גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #23829 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 23829
אלמוני
חבר מתאריך 2.4.12
11203 הודעות
יום ראשון כ''ז בניסן תשע''ז    09:20   23.04.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מאז ועד היום, מבקשים את נפשנו  

 
  

ד"ר אורי אידלמן
שבת, אפריל 22, 2017 - 22:56

במלחמת יום הכיפורים הייתי קצין צעיר בחזית הדרום. המונח "בית שלישי" היה כינוי למדינת ישראל בפי חלוצים שבאו לבנות ולהיבנות בה והוא נחקק ונצרב היטב בזיכרון הלאומי בעקבות אמירת הנכאים של שר הביטחון, משה דיין, בראשית המלחמה. אז, במקום לנסוך באוזני העם הנלחם על נפשו רוח עוז, גבורה ותעצומות נפש, העביר לאומה את הבעתה שאחזה בו, החיל והרעדה ותחושות רפיונו.


דבריו חדרו לעצמותיי כמדקרות חרב והחזירו אותי למחנה ההשמדה הנאצי, נוף ילדותי. לא ייתכן, כתבתי לשר הנכבד היישר מן החזית, שבורא עולם הציל את שארית הפליטה מציפורני הצורר הנאצי והביאם לארץ הקודש כדי למות מידי יורשיו של המופתי הירושלמי. איני יודע אם למכתבי היתה השפעה, אך אחרי זמן לא רב יצא השר בהכרזה שהיוותה אנטיתזה לקודמתה, לאמור: נכה אותם שוק על ירך (שופטים, ט"ו־ח').
המופתי היה שותפו הנאמן של היטלר, שניהם החזיקו באותו רעיון: הכחדת העם היהודי. ברם, חזונו של השני ירד יחד עימו שאולה. מרבית בני עמו עקרו את תורתו מליבם. העולם ניצב כיום בפני גרמניה אחרת, מלאת חרטה ומוכנה לשלם על חטאי מנהיגה.
תורתו של בן הבליעל הראשון חיה וקיימת. מוזרמת ללא הרף לוורידי עוללים כבר עם חלב אמם. היא נלמדת במוסדות חינוכיים של בני דת האיסלאם, המכריזים השכם והערב כי היהודים הם הכופרים שחייבים להיות המושמדים הראשונים מעל פני האדמה.
ועוד הם טוענים, כי חבל הארץ שהיהודים יושבים עליו שייך לפלשתינים, צאצאי הכנענים והפלשתים. ליהודים אין שום קשר למקומות הקדושים או אחיזה בהר הבית. אפילו הכותל המערבי שייך להם כי מוחמד קשר אליו את בהמת הפלאים המעופפת, אל־בוראק. בקיצור, שכתוב טוטאלי של האמת ההיסטורית, מלא כזבים, הזיות ורמייה.
שהיתי במתקני ההשמדה של הצורר הנאצי ארבע שנים. גופי היה מושא לכל סוגי התופת של קלגסיו. חמש פעמים ניצבתי מול מלאך הדוּמָה מבית מדרשו. בארץ אבותיי דואגים ממשיכי דרכו של המופתי שאחוש את מלאך השאול בעקבותיי בכל יום, בכל דקה מחיי. עלי להתהלך כסהרורי, להביט סביבי בחשד ואימה, לצפות על כל צעד ושעל לכלי משחית שינקב את גופי בשליחות אחד ממעריצי המופתי.
זה המסר, למגינת הלב, שכל יהודי חייב להפנים. אין נפקא מינה לאיזו מפלגה הצביע או מה דעותיו הפוליטיות, זו האמת ואין אחרת. הנבון ישכיל דעת, יניח את ימינו על ליבו ויהרהר על דבריי בינו לבין עצמו. יחד עם זאת, העם היהודי אינו נוטר ונוקם. ידו מושטת לשלום, לחיים בצוותא, לסבלנות ולקבלת השונה והאחר שחפץ בקיום הדדי.
רצונו של העם היהודי הוא להכיר בזכותם של כל בני האדם לבקר בכל מקום ולסלוד מהכרזות שרגליו עלולות לטמא אתר כלשהו, כפי שהסית אבו מאזן נגד עלייה של יהודים להר הבית (זה האיש המתיימר להציג את עצמו בעולם כחותר לשלום). לישראל צבא חזק אך מוסרי וערכי - הפוגע רק במי שקם להורגו, ובמקביל - חס על חייו בעת כניעתו.
http://www.israelhayom.co.il/opinion/470361



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות