אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #21439 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 21439
אלמוני
חבר מתאריך 2.4.12
9109 הודעות
יום חמישי כ''ח באב תשע''ה    14:05   13.08.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ברוך מרזל על שר הבטחון וההפלייה נגד יהודים  

 
   סר הביטחון עם ביקורו של שר הביטחון

            השבוע הגיע שר הביטחון משה (בוגי) יעלון למערת המכפלה, במטרה לעמוד מקרוב על המצב הביטחוני באזור. אותו שר ביטחון שמונע בניה יהודית תוך התעלמות מבניה ערבית בלתי-חוקית, אותו שר ביטחון שמורה להרוס בתים יהודים בשם שלטון החוק, שעה שהחוק הופך למרמס וללעג כל אימת שערבים משתלטים על אדמות, אותו שר ביטחון שמתיחס בשלוות נפש למצב בו יהודים מפחדים לנוע בדרכים – אותו שר ביטחון החליט כעת לבקר בעיר האבות בכדי "לעמוד על המצב הביטחוני" לפני הילולת האבות והימים הנוראים בהם רבבות פוקדים את קיברי אבות מדוע מדובר במצב שצריך "לעמוד עליו"? כמובן, לא בשל אוזלת היד של הממשלה והצבא למול הטרור הערבי, למול הבניה הערבית הבלתי-חוקית, למול החוצפה הערבית בכלל. לא אלו הם הגורמים למצב הביטחוני המעורער בו מאות בקבוקי תבערה ואבנים הנזרקים על יהודים מדי יום ברחבי יהודה ושומרון, וכן בירושלים.

            ובכן, שר הביטחון הגיע לביקור במערת המכפלה, ומה עושים לכבוד הביקור? כמובן, מפנים את כל המיתפללים שהיגיעו במסירות מקצבי ארץ ולהוציא את ילדי התלמוד תורה מהמקום. אותם ילדים, המחזיקים את העולם בתורתם, במיוחד בימים אלו בהם רוב ככל ילדי ישראל נמצאים ב"חופש", אותם ילדים שהבל פיהם שווה יותר מכל הברבורים של שרי הממשלה, שהבל פיהם מקיים את העולם – הם צריכים להפסיק את תלמודם ולפנות את הדרך לכבוד השר. בת"ת יש 70 ילדים טהורים שלא טעמו טעם חטא, ילדים שעליהם נאמר – "מפי עוללים וינקים יסדת עז למען צורריך להשבית אויב ומתנקם" (תהילים ח', ג'). מי משבית את האויב? מי מייסד את העוז כנגד הצוררים? לא מי שבוגי יעלון חושב, כי אם אותם ילדים היושבים ומשננים תורה, נביאים וכתובים, אותם ילדים שלומדים משניות ואחר-כך גמרא וכל התורה כולה. וכן מפורש במסכת שבת דף קי"ט: - "אמר ריש לקיש משום רבי יהודה נשיאה: אין העולם מתקיים אלא בשביל הבל תינוקות של בית רבן...  ואמר ריש לקיש משום רבי יהודה נשיאה: אין מבטלין תינוקות של בית רבן אפילו לבנין בית המקדש. ואמר ריש לקיש לרבי יהודה נשיאה: כך מקובלני מאבותי, ואמרי לה מאבותיך: כל עיר שאין בה תינוקות של בית רבן - מחריבין אותה. רבינא אמר: מחרימין אותה".

            כמובן, שאין הכוונה במאמרים אלו של חז"ל לבטל את חובת ההשתדלות הטבעית בהגנה על  ביטחוננו. אולם רבותינו באו להזכיר לנו בזכות  מי ה' מעניק לנו הצלחה בקרב. אותם ילדים, המגיעים במסירות נפש ללמוד מדי יום בקיץ ובחורף, בלא חופשה ובלא "בין הזמנים", אותם ילדים שעבורם "החופש הגדול" חל בתשעה באב, בו אסור ללמוד תורה – הם חומת המגן האמיתית, הם הצוק האיתן, הם העופרת היצוקה שבזכותה חיילינו זוכים להכניע את האויב. התלמוד תורה הזה צריך היה להיות ממומן על-ידי משרד הביטחון! אולם תחת זאת מגיע השר, ומסיר את הביטחון מעל תושבי האזור כשהוא נכנס למערת המכפלה ורוצה להוציא את ילדינו הנפלאים.
ברוך מרזל הודיע לקצינים הבכירים שהגיעו לגרש את הילדים שאני אוסר עלהם לצאת שאני ילחם נגד הפסקת לימוד התורה כוחות רבים זרמו לפנות בכוח אני החלטתי ללכת גם למעצר ולא לתת לפשע ביטול התורה לעבור כשראו כוחות המשטרה את הנחישות של מרזל וחברוו הגיעו לפשרה שמרזל יצא והילדים ימשיכו לילמוד.
בתגובה אמר מרזל:אני מאמין באמונה שלימה שהלימוד הקבוע של תשב"ר על קברי אבות במערת המכפלה מוסיף לביטחון של ישראל לא פחות מהטיולים של שר הביטחון

ברוך מרזל.

עוצמה יהודית.

חברון.             



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות