במידה ופורסם בעבר/לא מתאים- למחוק.
זו הפעם הראשונה בה נתקלתי באתר הזה שנשמע כרעיון לא רע.
אנו כאן כדי לעזור לכם לקבל שירות טוב יותר.
מי מאיתנו לא מצא עצמו מנהל מלחמת התשה מול גופים שונים כדי לקבל את השירות שהוא ראוי לו? אתר 'תלונה' ו-nrg חברו יחדיו כדי לאפשר לכם לקבל את השירות הכי טוב שאפשר. אם כך, כיצד פועלת המערכת? מיד לאחר מסירת הפרטים המלאים על ידכם, פנייתכם תועבר להנהלה או למחלקת פניות הציבור של אותו גוף עליו אתם מלינים ואנחנו נשתדל לעזור לכם לקבל מענה הולם. מפעם לפעם נפרסם את המקרים המעניינים וגם נמסור נתונים מתוך האתר, על החברות נותנות השירות, החל מהשירות הטוב ביותר וכלה בגרוע ביותר. מקווים שתעזרו בנו ומקווים לעזור לכם לקבל שירות טוב יותר! בהצלחה.
*** אתר תלונה הוקם למטרה אחת בלבד - לשפר את רמת השירות הניתנת כיום במדינה, לכם,
הצרכנים.
באתר תוכלו למצוא קשת רחבה של גופים נותני שירות, ביניהם: משרדי ממשלה, עיריות, בנקים,
ספקי אינטרנט, חנויות, מזון מהיר כו'.
כל פנייה שתגיע למערכת תלונה תועבר למחלקת פניות הציבור של אותו גוף שנבחר על ידכם. הגוף
הנ"ל ידרש להתייחס לפניה תוך 14 ימי עבודה.
חשוב לציין כי אתר תלונה אינו אחראי על תוכן הפניות.
אנו מבקשים להקפיד על כתיבה נאותה ורצינית, להימנע ממלל בוטה ו\או גס, וזאת כדי שהגופים
יוכלו להתייחס בצורה מכובדת ורצינית לפנייתכם. מלל שאינו כתוב בצורה נאותה - לא יועבר.
כדאי לזכור כי הדבר לא פחות חשוב, גם לגופים נותני השירות. בעזרת שירות טוב יותר יוכלו
להגדיל את מעגל לקוחותיהם ולהניף את דגל נותני השירות הטוב יותר.
שיהיה בהצלחה ובברכת שירות טוב יותר לכולנו!
(תודה ilanka, על הטיפ בנוגע לאיך ליצור קישור באשכול)
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 0
מישהו פעם שלח דרכם תלונה ונענה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גולש אורח
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד