גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #7831 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7831
מספר הסיפורים
גולש אורח
אור ליום ששי ח' בסיון תשס''ז    21:20   24.05.07   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

האויב שבתוכנו- סיפור מסדרת אוהב חניתה  

 
  
( עתידני)
נקראתי אל משרדו של שי מצפה. הוא שכן בקרקעית האדמה והדרך אליו הייתה דרך מעלית סודית שרק אני והסוכנים ידעו על זה. הוא אמר לי: יש לי בשבלך משימה, ארגון טרור בין לאומי שלח רוצח מתחזה, הוא מסוגל להתחפש לכל מיני אנשים שהוא הורג. אני: הרגע באתי ממשימה קשה, שלח מישהו אחר. שי: אני ראש האס או אס ואני אשלח את מי שאני רוצה. ידעתי שאין לי בררה אלא ללכת ולבצע את המשימה שהוטלה עלי.
לונדון
המטוס הפרטי שלי נחת ליד הבית הפרטי שלי. אהובתי הייתה שם. היא ראתה את פני ומיד הבינה: יוצא לעוד משימה הא? אמרתי לה: כשאני אחזור ממנה אנחנו נהיה ביחד לתמיד ואולי אתפטר מהארגון הזה. נמאס לי ממנו. נכנסתי אליה הבייתה ומה שעשיתי שם שייך לפרטיות שלי ולא מעניין אתכם הקוראים. כשגמרתי ויצאתי חכתה לי מכונית שרד עם נהג. הוא אמר לי: אני אוביל אותך למטה של הארגון שם תקבל פרטים על המשימה. הוא הסיע אותי לבניין עלוב ותמים. נכנסתי דרך דלת סודית וכשיצאתי הנהג חיכה לי ואמר: עכשיו ניסע לשדה התעופה.
רוסיה
המטוס נחת ברוסיה, מיד הסיעו אותי אל תוך בניין ואמרו לי: הוא מתבצר במתחם הזה, הוא יורה לכל עבר והוא מחופש לרמטכל רוסי. אני: תנו לי לדבר איתו! הראש שלי עלה והוא ירה אבל לא הצליח לפגוע בי. אמרתי לו: אני יודע שאתה רצחת את הרמטכל הרוסי, אם תסגיר את עצמך לארגון אס או אס לא תיפגע. הוא ענה לי ברוסית: לא אסגיר את עצמי, המטרה שלי זה אוהב חניתה.
והוא ירה לעברי אש. אמרתי לו: אם תסגיר את עצמך הארגון ששלח אותך לא ידעו מיזה. הוא שקל את ההצעה ואמר לי: בסדר, אסגיר את עצמי אליך. הוא היניח את הרובה ואני כבלתי אותו באזיקים. מעתה זה לרשות הארגון אס או אס
המשרד של שי
היגעתי אל המשרד של שי ואמרתי לו: אני מתפטר מהארגון הזה. זרקתי אליו מכתב פיטורין. הוא אמר כשעניו נוצצות: אתה לא יכול להתפטר, מהארגון הזה משחרר רק המוות. הוא קרע את המכתב וזרק אותו לפח. אמרתי לו: יש לכם אלפי סוכנים, אני רוצה להיות עם אהובתי. הוא אמר לי: הארגון הזה סידר לך אותה והוא גם יכול לקחת לך אם הוא ירצה, מעתה יש לך חופשה של חודש איתה ואני מקווה שתחזור רענן ובלי מחשבות שליליות. יצאתי זועף נורא אל הבית של אהובתי. חשבתי על איך נפגשנו בפאב באופן מקרי לחלוטין. עכשיו ידעתי ששום דבר מיזה לא היה מקרה.

אל ד.
תגיב בבקשה אפילו סיפור יפה




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות