אבל יותר זולים מבזק וקווי זהב. נראה לי שאני עוברת אליהם. גם שיחות חוץ יותר זולות. הבעיה היא שכולם נותנים לי מחיר סביר ל-2 מגה ADSL אבל כשאני מזכירה כתובת IP קבועה, הופ.... המחיר עולה לשמיים. לא מבינה את זה.
כשאתה מתחברת לאינטרנט זהב תשאלי אם יש להם את "המסלול הפתוח" שבו את יכולה להתנתק מהם בכל רגע בלי לשלם קנס כספי - זה שווה למקרה שבו תמצאי משהו יותר זול ותרצי לעבור.
אצלנו, (בחינם - כי יש לי בת רחבת לב ויד) לא יודעת מה הסיפור של ה-IP הקבוע, אבל אני מבינה שזה בגלל שהנתונים הבסיסיים נמצאים אצלנו במחשב.... בלה, בלה... אין לי מושג...חה חה חה
בזק נתבעת יום שני, 26 בדצמבר 2005, 14:55 מאת: ענת רואה, הארץ
התובעים טוענים כי בזק חיברה לקוחות למהירות גלישה של 1.5 מגה-ביט על אף שבפועל לא יכלה לספק את השירות
יוסי ניר ואורן סבג מתל אביב הגישו אתמול תביעה נגד בזק בהיקף 100 מיליון שקל ובקשה לאשרה כייצוגית. בתביעה נטען כי בבתיהם של כ-100 אלף לקוחות בזק לא היתה לבזק אפשרות טכנית לספק מהירות גלישה גבוהה של 1.5 מגה ביט, ואף על פי כן התקשרה בזק עם צרכנים אלה וגבתה מהם תשלום בגין גלישה בשירות WOW (חיבור ADSL באינטרנט).
התביעה הוגשה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב באמצעות עוה"ד יצחק אבירם ונועם שכנר; לטענת התובעים, לאחר כמה חודשים בהם שילמו לבזק ולספק האינטרנט שלהם עבור גלישה במהירות 1.5 מגה ביט, הסתבר להם כי בזק כלל אינה יכולה לספק את מהירות הגלישה המוסכמת בבניין בו הם מתגוררים.
בתביעה נטען כי טכנאי בזק שביקרו בבית התובעים הסבירו להם כי "הקו חלש" או כי בזק אינה יכולה לספק את השירות עקב מרחק מן המרכזיה ובעיות תשתית. בעקבות גילוי זה, אחד התובעים שינה את מהירות הגלישה למהירות איטית יותר, האפשרית על גבי הקו שלו. התובע השני עבר לקבל את השירות באמצעות חברת הכבלים.
התובעים טוענים כי חרף העובדה שבזק אינה מסוגלת לספק את השירות בחלק מאיזורי הארץ, בחלק מן המרכזיות או במרחק מסויים מן המרכזיות - בזק אינה מודיעה על כך לצרכנים. לטענתם, במקום להודיע על כך, בזק משדלת את הצרכנים הפוטנציאליים להתקשר עימה, ולאחר מכן גובה תשלום כאילו השירות אפשרי וכאילו הוא ניתן בפועל. ואולם, נטען, מבחינת המרכזיות של בזק ומצב קווי הטלפון, בזק אינה יכולה לספק את השירות מאחר שלא קיימת אפשרות טכנית לספק מהירות גלישה כזו בחלק מן הקווים.
התובעים טוענים כי לבזק יש מניע להסתיר את חוסר-ההיתכנות מן הצרכנים: לטענתם, בנוסף לרצון לגבות כספים עבור שירות שלא ניתן, בזק מנסה למנוע מעבר של לקוחות למתחרים; שהרי אם יידעו צרכנים באזור או בבניין מסויימים כי בזק אינה יכולה לספק את שירות הגלישה במהירות גבוהה, הם יעברו למתחרה, חברת הכבלים (HOT).
פרסומתלפיכך נטען כי סך הנזק המשוער שנגרם לאלפים ממנויי בזק הוא מאות שקלים לכל מנוי, ובהערכה ראשונית - כ-100 מיליון שקל לכל המנויים. הנזק כולל את התשלום העודף שגובה בזק מכל מנוי, ובנוסף - את התשלום שמשלם כל מנוי לספק האינטרנט שלו, מתוך הנחה שהוא גולש במהירות גבוהה יותר. התובעים מבקשים לחייב את בזק לפצות את הצרכנים בגין גביית היתר וכן להפסיק לגבות את התשלום האמור ממנויים שעל גבי הקווים שלהם אין אפשרות טכנית לגלוש במהירות גבוהה.
חבר מתאריך 11.12.03
36823 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
האינטרנט שלי הוא במהירות 1.5 והמחירים לא יקרים....
תנסי ליצור איתם קשר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 1
אבל יותר זולים מבזק וקווי זהב. נראה לי שאני עוברת אליהם. גם שיחות חוץ יותר זולות. הבעיה היא שכולם נותנים לי מחיר סביר ל-2 מגה ADSL אבל כשאני מזכירה כתובת IP קבועה, הופ.... המחיר עולה לשמיים. לא מבינה את זה.
http://sig.clipartinc.com/Keyboard_Keys/t.gifhttp://sig.clipartinc.com/Keyboard_Keys/i.gifhttp://sig.clipartinc.com/Keyboard_Keys/m.gifhttp://sig.clipartinc.com/Keyboard_Keys/a.gifhttp://sig.clipartinc.com/Keyboard_Keys/t.gifhttp://sig.clipartinc.com/Keyboard_Keys/s.gif
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.03
36823 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
כשאתה מתחברת לאינטרנט זהב תשאלי אם יש להם את "המסלול הפתוח" שבו את יכולה להתנתק מהם בכל רגע בלי לשלם קנס כספי - זה שווה למקרה שבו תמצאי משהו יותר זול ותרצי לעבור.
סתם עוד טיפ בשבילך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 3
אצלנו, (בחינם - כי יש לי בת רחבת לב ויד) לא יודעת מה הסיפור של ה-IP הקבוע, אבל אני מבינה שזה בגלל שהנתונים הבסיסיים נמצאים אצלנו במחשב.... בלה, בלה... אין לי מושג...חה חה חה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 0
http://computers.walla.co.il/?w=/4/831401
בזק נתבעת
יום שני, 26 בדצמבר 2005, 14:55 מאת: ענת רואה, הארץ
התובעים טוענים כי בזק חיברה לקוחות למהירות גלישה של 1.5 מגה-ביט על אף שבפועל לא יכלה לספק את השירות
יוסי ניר ואורן סבג מתל אביב הגישו אתמול תביעה נגד בזק בהיקף 100 מיליון שקל ובקשה לאשרה כייצוגית. בתביעה נטען כי בבתיהם של כ-100 אלף לקוחות בזק לא היתה לבזק אפשרות טכנית לספק מהירות גלישה גבוהה של 1.5 מגה ביט, ואף על פי כן התקשרה בזק עם צרכנים אלה וגבתה מהם תשלום בגין גלישה בשירות WOW (חיבור ADSL באינטרנט).
התביעה הוגשה לביהמ"ש המחוזי בתל אביב באמצעות עוה"ד יצחק אבירם ונועם שכנר; לטענת התובעים, לאחר כמה חודשים בהם שילמו לבזק ולספק האינטרנט שלהם עבור גלישה במהירות 1.5 מגה ביט, הסתבר להם כי בזק כלל אינה יכולה לספק את מהירות הגלישה המוסכמת בבניין בו הם מתגוררים.
בתביעה נטען כי טכנאי בזק שביקרו בבית התובעים הסבירו להם כי "הקו חלש" או כי בזק אינה יכולה לספק את השירות עקב מרחק מן המרכזיה ובעיות תשתית. בעקבות גילוי זה, אחד התובעים שינה את מהירות הגלישה למהירות איטית יותר, האפשרית על גבי הקו שלו. התובע השני עבר לקבל את השירות באמצעות חברת הכבלים.
התובעים טוענים כי חרף העובדה שבזק אינה מסוגלת לספק את השירות בחלק מאיזורי הארץ, בחלק מן המרכזיות או במרחק מסויים מן המרכזיות - בזק אינה מודיעה על כך לצרכנים. לטענתם, במקום להודיע על כך, בזק משדלת את הצרכנים הפוטנציאליים להתקשר עימה, ולאחר מכן גובה תשלום כאילו השירות אפשרי וכאילו הוא ניתן בפועל. ואולם, נטען, מבחינת המרכזיות של בזק ומצב קווי הטלפון, בזק אינה יכולה לספק את השירות מאחר שלא קיימת אפשרות טכנית לספק מהירות גלישה כזו בחלק מן הקווים.
התובעים טוענים כי לבזק יש מניע להסתיר את חוסר-ההיתכנות מן הצרכנים: לטענתם, בנוסף לרצון לגבות כספים עבור שירות שלא ניתן, בזק מנסה למנוע מעבר של לקוחות למתחרים; שהרי אם יידעו צרכנים באזור או בבניין מסויימים כי בזק אינה יכולה לספק את שירות הגלישה במהירות גבוהה, הם יעברו למתחרה, חברת הכבלים (HOT).
פרסומתלפיכך נטען כי סך הנזק המשוער שנגרם לאלפים ממנויי בזק הוא מאות שקלים לכל מנוי, ובהערכה ראשונית - כ-100 מיליון שקל לכל המנויים. הנזק כולל את התשלום העודף שגובה בזק מכל מנוי, ובנוסף - את התשלום שמשלם כל מנוי לספק האינטרנט שלו, מתוך הנחה שהוא גולש במהירות גבוהה יותר. התובעים מבקשים לחייב את בזק לפצות את הצרכנים בגין גביית היתר וכן להפסיק לגבות את התשלום האמור ממנויים שעל גבי הקווים שלהם אין אפשרות טכנית לגלוש במהירות גבוהה.
בזק טרם הגישה את תגובתה לתביעה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 4
ערכתי לאחרונה בתאריך 26.12.05 בשעה 19:17 בברכה, סתמית
בשירות WOW של בזק ל-2 מגה.... אני מתחילה לתהות אם לא עובדים עלי בשנית.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד