גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #7871 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7871   
ציקו
גולש אורח
   10:16   10.11.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

יצור אפל- סדרת לא יאומן כי יסופר  

 
  
תחילת הפרשה ברצח אכזרי של נערות בנות 12 . הן נמצאו ביער הכרמל ליד תל אביב. לא, אולי זה התחיל מיזה שמפקח המשטרה בא אלי חיוור ורועד. הוא אמר לי: חמישה נערות נרצחו ביער הכרמל ,זהו רצח אכזרי ביותר, כאילו מישהו שתה להם את הדם, אחת הנערות במצב קשה ומלמלת מילים חסרות פשריש עלי לחץ גדול מצד המפקד שלי ומצד המשפחות לפענח את הפרשה הזו בהקדם האפשרי. אמרתי לו שאני יעזור לו ככל שידרש. הוא אמר לי : אני יודע זאת, תמיד עזרת לי בעבר ותמיד תעזור לי גם בהווה.

שמי ציקו, בלש פרטי בערבון מוגבל. כך זה לפחות כתוב לי על הדלת. יש לי הרבה מקורות שיכולים לתת לי מידע בשניות. כך מצאתי את עצמי באותו יום מהלך בסמטאות תל אביב בלילה ונפגש עם אדם לבוש שחורים שהיה מקור המידע שלי. הוא אמר לי: מי שרצח את הנערות האלו הם כת מסוכנת שסוגדת לאל מסתורי המופיע לפניה ונותן לה הוראות. שאלתי אותו איך מתקבלים לאותה כת והוא אמר לי: דרך הבר של פוצי.

הבר של פוצי היה אפל והומה אדם. הזמנתי בירה קרה ושתיתי ממנה. אחרי כמה דקות התיישב לידי אדם לבוש לבן. הוא שאל אותי: אתה מאמין בחייזרים? אמרתי לו שאני מוכן לנסות כל דבר. הוא אמר לי שאם כך אז הוא רוצה להראות לי משהו. הוא קם והלך ואני הלכתי אחריו. עד מהרה היגענו לחדר צדדי. הוא פתח את הדלת ונכנסנו. ראיתי שם המון אדם כשהם כורעים ברך מול מסך ענק.

על המסך הענק נראה יצור מוזר. הוא היה לבוש פרווה ולראשו היו קרניים. לא היה לו פה כלל. במקום אף היה לו צינור. במקום עניים היו לו חורים שחורים. האיש אמר גם לי לכרוע ברך ועשיתי כמוהם. לפתע שמעתי קול בתוך ראשי: אני זורגה ואתם תשרתו אותי, אתם תעשו מה שאומר לכם, אתם צריכים להקריב לי נערות תמימות. חמש נערות תמימות. להביא אותם ליער כדי שאוכל לשתות את דמם.

הכעס מילא אותי. רציתי לקום אך ידעתי שאסור לי. ידעתי שאסור ליצור הזה להתקיים. הזזתי את ראשי לצדדים וראיתי מתג בקיר. ידעתי שאים אוריד אותו היצור יעלם. קמתי ורצתי אל המתג. הורדתי אותו בכוח שלא ידעתי על טיבו קודם. המסך כבה בבת אחת והיצור נעלם. רק מלמוליםנשמעו וגם הם נאלמו. האנשים קמו בזעם ואמרו לי: הרגת את האל שלנו. אמרתי להם שזה לא היה אלוהים כי אם חייזר. הם רצו להרוג אותי ואז החלטתי לברוח מהחדר. התקשרתי למשטרה במכשיר הקשר וסיפרתי להם את כל הסיפור. מאז לא ידעתי על זה דבר כי זה הוסתר מהתקשורת



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  אפל יותר מתמיד הפעם.... אפס שתיים 10.11.04 14:59 1

     
אפס שתיים
גולש אורח
   14:59   10.11.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. אפל יותר מתמיד הפעם....  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות