גירסת הדפסה          
קבוצות דיון חופש הביטוי נושא #8176 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 8176
ישי
גולש אורח
יום ראשון י''ט בסיון תשס''ח    01:42   22.06.08   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

לפרשת קורח  

 
  
לפרשת קורח

שאלות רבות אפשר להעלות על פרשת קורח ועדתו. שאלות רבות שהמרכזית בהן הינה כיצד יכול להיות שחבורה של אנשים שמעולם לא נבחרו על ידי אף אחד קמים לפתע ומכריזים על עצמם שהם הנבחרים. שנים ארוכות נותרתי ללא מענה לשאלה זו ולשאלה קשה ממנה : כיצד אף אחד מהעם לא קם ומתמרד כנגד קורח ועדתו שנטלו לעצמם הנהגה לא מוצדקת עד שמגיע ריבונו של עולם והמציאות עצמה מוכיחה שהם רשעים וטועים.

עד שבאה מועצת יש"ע החדשה ופתרה לי את הקושייה : דברים כאלה קורים גם בימינו. גם בימינו קם אדם קרח ומכריז על עצמו כראש מועצת יש"ע ובנוסף אוסף חבורה של אנשים שמעולם לא נבחרו ע"י אף אחד לתפקיד ובעזרת כספי השלטון הם מודיעים שהם ההנהגה.

והציבור ? הציבור עייף מקוצר רוח ומעבודה קשה ואין לו כח להתמרד נגד הרשעים שמשתפים פעולה עם אלה שפוגעים בו ומנסים להחריב את ביתו.

לא יכול שלא להימנע מהשוואה ליודנרט בתקופת השואה – אותה חבורה עלובה של "מנהיגים" שנבחרו על ידי השלטון כדי להוציא לפועל את מטרותיו. חבורה זו שנטלה לעצמה שררה כביכול על מנת "לעזור" לאחיהם היהודים למעשה רק קידמה את הפגיעה המסודרת בהם ולמרות הבטחות שלטון הרשע גם סופם היה כאחיהם.

אנו ניצבים בפני תקופה קשה. תקופה בה מדינת ישראל שאנו עזרנו בבנינה מכריזה כי אנחנו היהודים המתנחלים אנו הננו אוייביה. תקופה בה רוצים להרוס את בתינו "לטובתינו". תקופה בה מודיעים לנו כי דרכנו דרך היהדות נכשלה, עובדה שהקב"ה הרס את גוש קטיף וכעת מנסה לפגוע ביו"ש.
בשעה שכזו קל מאד להתבלבל ולהצטרף לחזקים כביכול. בשעה שכזו קל מאד לתפוס הנהגה בעזרת שלטון רשע ומושחת.

אנשי מועצת יש"ע היקרים, כבר מעלתם פעם אחת באמון הציבור בתקופת המאבק בגוש קטיף.היכבדו ושבו בבתיכם ותנו לנקיי כפיים וישרי לב לנהל את המאבק הבא

ולרבנינו נאמר:
עד שאתם באים בשם הצדק והמוסר למחות כנגד אלימות וכנגד המרימים ידם על אנשי מועצת יש"ע הבה נשמע את קולכם ,קול הצדק והמוסר , כנגד האנשים הללו שכמו קורח ועדתו נטלו לעצמם שררה בכח ושלא בצדק ובכח זה פוגעים בציבור הקדוש כולו.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות