גירסת הדפסה          
קבוצות דיון גילוי מסמכים נושא #16828 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 16828   
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    22:43   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

ג'ואן פיטרס – החוקרת שחשפה את הבלוף של הפליטים הפלסטיני  

 

אשכול עוגן מתאריך 09.01.15 בשעה  09:41  על-ידי פילוביץ שחף, (מפקח)
 
פתיח אישי:
בחודש אוג' 2007 חשפתי לראשונה ברשת/רוטר.נט את הספר/מסמך החשוב המצ"ב,
כמן כן פרקים נבחרים מהספר נסרקו והועלו בפורום מסמכים, הכתבה/מאמר
שלפניכם/ן מדבר/ת בעד עצמו/ה ותודה לעיתונאי זאב גלילי שהרים את הכפפה.....
כמו כן יישר כח לשר החינוך גדעון סער ולשרת החינוך לשעבר לימור לבנת,
אשר קיבלו את המידע ומצאו את הזמן לקרוא את המסמך/ספר....

@ מסמך/ספר חובה במערכת החינוך בפרט ובבית כל יהודי בכלל @

!! מבחן התוצאה !!

ג'ואן פיטרס – החוקרת שחשפה את הבלוף של הפליטים הפלסטינים


ג'ואן פיטרס

מאת זאב גלילי | 7 באוקטובר 2009 פורסם באתרו הגיון בשיגעון - מאמר זה מוקדש ליונה לוי הלוחמת ללא חת להפצת גילוייה של פיטרס.

אחד הספרים החשובים ביותר בהיסטוריה של מלחמת ישראל לקיומה הוא "מאז ומקדם", פרי עטה של ג'ואן פיטרס – FROM TIME IMMEMORTAL JOAN PETERS הספר עורר רעש גדול בעולם, בעת שראה אור בארצות הברית ובבריטניה בשנת 1984.

ההיסטוריונית ברברה טוכמן ("מצעד האיוולת") כתבה: "ספר זה הינו ארוע היסטורי כשלעצמו, בחשפו עובדות שנדחקו עד כה לאפלה".

הסופר אלי ויזל כתב: "מרשים, אינפורמטיבי, מעניין. כל אחד המתעניין בשאלות הערביות-ישראליות יפיק תועלת מעומק הההבנה ומן הניתוח של ג'ואן פיטרס".

הסופר רוברט סנט ג'ון כתב: "ספר זה מומלץ לכל מי שמעדיף עובדות על פני תעמולה והיגיון על פני חוסר הגיון"

הספר ממשיך להימכר ללא הרף בחנויות הספרים הגדולות בעולם ובחנויות האינטרנט, ומעורר עד היום ויכוחים סוערים מעל במות רבות.

רק לא בישראל

בישראל הספר כמעט ואינו מוכר. הוא ראה אור בהוצאת "עם עובד" בשנת 1988 והודפס ב-1000 עותקים ולאחר מכן יצאו עוד שתי מהדורות בנות 400 עותק כל אחד. נראה שלא היתה התלהבות גדולה להוציא את הספר בארץ. מתרגם הספר, המשורר והסופר אהרון אמיר, סיפר לי כי הספר תורגם ביוזמתה של פיטרס עצמה (שהיא יהודיה ונשואה לאחד מצאצאיו של ר' יוסף קארו, מחבר ה"שולחן ערוך"). היא פנתה לידיד משותף שהיפנה אותה לאמיר. בהוצאת "הקיבוץ המאוחד" התלבטו אם להוציא את הספר וההחלטה נתקבלה אז, לדברי אמיר, ברוב של חמישה מול ארבעה. פרסומת גדולה לא היתה לספר ודומה כי תוכנו ומסקנותיו נשכחו או הושכחו, אף שאלה צריכות להאיר את דרכה של ישראל כמו מגדלור לספינה נטרפת בלב ים.

יועצת לנשיא קרטר

ספרה של ג'ואן פיטרס הופך את כל "בעיית הפליטים" הפלסטינים על פיה ומוכיח כי "הפליטים אינם הבעיה אלא העילה", כפי כתב המבקר של ה"וושינגטון פוסט" עם הופעת הספר.

ג'ואן פיטרס עבדה בבית הלבן כיועצת לעניני מדיניות ולענייני המזרח התיכון בתקופת נשיאותו של הנשיא קרטר. במהלך מלחמת יום הכיפורים הגיעה פיטרס ארצה בשליחות רשת CBS, במטרה להכין סידרה דוקומנטרית על הסיכסוך במזרח התיכון. בעקבות הצלחת דיווחיה הוצע לה להוציא ספר על הסיכסוך במזרח התיכון וניתנה לה מיקדמה מכובדת.

"כשהתחלתי לעבוד על הספר" – מספרת פיטרס בראיון לעיתון האינטרנט "וורלד-נט-דיילי" – "נתברר לי כי כל מי שעסק בפרשה החל מנקודת מוצא מוטעית". פיטרס הגיעה למסקנה שכדי לכתוב ספר רציני עליה להקדיש הרבה יותר זמן מזה שהיה כלול בהצעה להוציא ספר אינסטנט. היא החזירה את המיקדמה והקדישה שבע שנים של מחקר מפרך, שפירותיו ראו אור בספר "מאז ומקדם".
הגילוי החשוב של פיטרס

הדבר שעורר את תשומת לבה של פיטרס שמשהו לקוי בתפיסות הרווחות לגבי הסיכסוך היה מיסמך של או"ם שמצאה, בו הוחלט לשנות את ההגדרה של פליטי 48.

ההגדרה המקובלת של פליט לפי או"ם היתה כל מי שבגלל מלחמה, פעולות איבה או גרוש נאלץ לעזוב את המקום בו התגורר מאז ומקדם.

הדגש היה על "מאז ומקדם". דהיינו פליט הוא מי שהתגורר במקום כל שהו מאז ומתמיד ולא נמצא במקרה במקום בעת שגורשו ממנו אנשים.


כך נראה מחנה פליטים פלסטיני

ההגדרה החדשה של האו"ם שחלה אך ורק על הפליטים הפלסטינים קבעה כי פליט הוא כל מי שהתגורר משך שנתיים בשטחה של ישראל לפני קום המדינה. מטרת השינוי בהגדרה היתה ברורה. מדינות ערב באמצעות הליגה הערבית שלחצו על שינוי ההגדרה ידעו את האמת . והיא: שחלק גדול מאלה שכינו עצמם "פלסטינים" היגרו לארץ ישראל בתקופת המנדט, בעידוד השלטונות הבריטיים. חלקם הובאו לארץ במהלך מלחמת העולם השניה לעבודה במחנות הצבא הבריטי ונשארו כאן.



וכך נראה מחנה פליטים בגיניאה לפליטים מסיירה לאון

בעקבות החלטה זו הוקם אונר"א,ארגון הסיוע לפליטים הערביים, הממשיך לפרנס את כל אלה הקרויים פליטים, את ילדיהם נכדיהם וניניהם. עובדי הארגון מפרנסים כמובן גם את עצמם ויש להם אינטרס בקיומו הנצחי של הארגון כמו בקיום הנצחי של בעיית הפליטים. במבצע עופרת יצוקה הוכח, בפעם המי יודע כמה שהארגון משתף פעולה ומסייע לטרור במתן אספקה ומחסה.


סמל אונרא


אונרא מחלק חלב לפליטים בעזה ב-1957. הוא ממשיך לחלק להם מזון גם ב-2009

הבלוף של "ארץ ערבית"

בהמשך המחקר גילתה פיטרס לא רק את הבלוף הגדול של הפליטים הערביים – שמוסדות או"ם, המערב וכמובן מדינות ערב דאגו לטפח. היא חשפה את הבלוף הגדול של "הפלישה הציונית" לארץ ערבית כביכול, כאשר העליה הראשונה של היהודים היתה לארץ ריקה. חלק גדול מאוכלוסיית 48 היתה של מהגרים ערביים מן הלבאנט, שחלקם באו בעקבות "הפלישה" הציונית.


כך נראה כפר ערבי לרגלי התבור בבוא העליה הראשונה

היא חשפה גם את ההשתקה וההעלמה של הפליטים היהודיים מארצות ערב, שהיתה למעשה פעולה של חילופי אוכלוסין. היא חשפה גם את נפילתם של היהודים עצמם בפח השקרי הזה. "גבלס" – היא כותבת בספר – "הנאצי שדגל בשקר הגדול של היטלר, גרס שאם חזוזרים על שקר לעתים קרובות למדי ובמשך זמן רב למדי סופו שמתקבל כאמת . הוא לא הוסיף שגם קרבן השקר עלול להתחיל להאמין בו".
העיתונות האנטי ישראלית בישראל

על העיתונות הישראלית אמרה פיטרס בראיון העיתונאי כי "העיתונות הישראלית היא המקור לכל הדברים השליליים על ישראל המתפרסמים בעולם. יש בישראל יותר עיתונים שאפשר לכנותם אנטי ישראלים מאשר עיתונים פרו ישראלים".

על רקע זה אין פלא שבשיח הציבורי בישראל לא עלו בכלל לדיון הגילויים של פיטרס. לא בעיתונות השמאלנית, לא בטלוויזיה המטמטמת והגרוע מכל – גם לא במערכת החינוך. להכפשת פיטרס תרמו לא מעט חלק מן הערביסטים וההיסטוריונים החדשים למיניהם שאמורים היו לדעת את מה שפיטרס גילתה. אך אלה, המכושפים בקיסמי השפה הערבית ונתנוים להשפעת התעמולה הפלסטינית חיפשו בדקדקנות שגיאות במחקרה הלא מרצועי של פיטרס ופסלו אותו מכל וכל.


יונה לוי בגלריה שלה

אחת הצדיקות בסדום שעמלה ללא לאות בהםצת האמת של ג'ואן םיטרס היא יונה לוי, אמנית המתגוררת במושב עין הבשור, מישובי עוטף עזה. מאז גילתה את הספר אינה יודעת מנוח. מפיצה את עותקיו בין ידידיה, הפיצה מצגת מצויינת על נושא ה"פליטים" וכתבה מאמר מונומנטאלי דמוגרפיה וגיאוגרפיה של ארץ ישראל שהיא התירה לי לפרסמו הן בעברית והן באנגלית. ( שם ימצא הקורא גם את הקישורים לאתר של יונה לוי).

אני הזכרתי את ספרה של פיטרס במאמרים רבים שפרסמתי בטור שלי ב"מקור ראשון" ורבים פנו אלי בשאלה היכן ניתן להשיג את הספר. נאלצתי להשיב את פניהם ריקם. כי הספר אזל מן השוק עוד בטרם התחלתי לכתוב את הטור שלי ב"מקור ראשון".

היוזמה להוצאת מהדורה חדשה

בחודש יולי 2002 פנה אלי אחד הקוראים, יפתח רוט, בהצעה לסייע לו ביוזמה להוצאת מהדורה חדשה של הספר. הוא פנה להוצאת "הקיבוץ המאוחד" ומנכ"ל ההוצאה, נחמן גיל, מסר לו כי אם תהיינה מאתיים התחייבויות לרכוש את הספר תדפיס ההוצאה מהדורה חדשה של 800 עד 1000 עותקים.


שער הספר "מאז ומקדם"

יפתח רוט, צדיק בדורו, נטל על עצמו התחייבות לרכוש ולשווק 200 ספרים ורק ביקש ממני שאפרסם את הידיעה כדי לעודד קוראים להזמין אצלו עותק במחיר הקרן.

תוך יומיים כבר קיבל רוט פניות מיותר ממאתיים קוראים וההוצאה ניגשה להפקת המהדורה החדשה.

הספר ראה אור במהדורה צילומית של כאלף עותקים ותוך זמן רקצר אזל מן השוק.

פניה מג'ואן פיטרס

זמן קצר לאחר הפירסום על הופעת המהדורה החדשה של הספר צילצל הטלפון בביתי. על הקו נשמע קול נעים של אשה, דוברת אנגלית במבטא אמריקני. היא אמרה כי היא שמחה מאד על המבצע שיזמנו להוצאה מחודשת של "מאז ומקדם". עוד אמרה כי היא מוכנה לסייע. תחילה חשבתי שמדובר באחת הקוראות שלנו בחוץ לארץ. אך עד מהרה נתברר כי הדוברת היא ג'ואן פיטרס עצמה, מחברת הספר.

היא סיפרה כי הגיעה אלי דרך אחת הקוראות, פרחה לטנר, הפועלת בתחומי ההסברה ונעזרת רבות בספרה של פיטרס.

ביקשתי לנצל את ההזדמנות ולראיין את פיטרס אך היא בקשה להתרכז בנושא אחד בלבד: איך מעבירים את תכני ספרה לתכנית הלימודים בבתי-הספר הישראליים. " לא מתקבל על הדעת" – אמרה לי – "שבכל העולם מעורר הספר סערה שאינה פוסקת מאז ראה הספר אור. ואילו בארץ בקושי יודעים על קיומו. וגם הציבור הלאומי בארץ חושב עדיין במושגים המעוותים של התעמולה הפלסטינית".

פיטרס ביקשה שאעלה את הצעתה לפני שרת החינוך והביעה נכונות לבוא לארץ לסייע בעניין. היא הצהירה כי היא מוותרת מראש על כל התמלוגים שיגיעו לה בתוקף היותה בעלת זכויות יוצרים של הספר.

בקשתי את פיטרס לספר כמה דברים על עצמה ואמרתי לה כי רק באקראי נודע לי כי היא יהודיה. היא סרבה לעסוק בעניניה הפרטיים. "רק הספר חשוב" – אמרה. עם זאת הבטיחה לתת לי ראיון כשתבוא ארצה בסוף אותה שנה.

פקס לשרת החינוך

בעקבות השיחה שלחתי את הפקס הבא לשרת החינוך לימור לבנת (בטלפון אי אפשר היה להשיגה כמובן):



לימור לבנת

"שלום לך,

"הסופרת והחוקרת ג'ואן פיטרס התקשרה אליי וייפתה את כוחי לפנות אלייך בהצעה לפעול להכללת תוכן ספרה "מאז ומקדם" בתכנית הלימודים.

"אני מניח שספר זה מוכר לך כאחד הספרים החשובים ביותר בתאור מלחמת ישראל לקיומה. הוא חושף את התרמית של "בעיית הפליטים" ואת הרקע הכללי למלחמות ישראל, כפי שאף ספר היסטורי לא עשה – של היסטוריונים חדשים כישנים.

"הספר ראה אור באנגלית בארצות ובבריטניה ב-1984 וזכה לתהודה עצומה. הוא נמכר עד היום בהקף גדול. הוא מעורר ויכוחים רבים ומשמש מכשיר הסברה ממדרגה ראשונה בידי ידידי ישראל. הסופרת מותקפת כמובן בחריפות רבה על ידי הערבים ותומכיהם בעולם.

"בארץ הספר כמעט ואינו מוכר. הוא ראה אור בעברית בהוצאת "הקיבוץ המאוחד" ב-1988 ונדפס בכמות מצומצמת. בעקבות יוזמה של קוראי הטור שלי בעיתון "מקור ראשון" ("היגיון בשיגעון") ניתנו הזמנות מראש של כמה מאות ספרים וההוצאה החליטה להוציא מהדורה נוספת. היוזמה הזו היא שהניעה את פיטרס להתקשר אלי.

"ג'ואן פיטרס מוכנה לבוא לישראל לפעול לקידום הנושא ומוותרת מראש על כל תמלוגים הקשורים בספרה.

"גב' פיטרס היא יהודיה וידידה של ישראל. היא בקשר אמיץ עם בנימין נתניהו".

כמו לזרוק בקבוק לים

אילו הייתי מניח את המכתב בבקבוק וזורק לים ייתכן שהייתי מקבל תשובה מהירה יותר. מכל מקום חלפו כמה שבועות ולא היתה כל תשובה. רק לאחר שפרסמתי את המכתב בטור קיבלתי טלפון מלשכתה בו נאמר לי שנשלחה אלי תשובה. אכן, נשלחה תשובה ביום שלאחר הפרסום בטור.

בתשובה נאמר לי כי הנושא נמסר לבדיקת ועדה מיוחדת ועל פי מסקנותיה תנהג השרה. ניסיתי לברר עם מי שהוזכר כראש הוועדה מה מצב הבדיקה והוא לא ידע על מה אני מדבר. המשכתי לנדנד ללשכתה של השרה ולאחר כמה חודשים קיבלתי סוף סוף תשובה רשמית. מכתב חתום בידי יועץ השרה, חיים הלפרין. וזה לשון המכתב:

"השקפת עולמה ורצונה של לימור לבנת כשרת החינוך לחזק את הזהות הציונית ידועים ומוכרים, הן בציבור הרחב והן במערכת החינוך.

"לשמחתנו, הרצונות הללו באים לידי ביטוי גם ב'פכים הקטנים'. לדוגמא: הספר 'מאז ומקדם' אותו כתבה ג'ואן פיטרס, יצא מחדש. כתוצאה מנוכחותנו כאן הוא מתפרסם באתר האינטרנט של המורים להיסטוריה כחומר מומלץ לקריאה ולהעשרה (לא כחומר חובה, משום שזהו ספר מחקרי ומפורט מדי – לרמת התיכון)".

עד כאן מכתבו של יועץ השרה.

אמור לי מי היועץ של השרה ואומר לך מי השרה. יועץ הרואה בספר זה "פכים קטנים" או שלא קרא את הספר מעולם או שאין לו מושג במה מדובר.
בעיות בהבנת הנקרא

פניתי לאתר של משרד החינוך, אתר גדול ומגוון. חיפשתי, ובלא מעט עמל הגעתי לטקסט שעיקרו ספרים שמשרד החינוך ממליץ בפני המורים לקרוא. וכך נאמר שם:

"הספר עוסק בסיכסוך הישראלי ערבי, ובוחן את טענות שני הצדדים. הספר בוחן את הטענות אל מול מסמכי או"ם ונתונים מספריים והיסטוריים שונים, ומגבש עמדה לגביהם. הספר רציני ומעמיק, ומכיל מידע שאינו נגיש לציבור קורא העברית. בספר ישנו חיזוק לטענות שנכתבו גם בספרים אחרים שיצאו לאור בעברית, ומוסברים בו נושאים שונים ומועלים בו פרטים חשובים. כמו העובדה, שהאדמות הערביות נקנו בזמן המנדט בכסף; על ההגירה העצומה של ערבים לארץ ישראל במאה השנים האחרונות; על כך שהערבים ברחו ב-1948, בין השאר, כי מנהיגי ערב הורו להם לברוח; על כך שבחיפה ביקשו היהודים מערביי העיר שלא לברוח; על כי מספר הפליטים הערבים במחנות הפליטים 'התנפח' מאחר שבמחנות הפליטים נוספו גם עניים מארצות ערב ולא רק פליטים; ועל 'ההון הפוליטי' ששליטי מדינות ערב ניסו כל השנים 'להרוויח' מקיומם של מחנות הפליטים".
עד כאן האתר של משרד החינוך.

אם סטודנט באוניברסיטה היה מגיש לי סיכום כזה על הספר הייתי נותן לו ציון "לא מספיק בהבנת הנקרא. הכותב, אם בכלל קרא את הספר החמיץ את העיקר, וכתב מסמך המזכיר את "סיפור מסויים" מילקוט הכזבים.

אך אם משרד החינוך רואה בספר המונומנטאלי הזה "פכים קטנים" מי אנו שנתווכח עם המשרד המעצב את פני הדור.

ולסיום הערה לגבי המצב בימינו.

את הסיפור העצוב הזה כבר סיפרתי (בהמשכים במקומות שונים בהתאם להתרחשויות) וכאן נפרשת לראשונה התמונה כולה. מבחינה עיתונאית זה סיפור ישן. מבחינה לאומית זה סיפור בוער.

כבר היה לנו שר חינוך כמו יוסי שריד שהכניס לתכנית הלימודים את שירי המשורר הפלסטיני האנטישמי מחמוד דארוויש. היתה לנו שרת חינוך, יולי תמיר, ממייסדות שלום עכשיו שהנהיגה את לימודי הנאכבה.

ונתברר שאם כבר יש שרת חינוך ממפלגת ימין, לימור לבנת, היא בעלת ידיים שמאליות – אם לא מן הבחינה הפוליטית הרי מן הבחינה הניהולית ויכולת הבנת הנקרא.


גדעון סער

ואחרון אחרון חביב. יש לנו היום ראש ממשלה, בנימין נתניהו, שגם יש לו יכולת בהבנת הנקרא וגם מכיר אישית את ג'ואן פיטרס. ושלא כראשי ממשלה רבים שהיו לנו הוא גם קורא ספרים. יש לו גם שר חינוך מצויין ויעיל, גדעון סער. הואילו נא להפשיל שרוולים, להושיב צוות שיכין תכנית לימודים על פי סיפרה של ג'ואן פיטרס. ומה בדבר הרמטכ"ל? למה לא להכליל את תכני הספר לקורס קצינים. תדע כל אם עבריה כי בנה הנשלח לשדה הקרב יודע שהוא לא נלחם בארץ ערבית אלא על אדמתו ואדמת אבותיו ואבות אבותיו על עד אין דור.
מקור:
http://www.anochi.com/index.php?option=com_content&task=view&id=990&Itemid=32


תזכורת לספר שחשפתי בפני עם ישראל באוג' 2007 + מידע רב מצ"ב:


פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
יום חמישי י''ח באב תשס''ז
18:07 02.08.07


''מאז ומקדם - מקורות הסכסוך היהודי-הערבי על ארץ ישראל''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7593&forum=gil&viewmode=all&keywords=מאז ומקדם

==


ראשי העולם הערבי קובעים: אין דבר כזה עם פלשתיני, ואין אדמה פלשתינית
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5259&forum=gil&omm=182&viewmode=threaded
מפת הדרכים + 14 הסתיגויות + התנגדויות........תזכורת (*)
https://rotter.net/forum/gil/16193.shtml
עו''ד/ח''כ לשעבר א. העצני: 'החשיפות של הרמטכ''ל שנגנזו'
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=15332&forum=gil&omm=0

==


2. מדברים אמת: תשובה כנה מפייגלין לאומבה VIDEO
https://rotter.net/forum/gil/16193.shtml#2
התשובה (לאובמה) של פייגלין לאובמה - מדינה אחת לעם אחד
https://rotter.net/forum/gil/16193.shtml#3

*
*
*
*
*
*

****


שר החינוך גדעון סער: להחזיר הערכים למשרד החינוך
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5019&omm=150&viewmode=
קיבוץ עין שמר = בית ברל = מרכז רבין = חינוך מחדש
https://rotter.net/forum/gil/15859.shtml
14. ''יהדות - כחלק מתורת הלחימה''
https://rotter.net/forum/gil/15859.shtml#14




              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  ספר חשוב ביותר, חבל שמעטים ביותר נחשפים לו Hermon 08.10.09 22:46 1
     לכן אנחנו כאן וביחד נפיץ את האמת האמיתית !!! פילוביץ שחף 09.10.09 02:12 25
  איפה ניתן להשיג את הספר? HAIM 08.10.09 22:48 2
     בבקשה: פילוביץ שחף 08.10.09 22:58 5
         היכן המכון? HAIM 08.10.09 23:36 12
             רח' קינג ג'ורג' בת''א !! פילוביץ שחף 08.10.09 23:42 13
                 יש אפשרות להזמין באינטרנט, אני גר בחיפה. HAIM 08.10.09 23:45 14
             המלך ג'ורג' 38 ת''א xשרלהx 08.10.09 23:50 15
     פרטים חשובים מאוד נוספים בקשר לספר. prieln 08.10.09 22:58 6
         יישר כח ידידי ומועדים לשמחה !! פילוביץ שחף 08.10.09 23:02 8
  מגיע לה תמונה יותר יפה yacovr 08.10.09 22:53 3
     כל הכבוד ידידי !! פילוביץ שחף 09.10.09 03:29 28
         חג שמח yacovr 09.10.09 08:02 35
  ספר חובה בכל בית יהודי/ישראלי Q 08.10.09 22:53 4
  פילוביץ, יישר כוח , עבודה מרשימה. שהמדינה תחלק עותק לכל xcitizen 08.10.09 23:02 7
     תודה ידידי ובאשר למה שכתבת בסיפא, בוא נתחיל... פילוביץ שחף 08.10.09 23:34 11
  ספר חשוב מאד שיכול לעזור לישראל בטיעוניה נגד החזרת מה קורא 08.10.09 23:06 9
     ''כמובן שאין לו כל משקל....'' - האם קראת את הספר?? פילוביץ שחף 09.10.09 02:24 26
  ומה לגבי הדור השני והשלישי ל''פליטים''? האדם החושב 08.10.09 23:11 10
  ספר חובה! שא_ברכות 08.10.09 23:51 16
     הפרקים מוכנים, כנס ידידי לתת-אשכול: פילוביץ שחף 09.10.09 00:07 18
         כל הכבוד שא_ברכות 09.10.09 00:14 19
         מר פילוביץ היקר אתה עושה עבודת קודש BEBO 18.09.11 13:26 39
  מרתק,ומעניין כהרגלך, תודה! daniel68 09.10.09 00:05 17
  ידידי נהג 09.10.09 00:36 20
  ישר כוח!!! NewsMan 09.10.09 00:45 21
  שחף ידידי מגיע לך צל''ש על העבודה הרבה שאתה משקיע asraf36 09.10.09 01:05 22
  נראה מתי זה יכנס לתכנית הלימודים בול טרייר 09.10.09 01:21 23
     מתי..כפי שכתבת: ''נראה את נתניהו וסער עושים מהלך מהיר פילוביץ שחף 09.10.09 06:09 30
  תודה ידידי, כתמיד אתה מביא לנו מידע מעמיק ומחכים dave333 09.10.09 01:31 24
  על פניו נשמע חומר מעניין ומאתגר. תודה סוקרטס 09.10.09 02:30 27
  ''ואחרון אחרון חביב.....'' פילוביץ שחף 09.10.09 03:37 29
  באלקים , כמה שזה חשוב. הלוואי שליברמן ישתמש בו עכשיו! עמוסכ 09.10.09 06:21 31
     למען ההגינות-- יש חולקים חריפים על מהימנות הספר עמוסכ 09.10.09 07:58 34
         פינקלשטיין וחומסקי תומכים פלסטיניים שרופים אבל רושקה 09.10.09 08:49 36
             יפה. יש סיבה מדוע הספר לא תפס ונעלם מהשטח! עמוסכ 09.10.09 08:54 37
             הסיפא שכתבת: פילוביץ שחף 09.10.09 21:34 38
  ספר חובה לכל בן אנוש שמינימום מצפון בנפשו ! אכפתי 09.10.09 06:32 32
  תודה לך על הארת הדברים הלוואי ויהיה מישהו ששומע ישיבוחר 09.10.09 07:42 33
  הלכה עם האמת שלה עד הסוף עם ישראל נפרד מגיבורה, ג'ואן פיטרס זצ''ל (*) פילוביץ שחף 09.01.15 09:40 40

     
Hermon
חבר מתאריך 15.8.02
31525 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    22:46   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. ספר חשוב ביותר, חבל שמעטים ביותר נחשפים לו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    02:12   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. לכן אנחנו כאן וביחד נפיץ את האמת האמיתית !!!  
בתגובה להודעה מספר 1
 

''ההסטוריה לא חשובה, מה שחשוב זה העתיד''



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HAIM
חבר מתאריך 31.12.08
3529 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    22:48   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. איפה ניתן להשיג את הספר?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    22:58   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. בבקשה:  
בתגובה להודעה מספר 2
 

את הספר ניתן לקנות במכון ז'בוטינסקי, לפני כחצי שנה, המכון
קנה קניה מרוכזת של עותקים ומוכר אותם במחיר עלות כ-45 ש"ח.


===============




https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5583&omm=13&vi
יו''ר הכנסת ח''כ רובי ריבלין מזהיר מפני מלחמת אחים !!
https://rotter.net/forum/gil/16183.shtml
להלן מצגת מושקעת המכילה את סיפור המאחזים ה"בלתי מורשים" - מדהים‏
http://www.kr8.co.il/BRPortal/br/P102.jsp?arc=29455



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HAIM
חבר מתאריך 31.12.08
3529 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    23:36   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. היכן המכון?  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    23:42   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. רח' קינג ג'ורג' בת''א !!  
בתגובה להודעה מספר 12
 

==================


!! הקרב הגדול בכל הזמנים....מי ינצח ?!


מצ"ב לינק לכל הכתבה + נספחים:
16. הקרב הגדול בכל הזמנים- מי ינצח, עידן עופר או מיקי רוזנטל ?!
https://rotter.net/forum/gil/16339.shtml#16



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
HAIM
חבר מתאריך 31.12.08
3529 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    23:45   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. יש אפשרות להזמין באינטרנט, אני גר בחיפה.  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
xשרלהx
חבר מתאריך 8.10.01
3653 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    23:50   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. המלך ג'ורג' 38 ת''א  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  


ט' באב תשס"ה - לא נשכח, לא נסלח


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
prieln
חבר מתאריך 16.7.02
4695 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    22:58   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. פרטים חשובים מאוד נוספים בקשר לספר.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
1. איך הגיע פיטרס לעסוק בנושא ?
מיודענו חתו פרס נובל לשלום יאסר ערפאת הזמין את הפמיניסטית הליברלית הנודעת בשנות ה-70 לביירות לחקור את מר גורלם של ה"פליטים"
הבחורה שהגיע כאמור בהזמנת יאסר, כנראה ישרה עד למאוד, דבר נדיר בחוגי האקדמיה הליברלית (ע"ע).
ואחרי המחקר הגיע למסקנה על עומק השקר הקרוי ה"בעיה הפלסטינאית".

2. הספר באנגלית ניתן להשגה בAMAZON ונקרא From Time Immemorial

From Time Immemorial: The Origins of the Arab-Jewish Conflict over Palestine is a controversial 1984 book by former CBS news producer Joan Peters about demographics of the indigenous population of Palestine before the formation of The State of Israel.

The book argues that a large portion of Palestine's 1948 non-Jewish population were recent immigrants from adjacent Arab states, and thus many of the refugees from the 1948 Arab-Israeli war were not native Palestinians. Her argument has been contradicted by many critics and scholars, and supported by others.http://en.wikipedia.org/wiki/From_Time_Immemorial

בארץ יצא בהוצאת "הקיבוץ המאוחד"!!!
קנו, קיראו ושלחו במתנה לחבריכם מחו"ל.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    23:02   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. יישר כח ידידי ומועדים לשמחה !!  
בתגובה להודעה מספר 6
 


__________________


פרס: ''ההסטוריה לא חשובה, מה שחשוב זה העתיד''...למה?!
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=6137&omm=69&viewmode=
16. שמעון פרס:אני שונא היסטוריה–נמאס לי מהיסטוריה
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5412&forum=gil&viewmode=all&keywords=פבל פרנקל#16
מי מפחד מ''תולעת יעקב ודוֹד ישמעאל''?
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=6179&forum=gil&omm=0



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yacovr
גולש אורח
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    22:53   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. מגיע לה תמונה יותר יפה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    03:29   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. כל הכבוד ידידי !!  
בתגובה להודעה מספר 3
 



https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5583&omm=13&vi



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yacovr
גולש אורח
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    08:02   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. חג שמח  
בתגובה להודעה מספר 28
 
  
ידידי




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Q
חבר מתאריך 8.10.01
30848 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    22:53   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. ספר חובה בכל בית יהודי/ישראלי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
xcitizen
גולש אורח
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    23:02   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. פילוביץ, יישר כוח , עבודה מרשימה. שהמדינה תחלק עותק לכל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אזרח בחינם



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    23:34   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. תודה ידידי ובאשר למה שכתבת בסיפא, בוא נתחיל...  
בתגובה להודעה מספר 7
 

במערכת החינוך.... ומשם לכל בית יהודי !!!

================



27. אהרון רול: ''משנאי החינם בינינו''-גירסה ב' (110 דפים).
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=15529&omm=27&viewmode=
וכאן:
http://www.israblof.com/?l=he&a=58946
הגייס החמישי: מי תורם לקרן החדשה לישראל?!
https://rotter.net/forum/gil/16323.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מה קורא
גולש אורח
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    23:06   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. ספר חשוב מאד שיכול לעזור לישראל בטיעוניה נגד החזרת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פלסטינים לשטחה הריבוני.

כמובן שאין לו כל משקל בנוגע לכינון מדינה פלסטינית לצידה של מדינת ישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    02:24   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. ''כמובן שאין לו כל משקל....'' - האם קראת את הספר??  
בתגובה להודעה מספר 9
 

"אתה יכול להערים על חלק מהאנשים כל הזמן, אתה יכול להערים על כל האנשים חלק מהזמן,
אך אינך יכול להערים על כל האנשים כל הזמן".
(אברהם לינקולן)


===


https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5583&omm=13&vi



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האדם החושב
חבר מתאריך 27.11.08
4478 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    23:11   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. ומה לגבי הדור השני והשלישי ל''פליטים''?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עפ"י ויקיפדיה, "הפליטים הפלסטיניים" זוהי אוכלוסיית הפליטים היחידה שבה גם צאצאי הפליטים זכאים למעמד של פליט.
גם זה נשמע לי תמוה במיוחד, למה רק להם מגיעה הפריוילגיה?
הרי לפי הגדרה זו כמעט כל היהודים בארץ הם גם כן פליטים.
דרך אגב, לא ידעתי שאונר"א מטפל רק בפליטים הפלסטיניים (עוד פריוילגיה), חשבתי שהוא אירגון שמטפל בפליטים בכל העולם, תודה על החידוד לגבי זה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שא_ברכות
חבר מתאריך 9.5.05
5780 הודעות
אור ליום ששי כ''א בתשרי תש''ע    23:51   08.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. ספר חובה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

אבל מה, משעמם טיכו.

נתונים חשובים ומעניינים,
היה כדאי לערוך אותם אולי בצורה יותר קריאה,
יותר מעניינת,
כך שרבים מהעם יוכלו להתוודע אליו,
ולא רק כמוצג היסטורי - מדיני.

חשוב מאוד.
היה כדאי להכניס פרקים נבחרים לתכנית הלימודים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    00:07   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. הפרקים מוכנים, כנס ידידי לתת-אשכול:  
בתגובה להודעה מספר 16
 




מאז ומקדם:תוכן הענינים, הקדמה, שלמי תודה, סירוס וניטשה
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7593&omm=23&viewmode=

@ שער ראשון: פליטי המזרח התיכון - מוכרים ובלתי מוכרים
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7593&omm=24&viewmode=

@ מאז ומקדם/ג'ואן פיטרס: ''היהודי הערבי''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7593&omm=29&viewmode=

@ מאז ומקדם: ''אידיאולוגיה של המזרח, ריטוריקה של המערב''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7593&omm=30&viewmode=

@ מאז ומקדם: אשתקד ולשנה הבאה בירושלים: הציונות בעולם...
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7593&omm=31&viewmode=

===============


דודו אלהרר: ''ראיון עם ד''ר יוסי ביילין שלא נברא''
https://rotter.net/forum/gil/16341.shtml#9
יוסי ביילין הבוגד י/נפגש עם נציגי החמאס בכנס בג'נבה !!
https://rotter.net/forum/gil/16341.shtml



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שא_ברכות
חבר מתאריך 9.5.05
5780 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    00:14   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. כל הכבוד  
בתגובה להודעה מספר 18
 

יישר כח עצום,
לפרסם, לפרסם ולפרסם!!!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
BEBO
חבר מתאריך 1.9.11
19978 הודעות
יום ראשון י''ט באלול תשע''א    13:26   18.09.11   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. מר פילוביץ היקר אתה עושה עבודת קודש  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  


we are fed up with being ruled by goyim


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
daniel68
חבר מתאריך 6.1.09
4893 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    00:05   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. מרתק,ומעניין כהרגלך, תודה!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נהג
חבר מתאריך 30.7.02
9363 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    00:36   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. ידידי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
פילוביץ שחף ישר כוח על כל העבודה שאתה עושה פה בפורום.
חג שמח לך ולכל היהודים.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
NewsMan
חבר מתאריך 3.2.09
20478 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    00:45   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. ישר כוח!!!  
בתגובה להודעה מספר 0
 

תודה רבה על המידע



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
asraf36
חבר מתאריך 29.6.08
8166 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    01:05   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. שחף ידידי מגיע לך צל''ש על העבודה הרבה שאתה משקיע  
בתגובה להודעה מספר 0
 

כל הכבוד לך ,

פשוט בנאדם מדהים, ערכי ואוהב הארץ


☼ וַיְקַו לְמִשְׁפָּ ט, וְהִנֵּה מִשְׂפָּח☼ ♥♥♥תודה לכל מדרגיי היקרים ריגשתם אותי ♥♥♥


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בול טרייר
חבר מתאריך 13.5.07
1235 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    01:21   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. נראה מתי זה יכנס לתכנית הלימודים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל כך מהר הכניסו את לימודי הנכבה ואת שירי דארוויש לתכניות הלימודים של משרד החינוך, שהרבה הרבה חצץ ורצון טוב יצטרכו להתחבר ביחד כדי להעיף את הזבל הזה מהשולחן

נראה את נתניהו וסער עושים מהלך מהיר כדי לתת לנו להאמין שיש ממשלת ימין בשלטון.

תודה לך פילו שכבר לפני למעלה משנתיים נתת לנו לקרוא קטעים מהספר. כל הכבוד




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    06:09   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. מתי..כפי שכתבת: ''נראה את נתניהו וסער עושים מהלך מהיר  
בתגובה להודעה מספר 23
 


===



ג'ואן פיטרס – החוקרת שחשפה את הבלוף של הפליטים הפלסטיני
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7593&omm=96&viewmode



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
dave333
חבר מתאריך 26.7.08
42585 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    01:31   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. תודה ידידי, כתמיד אתה מביא לנו מידע מעמיק ומחכים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סוקרטס
גולש אורח
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    02:30   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. על פניו נשמע חומר מעניין ומאתגר. תודה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    03:37   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. ''ואחרון אחרון חביב.....''  
בתגובה להודעה מספר 0
 

"ואחרון אחרון חביב. יש לנו היום ראש ממשלה, בנימין נתניהו, שגם יש לו יכולת בהבנת הנקרא וגם מכיר אישית את ג'ואן פיטרס. ושלא כראשי ממשלה רבים שהיו לנו הוא גם קורא ספרים. יש לו גם שר חינוך מצויין ויעיל, גדעון סער. הואילו נא להפשיל שרוולים, להושיב צוות שיכין תכנית לימודים על פי סיפרה של ג'ואן פיטרס. ומה בדבר הרמטכ"ל? למה לא להכליל את תכני הספר לקורס קצינים. תדע כל אם עבריה כי בנה הנשלח לשדה הקרב יודע שהוא לא נלחם בארץ ערבית אלא על אדמתו ואדמת אבותיו ואבות אבותיו על עד אין דור".




שר החינוך גדעון סער: להחזיר הערכים למשרד החינוך
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=5019&omm=150&viewmode=
קיבוץ עין שמר = בית ברל = מרכז רבין = חינוך מחדש
https://rotter.net/forum/gil/15859.shtml
14. ''יהדות - כחלק מתורת הלחימה''
https://rotter.net/forum/gil/15859.shtml#14




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוסכ
חבר מתאריך 11.4.04
66873 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    06:21   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. באלקים , כמה שזה חשוב. הלוואי שליברמן ישתמש בו עכשיו!  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוסכ
חבר מתאריך 11.4.04
66873 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    07:58   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. למען ההגינות-- יש חולקים חריפים על מהימנות הספר  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
הפריע לי שספר שנראה כה חשוב נגנז מאז 1984===איך זה??

הלכתי לויקיפדיה ומסתבר שמפינקלשטיין עד חומסקי-- יש הרבה חוקרים (כנראה די מהימנים) שטוענים שמסקנותיה של פיטרס הן שגויות ואפילו שקריות
שהיא דווחה רק חלק מהאמת וסילפה חלקים אחרים

חומסקי אומר ש TIME מיד גינה את הספר.

כלומר היתה מספיק התנגדות לגיטימית לספר והיא, כנראה, גרמה לגניזתו

לא יודע מי אומר אמת-- אבל כדי שהיא תשרוד היא חייבת לעמוד במבחן הזמן

בינתיים-- הספר נשכח.

למי שיש עדות נוספת-- שיביא!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רושקה
גולש אורח
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    08:49   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. פינקלשטיין וחומסקי תומכים פלסטיניים שרופים אבל  
בתגובה להודעה מספר 34
 
  
ביקורתו של המזרחן שייקה פורת - מבקר חריף של הספר - נתפסת לי כאמינה יותר.
כל קריאה שטחית ברשת מגלה שהספר זכה לביקורת צוננות תר מאלו שבדקו את שיטת המחקר של פיטרס.

עם כל הרצון לאמץ את הסיפור שלה - לא הייתי מסתמך על הספר הזה כאורים ותומים.




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוסכ
חבר מתאריך 11.4.04
66873 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    08:54   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. יפה. יש סיבה מדוע הספר לא תפס ונעלם מהשטח!  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
אור ל שבת קודש כ''ב בתשרי תש''ע    21:34   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. הסיפא שכתבת:  
בתגובה להודעה מספר 36
 

"עם כל הרצון לאמץ את הסיפור שלה - לא הייתי מסתמך על
הספר הזה כאורים ותומים".

זאת הסיבה שאנו חייבי להביא את המסמך הנ"ל למבחן התוצאה
במישור המדיני/חוץ בכלל ובמישור המשפטי-ארצי/בינלאומי.

מבחן התוצאה !!



ג'ואן פיטרס – החוקרת שחשפה את הבלוף של הפליטים הפלסטיני
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&forum=gil&om=7593&omm=96&viewmode=

******************



ראשי העולם הערבי קובעים: אין דבר כזה עם פלשתיני, ואין אדמה פלשתינית
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=5259&forum=gil&omm=182&viewmode=threaded
מפת הדרכים + 14 הסתיגויות + התנגדויות........תזכורת (*)
https://rotter.net/forum/gil/16193.shtml
עו''ד/ח''כ לשעבר א. העצני: 'החשיפות של הרמטכ''ל שנגנזו'
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=15332&forum=gil&omm=0



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אכפתי
גולש אורח
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    06:32   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. ספר חובה לכל בן אנוש שמינימום מצפון בנפשו !  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישיבוחר
חבר מתאריך 4.4.04
9512 הודעות
יום ששי כ''א בתשרי תש''ע    07:42   09.10.09   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. תודה לך על הארת הדברים הלוואי ויהיה מישהו ששומע  
בתגובה להודעה מספר 0
 

בארץ התקשורת הכתובה והמשודרת הינה ברובה שמאלנית כי היא מורכבת ברובה מבוגרי העיתונות השמאלנית "דבר" , "על המשמר" וכד', עיתונים שמאלנים שהיו עיתוני מפלגות השמאל, לכן גם בשיכתוב ההסטוריה הדגישו למשל בשואה את פעולותיהם של נוער מפלגות השמאל והתעלמו כמעט לחלוטין מפעולות נוער של מפלגות אחרות, הפרבדה במיטבה!!וכיום מי שהכי דוחף לעיסקה של מחבלים תמורת גלעד הי"ו היא אותה תקשורת שמבחינתה אפשר גם לשחרר ללא תמורה את המחבלים וגלעד הוא תירוץ ציני..ראו איזו תעמלוה הית בזמנו לשיחרורו של ברגותי כדי שיהיה לפלשתינים אפשרות לבחור מנהיג כרצונם...
לכן כאן לא נותנים פרסום לספר שמוכיח מהי הבעיה ה"פלשתינית" וכיצד נוצרה בעית ה"פליטים"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
98335 הודעות
יום ששי י''ח בטבת תשע''ה    09:40   09.01.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. הלכה עם האמת שלה עד הסוף עם ישראל נפרד מגיבורה, ג'ואן פיטרס זצ''ל (*)  
בתגובה להודעה מספר 0
 

הלכה עם האמת שלה עד הסוף

עם ישראל נפרד מגיבורה. העיתונאית והסופרת, מחברת 'מאז ומקדם', ג'ואן פיטרס, הלכה לעולמה. הלווייתה היום בשיקגו.
שמעון כהן, י"ז בטבת תשע"ה, 08/01/15 12:50


הלכה לעולמה. פיטרס ז"להלכה לעולמה. פיטרס ז"ל צילום: ארכיון נשים בירוק

העיתונאית והסופרת ג'ואן פיטרס, מחברת הספר 'מאז ומקדם' הלכה לעולמה והיא בת 77. הלווייתה תתקיים היום בשיקגו.

עם היוודע דבר פטירתה מפרסמות ראשי תנועת 'נשים בירוק', יהודית קצובר ונדיה מטר, הודעת צער והוקרה לאישה שהובילה לתפנית בינלאומית ביחס לפליטות הפלשתינית. זאת כאשר חשפה את האמת המוסתרת של יחס האו"ם ומוסדותיו לפלשתינים.

קצובר ומטר מזכירות כי זכו לקיים איתה ראיון נדיר שפורסם בכתב העת 'ריבונות' היוצא לאור על ידי התנועה. "האישה הנפלאה הזאת הלכה שלשום לעולמה שלמה ושלווה נפשית על מפעלה המונומנטאלי "מאז ומקדם". פגשנו אותה לפני כשנה בערך בעת ביקורה בארץ וכשנתנו לה ביד את כתב-העת שלנו "ריבונות", היא הצביעה על המילה "ריבונות" ואמרה לנו בזו הלשון באנגלית: "This is the only game in town”, כלומר "החלת הריבונות זה הדבר היחיד הנורמאלי שיש לעשות כדי לשמור על הארץ הזאת".

"ג'ואן הלכה עם האמת שלה עד הסוף, למרות שזה היה כרוך בשינוי תפיסת עולם שלה מקצה לקצה", אומרות השתיים ומציינות כי "היא ניפצה, בעבודה קשה ומפרכת, שערכה שנים רבות, את השקרים על מספרי האוכלוסיות שהיו בארץ טרם מלחמת העצמאות ובעיקר נפצה את מיתוס הפליטות, כאשר הביאה עובדות, נתונים ומספרים כיצד אונר"א וכן ההנהגה הערבית משמרים את הפליטות ומשתמשים בפליטים כנשק נגד ישראל".

"ג'ואן שילמה מחיר כבד על מפעלה. אישים בשמאל, גם הישראלי, טענו שעבודתה אינה מבוססת על נתונים מדוייקים אך עמדו לצידה הסופרים ברברה טוכמן, אלי ויזל, רוברט סנט ג'ון וההיסטוריה. עם ישראל חייב לה תודה ענקית. יהי זכרה ברוך", אומרות קצובר ומטר ומוסיפות להודעת הצער על לכתה את הראיון הנדיר שהעניקה לגיליון הרביעי של כתב העת 'ריבונות':

הראיון המלא:

ג'ואן פיטרס בראיון נדיר: ריבונות ישראלית הכרחית מול השקר הערבי

מחברת רב המכר 'מאז ומקדם' מנתחת בפשטות וברהיטות בראיון מיוחד ל'ריבונות' את המציאות המזרח תיכונית שבה מתנהלת ישראל וקוראת לעולם להתעורר מהשקר הערבי המגולם בצמד המילים 'מדינה פלשתינית'.

ספרה של העיתונאית היהודייה-אמריקאית ג'ואן פיטרס 'מאז ומקדם' (הוצאת הקיבוץ המאוחד) שגם אותו תרגם יפה אהרון אמיר, חולל טלטלה עמוקה והפך בתוך זמן קצר מרגע צאתו לאור לחלק בלתי נפרד מהשיח הפנים ישראלי סביב סוגיית ערביי יהודה ושומרון, הפליטים, אונר"א והסיכוי להסדר קבע בין ישראל לשכנותיה.

בימים אלה ממשיכה העיתונאית הנמרצת לכתוב ולגלות מעורבות במתרחש במזרח התיכון בכלל ובעימות הישראלי ערבי בפרט. בשנים האחרונות מקיימת פיטרס קשר של הערכה הדדית עם ראשי 'נשים בירוק', יהודית קצובר ונדיה מטר שהפנו אליה מספר שאלות על ספרה המיתולוגי, על ציונות וגם, איך לא, על ריבונות.

בראש ובראשונה ביקשו לשמוע מפיטרס על הסיבות שהובילו אותה לכתיבת הספר שחולל בה תפנית קיצונית מפעילת זכויות אדם שהגיעה לישראל כדי לתמוך בערביי הארץ ועד לעמדותיה כיום שהתפכחו לנוכח העובדות להן נחשפה במהלך כתיבת הספר.

כדי להשיב מעדיפה פיטרס היאחז בדברים שכתבה בספר עצמו. "התיאור עצמו נמצא בספרי "מאז ומקדם", וכדי שאוכל למנות את כל הסיבות שגרמו לי לקרוא תיגר על כל האמונות הקיימות לגבי ישראל והערבים עלי לצטט מספרי כדי להיזכר בשאלות באופן מדויק, ובכל אותן פרצות ב"היסטוריה" כפי שהיא נשאת על נס בידי "המומחים" העולמיים".

פיטרס מזכירה כי בעברה לא הייתה ציונית, "לפחות לא עד שהמחקר שלי לימד אותי מדוע הציונות היא מפעל חיוני עבור אותם יהודים שמבינים שמדינת ישראל היא גם מבצרם וגם משוש חייהם לעד. תמיד הייתי פעילה נלהבת למען זכויות האדם. סייעתי בידי שחורים אמריקנים לממש את זכות ההצבעה שלהם, והשתמשתי במעט הידע שהיה לי אז כדי להשוות בין הערבים בישראל ובין שערוריית העבדות ולאחר מכן הגזענות ששררה בחלק ממדינות הדרום, כגון מיסיסיפי ודרום קרוליינה שבהן עבדתי. עם הזמן גיליתי, כמובן, כי ההשוואה הזאת היא מגוחכת ובלתי מדויקת בעליל, וכי קווי הדמיון נמצאים דווקא בין יהודי פלשתינה – היינו, יהודי ארץ ישראל מאז ומקדם – ובין השחורים של אמריקה, שתי קבוצות שנמצאו תחת דיכוי בר-השוואה".

אונר"א מתעתע בעם היהודי ובעולם כולו

נתח מרכזי מספרה מקדישה פיטרס לשירות שמעניק ארגון זכויות האדם של האו"ם 'אונר"א' להנצחת הפליטות הערבית, פליטות שהפכה לחלק בלתי נפרד מהמאמצים לקעקוע דמותה של ישראל בעיני העולם ובעיני עצמה. נשים בירוק מבקשות מפיטרס התייחסות עדכנית לארגון שנועד להשכין שלום בעולם אך בסופו של יום מחזק את החפצים בהשמדתה של ישראל.

"אונר"א מבצע הונאה כנגד העם היהודי וכנגד העולם מאז שהפך לארגון "הפליטים" היחיד שפועל למען קבוצה אחת בלעדית של פליטים בעולם. הפליטים הערבים שברחו או שנעקרו בזמן מלחמת השחרור מנו קבוצה קטנה בהשוואה למאות מיליוני העקורים כתוצאה ממלחמות וחיכוכים. כמו כן, מספרם של אותם ערבים שנעקרו מבתיהם היה קטן לאין ערוך ממספר הפליטים היהודים שנולדו בארצות ערב שנאלצו לנוס על נפשם.

ברם, רק הערבים זכו לספירה חוזרת ונשנית בכל מחנות הפליטים". פיטרס מוסיפה ומזכירה בדבריה כי "ההונאה והזיופים חזרו ונשנו, כפי שהעידו חברי קונגרס אמריקנים, והדבר התאפשר הודות לצוות של אונר"א המורכב, כמעט באופן מוחלט, מעובדים ערבים".

האם קיים סיכוי שהעולם יתפכח ויתעורר להיכרות עם האמת ההיסטורית והמעשית? יש משהו שממשלת ישראל ומדינת ישראל צריכות לעשות כדי לקדם את רגע ההתפכחות הזה?

"העולם ראה מעט מן האמת ב-1967, כאשר ישראל אחזה במושכות והביעה במעשים את זכותה ואת עוצמתה. כיום, דעתי היא שיש לפעול ביתר כוח וביתר שאת בשם אותה אמת, כדי להשמיד את נגע החמאס-דאעש-אש"ף-חיזבאללה שפושה בגבולותינו. מדוע דאעש נתפס כאיום עולמי, בעוד חמאס-דאעש מקבל הנחות וזוכה לאמפתיה בזמן שישראל והיהודים יוצאים למתקפה בניסיון להגן על ארצם מפני הרעה השטנית הזאת?", תולה פיטרס שאלה בחלל האוויר.

ולסיום עולה שאלת הצורך, כן או לא, בריבונות ישראלית ביהודה ושומרון ובקעת הירדן וגם כאן תשובתה של פיטרס נחרצת: "יכולה להיות רק מדינה ריבונית אחת, והיא מדינת ישראל, אשר לה הזכות על חבל ארץ זה כפי שנקבע על ידי כל הגורמים: הצהרת בלפור, חבר הלאומים, הנשיא טרומן ואף האו"ם. כולם. מימין ומשמאל...".

לדבריה "כל טענה באשר היא כלפי העם היהודי – כולל סוגיית יהודה ושומרון – הינה שקרית וחתרנית. האם כל קבוצה אחרת שתתבע את זכותה להיות עם – למשל, תביעתה של כנופיית באדר- מיינהוף שברלין וסביבותיה תוכרז כמדינת מיינהוף מאז ומקדם – האם גם אליה יש להתייחס ברצינות? רעיון "המדינה הפלסטינית" הוא נלעג לא פחות. יש כאן היסטוריה שקרית וטענות שקריות – המנסות לחקות את ההיסטוריה הלגיטימית והמוצדקת של העם היהודי".

מקור:
http://www.inn.co.il/News/News.aspx/290782
.
.
תזכורת לספר שחשפתי בפני עם ישראל באוג' 2007 + מידע רב מצ"ב:

פילוביץ שחף
חבר מתאריך 9.2.02
יום חמישי י''ח באב תשס''ז
18:07 02.08.07


''מאז ומקדם - מקורות הסכסוך היהודי-הערבי על ארץ ישראל''
https://rotter.net/cgi-bin/forum/dcboard.cgi?az=show_thread&om=7593&forum=gil&viewmode=all&keywords=מאז ומקדם

ג'ואן פיטרס – החוקרת שחשפה את הבלוף של הפליטים הפלסטיני
https://rotter.net/forum/gil/16828.shtml

יהיח זכר צדיקה ברוך !!

http://img2.timg.co.il/forums/1_140521608.jpg
.
.
.


https://tinyurl.com/5a2yl כאן » פרס הוא המפתח לפרשת אלטלנה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות