גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #7015 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7015
עם ישראל חי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.10.07
6481 הודעות, 56 מדרגים, 110 נקודות.  ראה משוב
אור ליום שלישי י' בסיון תשס''ו    23:20   05.06.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

כך נעצור את הנבלות שונאי ישראל מלהמשיך בהרס ארצנו היקרה  

 
  

מכיוון שבהרבה מאד מקרים של תקיפה שהיו בעמונה, הייתי אומר אפילו ברובם, אין אפשרות לזהות מיהם השוטרים האלימים שהשתתפו בלינץ' נגד הילדים והילדות, משום שרובם המכריע לא ענד תגים בכלל, וכמו כן כיסו את פניהם בקסדות

וכמובן שכל זה נעשה בהוראה מלמעלה, בכוונה תחילה, ובידיעה ברורה שכך הם יוכלו "לפעול" בצורה אלימה בלי לחשוש שיזהו אותם.

במקרה כזה, יצא שכרנו בהפסדנו אם "נרדוף" אחרי השוטרים הבודדים. זה מה שהם מצפים שנעשה, והתוצאות יהיו כמו אחרי הפגנות ההתנתקות, שרק שוטרים בודדים יועמדו למשפט, שגם לאחריו כמעט בטוח שיצאו בעונש קל, אם בכלל, אף על פי שאלפים מאיתנו הוכו ונעצרו ללא סיבה במהלך המחאות הבלתי אלימות.

המערכת המשטרתית והמשפטית יודעים את זה, ומחכים שניפול שוב לבור הזה. אם כן, מה עושים כדי להצליח הפעם?

הפעם צריך ללכת על כל הקופה !!!

לפושעים שעשו את הפוגרום בעמונה היו מפקדים בשטח.

מפקדים שלא רק נתנו את ההוראות להכות ו"לשבור גולגלות", אלא אף עמדו בצד, במרחק לא רב מפיקודיהם, וצפו בנעשה במשך שעות (!!!) רבות, תוך כדי שהם עדים לכל מעשי הזוועה שנעשו שם, בחסות המדים, ולא נקפו אצבע כדי לעצור את זה, אף על פי שהיתה להם הסמכות, האחריות והאפשרות לעשות כן.

בהימנעם מלעצור את הפשעים שנעשו מתחת לקסדות ולמדים נטולי תגי הזיהוי, הם הפכו את עצמם לשותפים מלאים לפשע. הם המשיכו בהתעלמותם לפוגרום הנערך מול עיניהם גם לאחר שהגיעו אליהם פליטים רבים, מוכים וחבולים, והתחננו שיעשו משהו להפסיק את ההתעללות האכזרית בילדים וילדות חסרי מגן.

אינני משפטן, אך התנהגות כזאת בוודאי נופלת תחת כמה וכמה סעיפים תחת חוק העונשין (אי מניעת פשע, לדוגמא, או מתן פקודות בלתי חוקיות לגרימת חבלה חמורה באזרחים, במקום לפנות אותם בידיים, מתן גיבוי לאי הזדהותם של שוטרים המבצעים מעשים בלתי חוקיים). אני משוכנע שעורכי דין יוכלו לחשוב על עוד כמה וכמה עבירות שהם עשו אף בעצם היותם במקום הנ"ל, והיותם מפקדי הכוחות המתעללים (זוכרים את שרון וסברה ושתילה? הוא לא היה שם בכלל ובכל זאת נענש). קל וחומר במקרה הנ"ל.

לעניות דעתי, צריכים להפנות את כל המרץ מרדיפת השוטרים ה"קטנים", שבאמת "רק" מילאו את הפקודות הבלתי חוקיות והלא אנושיות שניתנו להם, למלחמה כוללת וחסרת פשרות בדרג הפיקודי, התחל בדרג הביניים ששהה במקום בזמן הפוגרום, דרך מפקדי המשטרה הבכירים שנתנו את ההוראות מלמעלה להפעיל אלימות פיזית בלתי מרוסנת, וכלה בדרג הפוליטי, גבוה ככל שיהיה (וכולנו מבינים מיהו השרץ שעליו אני מדבר), שנתן את האור הירוק ואת "ברכת הדרך" למעשים אלו, אפילו אם זה היה ב"קריצת עין".

רק כך נוכל להביס את הנחש. רק אם נרוצץ את גולגלתו (מזכיר לכם משהו?)

עכשי אני רוצה להוסיף עוד משהו:

אם רואים שהעסק "נתקע" בדרג המשפטי (כמו שסביר שיקרה, בהכירנו את המושחתים חסרי הבושה שיושבים שם ומגבים את כל מעשי הסדום של חבריהם הסמולנים), צריכים לבדוק אפשרות לפנות לגופים בינלאומיים, כמו בית המשפט לפשעי מלחמה שע"י האו"ם, להתלונן שם ישירות על הדרג הפיקודי שנכח בפוגרום עמונה, ולבקש שיוציאו נגדם צו מאסר בעוון פשעי מלחמה כנגד אוכלוסיה אזרחית. עדויות מצולמות לפשעי המלחמה שנעשו שם יש למכביר.

מרחיק לכת? אינני חושב, אם ניקח בחשבון את האלימות הצפויה מצד המשטרה בפוגרום הבא. אפשר לצפות כמעט בוודאות שהם יהרגו אנשים בפינויים הבאים. הם אומרים את זה בפה מלא, וכדאי מאד שהמוסדות הבינ"ל ישימו להם רסן, לפני שכולנו נבכה למה לא דאגנו לעשות כן קודם.

אשמח לשמוע את תגובותיכם. במיוחד ממשפטנים (לאן דרשוביץ נעלם?).

ראה גם:

http://www.a7.org/news.php?id=140172

וגם:

http://www.a7.org/news.php?id=140802




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות