גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #23257 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 23257   
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
יום שלישי ו' בכסלו תשע''ז    11:50   06.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

השגשוג על פי האסלאם  

 
  
התרבות האסלאמית היא תרבות נחותה, גזענית, רצחנית, אימפריאליסטית, שונאת נשים, תרבות אשר מטפחת את הבורות היות שראוי לחקות את מוחמד שלא ידע קרוא וכתוב ולכן הבורות איננה מושג גנאי באסלאם. תרבות שהמושג שיגשוג עבורה מתקשר למוות והתפשטות האסלאם בכל מחיר ולאורך כל הזמן שנדרש (זוהי ההגדרה לשגשוג באסלאם, מוות, אדמה חרוכה והתפשטות השליטה האסלאמית).



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תאוריה מעניינת אחד מהשורה 06.12.16 20:50 1
     בבקשה, יש במקורות שאני מביא לך את כל מה שצריך ללמוד על האסלאם כדי להבין את המסר שלי. עופר בינשטוק 06.12.16 23:15 2
     תפיסת העולם שלך נובעת מחוסר ידע בסיסי, גם לגבי הנצרות ומסעות הצלב וגם לגבי האסלאם. עופר בינשטוק 06.12.16 23:25 3
  אני מרגיש את מה שאתה יודע ומבסס לכן אפשר להגדיר את האיסלמים כאויבי האנושות ולמנוע מהם נשק בני מרום 07.12.16 19:20 4

     
אחד מהשורה
חבר מתאריך 12.8.15
6450 הודעות
יום שלישי ו' בכסלו תשע''ז    20:50   06.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תאוריה מעניינת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני חושב שאם תסגנן את הדברים ותביא להם מקור בכתובים זה יהיה חזק ובעל יכולת השפעה אמיתית.

בצורה הזו זה מרגיש קצת כמו מקום פורקן לשנאת האיסלם שמפעפעת בך ובצדק לדעתי, אם כי כיום אני לא יודע להגיד אם זו שנאה לאיסלם כדת ודרך או שנאה למוסלמים ספציפיים שעיוותו את הדרך והביאו את האסלם לאן שהוא.

אנחנו היום נוטים להתבלבל בשל המצב הנוכחי בעולם, אבל אם נלך קצת אחורה, במשך הדורות דווקא הנצרותוהנוצרים היו אלו שניסו להשמיד את עם ישראל ועשו בו פוגרומים, מסעות צלב ועלילות דם והאסלם יותר העריך את היהודים והיהדות.

בקיצור, אשמח מאד אם תחכים אותנו במקורות לדבריך.


אני לא שונא ערבים- אני אוהב יהודים!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
יום שלישי ו' בכסלו תשע''ז    23:15   06.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. בבקשה, יש במקורות שאני מביא לך את כל מה שצריך ללמוד על האסלאם כדי להבין את המסר שלי.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
רק תשקיע זמן ותלמד, הידע המסוכם שאני מביא בקישורים ובסיכומים הוא תוצר של הרבה מאוד אלפי שעות מחקר ועיבוד ויותר מזה:



All in one place - a brief explanation about the Islamic threat.
OFFER BINSHTOK·SUNDAY, JULY 10, 2016
“If you know the enemy and know yourself, you need not fear the result of a hundred battles." (Sun Tzu, The Art of War)

https://www.facebook.com/notes/free-constantinople-from-islamic-occupation/all-in-one-place-a-brief-explanation-about-the-islamic-threat/1081582288590506

Shaykh Muhammad Saalih al-Munajjid, tells the whole truth about: Human Rights in Islam. (There is no such thing)(Read and Learn)
OFFER BINSHTOK·WEDNESDAY, AUGUST 31, 2016
When devout Muslims are fighting to defend Islam in the free world and the West, through the use of human rights organizations, they do it in order to eliminate human rights in the West. Human rights in Islam are sin punishable by death.

https://www.facebook.com/notes/996436443771758/Shaykh%20Muhammad%20Saalih%20al-Munajjid,%20tells%20the%20whole%20truth%20about:%20Human%20Rights%20in%20Islam.%20(There%20is%20no%20such%20thing)(Read%20and%20Learn)/1121881707893897/

What is meant by taking the kuffaar as friends? Ruling on mixing with the kuffaar
OFFER BINSHTOK·WEDNESDAY, AUGUST 10, 2016
Islam Question and Answer: General Supervisor: Shaykh Muhammad Saalih al-Munajjid

https://www.facebook.com/notes/free-constantinople-from-islamic-occupation/what-is-meant-by-taking-the-kuffaar-as-friends-ruling-on-mixing-with-the-kuffaar/1103461629735905


I encourage each of you to take time and read this excellent historical review: GENOCIDE OF ZARATUSHTIS.
OFFER BINSHTOK·TUESDAY, AUGUST 9, 2016
"Finally, in 637 they sent a letter to Yazdegard to convert to Islam or bear the consequences."
Written by: Fariborz Rahnamoon.

https://www.facebook.com/notes/996436443771758/I%20encourage%20each%20of%20you%20to%20take%20time%20and%20read%20this%20excellent%20historical%20review:%20GENOCIDE%20OF%20ZARATUSHTIS./1102260476522687/

Offer Binshtok
October 13, 2015
שורש הסכסוך הישראלי אסלאמי בשני מאמרים קצרים וסיכום (כולל מידע בתגובות):
(קהל היעד של הקבוצה הזו הוא קהל דוברי עברית מכל הקשת הפוליטית הישראלית ומהעולם.)
==
מלחמת 1,400 השנים
מלחמת העולם הראשונה בת ה 1,400 השנים – נמשכת.
כתב: עופר בינשטוק 2/1/15
מזה כ 1,400 שנה מתנהלת מלחמת תרבויות עולמית אשר נמשכת ללא הפסק מאז שנת 610 בערך ועד היום.
מלחמה אשר הוכרזה על ידי עולם האסלאם, על העולם של הלא מוסלמים, מלחמת הג'יהאד, אשר מנוהלת על ידי ג'יהדיסטים, על פי האידאולוגיה האסלאמית, המלחמה הזו תסתיים וישרור שלום בעולם רק כאשר האסלאם באמצעות חוקי השריעה ינהלו את העולם כולו, עד אז תתנהל מלחמה כלל עולמית ולא תסתיים לפני.
כל המלחמות אותם אנחנו חווים, כולל הכיבושים של מסעות האסלאם במזרח התיכון (האסלאמיזציה באמצעות חוקי השריעה והחרב, אסלאמיזציה של המזרח התיכון הנוצרי יהודי ושאר הלא מוסלמים), באפריקה, באירופה ובהודו שבה האסלאם עשה הטבח הנורא ביותר בהיסטוריה של עולם בהינדים, כ - 80 מיליון הינדים נרצחו על ידי האסלאם בכ 500 שנים, ותגובת הנגד של הנוצרים אשר ניסו להגן על המקומות הקדושים להם בקרבות נגד (מה שמכונה מסעות הצלב), כולל כל המלחמות אשר נערכות בין העולם המערבי לעולם האסלאמי, כולל המלחמה של ISIS אשר מבצעת השלמה סופית של הטיהור של הלא מוסלמים מאזור המזרח התיכון, כולל כל המלחמות של המדינה היהודית, מדינת ישראל, כל המלחמות הללו ועוד כאלה שלא הוזכרו, כל המלחמות הללו הן קרבות גדולים וקרבות קטנים, אשר מתנהלים תחת צילה של מלחמת העולם אשר הוכרזה על ידי מייסד האסלאם, מלחמה בין אלו המאמינים בו לבין אלו אשר אינם מאמינים בו. על פי האסלאם העולם מחולק לשניים, אלו המאמינים באסלאם ולאלו הלא מאמינים. על פי האידאולוגיה האסלאמית המלחמה העולמית הזו תפסק ושלום יגיע לעולם, רק לאחר שהאסלאם ישלוט בכל העולם, עד אז מצווים המוסלמים המאמינים להילחם בלא מאמינים בכל האמצעים (האמצעים כוללים בין השאר גם: הונאה, טרור, מלחמת צבאות, מלחמה פוליטית, מלחמת תרבות באמצעות החלת חוקים שבאמצעותם משתלטים על אוכלוסיות לא מוסלמיות, חוקי השריעה, מלחמה כנגד נשים ועוד...) ללא כל מגבלה כזו או אחרת.
מלחמות האסלאם כנגד מדינת ישראל, הן בעצם קרבות קטנים במונחים היסטוריים, בתוך מלחמת 1,400 השנים, מלחמת העולם הראשונה, מלחמת המוסלמים בלא מוסלמים אשר כפה מייסד האסלאם על מאמיניו לעשותה ללא הפסק עד לניצחון, עד שהאסלאם ישלוט בעולם ורק אז ישרור שלום. כל מי שלא תומך בישראל ותומך באויבים שלה (צבאית, פוליטית או מורלית), כל אחד מאלה הוא בעצם חייל של צבאות האסלאם אשר מנהלים את המלחמה העולמית הזו בת ה 1,400 השנים כנגד הלא מוסלמים על מנת לאסלם את העולם.
==
הגדרה: תורת הגזע האסלאמית
כתב: עופר בינשטוק
הגזע האסלאמי הנשים וכל השאר – האנושות על פי האסלאם
* תורת הגזע האסלאמית, מסווגת את המין האנושי על בסיס אמונה ומין, ומאוד פשוטה להבנה, על פי תורת הגזע האסלאמית יש בעולם שני סוגים של בני אדם : מוסלמים המאמינים באללה, ובמוחמד הנביא, כשליח שלו, (האנשים העליונים) מצד אחד, וכל שאר הלא מאמינים (תתי האדם) מהצד השני.
המוסלמים המאמינים מצווים להילחם בלא מאמינים בהטפה, או בחרב והשמדה, עד שלא יישאר אחד מהם בעולם, רק אז תגמר המלחמה.
1. הגזע העליון – המוסלמים המאמינים באללה ובמוחמד הנביא בתור השליח שלו
רק הם זכאים לחיות.
1.1 הנשים המוסלמיות הן תת גזע מגדרי, גזע נחות, אשר זכאי לחיות, כל עוד הן מקבלות את מרות הגברים ומשרתות את רצונם של הגברים המוסלמים, זהו כל יעודן.
אישה מוסלמית, היא רכושו של הגבר, ככל רכוש אחר, ולכל היותר היא שווה לרבע מגבר מוסלמי הזכאי לשאת 4 נשים ולהחזיק עוד מספר רב של שפחות מין.
2. הגזע הנחות (תתי האדם) – כל הלא מאמינים באללה ובמוחמד הנביא בתור השליח שלו
הם זכאים לחיות רק אם למוסלמים יש צורך בכופר הנפש שלהם (ג'יזייה), או בשירות שלהם בתור עבדים (ילדות קטנות, נערות ונשים בתור שפחות מין).
2.1 קבוצת הגזע הנחות מתחלקת לשניים:
2.1.1 אנשי הספר: המאמינים באל אחד - הנוצרים והיהודים – יכולים לבחור בין להתאסלם, לשלם ג'יזייה או שיוצאו להורג.
2.1.2 עובדי האלילים וכל שאר הלא מאמינים - דינם התאסלמות או מוות.
זהו, זה כל הסיפור, כך רואה הגזענות האסלאמית את העולם.
=
תמצית אשר מסכמת כמעט את כל המתודולוגיה של האיום האסלאמי על האנושות ובתוכה גם על מדינת ישראל. מניע, כוונה, אמצעים ומטרה סופית.
כתב: עופר בינשטוק
* הפרוש של השם אסלאם?
הפירוש של השם 'אסלאם' הוא: כניעה, הכנעה. (יש טעות נפוצה לייחס לו את המושג שלום, חלק מתרגילי השקר, שהם בסיס מבסיסי התרבות האסלאמית). האסלאם רואה את המאמינים בו ככנועים, ככאלה אשר הוכנעו.
* איך הגזענות האסלאמית רואה את העולם?
בתמצות: הגזענות האסלאמית מחלקת את העולם לשני גזעים עיקריים ולעוד שני גזעי משנה, גזענות הנשענת על בסיס 'אידאולוגי, פוליטי/מדיני, דתי' ועל בסיס של 'מגדר'.
הגזע העליון: מוסלמים מאמינים זכרים.
תת גזע נחות: נשים מוסלמיות מאמינות, הן רכוש כמו כיסא או שולחן וכל תפקידן זה ליצר צאצאים ולשרת את הגברים המוסלמים המאמינים.
הגזע הנחות: כל ה'לא מוסלמים' אשר מתחלקים לשניים:
נוצרים ויהודים: שהם אנשי הספר ואשר עומדת להם האפשרות כאשר הם תחת שליטה אסלאמית לבחור בין, להתאסלם, לשלם ג'יזייה (כופר נפש – לחיות תחת מעמד של גזע נחות בשם דימי) ולבין להירצח.
עובדי אלים מרובים/לא מאמינים/אגנוסטיקנים: יש להם אפשרות בחירה כאשר הם תחת שליטה אסלאמית, בין להתאסלם או להירצח.
נשים שאינן מוסלמיות, כולל ילדות קטנות ונערות, גם הן גזע נחות שזכאיות לחיות באותו סטטוס של הגברים הלא מוסלמים אבל יש להם ייעוד נוסף אצל הגזענות האסלאמית, הן נועדו לשרת כשפחות מין עבור הגברים המוסלמים המאמינים.
* מי הוא/הם אויב/י האסלאם?
כל הלא מוסלמים, כל מי אשר לא מאמין באללה ובמוחמד בתור השליח שלו הוא אויב האסלאם. מספיק שאתה לא מאמין באללה ובכך שמוחמד הוא שליח של 'אללה', בכך אתה אויב האסלאם שראוי להירצח.
* מהי המטרה של האסלאם?
להשליט בכל האמצעים את האסלאם על העולם באמצעות המאמינים שלו ככלי, בהטפה, בשקר או בחרב, לטהר את כל העולם מכל הלא מוסלמים אשר חיים בו. ליצר אנושות אשר בה כל בני האדם הם מוסלמים מאמינים אשר מכירים בכך שמוחמד הוא שליח של 'אללה', ואשר מנוהל על ידי חליף אשר שולט באנושות באמצעות חוקי השריעה.
בחלוקה גאוגרפיית מחלק האסלאם את העולם לשניים על פי מטרותיו, ל'דאר אל אסלאם' (בית האסלאם, בית השלום), כל השטח אשר בו חוקי האסלאם שולטים ול'דאר אל חארב', (בית המלחמה) כל האזורים אשר אינם בשליטה אסלאמית ואשר על המוסלמים להילחם על מנת לאסלאם אותם.
* מהי המטרה והמשימה של כל מוסלמי מאמין? (בלי קשר לאיזה פלג הוא שייך גם אם הפלגים נלחמים ביניהם)
לכל מוסלמי מאמין בעולם יש את אותן המטרות והמשימות (רק הטקטיקות שונות), טיהור רוחני, תרבותי ופיזי של כל העולם מלא מוסלמים, על מנת להביא להכרה עולמית בכך שמוחמד הוא שליח של 'אללה', השלטת האסלאם על כל העולם, שליטה עולמית של חליף על המין האנושי באמצעות יישומם של "חוקי אללה" שהם חוקי השריעה.
ההבדל המשמעותי ביותר בין אלוהי שאר הדתות לבין האסלאם הוא בזה שכל מוסלמי בעולם הוא חייל, אמצעי פיזי, כלי למימוש המטרות של אללה באמצעות מוחמד השליח שלו עבור השלטת האסלאם, בין אם בדרך של הטפה, שקר או בחרב.
בדתות אחרות את המשימה הזו לקח על עצמו האל.
במאפיין הזה דומה האסלאם לכל תנועה אידאולוגית אימפריאליסטית, פוליטית/מדינית אחרת כמו הקומוניזם או הנאציזם.
* החיים כערך עליון:
החיים של מוסלמי מאמין הם ערך עליון, רק כאשר הוא מקריב אותם למען המטרה של השלטת האסלאם על העולם, כלומר, המוות באסלאם הוא ערך עליון, שהיד.
* על שיטת השקר האסלאמית:
על פי חוקי האסלאם מותר למוסלמי מאמין לשקר לכל אדם, בכמה מצבים ואחד מהם הוא למען המטרות של האסלאם, קרי, השלטת האסלאם על העולם. (טאקייה, מורונה, קיטמאן ותוורייה. Taqiyya, Kitman, Tawriya, Muruna.)
* איך האסלאם רואה את הסכם בין מוסלמי מאמין לבין לא מוסלמי?
לכל הסכם בין מוסלמי מאמין ולבין לא מוסלמי אין תוקף כאשר הוא לא משרת את מטרות האסלאם, כלומר לחתימה על הסכם עם מוסלמי מאמין אין כל משמעות כאשר היא עומדת בניגוד לחוקי השריעה ובניגוד למטרות של האסלאם. כלומר, מוסלמי מאמין יחתום על כל הסכם עם לא מוסלמי כאשר הוא יודע מראש שכאשר זה יתאפשר לו והוא יוכל, הוא יפר את ההסכם כי מותר לו לשקר למען המטרות של האסלאם והיות שהחתימה שלו לא מחייבת אותו, היות שחתם עליו בתור מוסלמי מאמין. (הודנא, הסכם חודייבה, קורייש)
* הרייך האסלאמי בן ה 1,400 במזרח התיכון:
בשנת 610 לספירה: 100% לא מוסלמים חיו במזרח התיכון.
היום, לאחר כ 1400 שנות טיהור אתני גזעני על ידי האסלאם:
לכל היותר 5% לא מוסלמים חיים במזרח התיכון.
האסלאם החל את אותו תהליך באירופה.
* איך רואה האסלאם את המושג שלום?
השלום יושג בעולם רק לאחר שהאסלאם יטהר את העולם מכל הלא מוסלמים ורק לאחר שהאנושות תנוהל באמצעות חליף אשר יישם את חוקי השריעה. לאחר שכל אלו יושגו, רק אז השלום ישרור בעולם. (גם זה לא מדויק אבל זה בפרק אחר)

https://www.facebook.com/groups/463807593820745/permalink/463809140487257/



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עופר בינשטוק
חבר מתאריך 16.5.07
9653 הודעות
יום שלישי ו' בכסלו תשע''ז    23:25   06.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. תפיסת העולם שלך נובעת מחוסר ידע בסיסי, גם לגבי הנצרות ומסעות הצלב וגם לגבי האסלאם.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בני מרום
חבר מתאריך 20.8.13
5695 הודעות
יום רביעי ז' בכסלו תשע''ז    19:20   07.12.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אני מרגיש את מה שאתה יודע ומבסס לכן אפשר להגדיר את האיסלמים כאויבי האנושות ולמנוע מהם נשק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות