גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24513 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24513
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''א באדר תשע''ח    23:55   26.02.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

שיאו שבוע ההשרדות של חניכי המכינה תבור, פגישה עם פרופ' שמחה גולדין, אבא של הדר.  

 
  

זה היה שבוע מאתגר, שבוע שכולו אבק, גשם, בוץ, מנות מזון קצובות, שקי שינה, מסעות, מאמץ, ובעיקר יכולת אלתור ותמרון. שבוע ההישרדות של חניכי המכינה הקדם צבאית תבור בנצרת עילית, שבסופו המתינה לחניכים הפתעה, ההורים הצטרפו ביום האחרון למפגש המרגש עם פרופ' שמחה גולדין, אביו של חלל צה''ל הדר הי''ד, המצוי בידי החמאס. נושא ההרצאה היה: מנהיגות דרך העיניים של הדר. עמיחי שיקלי ראש המכינה: ''כשמחנכים למנהיגות מקבלים מנהיגים אכפתיים, אמיצים, המוכנים להקריב מעצמם למען הרעיון והאחר''. אושרת סיסו מנהלת המכינה סיכמה: ''שבוע שכולו שיאים קטנים, ניצחון הרוח על החומר''.

שבוע ההישרדות במדבר של חניכי וחניכות המכינה הקדם צבאית תבור בנצרת עילית היה עוד שבוע במערך השבועות המאתגרים, אלא שבניגוד לשבועות האחרים ובהם שבוע חוץ וביטחון, שבוע ערביי ישראל, שבוע חרדים, שבוע המצוינות, שבוע מנהיגות ישראלית, היה השבוע האחרון, שבוע ההישרדות, כרוך גם במאמצים גופניים, פיזיים.
כתבנו מציין כי שבוע ההישרדות התקיים במדבר, והיווה אתגר פיזי וחברתי לחניכים, ''החניכים פעלו בחוליות, כל עולמם על גבם, הם ערכו ניווטים, ישנו באוהלים, תחת כיפת השמים. מספרת מנהלת המכינה אושרת סיסו ומוסיפה: החניכים קיבלו אוכל מדוד ומועט מאוד, למדו לשרוד ולהתחלק עם האחרים, היה גם את ''תרגיל בדד'', בו נלקחו שקי השינה מהחניכים וכל אחד מצא לעצמו את הדרך לישון ללא שק שינה''.

מה שנדמה היה לחניכים כשיא ההישרדות, לא הכין אותם ליום האחרון בשבוע זה, הורי החניכים המתינו להם בשוהם וביחד הצטרפו למפגש מיוחד ומרגש במינו עם פרופ' שמחה גולדין, אביו של הקצין הדר גולדין הי''ד, חלל צה''ל שגופתו מוחזקת בידי החמאס, ולא הובאה לקבר ישראל. נושא השיחה היה: ''מנהיגות דרך העיניים של הדר''.
''המפגש התקיים שלשה ימים לפני יום ההולדת של הדר והיה מרגש מאוד'' סיכמה המנהלת אושרת.

צילומים: אלבום פרטי




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות