גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #22010 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22010   
אנטי-פמיניזם
גולש אורח
יום שני ט''ז בטבת תשע''ו    18:22   28.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

בימינו, מי צריך את הפמיניזם?  

 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 28.12.15 בשעה 19:10 בברכה, אנטי-פמיניזם
 
בימינו, מי צריך את הפמיניזם?


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

-סרטון-^- למה אני אנטי פמיניסטית (Professor Janice Fiamengo)

1. קוראי האתר 1 NEWS מתחילים לשים לב שלאחרונה כל שבוע שולחת המחלקה לעבודה סוציאלית של אוניברסיטת בר אילן סטודנטית אחרת לפרסם באתר מאמר כדי להטיף את אידיאולוגיית ה"הנדסה חברתית" של הפמיניזם. אידיאולוגיה שכל כולה היא שינאת גברים, קינאה, חתירה וכרסום של החברה תוך הנפת דגל הקורבנות ככרדום לחפור בו. דת זו כמו כל אידיאולוגיות ה"איזם" מבוססת על אידאים אוטופיים, על חצאי עובדות, מחקרים מוטים וחלקיים וזאת תוך התעלמות ממחקרים שאינם מתאימים ל"נרטיב" הפמיניסטי, אינדוקרינציה זו שאינה מוכחת נלמדת באוניברסיטאות כאסכולה "אקדמית" על אף שאינה עומדת בסטנדרטים אקדמיים של חשיבה ביקורתית וחקר אמיתות העובדות.
עיקרי הפמיניזם שמבוססים על כך שהפַּטרִיאַרכִיָה (שלטון הגברים שפועל לטובת הגברים ובאופן ממסדי ושיטתי מדכא ופוגע בנשים, כהגדרת הפמיניזם) אחראי להפלייה נגד הנשים. טיעון זה מבוסס על הנחות היסטוריות מוטעות, חלקיות ושקריות ואוסף של פנטזיות אוטופיות, הזוית ומסוכנות שסותרות את השכל הישר כמו גם ממצאים ומחקרים מדעיים שממצאיהם סותרים הנחת יסוד נוספת של הפמיניזם, שאומרת שאין הבדלים בין גברים לנשים ושכל ההבדלים הם תוצאה של מבנים חברתים והתניות חברתיות שהפַּטרִיאַרכִיָה יצרה כדי להשאיר את הנשים מדוכאות וכדי לקדם את הגברים.
הנחות בסיסיות אלו אינן ראליות, שיקריות ואין להן שום קשר עם המציאות בימינו, עם העובדות בשטח ועם ההיסטוריה כמו גם עם חוקי הטבע והמדע.
"אילו הציביליזציה היתה בידיים של נשים (מטרִיאַרכִיָה) עלולים היינו לחיות עדיין בבקותות מקש" -
"If civilization had been left in female hands, we would still be living in grass huts" (Camille Paglia political feminist



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

-סרטון-^- חמש מיתוסים פמיניסטים מופרכים שמסרבים למות (Christina Hoff Sommers, Professor)



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

-סרטון-^- האם הפמיניזם הוא שינאת גברים? סקירה היסטורית של הפמיניזם (קצת ארוך אבל חשוב)

2. הפמיניזם בימינו אינו מקדם ואינו מיטיב עם נשים, להפך הוא פוגע בנשים בצורה קשה כשהוא מכריח ומאלץ אותן לצאת לעבוד (ואז כמובן מתלונן שכל הנטל מוטל על כתפי הנשים שעובדות, יולדות ומטפלות בילדים, דואגות למשק הבית וכו' ושהגבר מחוייב לתרום יותר בתחומים הנ"ל) או כשהוא דורש שנשים תשרתנה בצבא במקצועות גבריים שרק פוגעים בנשים (פגיעות פיזיות ממשיות שגורמות לנכויות), או דחיפתו את הנשים ל"הפליה מתקנת" תוך מענק מלגות מופלגות במקצועות אקדמיים מדוייקים (מתמטיקה, פיזיקה, הנדסה וכו') שבהן למוח הגברי האנליטי ישנו יתרון בסיסי, בכך הפמיניזם מוריד את הרמה האקדמית הכללית ופוגע בגברים שהיו מתקבלים ללימודים האלו אילולי מכסות הקבלה לנשים שעל אף כל העזרה מתקשות במקצועות האלו ורבות מהן נושרות לפני סיום הלימודים. ישנן עוד דוגמאות רבות לנזק שהפמיניזם גורם לנשים ובמיוחד לגברים וילדים ולחברה בכלל.
מחקרים שנעשו בארה"ב, קנדה ובריטניה מאז מלחמת העולם השניה מצאו שבכל עשור נשים נהיו פחות ופחות מאושרות ויותר ויותר אומללות. כלומר ככל שהחופש האישי וחופש הבחירה של הנשים גדל כך גם האומללות וחוסר האושר שלהן גדל.
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1189894/Women-happy-years-ago-.html
http://www.theguardian.com/commentisfree/2009/jul/26/women-wellbeing-unhappiness

3. לגבי המשפחה, הפמיניזם מעודד את כרסום מעמדה של המשפחה הגרעינית והיציבה, ומעודד גרושין וחד הוריות תוך פגיעה בנשים ועוד יותר בגברים ומי שהכי נפגעים זה הילדים וזאת תוך התערבות הולכת וגוברת של הממשלה בחיי הפרט ופגיעה בזכויות יסוד. הפמיניזם שדוחף למשפחות חד הוריות שהמשמעות של זה היא משפחות עניות, הרוסות הנתמכות מקצבאות ממשלתיות לילדים שגדלים בלי אבא הנוטים לנשור מהלימודים ולתדרדר לפשע.
הפמיניזם בימינו אינו עוסק בשוויון הזדמנויות ושוויון בשכר בין גברים לנשים, את זה הפמיניזם השיג כבר בשנות השישים. אין היום הפלייה בין גברים לנשים בשום תחום בחברה המערבית, כל ההבדלים במקצועות הנבחרים ו/או הבדלי השכר הקיימים הם כתוצאה מהחלטות ובחירות עצמאיות של נשים.
אז נשאלת השאלה בשביל מה צריך את הפמיניזם? והתשובה היא, מה יסגרו פתאום את הפקולטות ללימודי "מגדר", ללמודי נשים וכו'?
לא! זה בילתי אפשרי! זה מפרנס יותר מדי נשים, זו תעשיה שלמה שמגלגלת מליונים, עמוסה בתקצבים ומענקים, הוצאות ספרים ומאמרי דעה בעתונות וכדי להצדיק את הקיום שלה, באופן קבוע היא הנושא החשוב ביותר לדיון במדיה וכותרות החדשות (בימי שלום כמובן, כי בימי מלחמה הגברים חשובים אבל בימי שלום הם לא).



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

-סרטון-^- פמיניזם והאמת (Christina Hoff Sommers, Professor)

4. ואז נשאלת השאלה, מדוע אין שוויון בין נשים לגברים במקצועות כמו סבלות, פינוי אשפה, תובלה, בניין, תחזוקה, חקלאות, מכונאות וכו' והסיבה היא שאלו מקצועות שבהם העבודה קשה, בזויה ואף מסוכנת שדורשת כוח פיזי והשכר נמוך יחסית, ולכן הפמיניזם אינו דורש שנשים יעבדו במקצועות הללו. לעומת זאת במשרות של מנכ"לים, מנהלים ומקבלי החלטות שם הפמיניזם מחייב שיהיה שוויון!
הפמיניזם מסתכל רק על תיקרת הזכוכית אך אינו מסתכל על רצפת הזכוכית, רק על הקומות הגבוהות אך לא על המרתף. גברים אומנם מחזיקים את רוב המשרות של מקבלי ההחלטות אך הם גם מחזיקים את כל המשרות בעבודות הקשות, המסוכנות והבזויות ביותר.
ככל שנשים מתחרות בגברים, ובמיוחד במקצועות שלגברים יש יתרונות בסיסים וטבעיים טובים יותר, הנשים הופכות ליותר גבריות ופחות נשיות ומכאן שהן מפסידות פעמיים, הן את עצמן כנשים והן את הסיכוי לזוגיות יציבה, לחתונה וללידת ילדים. במקום להיות שותפות שוות אך שונות בנטל הזוגי והמשפחתי הנשים מתחרות בגברים ובכך הן פוגעות בעצמן ובגברים. זה גם מסביר את אחוזי הגרושין העצומים שאנו רואים מדי שנה.



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

-סרטון-^- שלושה דברים שהורגים זוגיות (CTI, Owen Williams)

5. הפמיניזם בימינו עוסק בשינאת גברים אך הוא עושה זאת בדרכי הסוואה של מילים יפות ובילתי מחשידות, במניפולציות, שקרים וגניבת הדעת תוך לחיצה על נקודות ריגשיות שיש עליהן קונצנזוס וזאת כדי להצדיק את הקיום שלו, אולם בפועל הוא גורם רק לנזק ופילוג בחברה.
ברחבי העולם המערבי הפמיניזם כבר לא ממש מסתתר והאשתג #kill all man הוא פופלרי מאוד בטוויטר.
הפמיניזם פועל להשתקה וצינזור של כל ביקורת עליו תוך פגיעה בחופש הביטוי ובחופש ההתאגדות, מסרב לדיאלוג ולויכוח ציבורי על מהותו ועל הנושאים שבהם הוא עוסק.
הפמיניזם שולח את אצבעותיו הדביקות לכל תחום ותחום ובמיוחד בתחומים שבהם ישנה דומיננטיות גברית ומנסה להשליט את "משטרת המחשבות" שלו בכל אתר ואתר .
הפמיניזם מבייש ומטיל רפש בכל מי שאינו מתיישר עם הקו האידאי שהוא קובע ועוסק בלינץ' חברתי ובאמצעות החוק כנגד כל מי שמערער את אמינותו, חושף את הצביעותו ואת הסטנדרט הכפול שבו וזאת מבלי לקחת אחריות על מעשיו ועל תוצאותיהם, והכל בשם השוויון לנשים!
הפמיניזם המליך את עצמו כאוטוריטה יחידה ומוחלטת בכל הנושאים הסוציאליים החברתיים והאישיים ואין מבחינתו שום מקום לדעה אחרת.
הבעיה הגדולה עם הפמיניזם שבמשך הזמן הוא צבר כוח השפעה רב ומדיניות ממשלתית, חוקתית, משפטית וסוציאלית נקבעת על סמך המסקנות ה"אקדמיות" שהוא מיצר בפקולטות ה"אקדמיות" המיותרות שלו.



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

-סרטון-^- טקטיקות ההשתקה והשיימינג של הפמיניזם

6. מה יקרה כשיום אחד לכל הגברים ימאס מהטרור של הפמיניזם והם יכריזו על שביתה של שבוע? כיוון שנמאס להם לפרנס את הנשים (אם באופן ישיר ואם באופן עקיף ע"י תשלום מיסים שהגברים משלמים את רובו) ונמאס להם ללכת לכלא על "עברות" שלא היו ולא ניבראו. ונמאס להם להיות המטרה, נשאי האשמה והאחראיות לכל תחלואי העולם שמפילה עליהם האידיאולוגיה הפמיניסטית.
אותן הנשים שרוצות רק את הקצפת אבל לא את החצץ תצטרכנה ותאלצנה לקחת אחריות ולשאת בתוצאות! אבל כל היום הן צועקות "אנחנו הקורבנות של שלטון הגברים המדכאים נשים" ובכך הן מאפשרות לעצמן לחשוב שהן מסירות מעצמן את האחריות לנזק שהן בעצמן יצרו.
אבל לא לעולם חוסן ולגברים ימאס בשלב כלשהו, כבר כיום גברים רבים וטובים בוחרים שלא להתחתן, כיוון שאין באמת שום תמריץ להתחתן, ומהעסקה הזו לא הוגנת במהלך הנישואין והעושק רב במקרה של גירושין, אז בשביל מה לקחת את הסיכון.
בנוסף, השעון הביולוגי פועל לטובת הגברים, הם רק משביחים עם הזמן, מחכימים ומתעשרים ורק מעלים את הערך הפוטנציאל הזוגי שלהם, והם יתחתנו רק בתנאים שלהם.
יום אחד כולם ישאלו למה רק גברים מבוגרים מוכנים להתחתן?
הפמיניזם בשם הנשים אינו יכול לדרוש את ההובלה והמנהיגות בלי לקחת את האחריות ובמקביל לנופף בדגל הקורבנות בלי סוף.
אי אפשר לאכול את כל העוגה ולהשאיר אותה שלימה ועוד להתלונן על עליה במשקל ושהגברים לא נמשכים אליהן פתאום, הדואליות הזו לא תצליח להחזיק עוד הרבה זמן מעמד.
ההתייחסות של הפמיניזם אל הספר 1984 של אורוול אינה כאל תמרור אזהרה אלה כאל ספר הדרכה.



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

-סרטון-^- קריאה של פמיניסטית מפורסמת להכניס את כל הגברים למחנות ריכוז




לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

-סרטון-^- שש סיבות למה גברים נמנעים מלהתחתן (.Helen Smith, Ph.D)

7. אין מהכתוב ליעיל להסיק שעל הנשים "לחזור למטבח", ההפך הוא הנכון זכויות הנשים לחופש אישי, לחופש על גופן ולחופש בחירה במסלולי החיים, בבחירת בן/ת זוג, מקצוע ובבטוי עצמי ואישי הן זכויות יסוד שאין לערער עליהן, אך מסע ההכפשה האין סופי של הפמיניזם כנגד הגברים בכלל ונגד כל מי שלא מסכים עם דעתן לא עולה בקנה אחד עם ערכי הדמוקרטיה, היהדות, השוויון, היושר וההגינות הבסיסית.



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  יש את זה גם מתומצת? ציון דרך 29.12.15 18:01 1
     זה נושא גדול ונגעתי בו רק בקצה המזלג. אנטי-פמיניזם 29.12.15 18:25 2
         ניסיתי, ציון דרך 29.12.15 18:37 3
             אני עובד כרגע על מאמרים יותר מפורטים עם סירטונים יותר קצרים אנטי-פמיניזם 29.12.15 18:54 4
                 אהבתי! ציון דרך 30.12.15 14:23 5
                     אני דיסלקט, זה קורה לי הרבה. אנטי-פמיניזם 30.12.15 14:27 6
                         אין בעיה, אני באמת אוהב את זה ציון דרך 30.12.15 15:10 7
  הפמיניסטיות בשמאל הישראלי לא באמת פמיניסטיות הפרפרוההוריקן 31.12.15 11:11 8
  היה לי ויכוח גדול עם המרצה שלי בן חיים 02.01.16 19:39 9
     היהדות מפלה את הגברים לעומת הנשים אנטי-פמיניזם 02.01.16 19:59 10
         המצוות שהיהדות מטילה על הגברים? ציון דרך 03.01.16 09:19 11
             למה ללכת על גירסאות מאוחרות ומעווותות כשיש לי את המקור? אנטי-פמיניזם 03.01.16 11:03 12
                 אם המטרה היא להחזיק בבית אשה ''שפוטה'' - זה כבר לא משנה לאן תלך ציון דרך 03.01.16 11:22 13
                     נחמד שאתה מוציא את דבריי מהקשרם. אנטי-פמיניזם 03.01.16 11:44 14
                         חלילה, אני לא מתנגח באף אחד, ציון דרך 03.01.16 11:59 15
                             מעניין שזו הפעם השניה שאתה מתנצל באשכול הזה... אנטי-פמיניזם 03.01.16 12:13 16
                                 אכן, כנראה שלא. ציון דרך 03.01.16 12:16 17
                                     זו הסיבה שפרסמתי את המאמר הזה ואת המאמרים שיבואו בהמשך אנטי-פמיניזם 03.01.16 12:35 18
             איזה ''תיקים'' אתה מדבר בן חיים 03.01.16 23:53 20
                 חבל ציון דרך 04.01.16 08:54 21
         בהצלחה בן חיים 03.01.16 17:45 19

     
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
2906 הודעות, 193 מדרגים, 383 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ז בטבת תשע''ו    18:01   29.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. יש את זה גם מתומצת?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטי-פמיניזם
גולש אורח
יום שלישי י''ז בטבת תשע''ו    18:25   29.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. זה נושא גדול ונגעתי בו רק בקצה המזלג.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ישנם עוד נושאים רבים שהפמיניזם בוחש בהם.
לתמצת את הנושא הזה למס' שורות זו החטאה של המטרה.
נסה לכנס את הקשב, הריכוז והסבלנות, קרא את הכתוב צפה בסרטונים ותראה שיצאת נשכר מהזמן שהשקעת בעינין.
תודה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
2906 הודעות, 193 מדרגים, 383 נקודות.  ראה משוב
יום שלישי י''ז בטבת תשע''ו    18:37   29.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. ניסיתי,  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  
פשטני מדי.
כמו כל תנועה - היסודות בנויים על דברים הגיוניים, ועם הזמן היא תופסת תאוצה גם לכיוונים פחות הגיוניים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטי-פמיניזם
גולש אורח
יום שלישי י''ז בטבת תשע''ו    18:54   29.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. אני עובד כרגע על מאמרים יותר מפורטים עם סירטונים יותר קצרים  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  
שיראו את סכך האינטרסים מחד, ואת הפנימולציה הריגשית שמופעלת על הציבור מאידך. הדגל של שווין ההזדמניות לנשים הוא רק אמצעי למטרה שונה לגמרי ממה שהציבור חושב ומודע. אפילו האנשים שפועלים למען המטרה הזו לא מודעים לתוצאות האמיתיות של הפעולות שלהם. הם חושבים שהם עושים טוב אבל בפועל הם עושים רע.
העובדה שהתהליך הוא איטי שנמשך לאורך זמן של שנים ועשורים מאפשר להסתיר את תהליך הכרסום החברתי שמסתתר מאחורי הסיסמאות שנשמעות כל כך טוב לאוזניים של אנשים הגונים וישרים אך בפועל מסתירות תוכנית מרושעת וזדונית שלציבור קשה להאמין שהיא באמת ישנה.
זה שובר את כל תפיסות האמון שיש לאנשים בעולם שסביבם, זה קשה, זה מערער, זה לא יאומן עד שהאמת והעובדות יתפחו לנו בפנים.
ואז זה כבר יהיה מאוחר מדי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
2906 הודעות, 193 מדרגים, 383 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשע''ו    14:23   30.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אהבתי!  
בתגובה להודעה מספר 4
 
  
ואת הפנימולציה הריגשית

מאד אוהב טעויות סופר. יוצאים מהן דברים מגניבים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטי-פמיניזם
גולש אורח
יום רביעי י''ח בטבת תשע''ו    14:27   30.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. אני דיסלקט, זה קורה לי הרבה.  
בתגובה להודעה מספר 5
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
2906 הודעות, 193 מדרגים, 383 נקודות.  ראה משוב
יום רביעי י''ח בטבת תשע''ו    15:10   30.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. אין בעיה, אני באמת אוהב את זה  
בתגובה להודעה מספר 6
 
  


בכל מקרה לא היתה לי כוונה ללגלג, גם לי - ולכל אחד אחר - יש טעויות כאלה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הפרפרוההוריקן
גולש אורח
יום חמישי י''ט בטבת תשע''ו    11:11   31.12.15   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. הפמיניסטיות בשמאל הישראלי לא באמת פמיניסטיות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מבחינתן, אם אתה ימני, אסור לאנוס או להטריד מינית. אבל, אם אתה שמאלני, סודני, ערבי, מוסלמי, מסתנן עבודה או "פליט" זה בסדר גמור. מותר לך, כי כיבוש. מותר לך, כי יהודיות והן כבר יתמודדו.
ששששקט אונסים - http://healworlds.blogspot.com/2015/12/blog-post.html

כי כיבוש http://healworlds.blogspot.co.il/2015/10/blog-post_81.html



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בן חיים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
1580 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''א בטבת תשע''ו    19:39   02.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. היה לי ויכוח גדול עם המרצה שלי  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני אמרתי לו שהציבור החרדי יש לו משנה מסודרת מה החובות של הגבר ומה של האשה, והוא נסה להוכיח לי כמה אני אפל, אבל יצא בסוף שהסברתי לו כמה החברה של היום נהיית אומללה מיום ליום עם התנועות הפמיניזים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטי-פמיניזם
גולש אורח
יום שבת כ''א בטבת תשע''ו    19:59   02.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. היהדות מפלה את הגברים לעומת הנשים  
בתגובה להודעה מספר 9
 
  
על הגברים ישנם הרבה יותר מצוות שעלהן למלא (כל המצוות שהזמן גרמן).
אולם, היהדות מפרידה בין תפקידיהם של הגברים לבין תפקידיהן של הנשים.
מכאן שמעמדן וכבודן של הנשים נשמר כשם שכבודם ומעמדם של הגברים נשמר.
הפמיניזם מטשטש את ההבדלים בין הנשים לגברים, מתעלם מיכולותיהם הטבעיים ופוגם במרקם של הזוגיות, בכך הוא פוגע הן הנשים והן בגברים.
ברמה האישית, אני שוקל לחזור בתשובה רק מעצם העובדה שבחברה הדתית יש לי סיכוי למצוא בת זוג שמבינה את השוני שבין תפקיד הגבר לתפקיד האישה.
בחברה החילונית כיום אין נשים, יש גברים עם תקע ויש גברים עם שקע.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
2906 הודעות, 193 מדרגים, 383 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ו    09:19   03.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. המצוות שהיהדות מטילה על הגברים?  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  
ואולי בגלל המצוות האלו נשארים לאשה כל ה"תיקים" הבאמת-קשים? לא חשבת על זה אולי?

אני שוקל לחזור בתשובה רק מעצם העובדה שבחברה הדתית יש לי סיכוי למצוא בת זוג שמבינה את השוני שבין תפקיד הגבר לתפקיד האישה

חשבת אולי להתאסלם?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטי-פמיניזם
גולש אורח
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ו    11:03   03.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. למה ללכת על גירסאות מאוחרות ומעווותות כשיש לי את המקור?  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
הנצרות והאיסלם שואבות את הבסיס שלהן מהיהדות, היהדות היא המקור.
אז למה לי לחפש רחוק כשהמקור נמצא קרוב ובהשג יד?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
2906 הודעות, 193 מדרגים, 383 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ו    11:22   03.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. אם המטרה היא להחזיק בבית אשה ''שפוטה'' - זה כבר לא משנה לאן תלך  
בתגובה להודעה מספר 12
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטי-פמיניזם
גולש אורח
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ו    11:44   03.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. נחמד שאתה מוציא את דבריי מהקשרם.  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
ונותן להם פרשנות משלך שמשרתת אותך להתנגח בי. זה בסדר, תהנה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
2906 הודעות, 193 מדרגים, 383 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ו    11:59   03.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. חלילה, אני לא מתנגח באף אחד,  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  
זה מה שהבנתי מדבריך.

אבל אם כוונתך שאתה מעוניין באשה שתהיה אדם בדיוק כמוך, עם זכויות וחובות בדיוק כמוך, עם שליטה בקבלת ההחלטות של הבית בדיוק כמוך, עם קבלת רצונותיה בדיוק כמו את רצונותיך שלך, וכל זאת למרות ההבדלים הפיזיולוגיים והנטייתיים (במידה וקיימים) - אני מתנצל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטי-פמיניזם
גולש אורח
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ו    12:13   03.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. מעניין שזו הפעם השניה שאתה מתנצל באשכול הזה...  
בתגובה להודעה מספר 15
 
  
לרגע לא התייחסתי לאישה באופן נחות או פחות ממני.
התייחסתי אך ורק להבנת התפקידים שממלאים בני הזוג במערכת זוגית.
כשיש עבודת צוות, קבלת אחד את השניה (ולהיפך) ושיתוף מתוך ראיה כוללת של מטרת הזוגיות, אפשר ליצור בסיס לזוגיות ארוכה ויציבה.
כשיש תחרות בין בני בזוג אין בסיס כזה, הפמיניזם מעודד את התחרות בזאת, היהדות דוחה את לתחרות הזאת. זה המסר שניסיתי להעביר, ולפי התגובה שלך, כנראה שלא בהצלחה מרובה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
2906 הודעות, 193 מדרגים, 383 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ו    12:16   03.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. אכן, כנראה שלא.  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  
אולי ה"אנטי" בניק שלך עזר לכך (ואולי לא)



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אנטי-פמיניזם
גולש אורח
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ו    12:35   03.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. זו הסיבה שפרסמתי את המאמר הזה ואת המאמרים שיבואו בהמשך  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  
להראות את הרוע, הפילוג והנזק שהפמיניזם גורם לחברה, לנשים ובמיוחד לגברים וילדים ושההתנגדות אליו היא לגיטימית ואף רצויה.
אנטי-פמיניזם אינו נגד נשים (אם כך היה, הייתי בוחר בניק - אנטי-פאם).
במאמר הבאתי נשים שהן אנטי-פמיניסטיות, האם הן מתנגדות לעצמן?
אנטי-פמיניזם היא תנועה נגד אידיאולוגית הפמיניזם שמכרסמת בחברה כולה, בזכויות הפרט של כולם, בשיוויון בפני החוק, ומעודדת יצירת סטנדרט כפול שנוגד את יסודות הדמוקרטיה.
קרא שוב את המאמר אם לה הבנת את זה עד עכשיו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בן חיים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
1580 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ו    23:53   03.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. איזה ''תיקים'' אתה מדבר  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
אני חרדי ולא מבין על מה אתה מדבר.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.2.15
2906 הודעות, 193 מדרגים, 383 נקודות.  ראה משוב
יום שני כ''ג בטבת תשע''ו    08:54   04.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. חבל  
בתגובה להודעה מספר 20
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
בן חיים לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
1580 הודעות, 19 מדרגים, 38 נקודות.  ראה משוב
יום ראשון כ''ב בטבת תשע''ו    17:45   03.01.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. בהצלחה  
בתגובה להודעה מספר 10
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות