גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #23798 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 23798   
Skymaster לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.3.17
11056 הודעות, 129 מדרגים, 253 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    19:00   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''אני הילדה עם שיער הזהב'' ד''ר גיא בכור  

 
  
הועבר בתאריך 07.04.17 בשעה 20:20 מפורום חדשות על-ידי Bshik, (מנהל הפורום)
 
Gplanet "אני הילדה עם שיער הזהב":
מאלמו 2017 – עיר כבושה. מה הם מסתירים?


מאת ד"ר גיא בכור

1 התקשורת המקומית בעיר מאלמו, דרום שוודיה, דיווחה בגאווה

על המתנדבים הליברלים השוודים, שעזרו לשני מהגרים סורים צעירים לפתוח עסק בעיר, בית קפה שבו מעשנים נרגילה, בשכונת הלסינגבורג שבעיר. איזה מהגרים חרוצים, ואיזה מתנדבים נפלאים. עתיד של השתלבות, חריצות והצלחה ממתין למאות אלפי המהגרים המוסלמים שממלאים את המדינה. מי אמר שהם לא משתלבים?

אלא שבסיור משטרתי בתוך בית הקפה, התגלו דווקא ממצאים מחרידים.

במרתף החנות התגלתה צעירה שוודית, שהיתה אזוקה בשרשרת ברזל לצינור מים. הצעירה היתה שפחת המין של לפחות שבעה ערבים, ובראשם, שני הסורים החרוצים: ח'אלד עזיז הגרס, בן 28, ושותפו לחנות, טארק בקאר, בן 23.

מתברר שהצעירה נחטפה ברחוב במאלמו בידי ארבעה מבקשי מקלט ערבים, הם דחפו אותה לתוך מכונית, והביאו אותה למרתף האימה של הקפה-נרגילה. שם היא שורשרה לצינור המים, והפכה לשפחת המין של כל השישה, שביצעו בה את כל סוגי האונס האפשריים, תוך הכאה והתעללות גופנית קשה. זה לא היה חד-פעמי. הם לא שחררו אותה, אלא השאירו אותה שם כחפץ קבוע, לסיפוק מי מהחבורה בעתיד.

משפטם של שני בעלי החנות הסורים הסתיים בחודש ינואר השנה. שניהם נשפטו רק לארבע שנים, וכן לפיצוי של 30,000 דולרים לצעירה. הם הואשמו רק באונס, לא בחטיפה או בעינויים, והשופט הנאור החליט שיש לגרשם, במקום שירצו את העונש, וכך היה. משפטם של ייתר הצעירים נמשך, עם קשיי הוכחה.

מתברר שהצעיר הראשון, הגרס, הגיע לשוודיה באופן לא חוקי בשנת 2010, אך הוא הורשה להישאר, למרות שבקשת המקלט שלו נדחתה. השני, בקאר, הגיע בשנת 2014, הוא קיבל 800 דולרים לחודש ומילגת לימודים מן המדינה, על חשבון משלם המיסים.

זמן קצר לפני כן פורסם כי משטרת שוודיה הצליחה להתקדם במעשה אונס נוסף של אם לשניים, שנאנסה בידי צעירים מוסלמים. במשטרה חשבו שמדובר בעוד אונס, עד שלתדהמת הכל הצליחה המשטרה לבודד 48 סוגי זרע שונים, שהתגלו על שמלתה של הנאנסת, כלומר לפחות 48 גברים אנסו אותה בחבורת ענק. היא נאנסה במחנה פליטים, שהוקם עבור המהגרים המוסלמים החדשים.

אך זה לא נגמר בזה: לפני שבועיים ארע עוד מקרה מחריד, הפעם בעיר אופסלה: קבוצת מהגרים אפגנים חטפה צעירה שוודית מקומית, שכנראה היתה שיכורה, ובמשך שעות הם אנסו אותה, תוך שהם משדרים בשידור חי בפייסבוק את האונס. עשרות אלפים צפו באירוע בשידור חי, וחלקם הקליטו אותו. היו צופים שמיהרו לדווח למשטרה, שנראתה לבסוף פורצת לדירה בשידור החי, ועוצרת את המבצעים. מאוחר יותר שודר עוד סרטון, בו טוענת הצעירה שהכל היה בהסכמה, אך סביר להניח שאיימו על חייה, כדי שתאמר זאת.

ומה עושות הרשויות? בית משפט באותה עיר, אופסלה, סירב לגרש חמישה צעירים אפגנים, שאנסו ילד שוודי, משום שבאפגניסטן העונש אליו הם צפויים על פי השריעה האסלאמית "מסוכן מידי".

עירומה ומבוהלת, אזוקה לצינור מים, ונאנסת בידי מי שהכניסה הביתה. זו כבר לא "הילדה עם שיער הזהב", זו מדינה כבושה, אך מטושטשת מאלכוהול וסמי הזייה.

איזה בוז אל הנשים המקומיות, שנתפסות כמותרות לכל; איזה בוז לאורח החיים השוודי; איזה בוז לאירופה, ולכל מה שפעם היא ייצגה (אבבא, שנות השבעים התמימות, לפני שהצונאמי החל):

הייתי כל כך ברת מזל,

אני הילדה עם שיער הזהב,

אני רוצה לשיר בקול לכולם,

איזו שמחה, איזה חיים, איזו הזדמנות!

2 עשרות שוודים יצאו אל רחובות העיר הדרומית מאלמו ב- 16 בינואר, למחות נגד מגיפת האלימות שמשתוללת בעיר, והגובה את חיי רבים. אז היה האחרון שבהם צעיר ממוצא עיראקי, בשם אחמד עוביד, בן 16, שנהרג בקרב רובים, במטח של כדורים. "ילדינו צריכים לשחק בפארקים, ולישון טוב", אמר בן דודו של הנרצח, חוסאם עבאס.

עשרות שוודים יצאו לרחובות? זה הרבה בעם כל כך פלגמטי, שעתידו עולה באש.

פעם היתה מאלמו עיר שקטה, אך כיום היא בירת האלימות של צפון אירופה, עם תרבות של פחד: ילדים אינם יוצאים עוד לרחובות, בוודאי בלילה, נשים אינן יוצאות בגפן, או הולכות לקניונים, שהפכו לעולם של גברים בלבד, כמקובל במזרח התיכון. דוברת המשטרה באיזור, אווה-גאן ווסטפורד, אומרת: "מספר מעשי האונס וההצקות המיניות עולה, כנגד נשים וילדים. אנחנו חושבים שזה יתגבר". עולה? בשנים האחרונות חל זינוק של 1,472 אחוזים במעשי האונס וההטרדות המיניות באיזור, ו-300 אחוזי עלייה באלימות הכללית.

אז מה באמת הוביל לכל זה?

המרחב הציבורי הוא שלהם 1. בקושי הגיעו, וכבר הם בעלי הבית: עיד אלפיטר, מאלמו, 2015. זו הכרזת ריבונות, בדרך למילוי העיר במסגדים. הכרוז מדבר במבטא מצרי.
אלה הסונים.

הסוד נחשף: מהם האיזורים הכבושים של אירופה?

3 בשוודיה אסור לדבר על כך, ובוודאי לא לשאול מה קרה. אך כולם בוודאי יודעים: מאלמו הפכה לעיר עם אוכלוסייה מוסלמית עצומה. בעיר עצמה יש כ- 350 אלף תושבים, מתוכם כ- 100-150 אלף הם מוסלמים, כשרבים מהם מתקבצים בשכונת רוסנגארד (שתשעים אחוזים מתושביה הם מוסלמים) אך לא רק. מאז הזינוק העצום במספר המהגרים והנכנסים מעולם האסלאם בשלוש השנים האחרונות, התושבים המוסלמים החלו להתפזר בעוד שכונות, אך פחות במרכז. ההערכה היא שמספר המוסלמים עומד על כארבעים אחוזים, למרות שמספרים לגבי דתות אינם מפורסמים, והם אפילו אסורים בשוודיה. זה הרי "גזעני".

במילים אחרות, הולך ומתקרב היום שבו המוסלמים יהיו רוב בעיר, והאחוז שלהם עולה כל הזמן, בשל ילודה גבוהה בהרבה משל המקומיים, המשך הגעת מהגרים (בקצב של עשרות אלפים לשנה, בכל רחבי שוודיה) ו"איחוד משפחות". רבים זורמים למאלמו.

בעיר מתבצעים חילופי אוכלוסייה: הקהילה המקומית-נוצרית עוזבת בהמוניה, בעיקר לסטוקהולם ואל מחוץ לשוודיה, והעיר מתמלאת במוסלמים נוספים. בשוודיה כולה יש כבר מיליון אזרחים מוסלמים מתוך 9.5 מיליון בסך הכל, כך שאחוז המוסלמים חצה את ה- 10 אחוזים, בדומה לישראל (אצלנו 14.5% אזרחים מוסלמים). זה קו הקסם הבלתי נראה, שאחריו מתחילים המוסלמים להרגיש בעלי בית.

וכך הפכה מאלמו ל"עיר קוסמופוליטית נפלאה עם מטבח מזרח תיכוני עשיר" (עם חנויות קפה-נרגילה נהדרות ומומלצות, במיוחד לצעירת), כפי שדת ה-PC רואה זאת, או, על פי המציאות, לעיר כבושה, עם בעלי בית חדשים, שפה חדשה, דת חדשה, וחזון חדש של השריעה. כאשר שואלים שם צעירים מוסלמים איך יכול להיות שיש טרור מוסלמי תשובתם האחידה היא: אלה לא מוסלמים.

מוזר שפה לא דורשים שתי מדינות, ואולי זה עוד יגיע.

המרחב הציבורי הוא שלהם 2: צעדת העשוראא 2016, ברחובות מאלמו. לא, זו לא עיר במזרח התיכון או בפקיסטן, זו היתה פעם שוודיה, מדינה של ניסוי חברתי אוטופי, שנפלה קורבן לניסוי חברתי אוטופי אחר. הפוך.

אלה השיעים.

4 בשוודיה כמו שראינו כבר במאמר קודם, אסור למתוח ביקורת על ההצפה במוסלמים, ובשום פנים אסור לבקר פוליטיקאים שתומכים בכך. העונש על כך יכול להגיע עד לכלא. הפוליטיקלי קורקט עולה על חופש הדיבור.

אחד המקרים הבולטים ביותר הוא של קצין משטרה בשם פטר ספרינגר, שהעז לאחרונה להפר את חובת השתיקה, ולספר שאת כל עבירות האונס, הרצח והאלימות מבצעים הפליטים המוסלמים המהוללים. האומלל הועבר מיד לחקירה, באשמת הפצת שנאה גזעית. עכשיו מנסים רבים לעזור לו, עם דף פייסבוק מיוחד, ועוד. אך בשוודיה מי שמעז להטיל ספק בתועלת הצפת המדינה באוכלוסייה חלשה אך הגמונית ונקמנית, הוא פשיסט גזעני, שיש חובה לחנכו מחדש. ברור שהתקשורת המקומית תשתדל שלא לדווח על כל מה שראינו עכשיו, אלא אם אין ברירה, וברשת הופצו כבר סרטונים מרשיעים מבחינת כת ה PC.

5 מעניין שבמאלמו יש אוכלוסיה שיעית גדולה, שלה שייך המסגד הגדול של העיר, רבים מהם עיראקים, לבנונים ואפגנים. זו הסיבה שאירועי העשוראא מצויינים בראש חוצות בתהלוכות ענק, משל הם מצויים בטהראן או בכאבול. המרחב הציבורי הרי שלהם. בשלוש השנים האחרונות הגיעו גם סונים רבים, סורים, עיראקים, ירדנים, פלשתינאים ומצרים, כך שהמתח כבר נזרע שם בין הסונים והשיעים. כיוון שהסונים עדיין לא קיבלו מסגד ענק משלהם ("ג'אמע"), את תפילות החג הם מקיימים בפארק העירוני, בווידאו. כך הם גם מצהירים שהם הולכים להתבסס בעיר הזאת לתמיד, וכי הם בעצם בעלי הבית. זו התרסה, זו אזהרה, וזהו איום. והשוודים, או שאינם מבינים את המסר, או שהם מעמידים פנים שלא הבינו.

הם מכניסים את קללת הסונים השיעים אליהם הביתה. את רוחות הרפאים הנוראיות ביותר של עולם האסלאם.

6 עשרות אלפי הילדים המוסלמים במאלמו משתדלים שלא להתערות עם בני גילם המקומיים, אותם הם כמעט ולא פוגשים. או שהצעירים האלה אינם לומדים ואינם עובדים, ומסתובבים בקניונים, שהפכו לטריטוריה בלעדית שלהם, או שהם שוהים בבית ספר אסלאמי (למשל, "אלחכמה"), שהוקמו במאלמו. חשוב לראשי הקהילה לחנך את הדור הבא על פי האסלאם, השונה כל כך מן החינוך המקומי. חשוב להמשיך את הכרת השפה הערבית.

המנהיגות הדתית שלהם אוסרת עליהם להתקרב מידי לשוודים, בהם מנהיגי דת האסלאם רואים כופרים וחוטאים, החיים חיי מתירנות בזויים בחטא. הם חוששים שהמקומיים ישפיעו על הצעירים שלהם. הדבר נכון במיוחד לנשים, האמורות להישאר מכוסות, צנועות, וסגורות בביתן.

7 השמאל בשוודיה כבר מבין היטב איזה כוח הצבעה מחזיקים המוסלמים האלה, והוא מצפה שכולם יצביעו עבורו, הרי הוא הביא אותם. כך שוב חובר השמאל העולמי עם האסלאמיות, שלכאורה אין לו שום מכנה משותף איתה.

זו הסיבה שממשלת השמאל בשוודיה היא בראש המחנה האנטי-ישראלי באירופה, כדי לרצות את המוסלמים, לצורכי היבחרות מחדש. כיום שולטת במדינה קואליציית מיעוט של השמאל, אין לה רוב. ועדיין, זו ממשלה שלטת. איך זה יכול להיות? הימין מפחד להפיל אותה, פן בבחירות הבאות תזכה המפלגה הימנית באמת, מפלגת "השוודים הדמוקרטים", שהפופולאריות שלה גואה, דווקא בגלל כל מה שאנו מתארים כאן.

בבחירות למועצות המקומיות לא צריך אפילו להיות אזרח שוודי, כך שכוחם של המהגרים המוסלמים רק מתעצם, ויש בידיהם כבר להכריע מי יהיו שליטי המדינה. כך הפכה המילה "אסלאמופוביה" למילת גנאי קשה בשוודיה, אך מנגד, שוב, כמו לפני עשרות שנים, להיות "אנטישמי" זו הבעת דעה, כמעט לגיטימי. הראפר המקומי דניM לא מפסיק לקדם מסרים אנטישמיים בשירים שלו, וזה עובר. השמאל חי מן השנאה הזאת, אותה הוא מתעל לצרכיו.

אך מה יהיה עם המדינה? על העבר, שכבר אינו קיים עוד, של "הילדה עם שיער הזהב", שנכבלה לצינור מים, והיא נאנסת עכשיו? והפוליטיקאית הנוראה של השמאל, מונה סלין, אפילו צבעה את השיער שלה לשחור, כי להיות בלונדיני בשוודיה זה כבר לא כל כך פוליטיקלי קורקט. זה מעליב את המהגרים.

מי שמדבר על שנאת מוסלמים, אסלאמופוביה, הוא גזען. ומי שמדבר על שנאת יהודים, אנטישמיות, הוא ליברלי. מותר כיום להיות קצת אנטישמי, ובמאלמו מותר להיות הרבה אנטשימי, כחלק מהתרבות של אנטישמיות לגיטימית, שהביאו איתם המהגרים המוסלמים ממדינות מוצאם.

המרחב הציבורי הוא שלהם 3: מסוג התקריות הליליות, שה"תקשורת" המקומית תסתיר: אז למה הם שורפים מכוניות? שנאה למדינה שקלטה אותם? ונדליזם? הוכחת בעלות? וכך זה נמשך, כעניין שבשגרה בעיר הכבושה, מאלמו.

8 השכונות המוסלמיות במאלמו, בסטוקהולם, באופסלה ועוד – מלאות בכלי נשק בלתי חוקיים, איתם מנהלות הכנופיות את המלחמות ביניהן, ודוגמה לכך הם ראו בערב ראש השנה האחרון, ברחובות מרכז מאלמו. לא צריך להיות ספק שיש באיזורים האלה, האסורים בכניסת המשטרה, גם תומכים בארגונים הג'יהאדיסטים. כרגע המוסלמים מקבלים כמעט את כל מה שהם רוצים מן הממשלה, שלא רוצה לקומם אותם נגדה, אך אם יום אחד לא יקבלו את כל מבוקשם, התפרצות כזו עלולה להיות מסוכנת, הרבה יותר ממה שהתרחש בסטוקהולם לפני כשלוש שנים.

מאלמו, כמו שכונת מולנבק בבריסל ואחרות, מלאה בכיסים שבהם למשטרה אסור להיכנס, כולל בקניונים, המשמשים למכירת סמים, נשק וזנות. משטרת מאלמו הודתה החודש, שהיא אינה מסוגלת עוד לשלוט בעיר, ובלי שליטה אין ריבונות.


9 שוודיה מתקרבת למצב של מדינה נטולת יהודים. זו מדינה מסוכנת ליהודים המזוהים ככאלה, ובמיוחד בעיר מאלמו. נשארו במדינה כ- 15,000 יהודים, מפוחדים ומסתתרים, ולא ברור איזה חיים הם אלה. בשנת 2010 הותקף בית הכנסת במאלמו, ומאז אין עוד מקום ליהודים בעיר הזאת. מרכז שמעון ויזנטל ממליץ מאז ליהודים שלא לבקר בעיר. זו כבר עיר אנטישמית, שבה יהודי שיופיע שם באופן מזוהה, מסתכן באופן ודאי בהצקות ובמעשי אלימות. זו הסיבה שמשפחות יהודיות רבות עזבו כבר, חלק קטן מהן גם לישראל (בשנת 2016 עלו לישראל 28 יהודים משוודיה). "היהודים מנהלים קמפיין נגדי" התבטאה שרת החוץ מרגוט וולסטום, שכמו שוודים רבים גדלה באווירה סוציליסטית-צייתנית, בלי לשאול שאלות רבות מידי. גם היא אוהבת מאוד יהודים.

המרחב הציבורי הוא שלהם 4: זיקוקי די-נור לזכר מה שהיה פעם. קרבות זיקוקי דינור ברחובות מאלמו, ראש השנה האזרחי 2017. המוני "צעירים" שוב משתלטים על המרחב הציבורי, ויורים לעבר העוברים והשבים ולעבר המשטרה, בהשתוללות יצרים של רוע. אם היו יכולים, אלה כבר היו רקטות של ממש, ואולי גם זה עוד יגיע. מאלמו, היא סוג של קדימון לסוריה.

10 מאלמו 2017, שזו אירופה של 2020. נכון הוא שמפלגות ימין יעלו עכשיו כראקציה במדינות מערב ומרכז אירופה, אך יתכן וזה כבר מאוחר מידי. את עשרות המליונים של מוסלמים שכבר חצו את מחסום הכניסה לאיחוד האירופי, ונכנסו, אי אפשר יהיה להוציא, לא אותם ולא את בני משפחותיהם. כמוהם כערבים שעודדו להיכנס לארץ ישראל בידי הבריטים לפני הקמת המדינה, כדי להשריש את האוכלוסיה הזו לתמיד, כמשקל נגד ליהודים המגיעים טיפין טיפין. גם אם יעלה הימין העמוק, "השוודים הדמוקרטיים" במדינה, ספק אם זה כבר יעזור, ואולי להיפך, רק יחמיר את התסיסה החברתית והפוליטית.

אל תקנאו באירופים, הם שקועים עמוק בצרות שלהם, שאין להן פתרון, וזה הדבר הנורא מכל: זהו מילכוד ממנו אין אפשרות לצאת. מאלמו היא המראה, דרכה נשקף החיסול המהיר של התרבות המערבית.

אני הילדה עם שיער הזהב,
אני רוצה לשיר בקול לכולם,
איזו שמחה, איזה חיים, איזו הזדמנות!

אז תודה על המוזיקה, על השירים שאני שרה,
תודה על כל השמחה שהם מביאים,
מי יכול לחיות בלי כל זה, אני שואלת בכנות,
ואיך היו החיים נראים?

איך היו החיים נראים? בקרוב תדעו, אולי אתם כבר יודעים.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  לא סקופ / חדשות Ariel 07.04.17 19:08 1
     נכון, זה כבר לא סקופ, זו המציאות היומיומית של ''הרב-תרבותיות''! לוס-אנג'לס 07.04.17 19:24 3
         זה הפרה של חוקי הפורום . תוריד את התמונה שלומי2 07.04.17 20:18 11
     לא סקופ זה נכון אבל זה מאמר חובה בכל בית בעולם!! שיקליק דינמו 07.04.17 19:44 7
  מרתק YELEDTOV 07.04.17 19:17 2
  לא סקופ, המאמר פורסם זה מכבר אני רק שאלה 07.04.17 19:27 4
     ראה תגובה מס' 2 Skymaster 07.04.17 19:43 5
  סיוט ברחובות מאלמו, מוחמד קרוגר אהרון5 07.04.17 19:43 6
     מחנות אונס? Skymaster 07.04.17 19:52 8
         לא מדובר באותה אחת פיטר 07.04.17 20:14 9
  לא חדשות וגם לא עדכני Prodigy 07.04.17 20:14 10

     
Ariel לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.9.12
13166 הודעות, 77 מדרגים, 61 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    19:08   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. לא סקופ / חדשות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לוס-אנג'לס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.10.10
3436 הודעות, 46 מדרגים, 92 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    19:24   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. נכון, זה כבר לא סקופ, זו המציאות היומיומית של ''הרב-תרבותיות''!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומי2 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 20.6.14
6260 הודעות, 41 מדרגים, 81 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    20:18   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. זה הפרה של חוקי הפורום . תוריד את התמונה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  


" מהרסייך ומחריבייך, ממך ייצאו


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שיקליק דינמו לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 15.12.15
15699 הודעות, 129 מדרגים, 254 נקודות.  ראה משוב
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    19:44   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. לא סקופ זה נכון אבל זה מאמר חובה בכל בית בעולם!!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
YELEDTOV
חבר מתאריך 25.12.16
304 הודעות
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    19:17   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מרתק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
תודה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אני רק שאלה
חבר מתאריך 2.4.12
2583 הודעות
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    19:27   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. לא סקופ, המאמר פורסם זה מכבר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Skymaster
חבר מתאריך 27.3.17
11056 הודעות
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    19:43   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. ראה תגובה מס' 2  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
מסתבר שלא כולם קראו
ולדעתי רלוונטי בשל מה שקרה בשוודיה היום



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהרון5
חבר מתאריך 19.10.15
49541 הודעות
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    19:43   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. סיוט ברחובות מאלמו, מוחמד קרוגר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כאופטימי בלתי נלאה אני אומר שכל עוד נשות שבדיה לא נמצאות במחנות אונס, מצבנו טוב, יש עוד לאן להתדרדר.


רוצה להציל את העולם? שאל אותי כיצד: https://t.me/realaharon5


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Skymaster
חבר מתאריך 27.3.17
11056 הודעות
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    19:52   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. מחנות אונס?  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  
אונסים אותן בלי מחנות
כבלו את הבחורה בשרשראות במרתף של החנות
מצאו עליה 48 סוגים שונים של זרע!!!
אם אני האבא או האח או חבר שלה מישהו היה משלם על זה
ולא בכסף



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיטר
חבר מתאריך 10.11.13
12238 הודעות
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    20:14   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. לא מדובר באותה אחת  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
זו שנכלאה ככל הנראה נאנסה על ידי 7 גברים לפי הכתוב. שני הסיפורים נוראים ומזעזעים ממש



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Prodigy
חבר מתאריך 17.2.15
26036 הודעות
יום ששי י''א בניסן תשע''ז    20:14   07.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. לא חדשות וגם לא עדכני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


הליכוד זו המפלגה ששורפת הכי הרבה קולות לימין


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות