אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #389964 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 389964      
תירס חם
חבר מתאריך 28.1.17
107 הודעות
יום שני כ''ב באדר תשע''ז    19:36   20.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

דו''ח פניות הציבור של משרד התקשורת: ההפתעה של HOT  

 
   משרד התקשורת פירסם היום (ב') את דו"ח פניות הציבור השנתי שלו הנוגע לכלל התלונות הצרכניות שהגיעו למשרד במהלך שנת 2016. חברת HOT, שסבלה במשך שנים מבעיית שירות לקוחות משמעותית, מדורגת בדו"ח במקום הראשון והחיובי בחלק מהמדדים.

"בשנת 2016 התקבלו 8,856 פניות ציבור, ירידה של כ-15% לעומת 2015 שבה התקבלו 10,391 פניות, וירידה של 40% לעומת 2012", נכתב בדו"ח. "התלונות בנושא חיובים לא מוצדקים בחשבון החודשי ממשיכות להיות התחום המוביל במספר פניות הציבור. עם זאת, חלה ירידה משמעותית במספר הפניות באופן כללי, ובכל הנושאים - איכות השירות, חשבונות, מדיניות ומכירות". עוד נמסר ממשרד התקשורת כי 36% מתלונות הציבור נמצאו מוצדקות, לעומת 42% בשנה הקודמת. תחום החשבונות גרף כ-43% מכלל התלונות. מן המשרד נמסר: "תחום החיוב הלא מוצדק בחשבונות ממשיך להיות הנושא המוביל בשיעור פניות הציבור, ולו ניתן עיקר תשומת הלב בטיפול".

החברות שלגביהן התקבל המספר הקטן ביותר של תלונות מוצדקות (ביחס למספר הלקוחות) הן בתחום הסלולר, כאשר חברת פרטנר מובילה את הדירוג ואחריה, בהפרש קטן מאוד, חברות פלאפון ו-HOT מובייל. בתחום ספקיות האינטרנט קיבלה הוט נט את מספר התלונות המוצדקות המועט ביותר, ובתחום תשתית האינטרנט נמצאת HOT במקום הראשון, עם 3.3 תלונות מוצדקות לכל 10,000 לקוחות, כשהיא עוקפת את בזק (5.4 תלונות מוצדקות). גם בטלפוניה הקווית HOT רושמת פחות תלונות צרכנים מבזק. בבזק טוענים כי הזינוק במספר התלונות כלפי החברה נובע מיישום הרפורמה בפס הרחב (שוק סיטונאי). הרבה צרכנים מדווחים על קשיים במעבר ובהתקנה במסגרת הרפורמה שיצאה לדרך באמצע 2015 ולעיתים הם אינם יודעים מי "האשם" - ספקית האינטרנט או חברת התשתית.

מדד נוסף שפירסם משרד התקשורת בוחן את "חלקה של החברה בתלונות המוצדקות ביחס לפלח השוק שלה". המדד הזה נבדל בכך שהוא מתייחס רק לתלונות שנמצאו מוצדקות על ידי המשרד - בניגוד לכלל התלונות במדד הראשון. במדד זה רק סלקום זוכה לציון "טעון שיפור", ושאר החברות מקבלות דירוג "תקין". ציון לשבח ניתן לגולן טלקום שרשמה את מספר התלונות הקטן ביותר ביחס לחלקה בשוק, ולגבי פלאפון, ציין המשרד "שיפור ניכר" בשירות מול השנה הקודמת. בתחום אספקת האינטרנט, הן HOT מובייל והן בזק בינלאומי מקבלות ציון "טוב במיוחד", ואילו נטוויז'ן ופרטנר (סמייל) מקבלות ציון "לקוי". במדד הזה HOT אינטרנט עדיין זוכה לציון "טעון שיפור" ולציון "לקוי" בשירות האינטרנט שלה, בעוד בזק מקבלת ציון "תקין" ו-"טוב" באינטרנט ובטלפון, בהתאמה. במדד הזה HOT עדיין זוכה לציון של "טעון שיפור", בטלפון ובאינטרנט, ובזק מקבלת ציון "טוב".

"המשרד רואה חשיבות רבה בטיפול בפניות הציבור, במטרה לסייע לציבור הרחב. מינהל פיקוח ואכיפה ימשיך את פעילותו, בדגש על זיהוי סימפטומים ותוך טיפול ממוקד בפניות לצד בחינת הליקויים והתלונות המערכתיות הדורשות שינויים בפעילות האסדרה", נמסר ממשרד התקשורת". עוד נמסר מהמשרד: "בהמשך למגמה בשנים האחרונות גם שנת 2016 התאפיינה בהגברת האכיפה כלפי בעלי הרישיון בעיקר בנושאים צרכניים ותחרותיים וזאת לשם הרתעת בעלי הרישיון מפני ביצוע הפרת הוראות רישיונם, במטרה לספק שירות טוב יותר לצרכנים".

אגף הפיקוח של משרד התקשורת כיכב בעבר בדו"ח מבקר המדינה, כאשר החמיץ במספר שנים את פירוק האנטנות של גולן טלקום, מה שייצר אנומליה ענקית בשוק הסלולר המקומי, וכעת, באופן דומה מתעלם מהחובה של HOT לפרוש תשתית קווית ל-60 יישובים עד לסוף 2017 - חובה שהחברה, ככל הידוע, אינה מתכוונת לעמוד בה.

https://www.themarker.com/advertising/1.3938129



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הם באמת קיבלו החלטה אסטרטגית לשנות את הגישה שלהם ללקוחות חלוץ שפוי 20.03.17 19:38 1
  השירות אולי השתפר אבל התשתיות שלהם עדיין פח ישראלי 20.03.17 22:13 2
  עיוות בכותרת One 20.03.17 22:19 3
  ועדיין הוט אמנם השתפרו בשירות Nisso92 20.03.17 22:22 4
     הכל תלוי לצערינו במיקום doc 20.03.17 22:40 5

   
   
חלוץ שפוי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 10.12.15
10485 הודעות, 73 מדרגים, 141 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב באדר תשע''ז    19:38   20.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הם באמת קיבלו החלטה אסטרטגית לשנות את הגישה שלהם ללקוחות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 24.10.12
9255 הודעות, 50 מדרגים, 88 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב באדר תשע''ז    22:13   20.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. השירות אולי השתפר אבל התשתיות שלהם עדיין פח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   האינטרנט שלהם זוועה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
One לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.9.14
779 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב באדר תשע''ז    22:19   20.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. עיוות בכותרת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   בתחום האינטרנט: במדד הזה HOT אינטרנט עדיין זוכה לציון "טעון שיפור" ולציון "לקוי" בשירות האינטרנט שלה, בעוד בזק מקבלת ציון "תקין" ו-"טוב" באינטרנט ובטלפון, בהתאמה. במדד הזה HOT עדיין זוכה לציון של "טעון שיפור", בטלפון ובאינטרנט, ובזק מקבלת ציון "טוב".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Nisso92 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.5.15
3077 הודעות, 53 מדרגים, 100 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ב באדר תשע''ז    22:22   20.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. ועדיין הוט אמנם השתפרו בשירות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
   אבל כל בר דעת יודע שלצערי החברה היחידה בארץ שיש לה איכות זאת בזק ובזק בינלאומי..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
doc
חבר מתאריך 7.10.16
93 הודעות
יום שני כ''ב באדר תשע''ז    22:40   20.03.17   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. הכל תלוי לצערינו במיקום  
בתגובה להודעה מספר 4
 
   אצלי למשל יש תשתית של הוט ואינטרנט של הוטנט כבר המון שנים ועד כה ביקר אצלי טכנאי רק פעם אחת בעקבות כך שנקרע לי החיבור של הכבל כבלים.

האינטרנט תמיד על מקסימום (מהירות הורדה 10/11).
אבל זה אצלי.
לאומת זאת חברים בירושלים ות"א עם תשתית ישנה סובלים אינסוף מתקלות רשת כאלו ואחרות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות