גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #22717 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22717   
דוידזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.3.08
145943 הודעות, 537 מדרגים, 976 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ב בתמוז תשע''ו    10:03   18.07.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

עופר שלח משתלח ברבנים  

 
  

יו"ר סיעת יש עתיד בעקבות דברי הרב לוינשטין: "אם צה"ל יהפוך לכנופיה, שערכיה אינם שונים משל אויביו, הוא גם לא ינצח אותם".
חזקי ברוך , י"ב בתמוז תשע"ו 18/07/16 08:16

יו"ר סיעת יש עתיד, ח"כ עפר שלח, מתייחס הבוקר (שני) לדבריו של הרב יגאל לוינשטין בכנס ליב"ה בשבוע שעבר, ותוקף בחריפות את מגמתם.

"אני לא שייך לאלה שנבהלים ממה שקרוי 'ההדתה' בצה״ל", מציין שלח."העובדה ששיעור בני הציונות הדתית בבין הקצינים והקצינים הבכירים עולה נובעת בחלקה מכך, שבני קבוצות אחרות בחברה החליטו שלא לעשות זאת. מי שיש לו בעיה עם זה, שיתנדב בעצמו".

עם זאת מציין שלח, "דבריו של הרב יגאל לוינשטין, ראש המכינה בעלי, על יחסו של צה"ל ללהט"בים ולמוסר הלחימה, מעידים על משהו שאני מתריע מפניו כבר חודשים: בהנהגה הפוליטית והרוחנית של הציונות הדתית יש כאלה, והם בולטים וחשובים ובשום אופן לא מייצגים רק עמדת קצה, שהחליטו לצאת למאבק על עצם ערכיו של הצבא".

"הם מערערים על סמכותם של המפקדים. הם מערערים על המוסר, שמאז ראשיתו של צה״ל מוכר כמקור כוחו. הם מערערים על צה״ל כצבא שבו שותפה החברה הישראלית על מגוון אמונותיה ונטיותיה, תחת סמכותם של מפקדים שמעליהם אין שום סמכות אחרת", טוען שלח.

לדבריו, "זה התחיל בסיפור הענף לתודעה יהודית, ובהחלטה של הרמטכ"ל להחזיר את הרבנות הצבאית לתפקידה המקורי כנותנת שירותי דת, ולא כתחליף לחיל החינוך. זה נמשך בהתקפות על הרמטכ"ל בעניין הזקנים, והגיע לשיא בפרשת אלאור אזריה. זה מובל על ידי רבנים כמו הרב לוינשטין ופוליטיקאים בימין הקיצוני, וזוכה מדי פעם לרוח גבית מנגררים כמו ראש הממשלה".

"המתקפה הזו, שיש לה כוונות מרחיקות לכת, מסכנת את עמוד השידרה הערכי והתפקודי של הצבא ואת הבסיס לפעולותיו. אם צה"ל יהפוך לכנופיה, שערכיה אינם שונים משל אויביו, הוא גם לא ינצח אותם בקרב. כל מי שהמחשבה הזו מחרידה אותו חייב לצאת נגד המתקפה הזו ולקטוע אותה באיבה. כל מי שאחראי על הצבא מתוקף תפקידו, ובראש וראשונה ראש הממשלה ושר הביטחון, אסור לו שישתוק", סבור שלח

מקור: http://www.inn.co.il/News/News.aspx/326329



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ג'ודי מוזס על הרב יעקב אריאל: ''טיפש ועלוב'' דוידזון 18.07.16 10:04 1
  אישה מרושעת וחצופה. יש למחות על פגיעה בגדולי ישראל ויש להוקיע אותה על דבריט ההבל שלה. דוידזון 18.07.16 10:21 2
  אולי לא נח אבל גם כאן בפורום משתלחים ברבנים ודי להתבונן היום באשכולות 495 18.07.16 13:34 3

     
דוידזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.3.08
145943 הודעות, 537 מדרגים, 976 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ב בתמוז תשע''ו    10:04   18.07.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ג'ודי מוזס על הרב יעקב אריאל: ''טיפש ועלוב''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  

חדשות סרוגים
18.07.16 09:02 י"ב בתמוז תשעו

בעקבות דבריו על הקהילה הלהט"בית, אשת התקשורת, ג'ודי ניר מוזס שלום, יוצאת במתקפה חסרת תקדים נגד הרב יעקב אריאל, מכנה אותו טיפש וקוראת לפיטוריו מתפקידו כרב העיר.

ג'ודי ניר מוזס שלום, אשת התקשורת והרדיו ורעייתו של שר הפנים לשעבר, סילבן שלום, יוצאת הבוקר (שני) במתקפה חריפה וחסרת תקדים נגד רבה של העיר רמת גן בה היא מתגוררת, הרב יעקב אריאל, ומכנה אותו "טיפש". דבריה של מוזס שלום מגיעים ככל הנראה בעקבות התייחסותו של הרב אריאל לסערת הרב לוינשטיין במהלכה הוא תקף את הקהילה הלהט"בית.

בחשבון הטוויטר שלה כתבה מוזס שלום: "מקווה שראש העיר זינגר לא יעשה מעשה הרמטכ"ל (שהחליט לגבות את מינויו של הרב אייל קרים) ויעיף את רב העיר ר"ג, עירי, במיידי". לאחר מכן כתבה מוזס שלום: "הטיפש הזה התכוון לפגוע בהומואים ובנכים. אחלה מחנך. לא על חשבוני".

מאוחר יותר העלתה מוזס שלום ציוץ נוסף בו התייחסה גם לרב שמואל אליהו וכתבה: "אני קוראת לראשי ערים ר״ג וצפת, לפטר לאלתר את שני רבני העיר הטיפשים. הגיע הזמן לחרם מיסים בישראל. לא מוכנה שהארנונה שלי תממן רב חשוך ועלוב"

כאמור, בדבריו שהובאו אמש באתר 'סרוגים', התייחס הרב אריאל למתקפה התקשורתית נגד הרב יגאל לוינשטיין בעקבות דבריו של הקהילה הלהט"בית.

הרב אריאל ציין בפתח דבריו כי "אולי הסגנון (של הרב לוינשטיין) היה בוטה מדי, ואפשר להתווכח על הסגנון, אבל הבעיה היא בעיה אמיתית וצריך להעמיד אותה בצורה נכונה".

"אנחנו לקראת פרשת פנחס וקראנו את הסיפור של בלעם שרצה להרוס את עם ישראל דרך הריסת המשפחה, והתפקיד שלנו הוא לחזק את המשפחה", אמר הרב אריאל. "משפחה נורמטיבית זה אב ואם וילדים. משפחה לא נורמטיבית היא לא משפחה מסודרת ותקינה, ויש לה בעיות פסיכולוגיות ואחרות".

הרב אריאל התייחס לבעלי נטיות הפוכות ואומר: "יש מקרים חריגים של אנשים שלא מסוגלים להקים משפחה, אז צריך לעזור להם להקים משפחה, יש תרופות יש טיפול פסיכולוגי ודרכים כאלו ואחרות לעזור להם, אבל צריך להכיר בעובדה שמי שלא יכול להקים משפחה נורמטיבית יש לו בעיה והוא לא יכול להתייחס בשוויון נפש לדבר הזה. צריך לפתור את הבעיה וצריך לרחם עליהם, אבל להתגאות בזה ולתת לזה לגיטימציה ברשות הרבים? אין מקום למצעדי גאווה, על מה הם גאים?".

הרב אריאל הוסיף ואומר כי מצעדים ולגיטימציה מעצימים את הבעיה. "זה יוצר את הבעיה. מדוע? יש נערים בגיל ההתבגרות שמחפשים את הזהות שלהם ובמקום לעזור להם למצוא את הזהות הטבעית והנורמטיבית שלהם, דוחפים אותם ללכת לכיוון הפוך ולהרוס את החיים שלהם. לכן צריך למצוא את הדרך הראויה והאמיתית לטפל בנושא ולאפשר לאותם אנשים שלצערנו, ואני בטוח שגם לצערם, לא מקימים משפחה נורמטיבית, לעזור להם להקים משפחה כזו".

מקור: http://www.srugim.co.il/154544-%D7%9E%D7%95%D7%96%D7%A1-%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-%D7%94%D7%A8%D7%91-%D7%99%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C-%D7%98%D7%99%D7%A4%D7%A9-%D7%95%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%91



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
דוידזון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.3.08
145943 הודעות, 537 מדרגים, 976 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ב בתמוז תשע''ו    10:21   18.07.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. אישה מרושעת וחצופה. יש למחות על פגיעה בגדולי ישראל ויש להוקיע אותה על דבריט ההבל שלה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
495 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.02
64370 הודעות, 197 מדרגים, 378 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ב בתמוז תשע''ו    13:34   18.07.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אולי לא נח אבל גם כאן בפורום משתלחים ברבנים ודי להתבונן היום באשכולות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


כל עוד דולק הנר אפשר לתקן - רבי ישראל מסלנט


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות