גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #24772 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 24772   
עכשיו אפשר
חבר מתאריך 6.10.17
4014 הודעות
יום רביעי ז' בתמוז תשע''ח    12:20   20.06.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''לא בגדתי'' גרסת הנאשם גונן שגב פוגעת בגרסת 'לא בגדתי' של הגיבור אורי אילן  

 
  

הוא התגורר בתל עדשים שבעמק יזרעאל, סמוך לפטרונו הפוליטי הרמטכ''ל במיל' רפאל איתן שצרף אותו לרשימתו, הוא היה רופא בבי''ח 'העמק' בעפולה, ערך 'מבצעים', סייע באישור הסכם אוסלו, היה לשר, פרש מהחיים הפוליטיים, סחר בסמים, ריצה ענשו בכלא, השתחרר, התגורר בדירה שכורה בעפולה עד שעבר לניגריה, שם על פי החשד בגד בכל ערכיו, בכל הקדוש וריגל עבור האיראנים. ח''כ וסגן יו''ר הכנסת לשעבר, חיים דיין, השבוע: ''מהרגע הראשון שפגשתי בו אמרתי לרפול תיזהר ממנו, האיש הזה מסוכן''. ח''כ וסגן שר החינוך לשעבר משה פלד מבית השיטה: ''מי שבגד פעם אחת יבגוד תמיד, גונן שגב צריך לסיים את חייו בכלא''. אליק רון, איש תל עדשים: ''רפול מתהפך בקברו, הדרעק הזה היה בתל עדשים תקופה קצרה ביותר''.

לפני למעלה מעשרים שנים גונן שגב, אז רופא צעיר, הבטחה פוליטית, יחד עם בנו הקטן התייצבו במשרדי בעיתון, שגב הגיע לראיון, משוחרר, משפריץ קסם ולבביות, כובש. ומאז הכל היסטוריה. כשביום שני השבוע הותר לפרסום כי שגב מואשם בריגול למען איראן, זעו אמות הסיפים, כזאת עוד לא הייתה לנו. גנבים, סוררים, מטרידים, אנסים, היו גם היו, מרב ראשי ועד ראש ממשלה ונשיא, אך שר לשעבר מרגל? לאיראן? רעידת אדמה. נכון שכולם מרגיעים שלא היה לו הרבה מה למכור לאיראנים, אם כן מדוע החזיקו וממנו אותו שש שנים?
קורותיו של שגב מפרשת הסמים, עשרות ק''ג אקסטזי, עד לריצוי שנים בכלא, זיוף הדרכון הדיפלומטי, שלילת תעודת הרופא, האנונימיות בעפולה ועד למעבר לעשות עסקים בניגריה.
ח''כ וסגן יו''ר הכנסת לשעבר חיים דיין תושב עפולה מתקשה עדיין להאמין שחברו לסיעת 'צומת' שהקים רפול נאשם בריגול למען האויב. ''מהרגע הראשון שגונן שגב הצטרף ל'צומת' אמרתי לרפול: ''תיזהר האיש הזה מסוכן, אני לא מאמין למילה היוצאת מפיו''. רפול מביט בי ושואל מדוע. סיפרתי לרפול וסיכמתי את השיחה במילים: ''אתה המנהיג, אתה תחליט'' ואכן צדקתי, האיש שיקר, פילג את 'צומת', ניסה להדיח את רפול מראשות הרשימה, האשים את רפול בגניבה, זה האיש שהיושרה הייתה ממנו והלאה, אפילו יום אחד לא הסכמתי להיות חבר שלו או לבטוח בו. לפני מספר שנים פגשתי אותו בסניף הדואר בעפולה, התעלמתי ממנו ואז הוא פונה אלי: 'אתה לא מזהה? מה נשמע? גונן שגב', הבטתי בו רגע והגבתי: 'גונב שגב. זמן קצר אחרי הוא עבר להמשיך את חייו בניגריה''.
חיים דיין מבהיר כי היהדות אוסרת על הוצאה להורג של יהודי אחר, אז תלייה בכיכר העיר לא יקבל גונן שגב, ברם מבהיר דיין: ''אם הוא אכן יורשע צריך לדאוג שלא יראה אור יום לתת לו את העונש החמור עלי אדמות, זה אדם שסיכן את שלום אזרחי מדינת ישראל, יש לשלול ממנו את האזרחות ואת החירות, אסור לאפשר לו לפגוש בני אדם'' מסכם דיין.
ח''כ וסגן שר החינוך לשעבר משה פלד מקיבוץ בית השיטה, אשר היה ממייסדי 'צומת' אמר לכתבנו עם פרסום הפרשה: ''לא הייתי מופתע למרות שלא הייתי בעניינים, כששמעתי את הסיפור על הבגידה לא הופתעתי, אמרתי לעצמי: פעם בוגד תמיד בוגד''. הבגידה ההיא עם יצחק רבין ז''ל הייתה לענ''ד חמורה הרבה יותר, הרבה יותר. כל המהלך הזה היה מהלך אנטי דמוקרטי בעליל. הסכמי אוסלו עברו בשני קולות. הם הביאו אלינו את הסכם אוסלו שהוא ההסכם ---- ביותר שקיים לישראל. אני מאוד מקווה שימצו עם גונן שגב את הדין ושלא יראה אור יום, עד כדי סיום חייו בכלא. אם מעט האינפורמציה שפורסמה עד כה נכונה גונן חייב לסיים את חייו בכלא''.

ניצב בדימוס אליק רון, איש תל עדשים הגיב על האשמות נגד תושב תל עדשים לתקופה קצרה, ד''ר גונן שגב: ''ראשית כמעט ואין לדרעק הזה שום קשר לתל עדשים מלבד זה שהתגורר כאן תקופה קצרה. רפול מתהפך בקברו. אם האשמות נכונות דרכו של גונן שגב להיתלות. לא פחות''.

''לא בגדתי'' גרסת הנאשם

שיא עזות המצח והחוצפה להשתמש בצמד המילים שכתב גיבור ישראל אורי אילן, בפתק שהניח בין אצבעות רגליו בעת שנפל בשבי הסורי. ''לא בגדתי''. אורי אילן הקריב את חייו למען ביטחון ישראל ואילו העבריין המורשע גונן שגב, אשר הוצהר כבר לפני 15 שנים כי בחיזבאללה מנסים לגייס אותו לשורותיהם, טוען מאז פרסום הפרשה: ''לא בגדתי'', ומספר סיפור הזוי כי בסך הכל ריגל למען איראן, נפגש עם אנשיה, טס פעמיים לאיראן במטרה אחת ... להציל את מדינת ישראל. אין גבול.
אורי אילן לא בגד והקריב חייו, גונן שגב מואשם כי ריגל למען איראן, הנוראה שבאויבות ישראל, הוא לכאורה בגד גם בגד.

אורי אילן ז''ל: לא בגדתי צילום: ויקיפדיה



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מאז הבוגד הנאלח קסטנר שמכר נשמתו לא היה כזה דרעק גולנצ'יק 21.06.18 02:23 1

     
גולנצ'יק
חבר מתאריך 6.5.18
4353 הודעות
יום חמישי ח' בתמוז תשע''ח    02:23   21.06.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מאז הבוגד הנאלח קסטנר שמכר נשמתו לא היה כזה דרעק  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות