אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #9675 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 9675   
עזרא הסופר
גולש אורח
יום חמישי י' באייר תשס''ח    14:54   15.05.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מי ירה את הטיל? מה זה אשקלון?  

 
   זה מה שישאל מאזין שוייצרי ששומע את הדיווחים מהארץ לגבי מה שקרה אתמול.

הבוקר סיפרו באחת התחנות הממלכתיות של הרדיו על ביקור בוש, על שבוע עצמאות ישראל, ושוב הרבה מלל אודות ה"נכבה" (שזה הארוע הממש חשוב לפי התקשורת השויצרית) ובמהירות רבה דיווחו על "טיל שנורה מעזה לאשקלון ופצע 17 איש"...לא נאמר מי ירה, וכן לא הוסבר מה זה או איפה זה אשקלון - לכן ענין הטיל האסוני הזה פשוט חלף ליד אזני המאזינים. הם לא קלטו אותו. המאזין שומע לעומת זאת בבהירות ובפירוט רב על התעללויות ישראל בערביי עזה - פה אין חוסכים זמן כדי שההסבר יהיה ברור ומשמעותו כמובן שהישראלים הם נבלות.

אתמול ראיתי את שגריר ישראל מדבר בטלויזיה של שוייץ הגרמנית. הבחור, יש לציין, עושה רושם טוב בהופעתו והגרמנית שלו ממש סבירה. עם זאת, כשהוא צריך להתמודד במהירות עם שאלותיה-האשמותיה של מראיינת ששוצפת בגרמנית מהירה - קשה לו למצוא את המלים. זה לא כוחות. ועוד לציין:למרות שהוא בעצם ענה כראוי כמעט על כל טענותיה של האינקויזיטורית, בסופו של דבר "ברור היה" שישראל היא על ספסל הנאשמים, והויכוח נסב רק על מידת אשמתה ועל חומרת פשעיה... זה שישראל מדינה נפשעת זה כבר ברור מהצגת רוח הדברים ע"י המראיינת, שמצטטת למשל את ג'ימי קרטר, שאמר שאנו מבצעים בעזה פשעי מלחמה.

אבל הראיון עם נציג ישראלי זה ארוע די נדיר בשוייץ. בד"כ מראיינים רק פלשתינים, והם מדברים רק על פשעי ישראל, והמראיינים אוהדים אותם ולא מעלים אף שאלה קשה (למשל "מדוע אתם יורים על ישראל מעזה כשישראל כבר עזבה את עזה?").

רק לפני חודש חדשיים היתה הפגנה בברן נגד הרעבת הפלשתינים ונגד הכיבוש...זה שישראל פינתה שטחים - את עזה - את העובדה הזאת מעלימים. וכשמישהו בטלויזיה מזכיר זאת, הוא מוסיף ש"למרות זאת ישראל ממשיכה לשלוט מבחוץ"...

אתמול הרי נפל טיל במרכז אשקלון. אז חשבתי שהוא יעמוד במרכז הדיווחים הארוכים והמייגעים על ישראל. אבל לא! במרכז הכתבה על ישראל הראו דווקא משלחת שויצרית מסיירת בעזה, על עליבותה הרבה, ומדי פעם הראו חיילים ישראלים חמושים מרגל ועד ראש, למרות שלא ברור לי מה הם עושים בעזה... (פשוט הדביקו אותם איכשהו לכתבה...). על הטיל לאשקלון דיווחו חלושות ברדיו, כאמור באופן שלא אפשר להבין מי ירה על מי...

מילה אחת כדי להסביר את הסיבה לדיסאינפורמציה השויצרית: פחד הוא שם המשחק. ידוע לשויצרים שאם הם יוציאו מילה אחת נגד הערבים, מיד אוטומאטית הם ייחשפו לפעולות טרור, ואת זה הם ממש לא צריכים. לכן הם מעמידים פנים שהם מאמינים לערבים, ומלכלכים על ישראל (שמקסימום תתאונן בדרכים דיפלומטיות על קיפוח...).
במלים אחרות: מי שחזק ואלים - פוחדים ממנו ומלקקים לו את האחוריים. ומי שחלש - מוצג כתוקפני! ישראל נתפשת כחלשה, ולכן מתנפלים עליה האירופים בהאשמות שווא כאילו היא התוקפנית.

מסקנה: רק כוח שווה משהו. כשישראל תהיה באמת חזקה - יפחדו ממנה ולא יבקרו אותה !!.........




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  עובדה: גור-אריה 15.05.08 15:00 1

       
גור-אריה
חבר מתאריך 16.1.08
2006 הודעות
יום חמישי י' באייר תשס''ח    15:00   15.05.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. עובדה:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   ערכתי לאחרונה בתאריך 15.05.08 בשעה 15:00 בברכה, גור-אריה
 
ישראל היתה בשיא הפופולריות שלה אחרי מלחמת ששת הימים.

"מי שאינו לומד מן ההיסטוריה, נידון לחיות אותה מחדש!" תנו עוצמה לישראל!


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
       


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות