אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #6218 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 6218   
495 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.4.02
51968 הודעות, 150 מדרגים, 280 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון י''ב באלול תשס''ז    06:56   26.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

השופט צבי כהן: מנהלת הליכוד טרפדה אותנו  

 
   השופט צבי כהן: מנהלת הליכוד טרפדה אותנו
אטילה שומפלבי פורסם: 25.08.07, 23:10
לאחר שהודיע כי הוא מתפטר מתפקידו, מסביר יו"ר ועדת הבחירות של הליכוד את המהלך: "המנהלת מידרה את הוועדה מכל מידע והפעילה עליה לחצים כדי לקבל ממנה החלטות שאינן עומדות במבחן משפטי". בתנועה מבהירים: לטענות אין כל יסוד

יו"ר ועדת הבחירות המתפטר של הליכוד, השופט בדימוס צבי כהן, מאשים באי סדרים חמורים את אנשי המנהלת של התנועה. בסוף השבוע הודיע כהן ליו"ר מרכז הליכוד הזמני, ח"כ משה כחלון, על התפטרותו מהתפקיד ובמכתב ששיגר כתב בין היתר: "בנתונים אשר נוצרו בשנה האחרונה אין ועדת הבחירות המרכזית יכולה להמשיך ולמלא את התפקידים המוטלים עליה לפי חוקת הליכוד. אני מודיע אפוא על התפטרותי מן הכהונה שהטילה עליי ועידת התנועה".

הדברים שכתב כהן במכתבו מנוסחים ביובש, אולם לאחר פניית ynet הסכים השופט להסביר למה התכוון. לדבריו, "ועדת הבחירות המרכזית אינה יכולה למלא את התפקידים שהוטלו עליה בחוקת הליכוד משום שמינהלת הליכוד לא קיימה את הוראות הוועדה, פעלה כבתוך שלה, סיכלה את החלטות הוועדה, מידרה את הוועדה מכל מידע והפעילה עליה לחצים כדי לקבל ממנה החלטות שאינן עומדות במבחן משפטי". כהן סירב לפרט מי הם האנשים אליהם הוא מתכוון במנהלת הליכוד, וסירב באופן כללי לפרט האם נעשו ניסיונות לגרום לוועדת הבחירות לפעול בניגוד לחוק. דעה

בכירים בליכוד סיפרו כי לפני הבחירות האחרונות לראשות הליכוד שהתקיימו ב-14 באוגוסט, נאלץ השופט כהן להתעמת עם היועץ המשפטי של המפלגה, עו"ד אבי הלוי, לאחר שסירב לפסול את מועמדותו של משה פייגלין לראשות התנועה. במחאה, התכוון כהן להתפטר כבר לפני הבחירות, אולם חזר בו מהחלטה זו לאחר שיחות שניהל עם בכירים בליכוד ולאחר שהובטח לו כי הלוי לא יתערב עוד בעבודת ועדת הבחירות של התנועה.

גורמים המקורבים לנתניהו בליכוד אומרים כי למרות הטענות של השופט כהן, שהחל את תפקידו ב-2002 בעת כהונתו של אריאל שרון כיושב ראש, הסיבה להתפטרות היא כלכלית. לדבריהם, "תנאי העסקתו הורעו לאחר ההפסד בבחירות בשנה שעברה. שכרו של השופט כהן מגיע לכ-250 דולר לשעת עבודה, ולליכוד אין כסף כעת לשלם לו ולעוזריו כל כך הרבה כסף. בעבר אושרו לכהן שעות עבודה רבות, אלא שהוחלט לקצץ בהן".

השופט כהן מסר בתגובה לדברים אלו: "את חשבונותיו של יו"ר הוועדה מכבד הליכוד כפי שהם, זו השנה החמישית. אין מאחוריהם 'הקצאה" של שעות, וממילא לא ביקשתי להוסיף עליהן".

גורמים בליכוד, המתנגדים ליו"ר התנועה נתניהו, תקפו בחריפות את היושב ראש ואמרו כי "זהו המשכו של ניסיון שיטתי לגנוב את המפלגה. מי שמדבר על ניקיון כפיים וטוהר מידות, מביא בסופו של דבר את הליכוד להתנהל כמו מפלגה ביזנטית של איש אחד".

מהליכוד נמסר באופן רשמי כי "השופט כהן חתם רק בשבוע שעבר על תוצאות הבחירות לראשות הליכוד. לוועדת הבחירות המרכזית של הליכוד לא הוגשה כל תלונה על זיוף, מרמה או אי סדרים בבחירות, כפי שקרה במפלגות אחרות". באשר לטענות על התערבות מנהלת הליכוד בעבודת הוועדה נמסר כי "זה בלתי אפשרי, משום שוועדת הבחירות לא עובדת תחת פיקוח של מנהלת הליכוד. הטענות הן חסרות יסוד".

בכירים בליכוד ציינו כי "איש בתנועה לא מזיל דמעה על עזיבת מינוי שעשה עמרי שרון עוד בשנת 2002, כאשר הוא שלט ביד רמה בתנועה ובהחלטות ועדת הבחירות המרכזית".
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3441793,00.html



דאמר רבי יוחנן - לא חרבה ירושלים אלא על שדנו בה דין תורה


              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מכה קשה על יושרת המפלגה אוהב ישראל 26.08.07 21:20 1

       
אוהב ישראל
חבר מתאריך 2.4.12
296 הודעות
אור ליום שני י''ג באלול תשס''ז    21:20   26.08.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מכה קשה על יושרת המפלגה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות