גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24262 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24262
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי כ''ז בחשון תשע''ח    18:10   16.11.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

המטרה: שהדור הבא לא יזדקק לדיור הציבורי  

 
  
מפתיע ומרענן. צוות היגוי של נשים הוקם במועדון 'הצריף' בנצרת עילית המשרת ומעניק בית חם, תומך ואוהב לעשרות ילדות וילדים מהשכונות, ומשלב פעילות להורים. ''המוטו שלנו הוא שהדור הבא של המשפחות לא יצטרכו להיות דיירי שירות ציבורי ושלא יזדקקו למועדוניות'' אומר מנהל הגרעין התורני-ציוני, המפעיל את מועדון הצריף, צחי וייס.

מרים גרינהויז מגיעה כל יום מגבעת המורה לנצרת עילית, מלאת מרץ ושמחה, היישר לממלכה הקטנה שלה, מועדון 'הצריף'. מרים, אם לשניים, היא אשת חינוך בנשמתה ובתוארה, עולמה סובב סביב סיוע ותמיכה לנערים ונערות שהמסגרות הרגילות לא תמיד הלמו את צרכיהם. בשיחה עם כתבנו מספרת מרים על מיוחדות הצריף, שלחלק מהבאים בשעריו הוא קרוב יותר לבית ראשון, מאשר לבית השני, החום, החיבוק, המילה הטובה, הממתק, החיוך, הם המתנות הנפלאות שמרים מעניקה לבאים בשערי הצריף.
מעורבותה של מרים בחיי הנערות והנערים, הילדות והילדים, משמעותית ביותר, היא מכירה מקרוב את המצב בבית, יודעת היכן יש לתמוך, היכן מספיק חיוך ומתי גם צריך למרוח כריך לארוחה יחידה. ''הצריף הוא מרכז משמעותי ביותר בחיי השכונה, מהילדים שנהנים מסיוע בשיעורי עזר, חוגי כדורגל במחיר שנתי של חמישים ש''ח, ספריה עשירה ומשחקייה פעילה, כל זה לצד פעילות עם ההורים בבקרים. פעילות חשובה של סדנאות כמו הצבת גבולות ברורים לילד, עיסוי תינוקות, משחקי חדר להורים שישחקו עם הילדים בבית ועוד'' אומרת מרים.
כתבנו מציין כי הפעילות המבורכת החלה ביוזמת 'עמידר', ובשיתוף מפעלות חינוך ועיריית נצרת עילית. מרים מספרת :''בצריף פועלים ביום יום כשמונים ילדות וילדים, ומקבלים מענה, כאמור גם הורים זוכים למענה. עוד אחד מהנושאים החשובים עליהם אנו נותנים את הדעת הוא 'בוקר קפה' לנשות גיל הזהב, כשלושים וחמש נשים הזוכות להדרכה, סדנאות בתחומי בריאות ותרופות ,תזונה בריאה התעמלות והרצאות העשרה .
בימים אלה מוביל צחי וייס, מנהל הגרעין התורני מהלך העצמה לנשים המשתתפות בפעילות הצריף, הקמת צוות היגוי בשותפות עם נציגי בני המנשה, עמידר, הגרעין התורני ואישה פעילה בעשייה, השוטפת במועדונית ''המטרה שלנו היא שצוות נשים זה ייפגש פעם בשבועיים, יקיימו שיח עמיתים מפרה, יכתבו רעיונות וישפיעו על ניהול 'הצריף', המוטו שלנו הוא לקיחת האחריות, שותפות מלאה, אני מאמין שההצלחה שלנו בסוף תימדד אם הדור הבא של המשפחות לא יצטרכו להיות דיירי הדיור הציבורי, זו ההצלחה ולשם אנו מכוונים'' אומר וייס.
מקור: אני




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות