גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #7893 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 7893   
ציקו
גולש אורח
   22:21   24.11.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

העולם הבא- סדרת לא יאומן כי יסופר  

 
  
אחרי שעברתי את כל מסלול חיי מלידה עד זקנה מתתי. מצאתי את עצמי מול דלת שעליה לא היה כתוב כלום. נקשתי עליה וקול אמר מעבר לדלת: היכנס! אז נכנסתי. בחדר ישב אדם מבוגר למראה. בלי כנפיים אם אתם שואלים. שאלתי אותו איפה אני והוא ענה לי: זה חדר הקבלה לעולם הבא, עליך למלא רק טופס ויתור על חייך ואתה נכנס. מלאתי את הטופס שהיה בו שאלון מלא בשאלות מוזרות כגון איך מתתי וכולי. עניתי על כולם וחתמתי עליו. הוא אמר לי לעצום עניים. כשפקחתי אותם כבר לא נמצאתי בחדר

מצאתי את עצמי בעיר גדולה. דף נייר קטן היה בידי. היה כתוב בו: רחוב שלומציון 12 דירה 9. אז לקחתי מונית לשם ונסעתי. כשהיגעתי רציתי לשלם לנהג אך הוא אמר לי: שלמו לי כבר! עליתי לדירה ופתחתי את הדלת במפתחשהופיע לפתע בידי. הדירה לא הייתה ריקה. ישבה שם אישה שנראתה כנערה. היא אמרה לי: אני המלווה שלך בעולם הזה, שמי אנה, וכבר קיבלתי את הפרטים עליך, תרגיש חופשי בבית הזה. אז הרגשתי חופשי.

אנה הראתה לי את הטלווזיה ואמרה לי: אם אתה רוצה לראות סדרה תדליק את הטלווזיה, תראה את ימי מותנו, זאת הסדרה שאני הכי אוהבת לראות. אמרתי לה שבעולם שבו הייתי הייתה סדרה בשם ימי חייינו. היא צחקה ואמרה: זאת אותה סדרה, רק אחרי שהדמויות נפטרות שם הם באות לפה לשחק. לעיתים ביחד עם השחקנים. ראיתי את הסדרה עד שנמאס לי וכיביתי את הטלווזיה.

נסענו במונית לפאב אפל. הזמנו וסקי. לפתע ראיתי דמות שחורה עם פרצוף קודר יושב בפינה. שאלתי את אנה מי זה והיא ענתה לי: זה השטן, כל יום הוא בא לפה. שאלתי אותה האם הוא לא מלך הגיהנום והיא צחקה: לא, כל הסיפורים שמספרים עליו בני האדם הוא לא נכון, הוא בעצם בעל הפאב הזה והוא עצוב בגלל כל הסיפורים שמספרים עליו. הוא תמיד משדל אנשים לבוא לפאב שלו, מה לעשות שהשם שלו זה גיהנום. שאלתי אותה אם אני ארד לעולם שהייתי אולי אוכל להזים את מה שאומרים עליו בני האדם. היא אמרה לי: אי אפשר משני סיבות. א. כבר חתמת על טופס ויתור. ב. מי ישמע לך? הרי אף אחד לא יאמין לך.

לאט לאט התאהבתי בה. לבסוף התחתנו בטכס מלא. התיחדתי איתה ולבסוף נולדו לנו שלושה ילדים חמודים. התרגלתי לחיי העולם הבא ולמשפחתי החדשה. כבר שכחתי את משפחתי הישנה בכדור הארץ. יום אחד אנה שכבה על המיטה ואמרה לי: היגיע זמני ללכת, אני חוזרת לעולם החיים. צעקתי ובכיתי ורציתי ללכת איתה אך היא אמרה לי: אתה לא יכול להצטרף כי חתמת על טופס. שמור על ילדינו גם הם יצטרכו פעם לחזור לחיים. ברגע זה היא נמסה ונעלמה לנגד עני.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  :) 12345 26.11.04 08:59 1

     
12345
חבר מתאריך 24.4.08
232 הודעות
   08:59   26.11.04   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות