גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #8028 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 8028   
סתמית
גולש אורח
יום שלישי ו' באדר א' תשס''ח    14:11   12.02.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

תמיכה טכנית - בעיות אמיתיות  

 
  

תומך: "איזה מחשב יש לך?"
לקוח: "לבן..."


תומך: "תלחץ בבקשה על אייקון `המחשב שלי` בצד שמאל של המסך."
לקוח: "שמאל שלי או שלך?"

תומך: "שלום, במה אפשר לעזור לך?"
לקוח: ,שלום, אני לא מצליח להדפיס."
תומך: "אוקיי, תלחץ בבקשה על ` START ‏`..."
לקוח: "תשמע חבוב - אל תתחיל איתי עם שפה טכנית - אני לא ביל גייטס!!!"

לקוח: "שלום, אני לא מצליח להדפיס. כל פעם שאני מנסה אני מקבל הודעה `לא מוצא את המדפסת`. אני אפילו כבר שמתי את המדפסת מול המסך - אבל הוא עדיין אומר שהוא לא מוצא אותה..."

לקוח: "יש לי בעיה עם הדפסה בצבע אדום."
תומך: "יש לך מדפסת צבעונית?"
לקוח: "אהההה... תודה."

תומך: "ומה יש לך עכשיו על המסך?"
לקוח: "דובי שהחבר שלי קנה לי בסופר..."

תומך: "תלחץ בבקשה על אף-שמונה."
לקוח: "לא עובד."
תומך: "בוא נעבור על זה שוב. מה עשית?"
לקוח: "לחצתי על אף, שמונה פעמים כמו שביקשת אבל שום דבר לא קרה..."

תומך: "אתה בטוח שאתה משתמש בסיסמא נכונה?"
לקוח: "כן, בטוח. ראיתי את אחד החברה פה מצליח להתחבר איתה."
תומך: "אתה יכול לתת לי אותה כדי שאני אנסה להתחבר?"
לקוח: "כן - 5 כוכביות..."

תומך: "באיזה אנטי וירוס אתה משתמש?"
לקוח: "נטסקייפ."
תומך: "זה לא תוכנת אנטי וירוס..."
לקוח: "סליחה, התכוונתי אינטרנט אקספלורר..."

לקוח: "יש לי בעיה עם המחשב, חבר שלי התקין פה שומר מסך אבל כל פעם שאני מזיז את העכבר הוא נעלם!"

תומך: "תמיכה מיקרוסופט שלום, במה אפשר לעזור?"
לקוח: "ערב טוב, אני מחכה לכם כבר למעלה מארבע שעות. תוכל לומר לי כמה זמן יקח עד שתוכלו לעזור לי?"
תומך: "אה.. סליחה, אני לא מבין... מה הבעיה?"
לקוח: "עבדתי בוורד ולחצתי על כפתור העזרה לפני יותר מארבע שעות. אפשר לדעת מתי מישהו יצור איתי קשר סוף סוף?"

תומך: "במה אפשר לעזור לך?"
לקוח: "אני כותב את האימייל הראשון שלי."
תומך: "אוקיי, ומה הבעיה?"
לקוח: "בכתובת מופיעה האות a ‏. את זה אני יודע לכתוב - אבל איך אני מקיף אותה בעיגול???"



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  יפה :) אורן אדרי 13.02.08 03:58 1
  :-) צפונית 14.02.08 19:42 2
  יפה . גבריאל 19.02.08 14:54 3
  המשך: 5 שאלות התמיכה המוזרות ביותר חוצה גם באדום 20.02.08 17:53 4

     
אורן אדרי
גולש אורח
יום רביעי ז' באדר א' תשס''ח    03:58   13.02.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. יפה :)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צפונית
גולש אורח
אור ליום ששי ט' באדר א' תשס''ח    19:42   14.02.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. :-)  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבריאל
חבר מתאריך 30.9.07
5553 הודעות
יום שלישי י''ג באדר א' תשס''ח    14:54   19.02.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. יפה .  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חוצה גם באדום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.5.07
8220 הודעות, 105 מדרגים, 199 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ד באדר א' תשס''ח    17:53   20.02.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. המשך: 5 שאלות התמיכה המוזרות ביותר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
5 שאלות התמיכה המוזרות ביותר

1) אינטרנט משעמם – אישה התקשרה למרכז התמיכה הטכנית של אתר אינטרנט גדול בארצות הברית. היא ביקשה להתנתק מהאינטרנט ולעבור לחברה אחרת, כאשר נשאלה למה היא רוצה לעזוב היא השיבה "אני מכירה את האינטרנט שלכם כבר בעל פה, הייתי במדור תרבות, במדור חדשות ובמדור מחשבים כבר 300 פעמים, אני רוצה אינטרנט אחר בבקשה" מסתבר שהאישה לא ידעה כי היא יכולה לצאת מהאתר ולגלוש לכל אתר אחר שהיא רוצה.

2) העכבר נתקע במקלדת – אדם התקשר לתמיכה הטכנית בטענה שיש לו בעיה עם הפעלת העכבר, כשנשאל מה בדיוק הבעיה הסביר האיש כי הוא מזיז את העכבר אך לפני שהסמן מגיע לאן שהוא רוצה, העכבר נתקע במקלדת והוא לא יכול להזיז את היד עד לאן שהוא צריך. אין ספק שהאיש הרגיש מטופש כשהתמיכה לימדה אותו שהוא צריך רק להרים את העכבר ולהניח אותו שוב במרכז הפד.

3) מחשב בוער - אדם התקשר לתמיכה טכנית של חברת מחשבים ושאל את השאלה הבאה: "שלום, האם המחשב שלי יכול לעלות באש?" איש התמיכה המבולבל ענה לו שבמצבים מסוימים, אכן, המחשב עלול לעלות באש. "מצוין" ענה המתקשר וניתק.

4) כונן תקליטורים תקוע - אדם התקשר לתמיכה טכנית של החברה בה קנה את המחשב שלו "נתקע לי הכונן תקליטורים, אי אפשר אפילו לפתוח אותו" התלונן. כאשר הגיע איש תמיכה אל ביתו הוא ראה שבאמת הכונן תקוע ולא מוכן להיפתח, הוא החליף לו את הכונן באחד אחר ואז החליט לעשות לאיש טובה ולהוציא מהכונן הישן את התקליטור התקוע. כאשר איש התמיכה הצליח סוף סוף לפתוח את הכונן הוא גילה את הבעיה האמיתית, בתוך הכונן היה תקוע פלופי דיסק 1.44.

5) המנצח של כל הזמנים - יש כמה סיפורים שרצים ברשת כבר שנים, אחד מהם מאוד ותיק אך עדין מצחיק ביותר. אדם התקשר למרכז תמיכה טכנית בטענה כי הוא צריך להחליף את מחזיק הכוסות שנשבר לו. לאחר חקירה קצרה התברר כי הוא השתמש במגש של כונן התקליטורים כמחזיק לכוסות הקפה שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות