גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24728 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24728
עכשיו אפשר
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות
יום שלישי ט''ו בסיון תשע''ח    13:15   29.05.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

חניכי המכינה הקדם צבאית 'תבור' סיכמו שבוע הסברה, יהדות ודמוקרטיה.מצחי הנגבי ועד שי פירון  

 
  

מנעד מרתק ומיוחד שכזה בשבוע אחד, זו ללא ספק חוויה מיוחדת במינה. חניכי מכינת 'תבור' נפגשו עם רב מההתיישבות יהודה ושומרון ועם מנכ''ל הקרן החדשה, עם שגריר ישראל בארה''ב בעבר ועם שר החינוך לשעבר. אושרת סיסו: ''אנחנו במכינה פועלים באופן שיטתי לחשוף את החניכות והחניכים לכלל עם ישראל, לגווניו, אפיוניו, ולקבל החלטות על סמך ידע ולא חלילה בורות''.
עמיחי שיקלי ראש המכינה: ''המטרה בשבוע מיוחד זה היא ''טעימה'' מזירת ההתמודדות הגלובלית והדה-לגיטימציה שנעשים בעולם למדינת ישראל. לשמוע, להבין, להכין ולהטמיע.''

את השבוע הגדוש והמיוחד הזה לא ישכחו חניכות וחניכי המכינה הקדם צבאית ''תבור'' בנצרת עילית במהרה. העילית הישראלית העומדת בחזית מאבק ההסברה מחד ודיון עומק בסוגיות המדינה היהודית והדמוקרטית מאידך.
כתבנו מציין כי בין האישים שהגיעו למכינה ''תבור'' ונפגשו עם החניכים היו העיתונאי בן דרור ימיני ששוחח על ''תעשיית השקרים'', ח''כ מייקל אורן מי שהיה שגריר ישראל בארה''ב ששיתף באופי תפקידו, ג'ואנה לנדאו שיתפה בסוגיות ישראל בראי העולם ואילו השר צחי הנגבי שוחח בסוגיות מעמדה של ישראל בעולם. השגריר הישראלי לשעבר במצריים דוד גוברין שיתף במעמד ישראל בעולם הערבי, גם ''קצוות'' בפוליטיקה הישראלית הניחו את אמונתם אל מול חניכי 'תבור', גלעד אך מארגן ''עד כאן'' המזוהה עם הימין ונציג הקרן החדשה לישראל המזוהה עם השמאל. כתבנו מציין כי בין המרצים והדמויות הנוספות היו גם הרב אברה רונן, איתן שקלי שדיבר על ספקטרום היהדות, עמית דרי יו''ר ארגון ''מילואימניקים בחזית'' ופרופ' אלחנן יקירה.
שר החינוך לשעבר שי פירון, יו''ר תנועת ''פנימה'' חשף את חזון, מטרות ויעדי התנועה ואילו שמואל רוזנר מומחה בעל שם שוחח על יהדות ארצות הברית.
אושרת סיסו מנהלת המכינה אמרה: ''זהו עוד שבוע משמעותי, מעצב, המאפשר לחניכות וחניכי 'תבור' לראות את התמונה הרחבה של החברה הישראלית לגווניה ועמדותיה השונות. המיוחד בשבוע זה הוא חשיפת הדמוניזציה הנעשית בעולם למדינת ישראל באופן שיטתי ומקצועי, מומחי הסברה חשפו את התמונה המורכבת בפני החניכים''.
עמיחי שקלי ראש מכינת 'תבור' אמר בסיכום השבוע: ''בין מטרות שבוע זה ''טעימות'' מזירת ההתמודדות הגלובלית וחשיפה לדה-לגיטימציה החמורה שנעשית למדינת ישראל. אין לי ספק שאחרי שבוע אינטנסיבי וחשוב זה נבנתה עוד אבן באישיותו של חניך במכינה ועוד קומה בעיצובה של חניכת המכינה'' מסכם שיקלי.

כיתוב תמונה: ח''כ מייקל אורן, שגריר ישראל בארה''ב בפגישה עם המכיניסטים.
צילום: אלבום פרטי



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות