קבוצות דיון
פוליטיקה ואקטואליה
נושא #9916
|
מנהל
סגן המנהל
מפקח
עיתונאי מקוון
צל"ש
|
mordechay
גולש אורח
| אור ליום חמישי כ''ד באייר תשס''ח
21:14 28.05.08 |
|
כליזמרים מהיכן הם מגיעים? היכן הם לומדים?
|
בס"ד באוניברסיטה, הנה הסדין האדום שלכם:
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
וכשהם גודלים להיות מנג'רים של הלהקה:
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
לחברים המעודדים בפרטי ושואלים - תשובתי: אין לי כל עניין לא לנגח, ולא להתנגח, אלא שהפרהסיה במדינת ישראל כבושה על ידי חלאות המין האנושי אתאיסטים כופרים שמשליטים את נוכחותם ע"י ליהוק (מלשון להקה) והתקפות של צבועים (החיה) הבנויות מאפקט מצטבר של נשיכות קטנות ומהירות. בני ישראל, ותורתם מורשתם, ותרבותם מושפלת עד עפר, ואין פוצה פה ומצפצף. במקום שאין אנשים היה איש. כאן הם שולטים הואיל וזהו אתר בעל רייטינג גדול והכת השלטת המזינה אותם אינה יכולה להרשות לעצמה שיופיעו כאן אנשים שאינם מיישרים קו עם מדיניותה. זוהי הסיבה להתקפות של חבורת הכליזמרים. את זה באתי לחשוף, את זה עשיתי בהצלחה מרובה (קיבלתי פידבקים מהמון מקומות) השיטה ידועה, ואיבדה את משמעותה, או יותר נכון לאמר תאבד את משמעותה הואיל ועדיין הכלבים מסתובבים ברחובות...בכל מקרה, אין בכוונתי להשחית את זמני יותר במשימה זו הואיל והיא מוצתה. אכן נכון, האשכול ההוא יעלם לפח הזבל הארכיוני, הכלבים ינבחו, והשיירה תעלם. אולם הוכחנו להרבה אנשים מה אפשר לעשות והדברים הופנמו והוטמעו. עם הנצח מגיע לישורת האחרונה לפני גאולתו השלימה ככל שנתקרב יותר לרגע הקץ תגבר השתוללות הסטרא אחרא המיוצגת היטב כאן. אמונה תמימה ופשוטה היא המפתח לעבור את מבול האפיקורסות שניתך. אחדות, ואהבת חינם. אל תטעו לחשוב שיש מקום עוד להסברים, וויכוחים, ונסיון "החזרה בתשובה" המחייבים גישה מתפשרת ו"מקרבת" על מנת לשכנע בצידקת דרככם. היום הכל כבר מבורר יחסית. אלו בכה ואלו בכה, והדברים משתקפים היטב בפורום זה ובשכן, ובכלל בהוויה הישראלית. השיח והסיג המתואר במנטרה "צו פיוס" משרת רק את מטרת אלו שיסדו את השיטה שהעבירה על דתם מליונים מבני ישראל רק ב 60 השנה האחורונות. אין שלום לרשעים. התרחקו מהם, התבדלו מהם, שאבו כוחות מאמונת אבותנו בת אלפי השנים. יש יותר ממליון בעלי תשובה בוגרים בארץ ישראל,
עוד מעט תשמע השריקה, שריקת הקוקיה. טאליבנים הם קוראים לנו? עלה נעלה וירשנו אותה !!!
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|
mordechay
גולש אורח
| אור ליום חמישי כ''ד באייר תשס''ח
23:54 28.05.08 |
|
8. הפסיכים מהסרטון הראשון אינטלקטואלים לעומת דמויי האדם
בתגובה להודעה מספר 0
|
בס"ד האנלפביתים המסתובבים פה. עם ישראל בז לכם. אתם מיעוט שבמיעוט. אתם דחויים, שנואים, ולא נחשבים. היהודים נושאים את יהדותם בגאון גם אם לא מקיימים הם תרי"ג מצוות רוב בני ישראל סולדים מהאנשים המייצגים כאן מיעוט שולי וקולני שבפראות השתלט על חוצות העיר ובקרוב ממש ימוגר כמו שהוא הוקא מתוך בני ישראל לעולמי עד מאז היות העם הזה עם. שנאתכם, השתפכות נפשכם המתועבת בשיח וסיג של מזיקי עלמא, קיתונות הבוז, לעגכם הנלעג, שפת אמכם הפרוצה ממנה ינקתם חוצפתכם המגעילה, היו לזרא לעם הזה. הגעתם אל קצה גבול יכולת סיבולת העם הזה לשאת את עוונכם על כתפיו. סופכם יהא רע ומר, כשם שהיה סופם של כל אוייבי ישראל. עם ישראל הוא עם של למודי סבל כנועים, מבוזים ומבויישים, וענוותם הגדולה מאפשרת לכם בני נעוות המרדות לבלוע עוד ועוד אולם עד עצם נקודת גרעין האמת של זהות בני אברהם יצחק ויעקב !! גרעין זה יתקע בגרונכם מלא הסחי והמיאוס, וימאן להיבלע, יחנוק אתכם עד שתאלצו להקיא את שבלעתם, ותטבעו בקיא צואתכם. חיל בלע ויקיאנו מבטנו יורשנו א-ל. אני הוא זה המעלה חמתכם? מי אני ומה חיי. שנאתכם המוטבעת בכם בוערת בכם מיום קפיצתכם לאמבטי הרותחת. אתם שונאים את ה' אלוקי ישראל. הוא ינקום בכם. בקרוב בימינו אמן. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|
|
|
|
mordechay
גולש אורח
| יום חמישי כ''ד באייר תשס''ח
00:13 29.05.08 |
|
12. במקום להציע לי מה לעשות
בתגובה להודעה מספר 9
|
בס"ד קודם כל תתפקד תתיצב ועמוד בחזית אחת מול שונאי ה'.
אחרי כן, קרא היטב את שכתבתי לעיל בהודעה הראשונה, באשר לבירור שהתחולל בעם ישראל, ולא עוד. היום אין ברור יותר מלהכיר את שונאי ה'. תפסיק להתפלמס עם נאמני ה' וחייליו גם אם גישתם לא מוצאת חן בעיניך. התגייס לטובת בני ישראל והתורה ללא תנאי, ללא דגל, וללא סייג. ואתה כל כך חכם להציע לי הצעות? תיישם קצת גם אתה מעצותך.
כשכתבתי דברי בלשון לימודים וכיבושין, נאלמת דומיה, ועכשיו בעודי בקישורי המלחמה באת להשיא לי עצות? תודה לך. דרכי מתוקנת לפני, והסכמות יש לי מנשרים גדולים המגביהים עוף הרחק מהדמויות אותן אתה מכיר.
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|
|
|
דבר צחות
חבר מתאריך 10.3.08
12097 הודעות | יום חמישי כ''ד באייר תשס''ח
00:26 29.05.08 |
|
16. אתה מפספס את הנקודה
בתגובה להודעה מספר 12
|
ראשית, אני עומד איתן מול הסביח ולא רק, היו לי גם פולמוסים ארוכים עם ביג ג'ו, אבל זו לא הנקודה. שנית, הטענה לפיה עש"ש מכנה אותך "טאליבן", מעידה כי דבריך אינם נשמעים. הסיבה לכך נעוצה, לדעתי בכך שאינך מביא מספיק מקורות לדבריך. בכל יחסך כלפי עם ישראל ומדינת ישראל, מעולם לא הבאת ולו מקור אחד, ועל כן נראה לשאר הגולשים, כי את דבריך אתה בודה מלבך, ועל כן הם תוקפים אותך. אם תביא מקורות לדבריך (ואינני מדבר על שברי פסוקים או חצאי מאמרים), יהיה קשה יותר למתנגדיך לטעון כנגדך. הם לא ירצו לצאת כנגד תורת ישראל. . לצורך העניין אביא לך מקור מפרקי אבות (ב,א): רַבִּי אוֹמֵר, אֵיזוֹהִי דֶרֶךְ יְשָׁרָה שֶׁיָּבוֹר לוֹ הָאָדָם, כֹּל שֶׁהִיא תִפְאֶרֶת לְעוֹשֶׂיהָ וְתִפְאֶרֶת לוֹ מִן הָאָדָם. כרגע, המצב הוא שדרכך היא תפארת לעושיה, אך אינה תפארת מן האדם, ואת זה יש לשנות. כלומר, להוכיח את החוטא, בצורה שתתקבל עליו. זֵדִים הֱלִיצֻנִי עַד מְאֹד מִתּוֹרָתְךָ לֹא נָטִיתִי |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|
mordechay
גולש אורח
| יום חמישי כ''ד באייר תשס''ח
00:44 29.05.08 |
|
19. יהיה לך קשה אחי ורעי
בתגובה להודעה מספר 16
|
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.05.08 בשעה 00:46 בברכה, mordechay בס"דלהשתחרר מכבלי הקבעון שליפפו אותך. זרוק את השכל שלך ידידי הוא לא שווה הרבה עם המקורות או בלי. לך על תמימות של יהודי, בלי חוכמ'ס. אני מכיר המון קונקורדנציות שמסתובבים מבוקר ועד ערב ומפגינים את בקיאותם בציון מראה מקומות, ולא זוכרים הם את ה' מלך מלכי המלכים ומצוותיו. גדול לימוד המביא לידי מעשה. שמעת פעם על זה? כל, ואני מדגיש, כל, לא רוב, הדור הזה על רבניו וחכמיו, עסוקים בגדול לימוד...כ"כ גדול.. ישנם מתי מעט שמיישמים את מסקנת הסוגיה הזו כראוי. אין לי כל צורך במקור כל זמן שאתה מזהה אותו בדברי ואתה וכל מי שיד לו בלימוד מזהה זאת. לצלמי אדם מתועבים אלו, שונאי ה', לא מעלה ולא מוריד שום מקור. מקללים הם את ה', ומחרפים מערכות ישראל, ואתה מה אתה מבקש? מקורות? פקח עיניך והתעורר יהודי. עשה תשובה ב-א-מ-ת. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yggy
חבר מתאריך 10.1.08
7838 הודעות | יום חמישי כ''ד באייר תשס''ח
01:44 29.05.08 |
|
40. לפני יומיים הייתי בבר מצווה של בן משפחה חב''דניק. בין
בתגובה להודעה מספר 36
|
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.05.08 בשעה 02:05 בברכה, yggy יתר השירים, הם שרו שם שיר, חלקו ברוסית, אותו חידש הרבי מלובביץ'. מאד אהבתי אותו, ולמדתי אותו בעל פה:"צמאה לך נפשי,כמה לך בשרי בארץ ציה ועייף, בלי מים. כן בקודש חזיתיך, לראות עוזך וכבודך. (תהילים ס"ג) אך טי דורען מרקו, שטו טי יידיש נא ירמרקו. ניע קופלייש, ניע פראדייש, טולקא ראביש סוורקו" התרגום של החלק השני הוא: "היי אתה, מרקו הטיפש, בשביל מה אתה מגיע לשוק? אינך קונה, אינך מוכר, באת רק לעשות בלגאן" הרבי פירש את זה על הסטרא אחרא שלא מעוניינת לא ללמוד ולא לקיים, אלא רק להרוס. וכך אתה: באת לכאן לא ללמוד ולא לקיים, אלא רק לעשות בלגאן. אתה, מרדכי, אינך בא מצד הקדושה אלא מהסטרא אחרא. |
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mordechay
גולש אורח
| יום חמישי כ''ד באייר תשס''ח
01:08 29.05.08 |
|
28. ידידי החביב
בתגובה להודעה מספר 22
|
ערכתי לאחרונה בתאריך 29.05.08 בשעה 01:12 בברכה, mordechay בס"דהחשבון יורד ונוקב עד התהום. השואה האחרונה, לא היתה הראשונה. ללא כל ספק אימתה מוטלת עדיין עלינו בשל קרבתה אולם היא לא היתה הראשונה. נסה רגע לדמיין לנגד עיניך את שבוכים עליו עובדי ה' בלילות אלפי שנים: עם ישראל(זה אותן נשמות יקירי, אותן נשמות) כבולים בשלשלאות מורדים בשיירות ענק לבבל בית המקדש עולה בלהבות, וארץ ישראל נחרשת ומדושנת בגוויות אחינו ואחיותנו ודמם מרווה את אדמתה כדי להצמיח לנו פירות מתוקים עכשיו. בשביל מה? כדי שונאי ה' הללו שיצוגם כאן מדוייק לחלוטין ונותן יותר מטעם להווייתם בכל הדורות יוכיחו לך קבל עם ועולם, היכן היתה תמימותו של היהודי.....והבן, העמק להבין מה כתבתי לך.
|
|
תגובה עם ציטוט | תגובה מהירה (ניהול: מחק תגובה) |
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
| |
|
|
|