אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #6000 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 6000   
frt222
גולש אורח
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    02:14   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מצעד החיים, ישראל 2007 - היום בשעה 16:30 בירושלים  

 
   עוגן האשכול הוסר בתאריך 05.08.07 בשעה  20:32  על-ידי שלומצי, (סגן מנהל)
 
אשכול עוגן מתאריך 05.08.07 בשעה  07:45  על-ידי שלומצי, (סגן מנהל)
 
המודעה - חלק ראשון (סליחה שהסורק שלי מספיק בקושי רק ל A4...)


חלק שני:


כתבה מ: וואלה:

היום: "מצעד החיים" עולה לירושלים

ניצולי השואה מוחים על הקצבה הזעומה שקיבלו מהממשלה. לפי הערכת מארגני המצעד, צפויים להגיע לפחות 5,000 משתתפים


"מצעד החיים" של ניצולי השואה יתקיים היום כמתוכנן בין הכנסת למשרד ראש הממשלה בירושלים. להחלטה הסופית לקיים את המצעד, קדמה מתיחות בין שני הארגונים שמובילים את מאבק הניצולים וכן בקשות מצד הממשלה לבטלו. על פי הערכת המארגנים, צפויים להגיע כ-5,000 צועדים.

מארגני המצעד, הקרן לרווחת נפגעי השואה ותנועת "תפנית", הודיעו שלשום שאינם מסתפקים בהבנות שהושגו בפגישה שנערכה בליל יום חמישי בתל אביב, לפיהן החלטת הממשלה להעניק קצבה חודשית של כ-83 ש"ח לכל ניצול ירדה למעשה מהפרק, ושהם דורשים הודעה רשמית של ראש הממשלה על ביטול ההחלטה והתחייבות לפגישה מיידית עם נציגי הניצולים. אמש נודע כי פגישה בין רה"מ לנציגים תתקיים ביום רביעי. בפגישה ייבחנו מחדש כל ההשגות שהועלו לגבי החלטת הממשלה המקורית.

לעומתם, מרכז הארגונים לניצולי השואה נטה בהתחלה להיענות לבקשות שהגיעו מנציגיו של אולמרט לדחות בינתיים את המצעד ולהתרכז בדיונים מואצים לקראת גיבוש הסדר קצבאות חדש. בהודעה שהוציא המרכז שלשום, לא נכללה קריאה לציבור להצטרף למצעד, ובמקום זאת הודו לאלה שהתכוונו להשתתף בו, כרמז לכך שהם מעדיפים לדחותו. ואולם, הן ראש הקרן והן ראש המרכז הודיעו כי ישתתפו במצעד.

דיין אמר אתמול, כי "יש ויכוח לגבי הטקטיקה של המו"מ, אבל אין ויכוח לגבי האסטרטגיה והיעד. אמרתי להם שצריך להחליט ופלוג ופקטור דיברו והסכימו ביניהם". פעילי תפנית דיווחו במוצאי שבת על כך שכבר הוזמנו 30 אוטובוסים להוביל צועדים מרחבי הארץ ושהבקשות להסעות ממשיכות לזרום. על פי הערכתם, במצעד צפויים להשתתף לפחות 5,000 בני אדם.

http://news.walla.co.il/?w=//1148416

כתבה ממעריב NRG:

היום: "מצעד החיים" של ניצולי השואה בי-ם

למרות שרה"מ הודיע כי ייפגש עמם ביום רביעי, יצעדו היום מאות ניצולי שואה ב"מצעד החיים" מגן הוורדים בי-ם, כחלק ממאבקם להגדלת הקצבאות. גם תנועות הנוער וארגוני הסטודנטים יצטרפו

ניצולי השואה יוצאים למצעד על הכבוד: "מצעד החיים" למען ניצולי השואה ייערך היום בירושלים, זאת לאחר שבימים האחרונים התנהלו מספר שיחות ופגישות בין ארגוני הניצולים לבכירים באוצר ובלשכת ראש הממשלה, אולם לא הושגו סיכומים בין הצדדים. המצעד צפוי להתקיים למרות ההודעה שנמסרה הלילה בדבר פגישה שצפויה להתקיים ביום רביעי בין ראש הממשלה, אהוד אולמרט, לבין נציגי הארגונים של ניצולי השואה, זאת על רקע החלטת הממשלה להגדיל את קצבת הניצולים בכ-100 שקלים בחודש בלבד.

הטלפונים של מארגני המצעד למען ניצולי השואה לא הפסיקו לצלצל לאורך כל סוף השבוע. מאות אזרחים הודיעו כי הם רוצים להצטרף ל"מצעד החיים" שיצעד היום בירושלים. יחד עם ניצולי השואה ובני משפחותיהם, יצעדו גם חניכי תנועות נוער וסטודנטים מכל רחבי הארץ. אתמול בשעות הערב כבר התמלאו 23 אוטובוסים של צועדים.

ההכנות האחרונות לקראת המצעד התקיימו אמש במטה המאבק בתל-אביב. השלטים, עליהם נכתב "אולמרט, אל תפגע בסבא שלי", "עני ניצול שואה", "סליחה שניצלנו" ו"שם מכחישים שואה, וכאן מתכחשים לניצולים", הגיעו מבית הדפוס ובשעות הערב המאוחרות התכנסו המארגנים לתיאומים אחרונים.

המצעד צפוי לצאת היום בשעה 16:30 מגן הוורדים מול הכנסת. הצועדים יקיפו את קרית הממשלה ויגיעו בסיומו של המצעד למשרד ראש הממשלה, שם תתקיים הפגנה. עבודת השטח לקראת המצעד בוצעה על ידי תנועת "תפנית".

יושב ראש "תפנית", עוזי דיין, אמר כי תנועתו עושה מאמצים רבים כדי שכמה שיותר ניצולים יוכלו להגיע. "הם אנשים מבוגרים וזה לא פשוט", אמר דיין. "זה יהיה תלוי מאוד במזג האוויר, ויש גם כאלה שמתביישים, שמפחדים. אני מניח שיהיו מאות ניצולים. אני קורא לכל מי שרוצה לבוא ולהצטרף, יש הסעות מכל רחבי הארץ".

חניכי תנועות נוער יצטרפו למצעד

המארגנים סיפרו אמש כי התקשרו אליהם אזרחים, בעיקר בנים ונכדים של ניצולי שואה, שהחליטו להצטרף. "אנשים התקשרו וסיפרו שישבו בארוחת ערב משפחתית או עם חברים והגיעו למסקנה שהם חייבים להצטרף, שמעתי מאנשים הרבה זעם, אמרו שאי אפשר לזלזל ככה בניצולים, שיש גבול לציניות", סיפר אתמול איתי רכט, אחד המארגנים.

חניכים מכל תנועות הנוער, "הצופים", "הנוער העובד והלומד", "השומר הצעיר", "מחנות העולים" ו"בני עקיבא" יצטרפו למצעד. בתנועת הנוער עשו הכנות משלהם לקראת המצעד. בשבט כרמל בחיפה עסקו אתמול חניכי הצופים מכיתות ט' ו-י' שיגיעו למצעד, בהכנת שלטים.

גם ראשי רשויות סייעו אתמול בארגון הסעות של תושבים שלהם למצעד, וגם קבוצה של קצינים במילואים שביקרו לאחרונה במחנות ההשמדה בפולין הודיעה שתצטרף. השר לענייני גמלאים, רפי איתן, חברי הכנסת של הגמלאים וחברי כנסת נוספים הודיעו גם הם שיצטרפו לצועדים.

מי שלא יצעד עם הניצולים הוא שר הרווחה, יצחק הרצוג, שהקים את הוועדה שקבעה מה צריך להיות גובה הסיוע לניצולי השואה. אחרי שהרצוג לא התנגד להצעה הנמוכה שנתן ראש הממשלה לניצולים, בסביבתו אמרו אמש כי "זה לא נכון שהוא יצעד איתם".

ביום שישי בבוקר הציב יו"ר הקרן לרווחת ניצולי השואה, זאב פקטור, אולטימטום לראש הממשלה לפיו אם במהלך סוף השבוע תיקבע פגישה עם אולמרט ומשרד ראש הממשלה יפרסם הודעה רשמית לפיה ההצעה הראשונית לניצולים מבוטלת, אז הארגונים יסכימו לבטל את המצעד, אולם רק לקראת השעה חצות ביום שבת פורסמה הודעה לפיה הפגישה תיערך ביום רביעי, כשלא נאמר כי הצעת הממשלה לתוספת של הניצולים מבוטלת.

http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/617/506.html

ו - זו הכותרת הראשית ב YNET, לפחות לשעה 02:00:


והכתבה המלאה:

מצעד החיים - "מחאה על פשיטת הרגל המוסרית"

ניצולי שואה, תנועות נוער, ארגונים חברתיים ואזרחים שאכפת להם, יגיעו היום לירושלים כדי למחות על יחס הממשלה לניצולים. מספר חברי כנסת ישתתפו גם הם במצעד, ביניהם זהבה גלאון, המוחה על "ההחלטה האטומה של הממשלה להעניק סכום מגוחך ונלעג לניצולים". ביום רביעי תיערך פגישה עם ראש הממשלה כדי לנסות ולהגיע לפתרון הולם

המאבק על הצדק מגיע לירושלים. לאחר הודעת הממשלה בשבוע שעבר על הקצאת מיליוני שקלים לפתרון בעיית ניצולי השואה ובעקבות דחיית ההצעה על ידי ארגוני הניצולים בטענה כי היא מעליבה, ייפתח היום (א') בשעה 16:30 'מצעד החיים' מרחבת כנסת ישראל אל משרד ראש הממשלה. במקביל נמסר אמש מלשכתו של אהוד אולמרט כי ייפגש עם נציגי ארגוני הניצולים ביום רביעי הקרוב.

ארגוני הניצולים דורשים למצוא פתרון הולם לאותם ניצולי שואה שאינם מסוגלים כיום - עם הקצבה החודשית הזעומה אותם הם מקבלים - להתקיים בכבוד. ביום חמישי נועדו במשך יותר משעתיים נציגי מרכז הארגונים של ניצולי השואה עם מנכ"ל משרד ראש הממשלה, רענן דינור, בניסיון להגיע לפתרון. בתום הפגישה אמר יו"ר ארגון הניצולים, נח פלוג: "מבחינתנו המאבק נמשך".

כזכור, החליטה הממשלה כי בשנת התקציב הבאה יוקצו 130 מיליון שקלים לניצולי השואה. בשנת 2009 יינתנו 250 מיליון שקל והחל משנת 2010 ישולמו 300 מיליון שקלים, זאת בנוסף לקצבאות הזקנה והבטחת ההכנסה שהניצולים מקבלים היום. את התוספת, כך הוחלט, יקבלו ניצולי שואה בני 70 ומעלה אולם בפועל התברר כי הם "ייהנו" מתוספת של 83 שקלים בלבד בכל חודש. "ההצעה כבר לא קיימת יותר. כל העניין הזה ירד מהפרק", אמר פלוג בתום הפגישה ביום חמישי.

במקביל לפגישה שתיערך השבוע תתכנס ועדה מיוחדת מהמשרדים הנוגעים בדבר (הרווחה, האוצר, הבריאות) בכדי לגבש הצעה לתגמול הולם אשר יחליף את "קצבת הבושה" כפי שכונתה על-ידי הניצולים.


"כולם שבעים מכל ההבטחות"

בין ארגוני ניצולי השואה התעוררה מחלוקת האם לקיים את המצעד בכל מקרה או להמתין להצעה שתגובש בלשכת אולמרט. בשיחה עם ynet אמר פלוג כי ישתתף מחר במצעד על אף שחושב שלדעתו היה מקום לדחות אותו לאור ההבטחות שקיבל מאנשי ראש הממשלה: "אני אהיה בירושלים ואגיד את מה שיש לי. חשוב מאוד לדבר כדי שהכל ייגמר לטובת הניצולים".

עוזי דיין, יושב ראש תנועת "תפנית" שיזמה את המצעד, התייחס למחלוקת הקיימת בתוך ארגוני ניצולי הנשואה: "יש שאלה לגבי טקטיקה של משא ומתן, אך אין מחלוקת לגבי המטרה. כל הנציגים של כל הארגונים יהיו במצעד כי כולם שבעים מכל ההבטחות. אם אולמרט היה רוצה, הוא היה סוגר את זה כבר בשבוע האחרון".

מלבד אירגוני ניצולי השואה, הלוקחים חלק יומיומי במאבק על הקצבאות, נרתמו למצעד גם תנועות חברתיות אחרות, בהן תלמידים וסטודנטים. דיין סיפר כי בין היתר יגיעו לירושלים תנועות נוער ותנועות חברתיות כמו "כנס שדרות לחברה", עמותת "ידיד" והסתדרות הגימלאים. בנוסף מתקבלות במטה התנועה שיחות רבות מאזרחים בכל הארץ המבקשים להגיע ולהשתתף (ראו פרטים בסוף הידיעה).


"לא נעמוד מהצד כאשר הסבים והסבתות סובלים"

מועצת התלמידים והנוער הארצית, המייצגת את כלל בני הנוער במדינת ישראל, בני הדור השלישי והרביעי לניצולי השואה, הודיעה כי היא עומדת לצד ארגוני הניצולים במאבקם הצודק ותעלה אף היא לירושלים כדי להשתתף במצעד. "אין לנו שום כוונה לשבת מן הצד", אומר ניר קטררו, יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית.

"מאבקם של ניצולי השואה הוא גם מאבקנו", מסביר קטררו. "בפעם האחרונה שעלינו לירושלים במחאה על העדר הטיפול הראוי בניצולים הבטחנו לחזור אם הבעיה לא תיפתר - וזאת הבטחה שבכוונתנו לקיים. אין לנו שום כוונה לעמוד מן הצד כאשר הסבים והסבתות שלנו סובלים מחוסר צדק משווע. אנחנו קוראים לבני הנוער ולכלל העם בישראל להביע בפני הממשלה את תחושת חוסר הצדק הבסיסית, ולהוביל את הממשלה לפתרון הראוי".

הסטודנטים, שספגו במסגרת המאבק להורדת שכר הלימוד ביקורות על כך שהם מתרכזים בעצמם מבלי לסייע לשכבות אחרות בעם, יהיו גם הם בירושלים. בעקבות מה שמכנים באוניברסיטת תל אביב "ההתעלמות והזלזול של הממשלה מניצולי השואה", יצטרפו הסטודנטים למאבק וייצאו יחד עימם ל'מצעד החיים'. אוטובוסים מאורגנים ייצאו מרחבת האוניברסיטה.

"אנו, הסטודנטים, נכדיהם של ניצולי השואה - אומרים לא לקצבת הבושה", נכתב במודעה שנתלתה בימים האחרונים ברחבי הקמפוס ברמת אביב. "אנו מצטרפים למאבק בכדי להושיט יד ולעזור. אין לנו על מי לסמוך חוץ מעל עצמנו".

יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, בועז טופורובסקי, אמר אמש: "הסטודנטים צריכים לעזור לשרידי השואה לשרוד את החיים. לא יעלה על הדעת שבמדינת ישראל ישפילו, יזלזלו ויתעלמו מניצולי השואה. זו חובתנו כאזרחים להילחם על כבודם ותנאיהם של אלו אשר סבלו כל כך. עלינו לדאוג שבמדינת ישראל הם לא ידעו סבל מה הוא".

מלבד הניצולים הרבים והארגונים החברתיים שישתתפו במצעד, יקחו בו חלק גם מספר חברי כנסת הנמצאים כעת בפגרת הקיץ. יו"ר המפד"ל, חבר הכנסת זבולון אורלב, הביע בשיחה עם ynet תקווה כי רבים מחבריו למשכן יהיו מחר בירושלים: "אני קורא לכל חברי הכנסת וגם לציבור הרחב להגיע למצעד כדי לתמוך במאבקם הצודק של ניצולי השואה. החלטת הממשלה להעניק 83 שקלים לניצולי השואה מעידה על פשיטת רגל מוסרית, ומחר על כולנו להגיע למצעד כדי למחות על כך ולהציל את ניצולי השואה מסבל ומחרפה".

יו"ר סיעת מרצ, חברת הכנסת זהבה גלאון, תיקח גם היא חלק במצעד, אותו היא מגדירה כ"מחאה על ההחלטה האטומה של ממשלת ישראל להעניק סכום מגוחך ונלעג לניצולי השואה. המצעד נועד לשנות את החלטת הממשלה ולתת פיצוי הולם למי שעבר את זוועות השואה כדי שיוכל להתקיים בכבוד לעת זקנה ולא להיות זקוק לחסדים של אחרים".

(והחלק הכי חשוב - איפה אפשר להתעדכן)*

לרשות אלו המבקשים להגיע למצעד - באופן פרטי או במסגרת ארגון כלשהו - יעמוד טלמסר החל משעות הבוקר, במספר 03-6066900 או 03-7518112

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3433608,00.html

* השורה הזו היא תוספת שלי.




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  טלפונים לעדכונים: frt222 05.08.07 07:57 1
  מיצעד הסתה 'להשמדת ישראל' בסגנון גאידמק...פשוט בושה! alexa 05.08.07 08:18 2
  במקרה אורן אדרי 05.08.07 09:11 3
  אני כמי שכל משפחתו הושמדה בשואה קובע: מצעד מיותר ומעליב אכפתי 05.08.07 09:19 4
  אם כבר נלחמים למען כבודם של קשישי המדינה, קשתות 05.08.07 09:44 5
     אני מקווה שהפגנה היום תיצור מומנטום ותוציא עוד אנשים שלומצי 05.08.07 09:48 6
         אם ההפגנה היא למען כלל האוכלוסיה..נא לא להשתמש בטלאי alexa 05.08.07 09:53 7
             1. קודם תקרא את הודעתי ואחר כך תגיב שלומצי 05.08.07 09:54 8
             תניח לסיסמאות ולו רק הפעם קשתות 05.08.07 10:01 9
     מדוע רק הקשישים, בואי נפתח את תיבת המסכנים ונפגין נאמן למקור 05.08.07 14:43 13
         צודק, אף אחד לא ייתייחס למחאה קשתות 05.08.07 15:13 15
  שתי הערות Mifune 05.08.07 11:36 10
     מסכימה בהחלט לתהייתך מספר 2 שלומצי 05.08.07 11:43 11
     טומי חייב להיעדר! כל מי שישראל יקרה לו-חייב להיעדר!! alexa 05.08.07 11:44 12
         ) 495 05.08.07 14:43 14
  לראשונה אני מסכים עם אולמרט:מצעד החיים אתמול יותר בייש אכפתי 06.08.07 08:14 16
  שאין השבע מכיר בצערו של הרעב, ואין העשיר מכיר בצערו של 495 06.08.07 08:30 17
  ואני אומר : די למסחר בשואה !! כולנו פגועי שואה ! די כבר אכפתי 06.08.07 08:38 18
     וגם אני מכיר ויודע וחולק עליך מאוד- אבל לא אכנס לויכוח 495 06.08.07 08:43 19

       
frt222
גולש אורח
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    07:57   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. טלפונים לעדכונים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   לרשות אלו המבקשים להגיע למצעד - באופן פרטי או במסגרת ארגון כלשהו - יעמוד טלמסר החל משעות הבוקר, במספר 03-6066900

איתי (תנועת תפנית): 03-7518112, דואר אלקטרוני: [email protected]

וכן: גל (הקרן לרווחת ניצולי השואה): 03-5370323, דואר אלקטרוני: [email protected]


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
alexa
גולש אורח
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    08:18   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מיצעד הסתה 'להשמדת ישראל' בסגנון גאידמק...פשוט בושה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 05.08.07 בשעה 08:45 בברכה, alexa
 
1.
מדוע 80,000 עולים מרוסיה
(מספר זמני בינתיים,...הרי המספר יגדל פלאים בהמשך),
יקבלו ללא מבחן הכנסה, 500 ש"ח
(מספר זמני בינתיים, הרי המספר יגדל פלאים בהמשך),
וכל זה לעומת אזרחים אחרים (לא מרוסיה)
שייאלצו לעבור "מבחני הכנסה קשים (!!)"...

2.
בנוסף, מופרכת לגמרי טענת הרוסים,
כאילו "הרוסים נלחמו בנאצים ולכן מגיע להם",
וזה מהסיבה הבאה:
גם יהודים בעמים אחרים נלחמו בנאצים (למשל יהודים בצבא ארה"ב ובצבא הבריטי)
וגם עמים אחרים סבלו מהנאצים (יהודים במדינות מוסלמים, שהיו בני ברית של הנאצים)
ו"משום מה" - הם לא (!) יקבלו את "קיצבת הק.ג.ב" (הנקראת "קיצבת שואה")!!

3.
מה קרה פתאום שלאחר 60 שנה פתאום דווקא "הרוסים"(ק.ג.ב) - "נזכרים להסית נגד המדינה"??
ומדוע זה קורה בדיוק כשסוכן הק.ג.ב. גאידמק, חותר בריש גלי להשמדת המדינה?...
ומדוע זה קורה בדיוק כשאירן קוראת "בחסות רוסית" להשמדת ישראל?

4.
מדוע ש- "80,000 עולים מרוסיה" שלא היו בכלל בשואה ובמחנות ריכוז (!!),
יצעדו נגד מדינת ישראל (!!) - בפיג'מות אסירים עם טלאי צהוב (!!)
???

סיכום:
מדובר בכפיה של הק.ג.ב.!!


לא רק גאידמק מסית נגד המדינה,
אלא כל העולים מרוסיה,
"שיצעדו עם טלאי צהוב ומדי אושוויץ - נגד המדינה",
מ-ס-י-ת-י-ם
ל-ה-ש-מ-ד-ת
מ-ד-י-נ-ת
י-ש-ר-א-ל!!

ותודה לסוכני הק.ג.ב. פוטין וגאידמק.
ולפרס גם...


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אורן אדרי
גולש אורח
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    09:11   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. במקרה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 05.08.07 בשעה 09:12 בברכה, אורן אדרי
 
אני נכד לניצולי שואה

חלק ממשפחתי הצליחו לצאת מהתופת וחלק לא

כסף לא זכור לי שמשפחתי קיבלה
ותודה לאל הסתדרנו עם מה שיש

הבעיה היא שלא לכולם יש כסף
לשלם מיסים ולאכול לחם עם ריבה

אם כבר בלחימה על נתינה למבוגרים נזקקים עסקינן
הייתי רוצה לראות את המדינה נתבעת/נותנת לכל המבוגרים הנזקקים
ללא הבדל דת גזע מין צבע ו'ניצול שואה'

גם למסעוד מנתיבות מגיע לחיות בכבוד (או יותר נכון, בתנאים מינימאלים)


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אכפתי
גולש אורח
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    09:19   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אני כמי שכל משפחתו הושמדה בשואה קובע: מצעד מיותר ומעליב  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   זכר השואה. איפה היו ניצולי השואה עד עכשיו ? ואיך ניתן למיין מי באמת היה במחנות וסבל ומי לא ? והאם ניתן לפצות עבור מתים ולקנות בכסף זכר השואה ? ואיזה יהודי ו/ישראלי בארץ המיוסרת הזו אינו סובל מטראומות ועדיין כולנו מאויימים על חיינו ?
כל זקן בישראל ראוי להתקיים בכבוד בלי קשר לטראומות בעברו .


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קשתות
חבר מתאריך 7.2.02
39262 הודעות
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    09:44   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אם כבר נלחמים למען כבודם של קשישי המדינה,  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני מצטרפת לדעת חברָי, שיש לנצל את המומנטום
ולהילחם בעד זכותם של כל בני גיל הזהב
להזדקן בכבוד.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    09:48   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אני מקווה שהפגנה היום תיצור מומנטום ותוציא עוד אנשים  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 05.08.07 בשעה 09:51 בברכה, שלומצי
 
לרחובות בדרישה להטבת מצבה של כלל האוכלוסיה המבוגרת.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
alexa
גולש אורח
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    09:53   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אם ההפגנה היא למען כלל האוכלוסיה..נא לא להשתמש בטלאי  
בתגובה להודעה מספר 6
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 05.08.07 בשעה 09:54 בברכה, alexa
 
צהוב ולא בפיג'מות אסיר...

ישראל היא מדינה חופשית ודמוקרטית,
ואין סיבה ל"קעקע" את זכות קיומה,
כאילו היא מדינה דיקטטורית האחראית לזוועות השואה...

כל רוסי שרוצה להפגין במדי אסיר...
שיתכבד ויפגין כך במוסקבה נגד פוטין-סטאלין...
או בטהרן נגד אחמדינג'אד...

שלחו עלינו סוכני ק.ג.ב. כדי "לקעקע" את זכות קיומנו,
בארגון "הפיכה אנטי יהודית" (מדינת כל אזרחיה)
ובארגון "הפיכה אנטי דמוקרטית" (הפגנות בטלאי צהוב ומדי אסיר)
ואנחנו עוד מוחאים להם כפיים!!

ההפגנה היא פשוט בושה ולעג לדמוקרטיה,
ע"י סוכני ק.ג.ב. הזוממים להחריב את הדמוקרטיה הישראלית!!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    09:54   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. 1. קודם תקרא את הודעתי ואחר כך תגיב  
בתגובה להודעה מספר 7
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 05.08.07 בשעה 09:54 בברכה, שלומצי
 
2. אתה מתבקש שלא להציף את הפורום בהודעות המשכפלות את עצמן.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קשתות
חבר מתאריך 7.2.02
39262 הודעות
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    10:01   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. תניח לסיסמאות ולו רק הפעם  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
אני בטוחה שיש אנשים מבוגרים
שאתה מכיר ואיכפת לך איך הם חיים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נאמן למקור
חבר מתאריך 16.2.09
4158 הודעות
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    14:43   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. מדוע רק הקשישים, בואי נפתח את תיבת המסכנים ונפגין  
בתגובה להודעה מספר 5
 
   בשיבל כולם(נוער בסיכון/מצוקה, למשל)
אם נערבב "חגיגות" אף אחד לא יקבל כלום.
עם כל הכבוד למסעודה, לניצולים מגיע קצת, קצת יותר.
לנו כאזרחים(ולממשלה) יש חוב מוסרי(גם דתי-יהודי) לעזור למתקשים,
לניצולים יש לנו חוב כפול ומכופל.

ברוך ה', המשפחה שלי לא עברה את הגהנום(עברו פרעות אצל החיה המוסלמית, אבל זה מתגמד).


הרב ישעיהו רוטר ז"ל - תהא נשמתך צרורה בצרור החיים


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
קשתות
חבר מתאריך 7.2.02
39262 הודעות
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    15:13   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. צודק, אף אחד לא ייתייחס למחאה  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
ע"י "ערבוב" כל הבעיות
שהמדינה הזו הזניחה ומזניחה במשך השנים.


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mifune
חבר מתאריך 16.4.02
12091 הודעות
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    11:36   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. שתי הערות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   1. המצעד הזה מהווה עוד צעד בגרוטסקיות המחליאה של הדיון הציבורי במדינת הגמדים, ועוד צעד בזילות השואה המחפירה במדינת ישראל.

2. למרות הנ"ל, האם נזכה לראות שם את זיו פניו של יו"ר יד ושם טומי לפיד, מלחך הפנכה מס' 1 של רוה"מ, או שמא נזכה לראותו מלהטט כהרגלו במלים וחלקי מלים ע"מ לתרץ את היעדרותו?


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלומצי
חבר מתאריך 14.8.05
48135 הודעות
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    11:43   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. מסכימה בהחלט לתהייתך מספר 2  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
alexa
גולש אורח
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    11:44   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. טומי חייב להיעדר! כל מי שישראל יקרה לו-חייב להיעדר!!  
בתגובה להודעה מספר 10
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 05.08.07 בשעה 11:50 בברכה, alexa
 
מי שידע שההפגנה נגד רבין תשווה אותו להיטלר -
היה אסור לו להגיע להפגנה נגד רבין!!

ומי שיודע שההפגנה נגד מדינת ישראל -
תשווה את המדינה היהודית לנאצים -
אסור לו להגיע להפגנה נגד מדינת ישראל!!

ראו הוזהרתם!! מדובר בהסתה פרועה!!
זה עלול להיגמר בעוד קונספירציית ק.ג.ב. שפלה, כמו רצח רבין!!
מי אמר "רצח אולמרט", ולא קיבל הסתה פרועה??

ותודה לפרס, כרגיל.
ולפוטין גם...


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
495
חבר מתאריך 16.4.02
51968 הודעות
יום ראשון כ''א באב תשס''ז    14:43   05.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. )  
בתגובה להודעה מספר 12
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 05.08.07 בשעה 14:44 בברכה, 495
 

דאמר רבי יוחנן - לא חרבה ירושלים אלא על שדנו בה דין תורה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אכפתי
גולש אורח
יום שני כ''ב באב תשס''ז    08:14   06.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. לראשונה אני מסכים עם אולמרט:מצעד החיים אתמול יותר בייש  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   זכר השואה והשפיל הצועדים משהועיל לטענותיהם .כמי שסביו, סבותיו וכמעט כל משפחתו הושמדה בשואה , אני חש בושה על הזקנים ואלפי הטרמפיסטים עליהם שצעדו במצעד "החיים" אתמול. מה קרה עכשיו פתאום אחרי 60 שנה שהם תובעים כספים על טראומה שארעה (אני בטוח שרק למיעוט שבהם והשאר טרמפיסטים) לפני 65 שנה ? למה הם לא תבעו זאת לפני 10, 20 שנה ויותר ? והאם כולם עניים מרודים ? רוב ניצולי השואה השתלבו היטב בישראל ומילאו בה תפקידי מפתח . אז מה גם להם מגיעה קצבה של אלפי ש"ח ? ואם כבר קצבה אז איך יקבעו מי יקבל כמה ? מה נתחיל לגבות עדויות ומסמכים איפה היה כל אחד או שמא נמיין לפי מספר הקרובים שנרצחו , ואז מי בין הישראלים האשכנזים לא איבד קרובים בשואה ? אז במה שונה מישהו ששהה ברוסיה או אפילו הוסתר במנזר על מישהו כמוני שאמנם נולד בארץ אבל גדל בלי סבא וסבתא ודודים ודודות ? ומה זו החוצפה הזו לבזות את הטלאי הצהוב וזכר מצעדי המוות בהקבלה שהם עושים להפגנה שכל כולה תאוות מצלצלין ? עם כל הכבוד אינני מאמין שרובם רעבים ללחם . אף אחד לא הופלה בישראל בגלל שהיה ניצול שואה !
לצערי אני אומר שמצעד תאוות הבצע על חשבון הציבור מגלם יותר את טענות האנטישמים על פני עשיית צדק כלשהו ! מי שמבקש חסד אינו יכול להיות אלים ואינו יכול לבוא בתביעות ואולטימטומים ולהשתמש בסמלים מקודשים לצורך כספי !!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
495
חבר מתאריך 16.4.02
51968 הודעות
יום שני כ''ב באב תשס''ז    08:30   06.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. שאין השבע מכיר בצערו של הרעב, ואין העשיר מכיר בצערו של  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   שאין השבע מכיר בצערו של הרעב, ואין העשיר מכיר בצערו של העני

דאמר רבי יוחנן - לא חרבה ירושלים אלא על שדנו בה דין תורה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אכפתי
גולש אורח
יום שני כ''ב באב תשס''ז    08:38   06.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. ואני אומר : די למסחר בשואה !! כולנו פגועי שואה ! די כבר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אני בכוונה משתמש בביטוי פגוע שואה ולא ניצול שואה , כי לדעתי אנשים כמוני ויש עשרות אלפים כאלה - למעשה כל האשכנזים בני ה 40 - 70 שנולדו בישראל שחלק או רוב בני משפחתם נרצחו שם באירופה אולי סבלו יותר ממי שהיה בסיביר או באוראל ולא שמע שריקת כדור אפילו ואלו רוב המכונים "ניצולים" . ולמה יהודי טוניס ולוב ואלג'יר ומרוקו שהיו מועמדים להשמדה ורכוש חלק מהם כבר נגזל ונאלצו בסוף לברוח כשהם משאירים רכושם מאחור אינם "פגועי שואה " ? אין כמעט יהודי בישראל שלא נפגע בדרך כל שהיא מהאירועים ההסטוריים שקרו לפני 70 - 60 שנה , אז אי אפשר פשוט טכנית לכמת , לגלות ולתת לכל פגוע חלקו . הארגונים המתווכים האלה ברור שהם גנבים. בכלל בעקרון מחיי כל מתווך הוא חצי גנב וגם המדינה ככזו כשקיבלה השילומים וחילקה אותם לפרוייקטים חלקם מועילים וחלקם לא גנבה . זה ברור. אבל היום די , זה עבר ויש זמן שצריך לחתוך את העניין. אמי ז"ל סירבה לקבל ולו מארק אחד והיא יכלה למרות שמשפחתי מפולין ודווקא אלו כמוה שהושמדו במחנות לא קיבלו גרוש כי אמרה ששום כסף לא יכפר על דם הוריה וכך חונכתי. לכן אני מתעב שאנשים שסוחרים במוות ותובעים בשמו כספים. הם בעיני מצדיקי טענות האנטישמים על תאוות הבצע היהודונית . אני בז להם ולא אכפת לי אם היו שם או לא . ורובם לא היו שם -זה אני אומר לך מידיעה וחקר העניין. יש הרבה אלפים שאפילו היו במחנות עבודה גרמנים או של משתפי פעולה ולא כ"כ סבלו והם סיפרו לי . ויש רבים שהיו קאפואים ושוטרי יודנרט ושרדו כשהם נהנים מזלילת נקניקים ויין של ה אס- אס. תאמינו לי . אני מכיר כמה כאלה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
495
חבר מתאריך 16.4.02
51968 הודעות
יום שני כ''ב באב תשס''ז    08:43   06.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. וגם אני מכיר ויודע וחולק עליך מאוד- אבל לא אכנס לויכוח  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  

דאמר רבי יוחנן - לא חרבה ירושלים אלא על שדנו בה דין תורה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות