גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24651 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24651
עכשיו אפשר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות, 40 מדרגים, 80 נקודות.  ראה משוב
יום שני ט''ו באייר תשע''ח    17:48   30.04.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ברוכים הבאים: כעשרים משפחות יגיעו לשבת קליטה בנצרת עילית.  

 
  
משפחות צעירות מכל רחבי הארץ ובהם כחמישים ילדים, כן ירבו, ייהנו השבת בנצרת עילית.

לראשונה הגיעו לשבת קליטה הורים ומשפחה מבית שמש וגם משפחת הבן הצעיר, שני דורות בעיר אחת. ראש העיר רונן פלוט וצמרת העיר יחד עם אופיר שיק מנכ''ל 'לב בגליל' וח''כ מוטי יוגב ילוו את השבת המיוחדת עליה עמלו רבות מנהל הגרעין התורני צחי וייס, רכזת הקליטה יפית מלכא ורכז קהילה חיים בן שטרית. ילדים זה שמחה, משפחה זה ברכה. נצרת עילית מקבלת את תושביה החדשים העתידיים בחיבוק ובאהבה. ח''כ מוטי יוגב: ''לנצרת עילית יש ראש עיר ציוני גדול ואמיתי''.רונן פלוט: "אני מתרגש"

שבת קליטה שנייה בנצרת עילית יוצאת לדרך, השבת יגיעו לנצרת עילית עשרים משפחות עם למעלה מחמישים ילדים כן ירבו, להתחבר לתושבי העיר, לספוג את האווירה המיוחדת של נצרת עילית המתחדשת, להתרשם ללא מחיצות ולקבל החלטה, לקבוע את משכנם בשכונות העיר.
צחי וייס מנהל הגרעין התורני ויפית מלכא רכזת הקליטה עמלו במשך תקופה ארוכה בברכתו ועידודו של ראש העיר רונן פלוט וצמרת העירייה על תכנונה של שבת ייחודית זו. להצלחת השבת חברו גם מנכ''ל ארגון 'לב בגליל' אופיר שיק וח''כ מוטי יוגב אשר יתארח בשבת זו עם רעייתו בנצרת עילית.
יצוין כי בשנה שעברה לאחר שבת קליטה מוצלחת במיוחד קבעו 30 משפחות את משכנם בנצרת עילית.
ביום ראשון השבוע התקיימה ישיבת הכנה סופית בראשות ראש העיר רונן פלוט וצמרת העירייה וכן ראשי הגרעין התורני.
בתום הפגישה אמר צחי וייס: ''תושבי נצרת עילית הוותיקים ולצידם חברי הגרעין התורני ציוני בעיר שמחים ונרגשים לקבל באהבה את המשפחות המתעניינות, המשפחות יתארחו בבתי התושבים היקרים שנענו בחפץ לב ובמאור פנים לקליטתם ולאירוחם הלבבי. בני המשפחות יתפללו בבתי הכנסת השונים בעיר ואין לי ספק שיתרשמו מהאווירה המיוחדת של נצרת עילית ותושביה''.
ח''כ מוטי יוגב המוביל את שבת הקליטה עם הגרעין התורני ציוני אמר: ''מזה כמה שנים שהתוודעתי לבעיה הדמוגרפית בגליל ובנצרת עילית בפרט, חזונו של דוד בן גוריון לפני 61 שנים וגם חזון הציונות בכלל, הוא ליישב את ארץ ישראל ולייהד את הגליל. הייתה נסיגה דמוגרפית במיוחד בנצרת עילית, מצאתי שם בכל הציבורים נסיגה ועזיבה מאסיבית עד כדי מציאות שלפני שלש שנים היו רק 2 כיתות א', בבתי כנסת לא היה מניין, נצרת עילית נוסדה כדי להיות בירת הגליל וחיזוק היישוב היהודי בגליל, על בסיס דבר זה נוצרה מחוייבות לצפון בכלל ולנצרת עילית בפרט. עד לפני כשנתיים עוד עזבו משפחות דתיות ציוניות את נצרת עילית, המגמה הייתה איך בולמים את העזיבה ומביאים משפחות. החלטנו לקרא לבני העיר לחזור הביתה, יש בגרעין התורני פרויקטורית מצוינת, יפית מלכא, שברוח גדולה החלה לאסוף את בני העיר, לחבר אותם במיילים לדברים הטובים שקורים בנצרת עילית, לתת מעטפת כוללת למשפחות, זהו סוד ההצלחה של קליטת 38 משפחות בשנה שעברה. גל העזיבה נעצר, גל קליטה החל. לנצרת עילית יש ראש עיר מצוין, רונן פלוט, ציוני אמיתי וגדול שכל מעייניו נתונים לדבר אחד שיגיעו יהודים מכל הגוונים להתגורר בנצרת עילית.
אני מקווה ששבת קליטה זו תהיה הראשונה בסדרת שנות קליטה במהלך השנה'' אומר ח''כ יוגב ראש העיר רונן פלוט הרוח החייה מאחרי בלימת ההגירה מהעיר וחיזוק ההתיישבות היהודית בה אמר: "אני מתרגש ושמח לקראת הגעת עוד עשרות משפחות לעיר הכי יפה בגליל"


ח''כ מוטי יוגב ילון בשבת במשרדי ישיבת ההסדר.

מסירות נפש ממש מפגין ח''כ מ 'הבית היהודי', מוטי יוגב, אשר הינו שותף מוביל בשבת הקליטה בנצרת עילית. ח''כ יוגב ורעייתו יתארחו השבת בנצרת עילית יחד עם משפחות פוטנציאליות לקליטה, ח''כ יוגב ורעייתו בחרו שלא ללון בבית מלון או בבית אחר, אלא דווקא במשרדי ישיבת ההסדר, להיות קרובים להתרחשות ולתהליכי הקליטה וחשיפת העיר למשפחות.
ח''כ מוטי יוגב אמר: ''כעיקרון אנחנו בשבת זו רוצים להיות עם האנשים, מאחר והאנשים ילונו בישיבת ההסדר, לא רצינו לפספס אותם. השבת בין היתר נועדה למפגש, לאינטראקציה, לגעת בהם, להיות איתם, לשכנע בכוח הנוכחות, לבחור לעבור לגור בנצרת עילית. בשביל עוד משפחות שיתגוררו בנצרת עילית אני מוכן לישון במשרד של ראש הישיבה'' אומר ח''כ יוגב.

בתמונה : ראש העיר נצרת עילית רונן פלוט עם מנהל הגרעין התורני צחי וייס ורכזת הקליטה יפית מלכהא נהנה עם ביתה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות