גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #7823 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7823   
מספר הסיפורים
גולש אורח
אור ליום שבת ב' בסיון תשס''ז    22:57   18.05.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

אתה תשפה+ הילדה הנעדרת  

 
  
אתה תשפה ( סיפור היתולי אל תקחו ברצינות)
א
נרשמתי בשם יוסף אבוטבול לאחד הפורומים הרציניים ביותר. היה שם תקנון שבו נכתב: אתה תשפה את הפורום בכל נזק שיגרם לו. לחצתי על הסכמה לתקנון והתחלתי לכתוב בפורומים. היה כיף אדיר לכתוב בפורומים האלו כי אני בנשמתי סופר. כתבתי סיפורים ומאמרים עד שיום אחד עשיתי טעות. כתבתי למישהו משהו רע והוא ענה לי. וזה הדדרדר עד כדי חסימה.
ב
ישבתי בביתי ולא ידעתי איזו צרה התרגשה עלי. יום אחד נקשו על דלתי שלושה אנשים לובשי מדים. הם שאלו אותי אם אני הוא יוסף אבוטבול. עניתי להם שכן. הם הורו לי לבוא איתם. סרבתי ואמרתי להם: אני לא בא אתכם כי אני לא מכיר אתכם. הם לקחו אותי על הכתפיים ונשאו אותי כל הדרך למטה במדרגות. צעקתי וצרחתי אבל דבר לא עזר.
ג
הובאתי למקום שנקרא "המחנה" אל הממונה שלו. הוא אמר לי: אתה גרמת נזק לאתר שלנו ואתה תעבוד כדי לתקן אותו כי אתה הסכמת לתנאי התקנון. אמרתי לו שיש לי כסף והרבה. הוא צחק ואמר: קרא את האותיות הקטנות. הוא נתן לי דף מהוה והסתכלתי באותיות הקטנות. היה כתוב שם: יקחו אותך למחנה עבודה. הוא אמר לי: אתה חתמת על זה ולכן זה בסדר מבחינה משפטית. תתחיל לעבוד! העבודה הייתה קשה מאוד וכללה הרמת לבנים. לא יכולתי להינצל מיזה. כל פעם שהתרשלתי הצליפו בי בשוט . מסקנתי היא: קרא תמיד את האותיות הקטנות, אני משלם על זה מחיר יקר.

הילדה הנעדרת( סיפור אימה)
יומנה של ג'ניה
א
הידעתם מה זה מאגיה שחורה? זהו כישוף רע שכל מי שעוסק בו מסכן את עצמו.
להבדיל ממאגיה לבנה שהיא כישוף טוב שכל העוסק בו מקבל שכר. שמי ג'ניה ויש לי חבר שעוסק במאגיה שחורה. כל מה שאני רוצה ממנו אני מקבלת. פעם , אחת המורות עצבנה אותי ואמרה לי: תוכיחי לי שאלוהים קיים. תביאי לי משהו שלא קיים בעולם. באתי אל החבר שלי ואמרתי לו: צור בשבילי יצור שלא קיים בעולם שילך לבית של המורה. הוא בא אחרי שלושה ימים ואמר: יצרתי סהרנסון של הארי פוטר. למחרת בבוקר המורה הזמינה אותי לשיחה: את יותר חכמה ממני, אבל את צריכה ללכת מהבית ספר.
ב
הורי זעמו על המעשה שלי ואמרו לי שאני מרותקת לבית שבוע ימים. החבר שלי ניסה להיכנס אלי אבל הורי לא נתנו לו. הוא אמר שהוא ינקום בהם. אחרי שלושה ימים חשתי שינוי בכל גופי. הוא התכסה בפרווה כחולה. אחר כך עניי התעגלו, לא יכולתי לעמוד עוד זקופה ונאלצתי להתכופף. ידעתי שזה החבר שלי עושה את כל זה. יום אחד יצא לי: מיאו. קטן מהפה שלי. הורי נבהלו כשהם ראו זאת והזמינו רופא אבל הוא לא הצליח לרפא אותי.
ג
יום אחד, קרא לי חברי מהחלון ואמר לי: תזנקי מהחלון! זינקתי ולא נפגעתי כלל כי הייתי חתולה לכל דבר. הוא שם אותי בתיק מעור והלך. היגענו למעבה יער חשוך ושם הוא הוציא אותי. רציתי לשאול אותו איך הוא גרם לי להיות חתולה אבל יצא לי רק מיאו. הוא אמר לי: על הכל נדבר אחר כך. היגענו לבקתה והוא האכיל אותי אוכל חתולים שלאט לאט התרגלתי אליו. באותו יום הוא סיפר לי הכל ואיך הפך אותי לחתולה.
חלק ב של הילדה הנעדרת

יומנו של בלש
א
שמי דני ואני יודע כבלש על טבעי. קראתי את היומן של ג'ניה וידעתי שהוא זיוף אחד גדול. קודם כל, איך היא יכולה בתור חתולה לכתוב יומן? שנית כל למה היומן נפסק באמצע? בשאלות האלה אני צריך לברר עם החבר שלה. מצאתי את הכתובת שלו ואת שמו. קוראים לו ג'ו והוא גר ברחוב אלווין 2
הלכתי לשם ונקשתי על הדלת. הוא פתח לי. ג'ו: מה אתה רוצה? המשטרה כבר הייתה כאן? אני: איפה ג'ניה ואל תשקר לי. ג'ו: כבר קראת ביומן שהיא הפכה לחתולה. אני: עוד אחזור אליך.
ב
ידעתי שהמקום השני שעלי לחפש הוא בכנופיות הפשע. מצאתי פושע אחד שהוא מלשין שלי כל הזמן. תחבתי לידו כמה שטרות כסף ובקבוק ווסקי ואמרתי לו: איפה ג'ניה? הוא אמר לי שיש שמועה שהיא הפכה לחתולה. אמרתי לו שזה לא יכול להיות. אין דבר כזה. הוא אמר לי לחפש בכת השטן.
ג
בכת השטן מצאתי אדם לבוש שחורים. הוא אמר לי: אם היה מישהו שהפך אותה לחתולה זה רק ג'ו, הוא מומחה בזה . זה לא נראה לי הגיוני בכלל. איך מישהי יכולה לכתוב ביומן כשהיא חתולה? התיק הזה נשאר פתוח




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  מממ yansop 20.05.07 09:19 1

     
yansop
חבר מתאריך 13.5.08
11594 הודעות
יום ראשון ג' בסיון תשס''ז    09:19   20.05.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. מממ  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 20.05.07 בשעה 10:18 בברכה, yansop
 




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות