אפליקציית אייפון לפורום סקופים  |  אפליקציית אנדרואיד לפורום סקופים  |  אפליקציית WindowsPhone לפורום סקופים

גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #519544 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 519544      
החדשות החמות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
11793 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ד' בטבת תשע''ט    15:46   12.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

עובד זר קפץ מעל גדר של גן ילדים בעפולה ונעצר, הרקע לארוע טרם ברור  

 
  
*דוברות המשטרה(צפון):*

לפני זמן קצר בשכונת רובע יזרעאל בעפולה עובד זר(34)נכנס למתחם גן ילדים לאחר שקפץ מעל הגדר.

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום על ידי צוות הגן ועצרו את החשוד בגין הסגת הגבול.

הרקע לארוע טרם ברור, החשוד נלקח ברגעים אלו לחקירה בתחנת המשטרה.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  הודעת גן ילדים ברקת החדשות החמות 12.12.18 15:57 1
     א) מקרה כזה ורק תגובה אחת? ב) ברצוני להתייחס למשפט הדיבילי הבא ANTI-PC 12.12.18 20:06 2
         התגובה היפה שלך הזכירה לי כתבה מעוררת השראה, מהשבוע שעבר: ilanka 12.12.18 20:27 3
             חברתי היקרה: תודה רבה על סרטון ANTI-PC 13.12.18 00:10 4

   
   
החדשות החמות לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.3.16
11793 הודעות, 80 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ד' בטבת תשע''ט    15:57   12.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. הודעת גן ילדים ברקת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
*גן ילדים ברקת*

שלום לכם הורי ילדי גני ברקת היקרים,
היום בשעות הצהריים, עברנו אירוע בו עבר את גדר הגנים אזרח זר, סודני, הוא דפק בעוצמה בדלת גן ברקת ב' תוך שהוא צועק "אני צריך את משה",
מור בחכמה ובקור רוח, הובילה אותו החוצה כדי "לראות האם משה בחצר", בזמן זה דאגה שיכניסו את הילים לממ"ד,
היא הודיעה לבלהה להכנס עם ילדי גן ברקת א' לגן לממד ולנעול את הדלתות, ומור הזמינה את המשטרה. בינתיים הבחור עדיין צעק ורצה להכנס.
המשטרה הגיעה, עצרה את הבחור, ובמשטרה הוא נחקר, כשכרגע נראה שהבחור פעל כך, עקב בעיה נפשית .
רוצה להודות לגננות ולצוותים על טיפולם המקצועי את האירוע!!!
השפ"ח והיועצת ממשרד החינוך יעמדו לרשות הגננות כדי לעזור להן בהיבט האישי, וכדי לעזור להן לתווך את האירוע ולהביא את החוסן של המבוגרים ושל הילדים.
בברכה, ובתקוה רק לטוב!
ציביק קוסטא
מפקחת גני הילדים בעפולה

*הודעה שהועברה ממפקחת הגנים ציביק קוסטא*

אשמח אם תשוחחו עם ילדיכם
באופן רגוע על הסיטואציה וכמה חשוב לא לגשת או לדבר עם אנשים זרים...
חייבת לציין ששוחחנו מעט על הסיטואציה בגן וכששאלתי את הילדים מהו איש זר? הם אמרו איש מוזר.. אז רגע של נחת אחרי כל הרגעים מורטי עצבים הללו
רוצה להודות לצוות המדהים שלי שפעל בתושיה מיוחדת ויוצאת מן הכלל!!
שנתבשר בבשורות טובות תמיד אמן המשך יום רגוע
צוות הגן



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
933 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ד' בטבת תשע''ט    20:06   12.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. א) מקרה כזה ורק תגובה אחת? ב) ברצוני להתייחס למשפט הדיבילי הבא  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
חייבת לציין ששוחחנו מעט על הסיטואציה בגן וכששאלתי את הילדים מהו איש זר? הם אמרו איש מוזר.. אז רגע של נחת אחרי כל הרגעים מורטי עצבים הללו

זו הנחת שלך בחיים גבירתי?
זה מה שאת מלמדת את הילדים הרכים?
איש מוזר =איש זר=מסוכן, ולכן אסור לדבר איתו?

את מבינה מה את מלמדת את הילדים?
אל לא פוחדת שהם יבינו מכך
שאם האיש לא מתנהג מוזר, אז הוא אינו זר, והוא אינו מסוכן, ומותר לדבר או ללכת איתו?

אוי למורה ואבוי לתלמיד שגדל לפי נוסחה איש מוזר=איש זר =מסוכן.

ואם יש לילד דוד שמתנהג מוזר?
הרי זה מה שהילד שומע שאומרים על הדוד "הוא מתנהג מוזר"
אז הילד אמור לסווג אותו כזר ומסוכן?

אדם זר הוא אדם שאיננו מכירים!!
וזה לא הופך אותו למסוכן.
(למעט בחוגים מסויימים)

אדם שמתנהג בצורה המסכנת אחרים הינו אדם מסוכן!!
ואין קשר להיותו זר או מוכר.

*הודעה זו אינה כלפי המוגב אלא כלפי המשפט מההודעה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
88808 הודעות, 213 מדרגים, 330 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי ד' בטבת תשע''ט    20:27   12.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. התגובה היפה שלך הזכירה לי כתבה מעוררת השראה, מהשבוע שעבר:  
בתגובה להודעה מספר 2
 

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
933 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות.  ראה משוב
יום חמישי ה' בטבת תשע''ט    00:10   13.12.18   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. חברתי היקרה: תודה רבה על סרטון  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  

לדעתי נראה לי שלאנשים (הורים ואנשי חינוך כאחד) לפעמים אין שום מושג באיך עובד ראש של ילד.
או מה המחוות שלנו כמבוגרים כלפיהם אומרות לילדים.

לדוגמה:
כשאתה רוצה לנחם ילד , ללמד/לחנך את הילד לעשות/לא לעשות, להביע חיבה וליצור קשר עם ילד לא מתגונן.
אתה אמור להתכופף אנכית תוך כיפוף הבירכיים עד לגובה העיניים של הילד.

מה שיוצר אצלו את התחושה שמי שמולו הוא בגודל שלו ולא מפחיד.
אך עדין הילד מבין שמי שעומד מולו הוא סמכותי ומבוגר.
ויוצר פתיחות והקשבה אצל הילד.

כשאתה כועס או מורה לילד לעשות/לא לעשות דבר מה.
אתה אמור להתקמר מעט עם הגב כלפי הילד, מה שגורם לו להרים את המבט למעלה כלפי ההורה, דבר שמעורר אצלו הרגשה שמי שמולו גדול חזק וסמכותי.
ולכן כדי להישמע לדבריו.

אני נפגש בהרבה מצבים שלדעתי הורים ממש מבלבלים בין התגובות.

כשהם מנחמים מתקמרים כלפי הילד.
מה שגורם לו להרים את הראש ולמתוח את הצוואר והגב בקשת כשהעיניים כלפי ההורה, במקרה של חיבוק הילד המצב מחמיר
ופשוט מוריד את העוצמת ההנאה/סיפוק של הילד,מגילוי החיבה או מעשה הניחום כלפיו. (לחלקם זה ממש מכאיב בגלל ההתקשתות הלא טיבעית, אבל הם ממש רוצים/צריכים את החיבוק/החיבה).
ולכן למרות מחוות ההורה הילד לא נוחם או ספג חיבה מלאה.
בגלל המאמץ הפיזי הכרוך בדבר מצד הילד, ותחושת מי שמולי יותר גדול, חזק,וסמכותי (ומפחיד אצל ילדים פגיעים/נסערים).


וכשכועסים יורדים על הבירכיים לגובה העייניים של הילד.
מה שכזכור גורם לילד לתחושה מי שמולי הוא בגודל שלי.
ולכן גורם לו להמשיך במעשיו ולהורה לאבד שליטה/סמכות כלפי הילד.

אצל ילדים(חלקם פחות/יותר)
עדין שולט חוק הטבע,
הגדול והחזק שולט.
ולכן לא יהססו להגיב באלימות כלפי הורה שירד על הבירכיים.
כדי להוכיח שהוא החזק.
שהרי נראה הוא בעיניי הילד כמתחנן וחלש.
דבר שגורם לילד לאבד את תחושת המרות כלפי ההורה.
ו או/בנוסף דבר שעלול לגרום להורה להגיב באלימות כלפי הילד.
כדי להוכיח לילד את מרותו של ההורה.
דבר שינציח אצלו את החוק החזק והאלים הוא הקובע.

ברמת העיקרון הנערה היקרה הזו מצמצת את הודעתי לכדי משפט אחד

ולכן על פי מה שכתבתי איך שלדעתי עובד מוח של ילד,
אנני רואה ב"נכות" שלה חיסרון, אלא היתרון שיש לה בחינוך, לימוד והוראת ילדים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות