גירסת הדפסה          
קבוצות דיון פוליטיקה ואקטואליה נושא #25811 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 25811
רוזנצוייג
חבר מתאריך 2.6.19
70 הודעות
יום שני כ''ה באב תשע''ט    10:14   26.08.19   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

''מעגל השנאה, שיח המוות והרצח הזה על ידי המחבלים חייב להיגדע''  

 
  

''עמדתי מול תמונתה של רינה ונאלמתי דום, המילים הרכינו ראש''

רגע לפני כניסת השבת העלה נאיל זועבי המחנך ואיש השלום מהכפר נין פוסט פרידה מרגש מרינה שנרב שנרצחה בפיגוע במעיין דני, ואיחל ברכת החלמה לאביה ואחיה. השבוע, על אף הלחץ הגדול לקראת פתיחת שנת הלימודים, עצר הכל מנהל בית הספר נאיל זועבי ונסע לבית החולים בירושלים לחזק את האב והבן ואת המשפחה בכאבה ויגונה. אלא, שנאיל עמד בפתח בית החולים ולא יכול היה להיכנס , כאבו ניצח. ''יש רגעים בהם המילים ניתקות מפיך ואתה הופך לאילם, עומד בהרכנת ראש מחפש מילות נחמה ואין. תפילתי שמעגל השנאה ושיח המוות והרצח יגדעו במהרה'' אומר זועבי.

ביום ראשון הקרוב תיפתח שנת הלימודים ומאות אלפי תלמידים יחזרו לפקוד את ספסל הלימודים. גם מנהל בית הספר בטמרה שבגלבוע, נאיל זועבי, מחנך מוערך, איש שלום ומנהל בית הספר הפותח את שנת הלימודים ה-16, שקד על הכנת בית הספר לקראת הפתיחה, אלא שהרצח הנתעב של רינה שנרב ז''ל על ידי מחבלים במעיין דני בדולב, גרם לנאיל, איש המצפון והמצפן המוסרי, לעצור את כל ההכנות, להעלות פוסט נוקב וכואב על אובדן הנעורים ומעגל המוות שלא נפסק, לשאת תפילה להחלמת האב איתן ובנו דביר ולנסוע לבית החולים בירושלים לחזק את האב איתן ובנו דביר הפצועים לנחם את המשפחה ביגונה, בכאבה, באסונה, אלא שכשהגיע לירושלים כבד היה עליו הכאב ומשא היגון ונאיל נותר מחוץ לבית החולים מהרהר בטרגדיה הנוראה .

''רינה הייתה אמורה לפתוח כמו כל ילד וילדה, נער ונערה במדינת ישראל את שנת הלימודים ביום ראשון, במקום זה יוותר הכיסא שלה ריק. החיוך שלה יתום, החלומות נגוזו וחור עצום נפער בלב אוהביה ומכריה'' , אומר נאיל זועבי ומוסיף: ''ליבי לא נתן לי להמשיך בשגרת הכנת בית הספר, אספתי את עצמי ונסעתי לחזק את המשפחה האצילית, היפה והמיוחדת הזו, מלח הארץ, אבא, בן ובת שביקשו ביום שישי לטייל ולהשתכשך במימי המעיין, ומרצחים בני עוולה ביקשו לגדוע את חייהם''.
נאיל , אשר אך לפני שלשה שבועות הגיע לחזק את הוריו של דביר יהודה שורק ז''ל בעופרה, אינו מוצא מנוח לנפשו. כל מהותו וחייו קודש לחיבורים, לדו-קיום, לפיוס, לשלום, להיות ישראלי גאה, ובמקום עוד מפגש אחווה ורעות מוצא את עצמו במסע לניחום משפחות שהטרור הפלשתיני האכזרי פגע בהם באכזריותו. ''מעגל השנאה, שיח המוות והרצח הזה על ידי מחבלים בני עוולה, שולחיהם ומסיתיהם חייב להיגדע, אומר נאיל ומוסיף: עמדתי מול תמונתה של רינה,נערה מאושרת , חייכנית נאלמתי דום, המילים הרכינו ראשם, איך אפשר לנחם אימא על אובדן בתה האהובה, איך אפשר להביט בעיני האחיות והאחים שאיבר מגופם נגדע. למרות הכאב, למרות הזעם והתסכול, הטובים ינצחו, אנחנו נמשיך לחיות חיים משותפים של כבוד והערכה, נמשיך לבנות ביחד גשרים של שלום ולא ניתן למסיתים ולרוצחים לפגוע בנו''. אומר נאיל.

כיתוב תמונה: רינה ז"ל, אין נחמה

צילום: אלבום פרטי



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה 
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד




תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | תייק בארכיון | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
     


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות