ז"ל במדרש כן המאכל והמשתה שהאיש הקדוש אוכל, עילוי הוא למאכל ההוא ולמשתה ההוא, וכאילו נקרב על גבי המזבח ממש.

והוא הענין שאמרו עליו ז"ל (כתובות ק"ה): כל המביא דורון לת"ח כאילו הקריב בכורים. וכן אמרו (יומא ע"א): ימלא גרונם של ת"ח יין במקום נסכים, ואין הדבר הזה שיהיו הת"ח להוטים אחרי האכילה והשתיה ח"ו שימלאו גרונם כמלעיט את הגרגרן, אלא הענין הוא לפי הכונה שזכרתי, כי הת"ח הקדושים בדרכיהם ובכל מעשיהם הנה הם ממש כמקדש וכמזבח, מפני שהשכינה שורה עליהם כמו שהיתה שורה במקדש ממש, והנה הנקרב להם כנקרב על גבי המזבח, ומילוי גרונם תחת מילוי הספלים (ספלים שהיו על גבי המזבח שהיו מנסכים לתוכם יין). ועל דרך זה כל תשמיש שישתמשו מדברי העולם אחרי היותם כבר דבוקים לקדושתו יתברך, הנה עילוי ויתרון הוא לדבר ההוא שזכו להיות תשמיש לצדיק, וכבר הזכירו ז"ל בענין אבני המקום שלקח יעקב ושם מראשותיו (חולין צ"א): אר"י מלמד שנתקבצו כולן והיתה כל אחת אומרת עלי יניח צדיק ראשו.

כללו של דבר ענין הקדושה הוא שיהיה האדם דבק כל כך באלהיו, עד שבשום מעשה אשר יעשה לא יפרד ולא יזוז ממנו יתברך, עד שיותר יתעלו הדברים הגשמיים אשר ישמשו לאחד מתשמישיו במה שהוא משתמש בהם, ממה שיורד הוא מדביקותו ומעלתו בהתשתמשו מדברים גשמיים. ואמנם זה בהיות שכלו ודעתו קבועים תמיד בגדולתו יתברך, ורוממותו וקדושתו, עד שימצא כאילו הוא מתחבר למלאכים העליונים ממש עודהו בעולם הזה, וכבר אמרתי שאין האדם יכול לעשות בזה מצדו, אלא להתעורר בדבר ולהשתדל עליו, וזה אחר שכבר ימצאו בו כל המדות הטובות שזכרנו עד הנה מתחלת הזהירות ועד יראת החטא, בזאת יבא אל הקודש ויצליח, שהרי אם הראשונות חסירות ממנו, הרי הוא כזר ובעל מום שנאמר בו וזר לא יקרב, אך אחרי הכינו את עצמו בכל הכנות אלה, אם ירבה לידבק בתוקף האהבה ועוצם היראה בהשכלת גדולתו יתברך ועוצם רוממותו, יפריד עצמו מעניני החומר מעט מעט, ובכל פעולותיו ובכל תנועותיו, יכוין לבבו אל מצפוני ההתדבקות האמיתי, עד שיערה עליו רוח ממרום וישכין הבורא יתברך את שמו עליו כמו שעושה לכל קדושיו, ואז יהיה כמלאך ה' ממש וכל מעשיו אפילו השפלים והגשמיים כקרבנות ועבודות.

והנך רואה שדרך קניית זאת המדה הוא על ידי רוב הפרישה, והעיון העצום בסתרי ההשגחה העליונה ומצפוני הבריאה, וידיעת רוממותו יתברך ותהלותיו עד שיתדבק בו דבקות גדול וידע לכוין מחשבתו בהיותו הולך ומשתמש בדרכים הארציים כמו שהיה ראוי לכהן שיתכוין בעודו שוחט הזבח או מקבל דמו או זורקו עד שימשיך בזה הברכה ממנו יתברך החיים והשלום, וזולת זה אי אפשר שישיג מעלה זו וישאר על כל פנים חומרי וגשמי ככל שאר בני אדם.

והנה מה שעוזר להשגת המדה הזאת הוא ההתבודדות והפרישה הרבה כדי שבהעדר המטרידים תוכל נפשו להתגבר יותר ולהדבק בבורא, מפסידי המדה הם חסרון הידיעות האמתיות ורוב החברה עם בני האדם כי החומריות מוצא את מינו וניעור ומתחזק, ונשארה הנפש לכודה בו ולא תצא ממאסרה, אך בהפרדו מהם והשארו לבד ויכין עצמו אל השראת קדושתו, הנה בדרך שרוצה לילך בה יוליכוהו, ובעזר האלהי אשר יותן לו תתגבר נפשו בו ותנצח את הגופניות, ותדבק בקדושתו יתברך ותשלם בו ומשם יעלה אל מעלה גבוהה יותר, והוא הרוח הקדש שכבר תגיע השכלתו להיות למעלה מחק האנושי, ויוכל להגיע דביקתו אל מעלה כל כך גדולה שכבר ימסר בידו מפתח של תחיית המתים כמו שנמסר לאליהו ולאלישע שהוא מה שמורה על עוצם ההתדבקות בו יתברך שבהיות הוא יתברך שמו מקור החיים, הנותן חיים לכל חי, וכמאמרם ז"ל (תענית ב'): ג' מפתחות לא נמסרו ביד שליח מפתח תחיית המתים וכו', הנה הדבק בו יתברך דביקות גמור יוכל למשוך ממנו יתברך אפילו משך החיים עצמם, שהוא מה שמתייחס לו בפרט יותר מן הכל וכמו שכתבתי, והוא מה שסיים הברייתא וקדושה מביאה לידי רוח הקודש, ורוח הקודש מביאה לידי תחיית המתים.

ואתה קורא נעים ידעתי שכמוני תדע אשר לא כליתי בספרי זה את כל חוקי החסידות, ולא אמרתי כל מה שיש לומר בענין זה, כי אין לדבר סוף, ואין להתבונן תכלית. אבל אמרתי קצת מכל פרט שבפרטי הברייתא, אשר עליה יסדתי חיבורי זה, והוא מה שיכול להיות התחלה וראשית להרחיב העיון בעניינים ההם, כיון שנגלה דרכם ונפתח אורחם לעינינו ללכת בם בדרך מישור. ועל כל כיוצא בזה נאמר (משלי א'): ישמע חכם ויוסף לקח ונבון תחבולות יקנה, והבא לטהר מסייעים אותו (שם ב'): כי ה' יתן חכמה מפיו דעת ותבונה, להיישיר איש איש את דרכו לפני בוראו.

וזה פשוט כי כל אדם לפי האומנות אשר בידו, והעסק אשר הוא עוסק, כך צריך לו הישרה והדרכה, כי דרך החסידות הראוי למי שתורתו אומנתו אינו דרך החסידות הראוי למי שצריך להשכיר עצמו למלאכת חבירו, ולא זה וזה דרך החסידות הראוי למי שעוסק בסחורתו, וכן כל שאר הפרטים אשר בעסקי האדם בעולם, כל אחד ואחד לפי מה שהוא ראוים לו דרכי החסידות, לא לפי שהחסידות משתנה, כי הנה הוא שוה לכל נפש ודאי, הואיל ואיננו אלא לעשות מה שיש נחת רוח ליוצרו בו, אבל הואיל והנושאים משתנים אי אפשר שלא ישתנו האמצעיים המגיעים אותם אל התכלית כל אחד לפי ענינו. וכבר יכול להיות חסיד גמור איש אשר לא יפסוק מפיו הלימוד כמו מי שמפני צרכו הוא בעל מלאכה פחותה, וכתיב (שם ט"ז): "כל פעל ה' למענהו". ואומר (שם): "בכל דרכיך דעהו והוא יישר אורחותיך", הוא יתברך שמו ברחמיו יפקח עינינו בתורתו, ויורנו דרכיו, ויוליכנו באורחותיו, ונזכה לתת כבוד לשמו, ולעשות נחת רוח לפניו. יהי כבוד ה' לעולם ישמח ה' במעשיו. ישמח ישראל בעשיו בני ציון יגילו במלכם. אמן אמן ואמן.

חתימה

אמר המחבר הפעם אודה את ה' אשירה ואזמרה, אשר עד הנה עזרוני רחמיו להוציא לאור ספרי זה מסלת ישרים אשר להתלמד בו חברתיו, ולהועיל לשכמותי לרבים נתתיו. אולי אזכה שיזכו אחרים על ידי, וייטב להם בעבורי, ואעשה נחת רוח ליוצרי. ותהי זאת נחמתי בארץ תלאובות, ואקרא שמה רחובות. כן יאמר ה' לתת חלקי בתורתו, ללמוד וללמד לשמור ולעשות. וחפצו בידי יצליח אמן כן יהי רצון.

כה דברי הצעיר משה בן כ"ר יעקב חי לוצאטו ס"ט

http://www.shechem.org/torah/mesyesh/h26.htm



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לורד וולדמורט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.15
8877 הודעות, 180 מדרגים, 343 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ט באב תשע''ה    11:32   14.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. הרעיון בספר מסילת ישרים - שהוא הולך בדרגות דרגות...  
בתגובה להודעה מספר 9
 
   קדושה זו הדרגה הגבוהה ביותר...
ואין מי (אולי בודדים) כיום שמקיים את כל זה...
מה שכן כל חסיד חייב להאמין שהאדמור שלו כזה
למה?
ככה...


חתימה: התיימרו להיות אלוהים יותר מאשר התיימרותו של אלוהים לעשות אתכם בני אדם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.12.13
13881 הודעות, 160 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ט באב תשע''ה    16:05   14.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. הרבי מליובאוויטש הוא כזה ואני מזמין אותך ואת ידידי ירושלמי ציוני לחקור ולגלות  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   בלי ככה..


חרם על ישראל? הכל מתחיל מפה חברים שעושים דה לגיטימציה ליהדות ואין פוצה פה ומצפצף


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיגים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.13
27611 הודעות, 92 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ט באב תשע''ה    17:06   14.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. *היה כזה  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
מאמין יקר, איך היית מרגיש אם היו מכנים את אורח החיים שלך תועבה? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לורד וולדמורט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.15
8877 הודעות, 180 מדרגים, 343 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ט באב תשע''ה    18:07   14.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אשמח לדון ברבי מלובביץ' רק אתה לא (כמו כל חסיד טוב) תשמח לעשות זאת...  
בתגובה להודעה מספר 11
 
   חבל שתהיה מריבה....
ושלא תבין ממני שהוא לא היה* אדם גדול...


דרך אגב אתה תגיב ברוטר בשבת של ישראל שהיא חול בארה"ב?


חתימה: התיימרו להיות אלוהים יותר מאשר התיימרותו של אלוהים לעשות אתכם בני אדם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
35170 הודעות, 228 מדרגים, 438 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' באלול תשע''ה    05:21   16.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. הבעיה בדיון כזה תהיה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   שכשהוא יטען שטענה רווחת כלשהיא היא שקר, מראש תאמר שהוא אומר זאת כי הוא חסיד.

הביאו כאן פעם טענות מהספר של פרופסור פרידמן על הרבי. הבאתי מסכת ארוכה שמפריכה את הטענות עם הוכחות ברורות, אבל כולם התרכזו בכך שהביקורת שהבאתי נכתבה ע"י חסיד. למרות שהכל היה ברור ולא יכלו לענות עניינית.


נתניהו נכנע לטרור


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
33701 הודעות, 272 מדרגים, 532 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' באלול תשע''ה    09:01   16.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. זו רעה חולה של רבים מהדיונים - שהם לגופו של אדם ולא לגופה של טענה  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   אני מניח שגם אני נופל בפח זה לעיתים; למרות שאני משתדל להזהיר עצמי מפני זה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיגים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.13
27611 הודעות, 92 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' באלול תשע''ה    10:21   16.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. סתם סקרנות- איזה מהטענות של פרידמן הפרכת? אני קראתי את הספר שלו והתרשמתי  
בתגובה להודעה מספר 15
 
   מאד מהיסודיות שלו. אשמח לבחון האם ההוכחות שהבאת כנגדו הן אמיתיות
או שאולי מדובר כאן על "הוכחות" בסגנון החור בחולצה של רבין...

מאמין יקר, איך היית מרגיש אם היו מכנים את אורח החיים שלך תועבה? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לורד וולדמורט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.4.15
8877 הודעות, 180 מדרגים, 343 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' באלול תשע''ה    10:37   16.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. אכן אחד הספרים המרשימים שקראתי על הרבי...  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  


חתימה: התיימרו להיות אלוהים יותר מאשר התיימרותו של אלוהים לעשות אתכם בני אדם.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
35170 הודעות, 228 מדרגים, 438 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' באלול תשע''ה    13:50   16.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. חפש את ביקורת של רפפורט באינטרנט  
בתגובה להודעה מספר 18
 
   לא הפרכתי בעצמי אלא הבאתי אותה


נתניהו נכנע לטרור


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ירושלמי ציוני לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.13
33701 הודעות, 272 מדרגים, 532 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' באלול תשע''ה    15:35   16.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. לזה כיוונת? --  
בתגובה להודעה מספר 20
 
   http://hitbonenut.net/wp-content/uploads/2011/09/%D7%AA%D7%92%D7%95%D7%91%D7%AA-%D7%A8%D7%A4%D7%95%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תודה רבה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.1.09
35170 הודעות, 228 מדרגים, 438 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' באלול תשע''ה    15:42   16.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. אכן  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  


נתניהו נכנע לטרור


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הגיגים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.3.13
27611 הודעות, 92 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' באלול תשע''ה    16:55   16.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. בדיקה רצינית של הטענות במאמר הזה תדרוש כמובן זמן. אבל שמתי לב שרבות מן הטענות  
בתגובה להודעה מספר 22
 
   של פרידמן שעוררו בי את העניין הרב ביותר לא מוזכרות כאן כלל.
ובכל אופן פטור בלא כלום אי אפשר - הטענה שהחתונה של הרבי התעכבה בגלל קשיים כלכליים קצת תמוהה מאחר שבאותה העת עצמה הריי"צ מימן את השהות והלימודים של הרבי בברלין (כפי שמזכיר רפפורט עצמו). האם זה היה חשוב בעיניו יותר מהקדמת החתונה?
ולגבי השאר אענה בבוא העת אחרי שאעיין בחומרים.

מאמין יקר, איך היית מרגיש אם היו מכנים את אורח החיים שלך תועבה? מה ששנוא עליך אל תעשה לחברך



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צדק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.12.13
13881 הודעות, 160 מדרגים, 306 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון א' באלול תשע''ה    08:41   16.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. אני לא מתכוון ''לדון'' על הרבי מליובאוויטש, הוא רבי שלי ואני חסיד שלו.  
בתגובה להודעה מספר 13
 
   לגבי השאלה השניה שלך בוודאי שאני לא יגיב פה שבארה"ק שבת


חרם על ישראל? הכל מתחיל מפה חברים שעושים דה לגיטימציה ליהדות ואין פוצה פה ומצפצף


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות