גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #1139 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 1139
matumba
גולש אורח
   18:54   11.02.02   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

מידע פחות חשוב..  

 
  

מעשה בשני ''ציידים'' ממישיגן (סיפור אמיתי שדווח בתחנת רדיו מקומית, כך לפחות טוען האי-מייל המקורי...)

בחור חביב רכש לינקולן נאביגייטור חדשה דנדשה בסכום צנוע של 42,500$ (תשלומים חודשיים של 560$, כסף קטן...). הוא וחברו החליטו לצאת לצייד ברווזים בחורף, כמובן שבחורף כל האגמים קפואים.

יצאו להם שני החברים בבוקר חורפי, עם הרובים, הכלב וכמובן, הרכב החדש.
לאחר שעלו עם הרכב על פני האגם הקפוא, הם היו צריכים להכין איזה ''משטח נחיתה'' לברווזים, שבתוכו יוכלו לצוף ''ברווזי הדמה'' שלהם (הפיתיונות). עכשיו, בשביל ליצר חור מספיק גדול בקרח כך שברווז נודד יתפתה להחשיב אותו כתחנת נחיתה ראויה, צריך משהו קצת יותר רציני מאשר מקדח ידני.

וכמובן, מחלקו האחורי של הרכב (החדש !) נשלף במהירה, מקל דינמיט חביב עם פתיל קצר של 40 שניות.
בשלב הזה ברור לשני ''מדעני הגרעין'' שאת מקל הדינמיט צריך למקם במרחק בטוח ממקום עומדם (וכמובן מהיכן שהרכב החדש חונה...), הם לא רצו להסתכן בהחלקה על פני הקרח בעת שירוצו לאחר הדלקת הפתיל (הקצר, כבר אמרנו ?) ועליה בעשן ואש השמימה בעת הפיצוץ.

לאחר שנתנו דעתם לכל ''משתני הסביבה'' המורכבים, הם מדליקים את הפתיל, ומטילים אותו רחוק ככל האפשר.
עכשיו, זוכרים מקודם שדיברנו על הרכב, הרובים והכלב ? אז בואו נדבר עוד קצת על הכלב האמור: כלב לברדור שחור, מאומן במיוחד ל''הבאת'' דברים (RETRIEVING). בייחוד כאלו שהושלכו ע''י הבעלים.

ניחשתם נכון, הדבר הבא שקרה היה זינוק מידי של הכלב בעקבות מקל הדינמיט, אותו הוא תפס בערך ברגע שהוא פגע בקרח, בשלב הזה שני הגברים צורחים במלוא גרונם, מנפנפים בזרועותיהם ותוהים מה לעזאזל לעשות עכשיו.

הכלב, שטעה לחשוב שהצרחות היו קריאות עידוד, ממשיך לחזור לכיוונם. אחד מהחברים תפס את רובו הצייד שלו וירה אל הכלב. רובה הצייד האמור היה טעון בקליעים קטנים, לא ממש מה שיעצור כלב בגודל של הלאברדור השחור הנ''ל. הכלב עצר לרגע, מבולבל, ולאחר רגע מבוכה קצר המשיך לרוץ לכיוון בעליו.
אותו הבעלים יורה בפעם השנייה, והפעם הכלב, שעדיין עומד על רגליו, נעשה ממש מבולבל, וכמובן מבוהל לחלוטין מהמחשבה שבעליו ה''גאון'' וחברו (ה''גאון'' לא פחות...) השתגעו לחלוטין.

כשהמחשבה הזאת בראשו, הכלב מנסה למצוא מקום מחבוא משני הטמבלים, ואיזה מקום טוב יותר מאשר... כן, ניחשתם, מתחת לרכב החדש !
פיצוץ אדיר - הכלב, והרכב מתפוצצים, ושוקעים לקרקעית האגם דרך חור בקרח (דרך אגב, חור בגודל מושלם לפיתוי ברווזים נודדים...) משאירים מאחוריהם שני אידיוטים עם הבעה של ''אני לא יכול להאמין שזה קרה !'' מרוחה על פניהם.

חברת הביטוח טענה שהטבעה של רכב באגם ע''י שימוש בלתי חוקי בחומר נפץ אינה מכוסה בפוליסה, והבחור החביב עוד לא שילם אפילו את התשלום הראשון שלו !

ואתם חשבתם שלכם היה יום רע ...

(תורגם ע''י AfiComp)



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות