גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #6523 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 6523   
פנאי פלוס
גולש אורח
יום רביעי ז' בניסן תשס''ו    11:09   05.04.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

משתמשים בעותק לא חוקי של WINDOWS XP ? היזהרו !  

 
  


משתמשים בעותק פיראטי של Windows XP גילו כי עדכון אוטומטי התקין במחשבם כלי שבודק אם מערכת ההפעלה שלהם חוקית. התוצאה: חסימת הורדת העדכונים והתראות חוזרות ונשנות לרכוש עותק חוקי

גל מור

מיקרוסופט מסלימה את המאבק במשתמשים הפיראטים. עדכון אוטומטי חדש שהופץ בשבוע שעבר ל-Windows XP מונע ממשתמשי מערכת ההפעלה להוריד עדכונים נוספים למערכת ההפעלה.


משתמשים רבים שפנו בנושא זה ל-ynet בימים האחרונים, התלוננו כי עדכון חדש שהותקן במערכת ההפעלה גם ל"נעילת העדכונים" ולהצגת הודעה חוזרת, על כך שמערכת ההפעלה שברשותם אינה חוקית.


"לאחר פרק זמן מסוים המערכת ננעלת לחלוטין ויש לשחררה בעזרת מפתח חוקי מול מוקד מיקרוסופט או להתקין מחדש את המערכת הלא חוקית ולבטל את אפשרות העדכונים במערכת", כתב אחד המשתמשים, שפנה באמצעות האימייל האדום.


על פי בדיקת ynet, מיקרוסופט שילבה בעדכון האחרון את התוכנה Windows Genuine Advantage , כלי שבודק אם מערכת ההפעלה חוקית. כלי זה הורד והותקן אוטומטית למחשבים בהם מופעלת תכונת העדכונים האוטומטיים. כתוצאה מכך, משתמשים שמפעילים עותק פיראטי של Windows XP, גילו כי הכלי שהותקן במחשבם, ללא ידיעתם, הפך את השימוש במחשב לבלתי נסבל - כל עוד לא ישלמו על עותק חוקי.

תגובת מיקרוסופט ישראל

ממשרד הדובר של מיקרוסופט ישראל נמסר כי שירות WGA אינו מבצע נעילה של מערכת ההפעלה Windows."נעילת מערכת ההפעלה מתרחשת כאשר המשתמש אינו מבצע את תהליך האקטיבציה תוך 30 יום מיום התקנת המערכת - ולכך אין כל קשר ל-WGA".

עם זאת, בחברה אישרו כי העדכון האחרון הופץ למשתמשים. על פי מיקרוסופט, מדובר בשלב נוסף של התוכנית האנטי פיראטית Windows Genuine Advantage, שהושקה בשנה שעברה . "זאת, במסגרת מחויבותה של מיקרוסופט להגן על לקוחותיה מפני זיופי תוכנה ושאיפתה לתמוך בשותפיה המשווקים תוכנות מקוריות. מיקרוסופט מבקשת לבדל את משתמשי התוכנות המקוריות ולספק להם הטבות מגוונות שיביאו לידי ביטוי את הכדאיות הגלומה בתוכנות מקוריות".


על פי מיקרוסופט, במסגרת WGA Notifications – שלב חדש בתוכנית WGA - שהחל ב-28 בפברואר - משתמשי תוכנות לא מקוריות שיפנו למרכז ההורדות (Windows Update או Automatic Update) לצורך הורדת עדכונים יקבלו הודעה על כך שהתוכנה שברשותם ככל הנראה איננה חוקית ויופנו למרכז מידע שיסייע בבדיקת מקוריות התוכנה וברכישת תוכנות מקוריות במקרה הצורך.

"על אף זאת, המשתמשים הללו יקבלו בכל זאת גישה ל-SP2 וכן לעדכונים קריטיים ולעדכוני אבטחה", נמסר מהחברה, "לקוחות שיבחרו להמשיך להשתמש בתוכנות לא מקוריות ימשיכו לקבל מהמערכת תזכורות על כך. משתמשים שלא יפנו למרכז ההורדות, לא יקבלו כל הודעה בנושא זה".

"להערכתנו, רבים מהמשתמשים בתוכנות לא מקוריות, כלל אינם מודעים לכך שבעת שרכשו מחשב חדש, הותקנו בו תוכנות לא חוקיות. התוכנית החדשה תאפשר להם לתבוע את זכויותיהם לתוכנה המקורית שרכשו במחיר מלא".

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3224526,00.html





              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תודה.. Sרון Sקד 05.04.06 11:16 1
  יש דרך לעקוף תכלי נתניהו שולט 05.04.06 12:52 2

     
Sרון Sקד
חבר מתאריך 11.12.03
36823 הודעות
אור ליום רביעי, ז' בניסן תשס''ו   11:16   05.04.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תודה..  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נתניהו שולט
גולש אורח
אור ליום רביעי, ז' בניסן תשס''ו   12:52   05.04.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. יש דרך לעקוף תכלי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות