הפוך לדף הבית  הוסף למועדפים  
 
 

"הסטיקר מהווה איום על חייו של שרון"

פרקליט המדינה, ערן שנדר, הורה לפתוח בחקירה נגד מפיצי הסטיקר "שרון, לילי מחכה לך". המשטרה הונחתה להחרים את הסטיקרים הללו. איתמר בן גביר, שעל רכבו הודבק הסטיקר: "אשמח לעמוד לדין".

  רוצה לחקור את שרון. בן גביר (צילום: בוצ'צ'ו)
26/01/05 17:54
מאת: נועם שרביט

פרקליט המדינה, ערן שנדר, הורה למשטרה לפתוח בחקירה פלילית נגד מפיצי הסטיקר "שרון, לילי מחכה לך", בחשד שמדובר באיומים כלפי ראש הממשלה.

המשנה לפרקליט המדינה לתפקידים מיוחדים, עו"ד שי ניצן, שיגר אתמול מכתב לקצין חקירות של מחוז ש"י ובו הנחיה לנהל את החקירה, לאחר שהמשטרה איתרה סטיקר כזה מודבק על מכוניתו של פעיל הימין הקיצוני איתמר בן-גביר.

כמו כן, הורה עו"ד ניצן למשטרה להחרים כל סטיקר מסוג זה בו היא נתקלת.

בן-גביר: אשמח לחקור את שרון על דוכן העדים

פעיל כ"ך, איתמר בן-גביר, אמר בתגובה: "אני מתפלל ומקווה שהמשטרה תגיש כתב אישום נגדי, שהרי כתב אישום זה ייאלץ את ראש הממשלה לבוא לדוכן העדים ולהעיד במשפט שלי. הרבה זמן חיכיתי לרגע בו אחקור את ראש הממשלה. יש לנו המון על מה לשוחח".

לדבריו, "בשבועיים האחרונים פעילים רבים שלנו מדווחים שמגישים נגדם כתבי אישום. יש עליהום מכיוון היועמ"ש ופרקליט המדינה וזה לא בכדי. העיתוי מלמד על המגמה במשרד המשפטים, ומאחורי כל ההחלטות האלה מסתתר ריח כבד של התערבות פוליטית, סתימת פיות וניסיון למנוע את חופש הביטוי".

 בן-גביר הוסיף וטען, כי "שי ניצן מעביר קורס על חופש הביטוי באחת המכללות בה למדתי, ובכל פעם שאני נזכר בזה אני צוחק. כל קשר בין האיש ובין חופש ביטוי - מקרי בהחלט".

 
 
 תגובות גולשים - 3
1. שלום ביננו
שרעבי תומר      26/01/2005  20:44
2. משטר האופל - תקופת הרדיפות הפוליטיות חוזרת
      26/01/2005  21:39
3. חובה להכנס לכל המתנחלים ותומכיהם
ל      26/01/2005  23:10

© 2004 Microsoft וספקיה. כל הזכויות שמורות. תנאי שימושהצהרת פרטיות