גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #22224 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 22224   
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ג 'באדר א תשע''ו    11:48   22.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

הכתובת על הקיר: בנימין נתניהו נחטף / אורי משגב  

 
  
על חשבון הפייסבוק הרשמי של ראש ממשלת ישראל השתלטה בשבוע האחרון באופן סופי בעלת הבית האמיתית. זה לא מצחיק

http://www.haaretz.co.il/polopoly_fs/1.2735661.1442819309!/image/3996533596.jpg_gen/derivatives/landscape_660x383/3996533596.jpg
צילום: אבי אוחיון / לע"מ


אתם בטח שואלים את עצמכם מה מעסיק את בנימין נתניהו בימים אלה. מהם סדרי העדיפויות. מה מדיר שינה מעיניו בלילה. האינתיפדה משני צדי הקו הירוק? סערת דברי הרמטכ"ל והעיסוק בהוראות הפתיחה באש? המתיחות עם חמאס בדרום וחיזבאללה בצפון? מעמדה המדיני של ישראל באירופה ובאמריקה? המאבק ביוקר המחיה? העלייה הנמשכת במחירי הדיור? הישורת האחרונה של מתווה הגז? נסו שוב. כל אלו, לפחות בשבוע האחרון, הם כנראה תחביבים. בראש דאגותיהם של בני הזוג היושבים במעון ראש הממשלה נמצא דבר אחד: מני נפתלי, האיש והתביעה. עולה גם החשד שנתניהו עצמו גם הוסט לעמדת המשנה לראש הממשלה.

אין הכוונה למידע פנימי מסמר שיער שזורם מסביבת העבודה של נתניהו מאז הכרעת בית הדין, למרות שגם מידע כזה מתחיל להצטבר. אני מתייחס למידע גלוי בלבד. למשל לפרופילים הרשמיים של ראש ממשלת ישראל ברשתות החברתיות. נתניהו, כידוע, מחשיב מאוד ניו מדיה. הוא גם משקיע בה הרבה כסף, במימון משלם המיסים כמובן. הפייסבוק שלו הוא הפרצוף הציבורי שלו, לא רק הפרופיל. ובכן, על פי השבוע האחרון, נראה שבבית ברחוב בלפור התחוללה הפיכת חצר. או בעגת הרשתות החברתיות: מישהו חטף את בנימין נתניהו והשתלט לו על הפייסבוק. מישהי, ליתר דיוק. הנה העובדות, בתוספת הערות נקודתיות.

ב-15 בפברואר שיתף נתניהו סטטוס של אתי אלטמן, מנכ"לית "תנו לחיות לחיות":

"מי שמכיר אותי יודע שאני רחוקה מפוליטיקה אבל כל השנים פניתי לעזרתם של נבחרי ציבור מימין ומשמאל ומבחינתי הדבר היחיד שחשוב זה מי מוכן לעזור לבעלי חיים ומי לא.
בשנה האחרונה גיליתי חברה אמיצה של בעלי החיים. שרה נתניהו. לא אכפת לי מה אתם חושבים עליה או על רה"מ, אני רוצה שתדעו שמאחורי הקלעים היא לרגע לא מפסיקה לעזור לנו. בשקט בשקט בלי חשיפה ויחצ היא פותחת לנו דלתות שהיו נעולות ומשמיעה את קולם של בעלי החיים.
גם בימים לא פשוטים שעוברים עליה ברמה האישית, היא מוצאת את הזמן ללוות את המאבק שלנו למען הכלבים בבסיסי צה"ל ולדאוג שיבחנו את המתווה שהצענו.
אנחנו נשאבים בקלות לתדמית ולרכילות ושוכחים לראות את התמונה הרחבה. אני לא שוכחת את מי שאימצה כלבה מבוגרת וחולה כדי להעלות לסדר היום הציבורי את חשיבות הנושא. אני לא שוכחת את מי שקשובה למצוקות של בעלי החיים ומסייעת לנו במאבק.
חמלה בעיני היא תכונה אצילית ואצל שרה נתניהו מצאתי הרבה חמלה כלפי חיות ובני אדם. לצערי, בטקסטים שמשתלחים בה שוב ושוב בעיתונות - לא מצאתי טיפת חמלה".

הערת המחבר: אלטמן העלתה לרשת את הסטטוס שלה בשעה 13:24, נתניהו שיתף אותו ב-15:18. פחות משעתיים. מכונה משומנת. למרבה הצער נשמטה מהמניפסט החומל של אלטמן העובדה שבני הזוג נתניהו דרשו מהחשבת הכללית של משרד האוצר לאשר להם את הבונזו לכלבה כהוצאת עבודה ממשלתית.

למחרת, ב-16 בפברואר, המריא נתניהו לביקור עבודה רשמי בברלין. בסטטוס שהעלה משם כתב: בתערוכת 'יד ושם' במוזיאון ההיסטורי בברלין. לא נשכח, ונבטיח: לעולם לא עוד!". לסטאטוס צורפו שלושה תצלומים. בכולם נראה נתניהו בחברת רעייתו. בשניים מהם נראית גם הקנצלרית מרקל. באחד היא מסבירה משהו לגברת נתניהו, ובשנייה ניצבת עם ראש הממשלה - כששרה נתניהו חוצצת ביניהם ונמצאת במרכז התמונה.

הערת המחבר: למרבה הצער נשמט מהסטטוס הסיפור הנחמד שחשף בן כספית ב"מעריב" ולפיו נתניהו ניסה למנוע משרת המשפטים איילת שקד להצטרף לנסיעה, ולאחר ששר המשפטים הגרמני התערב ודרש את נוכחותה - נשלחה שקד בטיסה פרטית ולא הורשתה לעלות לטיסה הרשמית של ראש ממשלת ישראל ושריו. שנאמר: לא נשכח, ונבטיח: לעולם לא עוד!

עוד יום עבר, והנה בשורות טובות. ב-17 בפברואר כתב נתניהו: "שרה ואני שמחים שלבתי נועה נולדה בת, אחות לשמואל ודוד ואחיינית ליאיר ואבנר. האם והבת מרגישות בטוב, ואנו שמחים על משפחתנו המתרחבת".

https://www.facebook.com/Netanyahu/posts/10153449085477076

הערת המחבר: מזל טוב. למרבה הצער מהודעת נתניהו נשמטה עובדה שידידי אלדד יניב ראה לנכון לציין רק לפני חודשיים - נתניהו התכחש בפרופילים שלו לנועה, בתו מנישואים קודמים, והציג את עצמו כ"נשוי לשרה ואב ליאיר ואבנר". יממה אחרי שיניב העלה את הנושא, שונה הפרופיל ל"אב לשלושה" (עדיין בלי לאזכר את שמה של נועה). כמו כן לא הוזכרה בהודעתו של נתניהו המילה הפשוטה "נכדה", וכן לא צורפו תמונות.

אבל לא אלמן ישראל. למחרת כבר זכינו לחזות שוב בגברת נתניהו מבקרת בבתי חולים. ב-18 בפברואר העלה נתניהו סטטוס שנפתח במילים "שר הבריאות, הרב יעקב ליצמן, יחד עם רעייתי שרה, ביקרו היום בבית החולים 'אסף הרופא' את שרה שפרלינג שנפצעה בתאונת הדרכים הקשה שאירעה השבוע בכביש 1". צורפו שתי תמונות: בעליונה נראית שרה נתניהו כשהיא במוקד הצילום, ולידה מבצבצת חלק מדמותו של ליצמן. בתחתונה נראתה שרה כשהיא משוחחת עם אמה של הפצועה. ראש ממשלת ישראל כתב ש"רעייתי שרה אמרה היום: 'הגענו לבקר את שרה, ילדה בת 20 שעומדת לפני חתונתה ועברה תאונה קשה. דיברתי עם ההורים, חיבקתי את האמא ובעזרת השם אני מקווה שנוכל לשמוח איתה בחתונת בתה. כולנו צריכים לשמור על החיים ולעשות הכל כדי לנהוג בזהירות ולהימנע מתאונות.

״היה כאן שילוב של השגחה משמיים וצוות רופאים מצויין שפעל במסירות וידע לעשות את הפעולות הנכונות והמקצועיות ביותר, עם המון לב ונשמה. אני רוצה להודות לצוות הרפואי של בית החולים, לצוותי ההצלה שפעלו בשטח, לרופאים ולאחיות. אני מתפללת יחד עם כל עם ישראל לרפואתה השלמה של שרה ושל כל פצועי התאונה הקשה הזו'.".

הערת המחבר: בעזרת השם, השגחה משמיים, מתפללת יחד עם כל עם ישראל. נשאלת השאלה האם כאשר נפגעי תאונה הם דתיים מתחייב שימוש אוטומטי וחנפני בז'רגון אמוני. כמו כן יהיו שיזכירו שלמרות ההשגחה משמיים נהרגו בתאונה ששה אנשים.

באותו יום נרשמה גם עליית מדרגה. תהליך ההשתלטות הושלם. בקיר הפייסבוק הרשמי של ראש ממשלת ישראל הועלה הסטטוס הבא:

https://www.facebook.com/Netanyahu/posts/10153452581387076

"אני מלווה את מיקה כבר שש שנים, במהלכן היא נלחמת בגבורה במחלת הסרטן - והיום התרגשתי לחגוג איתה את יום הולדתה ה-16 יחד עם ילדי עמותת 'רחשי לב'. מיקה היא ילדה אמיצה, מלאת אהבה לכולם, והבטחתי לה שעם ישראל יאחל לה כאן יום הולדת שמח ורפואה שלמה. מיקה, אני אוהבת אותך ומתפללת שנחגוג יחד גם בשנה הבאה.

- שרה נתניהו".

לסטטוס צורף צילום שבו נראית שרה נתניהו כשהיא מחבקת בחום את הנערה.

הערת המחבר: מדובר בניצול נרקיסיטי, יחצני מחליא של סיטואציה קשה - ואף אחד לא ישכנע אותי אחרת.

אתמול, בתחילתו של שבוע חדש, התברר שהחטיפה היא עובדה מוגמרת. שוב סטטוס מפי רעיית ראש הממשלה, או אולי כבר ראשת הממשלה בפועל. ״נפגשתי הערב עם כריסטינה נובל, המבקרת השבוע בישראל לקראת צאת הסרט המתאר את קורות חייה. מתוך סיפור חייה הקשה וכנגד כל הסיכויים, החליטה כריסטינה להקדיש את חייה להצלת ילדים במצוקה ובמסגרת זו הקימה למעלה מ-100 בתי מחסה ברחבי העולם, שסייעו ליותר מ-700 אלף ילדים. שוחחנו הערב על אהבתנו המשותפת: סיוע לילדים ובהם ילדים במצוקה, איתם אני נפגשת במסגרת עבודתי כפסיכולוגית ילדים ובמסגרות נוספות כרעיית ראש הממשלה. זה היה מפגש מעורר השראה עם אישה מדהימה שמהווה דוגמה ומופת ליכולת האנושית להפוך את העולם לטוב יותר.

- שרה נתניהו".

מפגש מעורר השראה מחייב כמובן גם צילום מעורר השראה. נראות בו שתי נשים אוחזות ידיים, לבושות אדום (תקלה חמורה! להערכתי כריסטינה נובל פוטרה כבר). אחת הנשים מטושטשת מעט, מצולמת מהצדודית כששערה אסוף ברישול מה. השנייה בפוקוס, פניה נוהרות, שערה הגולש מבריק ומסתלסל על כתפיה, ידיה עטויות תכשיטי זהב, ציפורניה עשויות היטב. נחשו מי היא מי.

הערת המחבר: לא מדובר יותר בעיסוק שולי או רכילותי. נתניהו ביקש בעבר להניח לאשתו. אבל הוא לא מניח לנו עם אשתו. קשה להאמין שהדבר קורה מרצונו החופשי. הוא מתנהג כבן ערובה. הדבר אינו רק מביך ומביש, אלא מעלה שאלות מהותיות על כשירותו לקבל החלטות ולנהל באופן ענייני ונטול פניות את מדינת ישראל. כמו כן ראוי להביע תקווה ששרה נתניהו לא באמת מקבלת לטיפולה ילדים במצוקה. יש לתקווה הזו כמה סיבות, אבל אסתפק באחת שאמורה להיות ברורה מאליה: מי שנוסעת ללא הרף עם בעלה סביב העולם אינה יכולה להעניק טיפול פסיכולוגי רציף לפציינטים. אני מקווה שבתחנה לבריאות הנפש בירושלים מבינים את זה, ולא חלילה מקריבים ילדים קטנים על מזבח תעשיית השקרים והיחצנות של הגברת הראשונה. איך אמרה אתי אלטמן - קצת חמלה בבקשה.

http://www.haaretz.co.il/blogs/misgav/.premium-1.2858897



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  כל הכתבה הזאת היא גלגול עיניים אחד גדול Rainingblood 22.02.16 11:49 1
  מענג אותי לראות אותך אוכל מרור מלראות את נתניהו בשלטון. יחיו הקנאים ויסבלו מאן דאמר 22.02.16 11:51 2
     אכן. ליהודים ייטב יותר ככל ששונאי ישראל השמאלנים מייללים Atlas 22.02.16 11:54 5
  על מה לכל הרוחות יכתבו שם בעיתון הארץ אחרי שנתניהו יפרוש לגימלאות? yanshoof 22.02.16 11:52 3
     מדובר בעולם מקביל שם 'הארץ' מקביל ל'ישראל היום' בתור עיתון הבית ram 22.02.16 11:53 4
  מה החרטבונא הזו עושה בפורום סקופים??? אהודברח 22.02.16 12:06 6
  מה זה השטויות האלה? למה זה פה? יאיר צרפתי 22.02.16 12:09 7
  שגב RAM נתניהו ופרשנות פיטנגו 22.02.16 12:13 8
  מדהים איך אנשים עושים קריירה רק מרדיפת האחר ציון דרך 22.02.16 16:04 9
  אתה לא אור ואתה לא משגב. אתה חשוך ואתה מחסן עכור. אבנר וולפסון 01.03.16 18:51 10

     
Rainingblood לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.7.14
4317 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ג 'באדר א תשע''ו    11:49   22.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. כל הכתבה הזאת היא גלגול עיניים אחד גדול  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ואני מהמר לפחות 200 תגובות



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מאן דאמר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
4038 הודעות, 51 מדרגים, 66 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ג 'באדר א תשע''ו    11:51   22.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. מענג אותי לראות אותך אוכל מרור מלראות את נתניהו בשלטון. יחיו הקנאים ויסבלו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


כל מצווה ומעשה טוב מקרבים את הגאולה


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Atlas לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.9.09
32337 הודעות, 220 מדרגים, 391 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ג 'באדר א תשע''ו    11:54   22.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. אכן. ליהודים ייטב יותר ככל ששונאי ישראל השמאלנים מייללים  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  


עוֹנֶה לוֹ עֲקִיבָא, אוֹמֵר לוֹ הָרַבִּי: "כָּל יִשְׂרָאֵל קְדוֹשִׁים, אַתָּה הַמַּכַּבִּי"


            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
yanshoof לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 5.10.07
28136 הודעות, 153 מדרגים, 279 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ג 'באדר א תשע''ו    11:52   22.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. על מה לכל הרוחות יכתבו שם בעיתון הארץ אחרי שנתניהו יפרוש לגימלאות?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ram לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.3.08
24453 הודעות, 159 מדרגים, 302 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ג 'באדר א תשע''ו    11:53   22.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. מדובר בעולם מקביל שם 'הארץ' מקביל ל'ישראל היום' בתור עיתון הבית  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אהודברח
חבר מתאריך 9.5.07
19839 הודעות
יום שני י''ג 'באדר א תשע''ו    12:06   22.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. מה החרטבונא הזו עושה בפורום סקופים???  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יאיר צרפתי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
49152 הודעות, 181 מדרגים, 360 נקודות.  ראה משוב
יום שני י''ג 'באדר א תשע''ו    12:09   22.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. מה זה השטויות האלה? למה זה פה?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פיטנגו
גולש אורח
יום שני י''ג 'באדר א תשע''ו    12:13   22.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. שגב RAM נתניהו ופרשנות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ציון דרך
חבר מתאריך 5.2.15
2906 הודעות
יום שני י''ג 'באדר א תשע''ו    16:04   22.02.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. מדהים איך אנשים עושים קריירה רק מרדיפת האחר  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבנר וולפסון
חבר מתאריך 11.12.08
36624 הודעות
יום שלישי כ''א 'באדר א תשע''ו    18:51   01.03.16   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. אתה לא אור ואתה לא משגב. אתה חשוך ואתה מחסן עכור.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
... מחסן עכור של רגשות אפלים. בזויים. ונמוכים.


אפילו אינך מרגיש איזה קרני שנאה אתה מצייר על תמונת פניך.

תינוק. נקמן. טיפש.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד



תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות