גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24391 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24391
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי כ''ב בטבת תשע''ח    21:04   09.01.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

שיתוף פעולה בין מכללה נצרת עילית למוסדות מגדל אור.  

 
  
.

במשך שעה ארוכה ניהל הרב דוד גרוסמן, חתן פרס ישראל, ורבה הראשי של מגדל העמק, שיחה מרתקת על חינוך, שליחות, הקרבה, תפירת חליפה חינוכית, מקצועית, לתלמידי מגדל אור בפגישה שהתקיימה לבקשתה של תרצה ריבק, מנכ''לית מכללת נצרת עילית-יזרעאל אשר הציעה להקים שלוחה של המכללה במפעלות החינוך של הרב גורסמן במגדל אור . ריבק והרב גרוסמן רואים עין בעין את החזון המשותף, בוגר ישיבה בעל תואר הנדסאי במגוון תחומים קורם עור וגידים. עוזרו ויד ימינו של הרב, יוסי רואש פועל למפגש שסופו פתיחת שלוחת מכללת נצרת עילית בישיבת מגדל אור. ''זהו נושא חשוב מאוד, אני מוצא לנכון להעביר את זה לשלב הפרקטי, מפגש מנהלי התיכונים בנים ובנות עם מנכ''לית המכללה'', אמר הרב גרוסמן, ותרצה ריבק סיכמה: ''יצאתי בתחושה מצוינת של רצון וחשיבות ללימוד מקצועות נדרשים בתעשייה ובמשק לתלמידי הישיבה במגדל אור, גם לבנות נתפרת חליפה ללימודי הנדסאים" .
בלשכתו רחבת הידיים, יושב הרב דוד גרוסמן, חתן פרס ישראל, חבר מועצת הרבנות הראשית לישראל ורבה של מגדל העמק, ועיניו בורקות. מהקירות ניבטים גדולי הדורות האחרונים בשיח חכמים, תעודות הוקרה והערכה, ובעיקר תמונות תלמידי הישיבה המאושרים. ''כל דבר שיכול לקדם את בחורי ישראל גורם לי לנחת ולניצוץ בעיניים, לכן כל כך שמחתי על הפגישה עם מנכ''לית מכללת נצרת עילית-יזרעאל תרצה ריבק'' אמר הרב גרוסמן.
ביום ראשון השבוע אירח הרב גרוסמן את תרצה ריבק לפגישת עבודה בלשכתו, לאחר שסקר בפניה את האני מאמין החינוכי שלו, הציגה ריבק את האתגר הבא בפני הרב, הרחבת אפשרויות הלמידה של בוגרי הישיבה בכל תחומי ההנדסאות הנלמדים במכללה בראשותה.
כתבנו מציין כי הרב גרוסמן גילה עניין רב בהקמת שלוחה נפרדת לבנות ולבנים במגדל אור, אשר ילמדו את מקצוע ההנדסאי ויהיו סטודנטים במכללה מבלי שיוותרו על אמונתם וערכיהם הדתיים.
הרב גרוסמן התרשם מאוד מנחישות ורצינות מנכ''לית המכללה והנחה את עוזרו ויד ימינו, יוסי רואש, לתאם פגישות עם מנהל התיכון-ישיבה ומנהלת בית הספר לבנות כדי להתחיל להניע תהליך ממשי לקראת הפיכת השלוחה במגדל אור לדבר מעשי ובר קיימא.
''אני מקווה מאוד להיות שותפה לעשייתו המרשימה והחשובה של הרב גרוסמן, בפרויקט משמעותי כזה'', אומרת תרצה ריבק, ''יש לנו שבע מגמות של הנדסאים ואני מאמינה שנוכל לקיים שיתופי פעולה מצויינים''.
מקור: אני
הרב גרוסמן ותרצה ריבק
צילום: נריה בן סבו



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות