גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #7478 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7478   
Skipper
גולש אורח
יום ששי כ''ט באלול תשס''ו    11:31   22.09.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אני עוזב סופית את ''פלאפון''  

 
  
אחרי שנים רבות שאני לקוח של פלאפון, כ 14 שנים החלטתי לעזוב את החברה הזאת
אשר לטעמי בזה ללקוחותיה הטובים הנאמנים והמתמידים.
מחלקת שימור לקוחות לא מתפקדת, איננה דוברת אמת והסיפור הוא כדלקמן:

שני חברי לעבודה קיבלו בשבוע שעבר 4 מכשירי דור שלישי מאחר ועברו מסלקום לפלאפון, התנאים שהם קיבלו כוללים, שירות עד בית הלקוח והבאת המכשירים, רכישת הדיל שלהם בסלקום ומחירים קבועים לשימוש ודיבור.
כאשר אני כלקוח של פלאפון התקשרתי על מנת לקבל את אותה עיסקה (כלקוח עסקי), ענו לי מצטערים, אין מכשירים או לך ותעבור בין הסניפים אולי שם יש ותקבל.
התקשרתי למחלקת שימור לקוחות, הבטיחו שיחזרו, וכלום !
בשבוע הבא אני סוגר עיסקה עם אורנג', ושיחפשו אותי בסיבוב החברה הנכשלים של פלאפון.
המסקנה מהאמור היא, לא לוותר לחברות הסלולריות ולהעניש אותם, קרי בסוף כל עיסקה, מייד לבדוק הצעות אצל המתחרים וללכת על עיסקות טובות יותר וזאת מאחר ומנהלי השיווק נמדדים בהבאת לקוחות ולא בשימור לקוחות.
בעצם למנהל השיווק יש אינטרס להכשיל את החברות בעניין השימור והצלחתו נמדדת רק בהבאת חדשים.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  תוודא שבאמת לא מחייבים אותך בדמי מנוי בהמשך !! הם גנבים ... GILI BAT 24.09.06 17:26 1
     דמי מנוי? ניצוץ 25.09.06 00:42 2
         יש לי נסיון גרוע איתם.. GILI BAT 25.09.06 08:50 3
             תודה רבה Skipper 28.09.06 01:41 5
  המלצה חמה עבורך ועבור כל הגולשים: Jonatan_u 25.09.06 23:21 4

     
GILI BAT
גולש אורח
   17:26   24.09.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. תוודא שבאמת לא מחייבים אותך בדמי מנוי בהמשך !! הם גנבים ...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ניצוץ
חבר מתאריך 9.4.02
8784 הודעות
יום שני, ג' בתשרי תשס''ז   00:42   25.09.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. דמי מנוי?  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
לא בטוח שיחוייב.

הוא מנוי במשך 14 שנה. יכול להיות שבאחת מהחתונות הקתוליות עם חברת
פלאפון, הוא היה מנוי מעל 3 שנים באותו מסלול. כך, שזה לא בהכרח
כפולה של 3 שנים.

גם אם כן? יש אפשרות להשכיב את המכשיר בבית, או,אפילו, להסתובב איתו,
אבל רק בשביל לקבל שיחות ולא להוציא שיחות ממנו, וליידע את כל אנשי הקשר
שלו, על המספר החדש.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
GILI BAT
גולש אורח
יום שני, ג' בתשרי תשס''ז   08:50   25.09.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. יש לי נסיון גרוע איתם..  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 25.09.06 בשעה 08:54 בברכה, GILI BAT
 
אני חוייבתי במשך 3 שנים כל חודשיים ב50 שקל.. אני טיפוס רחפן ..מטבעי ולא שמתי על ה50 שקל האלה ..

שכבר שמתי לב וניגשתי אליהם הם טענו שלא חתמתי על טפסי ניתוק שזהו שקר גס כי חתמתי שאני מתנתקת מהם..
ואין לי מכשיר בכלל החזרתי להם אותו שעזבתי לסלקום..
ולך תמצא מסמך כזה אחרי 3 שנים...

בקיצר בסוף אני בעצבים התנתקתי מהם סופית ואני אדאג שכל הסביבה הקרובה אלי לא יהיו בפלאפון בנתיים בערך 15 אנשים שאני מכירה עזבו אותם בגלל מה שסיפרתי להם ..אז נקמתי בפלאפון חזק..וילדיי לא יהיו בחברה הארורה הזו ..נתקלתי בשורה של חוצפה גסות ומה שאתה לא מדמיין לעצמך מה לעשות שאני אזרחית קטנה וללכת לתביעות קטנות וכאלה ממש אין לי כח וחשק העיקר שנותקתי מהם סופית לאלתר..והם הפסידו זה הכל..סלקום נהנים ממני כל חודש 500 -700 שקל והשירות שלהם דבש... טפו טפו..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Skipper
גולש אורח
יום חמישי, ו' בתשרי תשס''ז   01:41   28.09.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. תודה רבה  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
בסביבה הקרובה אלי יודעים גם יודעים, ואני מקווה
כי חברה זו תקבל עונש ציבורי ראוי על התנהגותה הנלוזה.
אני בכל מקרה בשלבי התנתקות מהם, את הכסף שלי הם יפסיקו לקבל.
ככה זה כשיש מנהל שיווק גרוע שלא רואה מעבר לאופק הצר של עצמו.
הם אמנם מכרו 40,000 פלאפונים חדשים אבל לדעתי בקרוב יעזבו אותם
המון לקוחות.
כבר היום בשירות לקוחות שלהם בחיפה "מפוצץ" והם סגרו את משרדי השירות ללקוחות עסקיים שנאלצים לעמוד בתור ארוך ומייגע.
פשוט נפלו קשות בשירות שלהם והגיע הזמן לומר להם יפה שלום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Jonatan_u
גולש אורח
יום שני, ג' בתשרי תשס''ז   23:21   25.09.06   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. המלצה חמה עבורך ועבור כל הגולשים:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אתר "תלונה" - www.tluna.co.il

בגישה פשוטה וחינמית אתה מגיש תלונה
כנגד איזו חברה\גוף, והאתר מטפל בתלונתך (שוב, חינם)
מול הגורמים הרלוונטיים.

מניסיון אישי, הטיפול היה מוצלח ב-100% מהמקרים
בהם הגשתי תלונות דרך האתר -
ומניסיון האישי, בזכות האתר (והפרסום - כמובן) הצלחתי
להשיג יותר מהחברות.

פשוט מאוד "שיפור השירות שאנחנו מקבלים" כלקוחות,
מומלץ בחום.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות